حامد صرافپور : عملیات تروریستی در تهران و هراس مریم رجوی

0
1144

عملیات تروریستی در تهران و هراس مریم رجوی 

حامد صرافپور، صفحه فیسبوک، هشتم ژوئن ۲۰۱۷:… مریم رجوی حتی اشاره ای به هموطنان شهید و مجروح نکرده و حاضر نشده به ملت ایران و به خانواده های شهدا تسلیت بگوید که خود حاکی از خوشحالی بی حد و حساب این بانوی جنگ و ترور است. او در ادامه بیانیه طینت اصلی خود را هم به نمایش گذاشته و به جای محکوم کردن داعش (که وی آنها را سه سال قبل عشایر دلیر عراقی می نامید) به محکوم کردن سپاه پاسداران و … 

مریم رجوی داعش تروریسم European MEK Supporters Downplay ISIS Role in Iraq (aka Mojahedin Khalq, MKO, NCRI, Rajavi cult)

Self Sacrifice Struan Stevenson Rajavi terroristsBehind Struan Stevenson’s book “Self Sacrifice

لینک به منبع

عملیات تروریستی در تهران و هراس مریم رجوی

پس از انجام عملیات تروریستی در تهران که داعش آنرا بنام خود ثبت نمود و طی آن دهها تن از مردم بیگناه شهید و مجروح شدند، مریم قجرعضدانلو رهبر فرقه تروریستی مجاهدین بلافاصله در یک بیانیه وحشت آلود اعلام کرد که در این کار دست نداشته است. وی در این بیانه فراموش کرد برای حفظ ظاهر هم که شده اقدام تروریستی در ایران را به صراحت محکوم نماید و با کلی گویی مدعی شد که: “ریختن خون بی گناهان را تحت هر شرایطی محکوم می کنیم!”.

مریم رجوی حتی اشاره ای به هموطنان شهید و مجروح نکرده و حاضر نشده به ملت ایران و به خانواده های شهدا تسلیت بگوید که خود حاکی از خوشحالی بی حد و حساب این بانوی جنگ و ترور است. او در ادامه بیانیه طینت اصلی خود را هم به نمایش گذاشته و به جای محکوم کردن داعش (که وی آنها را سه سال قبل عشایر دلیر عراقی می نامید) به محکوم کردن سپاه پاسداران و تلاش جهت گذاشتن نام این ارگان در لیست تروریستی مشغول شده است:

مریم رجوی مجاهدین خلق داعش تروریسم تهران

همانطور که در بخش هایی از این بیانیه مشاهده می شود، مریم رجوی بدون اشاره به دهها شهید و مجروح این حادثه تروریستی، و بدون محکوم کردن صریح جنایت انجام شده در تهران، و بدون اینکه با قاطعیت “داعش” را محکوم نماید و برای مردم ایران تسلیت بفرستد و ابراز ناراحتی کند، تنها به ذکر این جمله که “ریختن خون بی گناهان محکوم است” بسنده نموده است. از نظر او ریختن خون هرکسی در کوچه و خیابان به شرطی که ایشان گناهکاری شان را تشخیص داده باشد مباح و حلال است. همانطور که به فرمان ایشان هزاران ترور تحت عنوان ”اعدام انقلابی“ در ایران به انجام رسید. از نظر وی محتوای عمل تروریستی محکوم نیست بلکه فقط ریختن خون ”بیگناه!“ باید محکوم شود وگرنه بمبگذاری در فلان ساختمان و اداره هیچ ایرادی ندارد!. و به اینگونه است که مریم رجوی ذات تروریستی خود را باز هم به نمایش می گذارد!.

وی با ستودن ائتلاف ضدایرانی سعودی-آمریکایی-صهیونیستی، و بدون اینکه اشاره ای به سخنرانی های سالهای اخیر خود در حمایت از داعش و “عشایر” خواندن آنان داشته باشد، و بدون ذکر این مسئله که تاکنون داعش را تکذیب و یا تولیدی اسد و جمهوری اسلامی ایران معرفی می کرد، مدعی شد که این گروه تا کنون به ایران کاری نداشته است! و نگفت که هزار شهید سرفراز کشورمان را چه کسانی در سوریه و عراق به شهادت رسانیده اند!.

مریم رجوی در پایان این بیانیه، ماهیت و خواسته واقعی خود را به نمایش می گذارد که همانا تخریب و نابود کردن سپاه پاسداران (به عنوان تنها ارگان جدی، مقتدر و پایدار در مبارزه با داعش) است. و به این وسیله همفکری و همخوانی خود با داعش و تولید کنندگان این موجودات آدمخوار را به نمایش می گذارد!.

اما واقعیت چیست؟

مریم رجوی از آغاز شروع به کار داعش، از آنان حمایت می کرد و این موجودات کودک کش را عشایر دلیر عراقی می خواند و در جریان حمله داعش به موصل به صراحت از این حمله و اشغال دفاع نمود که کلیپ آن در یوتوب موجود می باشد. به عنوان یک عضو سابق مجاهدین بخوبی مطلع هستم (و دوستان اینجانب نیز به طور کامل در جریان هستند) که مسعود رجوی پس از سقوط صدام به آموزش گروهی از جوانان عراقی دست زد و طی آن بیش از ۳۰۰ نفر را در قرارگاه اشرف به استخدام خویش درآورد که این افراد در سالهای بعد در سلسله اقدامات ایضایی مانند “حضور در تظاهرات های اعتراضی و مسالمت آمیز مردم و به خشونت کشانیدن آن” سازماندهی شدند. آنها همچنین در مجموعه شورش هایی که حدود چهارسال قبل به جنگهای مسلحانه و نهایتاً ظهور داعش انجامید بکار گرفته شدند.

از سوی دیگر مسعود رجوی تمامی نیروهای استخباراتی که بعد از اشغال عراق سرگشته و دربدر بودند را نیز به استخدام خویش درآورد که در جمع آوری اطلاعات برای مجاهدین و فروش آن به نیروهای آمریکایی نقش کلیدی داشتند. فرماندهان سابق ارتش عراق که از نیروهای بعثی بودند و ارتباط تنگاتنگی با مجاهدین داشتند نیز در این دوران به داعش پیوستند و ارتباط آنان با مجاهدین به صورت مستمر ادامه داشت. کما اینکه عزت ابراهیم (شخص دوم عراق در زمان صدام) نیز فرماندهی داعش در استانهای شمالی را برعهده داشت که رابطه وی با مجاهدین غیر قابل انکار است.

وقتی به رخدادهای گذشته و حمایت مریم رجوی از تمامی گروههای تکفیری و تحت کنترل عربستان سعودی نگاه کنیم و آن را در کنار ملاقات های مریم رجوی با طارق الهاشمی، احمد الجرباء، جورج صبرا، ترکی الفیصل و همچنین گروهی دیگر از سران تروریستهای سوری در روزهای اخیر به بهانه صرف افطار، قرار دهیم، بخوبی در می یابیم که وقتی شاهزاده سعودی سخن از کشانیدن جنگ به داخل ایران می کند تا چه حد روی مریم رجوی و فرقه تروریستی مجاهدین حساب باز کرده است.

مریم رجوی مجاهدین خلق داعش تروریسم تهران

ما بخوبی می دانیم که طی سالهای گذشته مریم رجوی کمک های شایانی در زمینه اطلاعاتی، نظامی و مالی به تروریست های سوری داشته و در کشتار جوانان ایرانی در سوریه نقش داشته است. اما در زمینه مشورتی نقش مریم رجوی در این سالها بسیار پررنگ تر است. وی تجارب بسیار مهمی در زمینه آموزش تروریست، اعزام نیرو به داخل ایران و نبردهای چریکی شهری و خارج شهری دارد. بخصوص که وی اطلاعات بسیار زیاد و گسترده ای از مناطق مختلف ایران دارد و سالهای طولانی برای گسیل نیرو به ایران طراحی کرده است تا شاید روزی بتواند مثل سال ۶۷ به ایران حمله کند و قدرت را به دست بگیرد. این تجارب بسیار مهم و ارزشمند که هیچ گروه دیگری با خود ندارد نقش مهمی در زمینه های مشورتی به این گروه خیانتکار می دهد که سعودی های بی تجربه و فاسد خواهان آن هستند کما اینکه صدام و نیروهای آمریکایی نیز در زمینه های دیگری خواهان آن بودند.

با توجه به تجارب گذشته می توان یقین داشت که نیروهای اعزام شده به ایران جهت اقدامات تروریستی از سوی مجاهدین کاملاً توجیه و آموزش داده شده اند اگرچه خودشان هم در این زمینه آگاهی نداشته باشند و به دلایل مسائل امنیتی به آنها گفته نشده باشد که توسط چه گروهی یا چه کسانی آموزش داده شده اند. این آموزش الزاماً کار با اسلحه نیست بلکه شیوه های تردد و طراحی عملیات و دیگر نکات مورد نیاز هر شخص برای کار در داخل شهر و نحوه اجرای ترور را شامل می شود. آنچه این ایده را به یقین بیشتری می رساند، دارا بودن این تروریستها به کپسول سیانور و همچین حضور زن در بین آنان است که این دو پارامتر تاکنون بخشی از شیوه های مجاهدین در اقدامات تروریستی بوده است.

اما پارامتر مهم دیگری نیز موجود است و آن جمله مشهور رجوی در اواخر دهه ۶۰ می باشد که بارها در نشست های جمعی مجاهدین تکرار شد و آن: “قبر خمینی منفجر باید گردد” بود. رجوی بزرگترین آرزوی خود را در انهدام آرامگاه آیت الله خمینی می دید و از مجاهدین می خواست هر طور شده این اقدام را انجام دهند. در روزهای اخیر و پیش از اقدام تروریستی که بخشی از آن در این آرامگاه به انجام رسید و البته موفقیت لازم را نداشت، اعضای این فرقه در فضای مجازی و بخصوص در توییتر به تبلیغ این اقدام مشغول بودند که نمونه آن را می توان در زیر مشاهده نمود:

مریم رجوی مجاهدین خلق داعش تروریسم تهران

پرداختن به این اقدام تروریستی از آن جهت بسیار با اهمیت تر از نمونه های پیشین است که می باید دولتها و مردم کشورهای اروپایی را به حضور چنین فرقه خطرناکی در بین خود هوشیار نماید و اجازه ندهند مریم رجوی در کشورشان عضوگیری و جذب فرقه ای داشته باشد و این خطر بسیار مهمی برای کشورهای اروپایی است که ما پیش از شروع اینهمه اقدامات تروریستی به آنها هشدار داده بودیم که اگر با این تروریستها برخورد مناسب نشود، بزودی اروپا محل انجام برنامه های آنان خواهد شد. ترورهایی که ابتدا روی جداشدگان از مجاهدین انجام گرفت و به مرور به مردم بی گناه اروپا رسیده است.

همچنین مسئولین کشورمان و مردم عزیز هموطن نیز باید هوشیار باشند و بخصوص اجازه ندهند که اعضای فرقه تروریستی رجوی در فضای مجازی با خیال راحت به انتشار اخبار خشونت آمیز ادامه دهند و به گردآوری اطلاعات مشغول باشند. شناساندن این گروه خطرناک به جوانان از طرف مسئولین و افشای شیوه ها و ترفندهای آنان در فضای مجازی از وظایف مهم مسئولین و رسانه های ذیربط می باشد.

حامد صرافپور
۱۸ خرداد ۱۳۹۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید