عبدالکریم ابراهیمی: تروریسم کور و کشتار بیگناهان

0
1434

تروریسم کور و کشتار بیگناهان

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، نهم ژوئن ۲۰۱۷:… الان شیوه عمل این تروریست ها در تهران همانند روش و عملکرد و طرح هاى عملیاتى مجاهدین در سالهاى یاد شده است. بنابراین رجوى براى اینکه خود در اینگونه اعمال پنهان نگه دارد، طرح ها و برنامه ریزیهای خود را توسط افراد واسط که عملا از اعضاى بعث هستند، به سران داعش منتقل مینمایند و آنها هم طبق طرح فرقه رجوی دست به چنین اعمالى زده اند. این … 

…………….

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

iran ghalam 2

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

همه محکوم کرده اند ، جز سه دسته ، چرا؟

لینک به منبع

تروریسم کور و کشتار بیگناهان

دستهاى خون آلود تروریستها اینبار در کشورمان ایران ظاهر شد و عده اى بیگناه را به خاک و خون  کشید. ضمن همدردى با خانواده کشته شدگان و صبر و استقامت براى بازماندگان، قویاً این جنایت را محکوم کرده و  شفاى عاجل مجروحان این حادثه تروریستى را از خداوند خواهانم.

واقعیت این است که تروریسم هیچ حد و مرزى نمیشناسد و جنایت و کشتار، آرمان، عقیده و مرام آنهاست، هر چند که این عمل تروریستى به اسم داعش و توسط این گروه آدمخوار و ضد انسانى انجام گرفت، اما باید دید که با توجه به تحولات منطقه و موضع گیریهاىی که سران مرتجع و قرون وسطایى عربستان علیه کشورمان علنا به زبان آورده اند، نشان بر دخیل بودن خاندان آل سعود در این عمل تروریستى است که با پول باد آورده اهداف خود را به وسیله تروریستها پیش میبرد و سرسپردگان آنها هم به چنین جنایاتى مبادرت میکنند که حتى جانشان را هم در همین مسیر براى ایدئولوژى وهابیت که از تحجر و عقب ماندگى تغذیه میشود، میگذارند.

تقریبا خیلى از کشورها و سازمانها این عمل شنیع تروریستى را محکوم کردند. در این میان برخى کشورهاى مؤسس و حامى داعش و خط دهنده آن در این امر سکوت کرده اند. از این جانیان اصلا انتظارى نیست و نبوده است. اما ببینید که فرقه رجوى چگونه وارد این قضیه شد و ضمن کنایه و محکوم کردن ضمنى و آن هم از ترس خودش، اربابان سعودى را ستوده و با این عمل پیام میدهد که مجددا آماده عمل بعدى هستیم، سازمانى که خود را طرفدار مردم معرفى میکرد، نهایت شقاوت و پلشتى و دشمنى خودش را نشان داد.

این عمل تروریستى، هیچگونه خللى در اراده مردم ایران براى اتحاد و همیستگى ایجاد نخواهد کرد و دشمنان این ملت همیشه سرافکنده و شکست خورده هستند.

من بیاد دارم از سال ١٣٧٢ به بعد همین فرقه رجوى به عملیاتهاى تروریستى در داخل خاک ایران و در شهرها دست میزد که أوج آن عملیاتها در سالهاى ٧۶ تا ٧٨ بود. در این دوران ابو داعش(رجوى) با اعزام تیم هاى تروریستى به داخل شهرهاى ایران و راه انداختن حمام خون از بیگناهان، دقیقا به همین خطى که الان داعش در ایران به آن دست زده است رو آورده بود و براى نفرات تیم عمل کننده مرز سرخ دستگیر نشدن و نهایتاً خودکشى با سیانور آنهم در جبر عقیدتى و آرمانى که توسط مسعود و مریم رجوى، افراد تشکیلات را در بند تحجر نگه میداشت، مجبور میکردند.

الان شیوه عمل این تروریست ها در تهران همانند روش و عملکرد و طرح هاى عملیاتى مجاهدین در سالهاى یاد شده است. بنابراین رجوى براى اینکه خود در اینگونه اعمال پنهان نگه دارد، طرح ها و برنامه ریزیهای خود را توسط افراد واسط که عملا از اعضاى بعث هستند، به سران داعش منتقل مینمایند و آنها هم طبق طرح فرقه رجوی دست به چنین اعمالى زده اند. این تجربه سالیان در تشکیلات رجوى است که مرا به یک واقعیت وادار کرد إذعان کنم شاید بشود در اینکار ریشه یابى صورت گیرد و دیگر شاهد جولان ددان و شغالان در میهن عزیزمان نباشیم و هموطنانمان قربانى آن نشوند. مطمئنم آه بازماندگان کشته شدگان گریبان عاملان و آمران این کشت و کشتار را خواهد گرفت و در رأس آن فرقه رجوى که انشاءالله منزوى تر و مطرود تر نزد افکار عمومى ایران و جهان گردد.

از ایرانى نماهایى هم که براى این عمل تروریستى که به کشته و زخمى شدن بیگناهان به بهانه مبارزه با ملأها، بشکن میزنند و فضاى مجازى را آلوده نیات پلید و مزدورى خود کرده اند، به شدت بیزارم و ننگ و نفرین أبدى بر آنها باد.

چه خوب رضا صادقى خواننده موسیقى پاپ، خطاب به تروریست ها در اینساگرامش نوشته است،… مهاجم، تروریست، افراطی یا هر بی‌صفتی که تعبیر تو هست… این خاک و مردمش سال‌هاست مورد تهدید تو و امثال تو بوده و هستن، اما غافلی از اینکه امثال توی حیوان نمی‌تونین قدم نجستون رو روی این خاک ثابت کنید. پاش بیاد من هنرمند و اون دکتر و مهندس و کارگر و حتی فقیر و پولدارش کاری می‌کنیم مجبور بشین تو و اربابات لوله تفنگتون رو جلوی مغزتون بگیرین. این سرزمین زادگاه شیرمردان و زنانیست که ثابت کردن ایران جای بزدلانی حیوان‌صفت که مردم بی‌دفاع رو هدف می‌گیرن نیست… رستم‌هایی که این سرزمین دفاع کردن که الآن سهراب‌هاشون همون رستما شدن. بسم الله اگر حریف مایی.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید