علی جهانی : حمله تروریستی در تهران

0
1306

Ali Jahani

علی جهانی : حمله تروریستی در تهران

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هشتم ژوئن ۲۰۱۷:… مریم عضدانلو که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی می داند ؛ آیا این عمل تروریستی داعش علیه هم وطن نان از نظر شما حقوق بشر هست ؟ و آیا محکوم نکردن این عمل تروریستی توسط داعش علیه مردم ایران همسویی گروه تروریستی و فرقه گرای تان را با این گروه نشان نمی دهد ؟ و آیا سکوت شما در مقابل این جنایات نشانگر رضایت و خوشنودی شما نیست ؟ واقعا که …

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

iran ghalam 2

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

همه محکوم کرده اند ، جز سه دسته ، چرا؟

علی جهانی، وبلاگ آیینه

لینک به منبع

حمله تروریستی در تهران

روز چهارشنه ساعت ده صبح همزمان در دونقطه تهران حمله تروریستی صورت گرفت که یکی راهروی مراجعه کنندگان مجلس ایران بود و دیگری آرامگاه خمینی بود که طی این دو رشته عملیات تروریستی دوازده تن از هم وطن نان بی گناه روزه دار کشته و بیش از چهل نفر هم مجروح شدند . این حمله تروریستی را که گروه تروریستی داعش مسئولیتش را به عهده گرفت ؛ تقریبا  توسط همه کشور ها محکوم شد و با مردم ایران ابراز همدردی کردند و حتی وزارت خارجه آمریکا این عملیات تروریستی را محکوم کرد .

اما در این میان سازمان به اصطلاح مجاهدین که به دروغ مدعی سینه چاک حمایت از خلق قهرمان هست در سکوت خبری کامل بسر می برد و نه تنها هیچ موضعگیری نکرده و این عمل تروریستی را برای ظاهر سازی هم شده محکوم نکرده بلکه حتی این خبر مهم را که همه دنیا پوشش خبری دادند در رسانه سانسور شده اش اعلام نکرد .

حال سوال از خانم مریم عضدانلو که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی می داند ؛ آیا این عمل تروریستی داعش علیه هم وطن نان از نظر شما حقوق بشر هست ؟ و آیا محکوم نکردن این عمل تروریستی توسط داعش علیه مردم ایران همسویی گروه تروریستی و فرقه گرای تان را با این گروه نشان نمی دهد ؟ و آیا سکوت شما در مقابل این جنایات نشانگر رضایت و خوشنودی شما نیست ؟ واقعا که خیلی وقیح و پر رو هستید که باز دم از خلق می زنید . البته پر واضح هست که گروهی که خودش دستش به خون مردم ایران اغشته هست نه تنها هیچگاه چنین جنایات تروریستی را محکوم نمی کند بلکه خوشحال هم می شود که خون مردم بی گناه ایران بر زمین می ریزد و این سکوت مرگبار سران فرقه در مقابل این عمل تروریستی یک بار دیگر همسویی و حمایت این گروه از گروه تروریستی داعش را به اثبات می رساند و  علی رغم انکار سران فرقه نشان می دهد این گروه و داعش دو روی یک سکه تروریستی هستند و از نظر ما محکوم به فنا می باشند .

این جانب ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی علیه هم وطن نان و ابراز همدردی با بازماندگان کشته شده گان برای شان آرزوی صبر و بردباری می کنم . و یک نکته هم جهت یاد آوری به دول غربی عرض کنم که همانطور که داعش یک گروه تروریستی خطر ناک بالفعل هست این گروه تروریستی فرقه گرای رجوی که یک گروه تروریستی بالقوه هست و در کشور های تان جولان می دهد و مدره نمایی می کند به مراتب خطر ناکتر از گروه تروریستی داعش می باشد و قابل توجه مقامات فرانسه که مقر اصلی این گروه در پاریس هست و این روزها قرار هست برای بزرگداشت سالروز ترور و خشونت تجمع برگزار کند

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید