رضا صادقی: نگاهی به عملیات مشترک تروریستی رجوی و داعش در تهران

0
1018

نگاهی به عملیات مشترک تروریستی  رجوی و داعش در تهران

رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، نهم ژوئن ۲۰۱۷:… دیروز جهان شاهد عملیات تروریستی در میهن عزیزمان ایران بود که حدود ۱۲ کشته و ۵۲ زخمی بجا گذاشت که تقریبا همگی از شهروندان بیگناه شامل زنان و کودکان همانند آنچه در منچستر و پاریس و بروکسل و دیگر شهرها و کشورهای مختلف گذشت و طی آن شهروندانی بسیار قربانی تروریسم و جنایت داعشیان شدند. سال گذشته در مقاله های متعدد مخصوصا … 

رضا صادقی جلبی پارلمان اروپا علیه مجاهدین خلق فرقه رجویMr. Reza Jebelli, European Parliament.
Survivors of Rajavi cult demand security in France (open letter to President Hollande)

لینک به منبع

نگاهی به عملیات مشترک تروریستی  رجوی و داعش در تهران

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

دیروز جهان شاهد عملیات تروریستی در میهن عزیزمان ایران بود که حدود ۱۲ کشته و ۵۲ زخمی بجا گذاشت که تقریبا همگی از شهروندان بیگناه شامل زنان و کودکان همانند آنچه در منچستر و پاریس و بروکسل و دیگر شهرها و کشورهای مختلف گذشت و طی آن شهروندانی بسیار قربانی تروریسم و جنایت داعشیان شدند.

سال گذشته در مقاله های متعدد مخصوصا بعد از حضور ترکی فیصل رئیس سابق سرویس اطلاعاتی در رژیم مرتجع و جنایتکار سعودی  در شوی رجوی خائن نوشتم که نقشه و طرحی برای نابودی ایران عزیزمان در شرف اجراست و منابع مالی سیاسی و امنیتی آن توسط وهابیون جنایتکار عربستان تأمین شده و خائنان و آدمکشان فارسی زبان نوکر آنها یعنی باند رجوی مأمور اجرای آن خواهند بود.

می گویند داعش مسئولیت این آدم کشی را به عهده گرفته است.

همگی به یاد داریم که افشای به اصطلاح پروژۀ اتمی ایران هم توسط رجوی اعلام و مسئولیت آن به عهده گرفته شد؛ ولی آیا کسی باور می کند که اصولا رجوی دسترسی به ماهواره و به چنان ابزاری برای اطلاع و عکس برداری از برنامۀ اتمی ایران داشته باشد؟ و یا اینکه چه کسی باور میکند که رجوی در درون سایتهای ایران نفوذی داشته باشد؟ پس این حرفها همه دروغ و فریب است.

مگر عربستان با استفاده از انواع و اقسام گروهها سالهاست سعی در به آشوب کشاندن ایران ندارد؟ پس چرا تا قبل از حضور ترکی فیصل و بعد هم حمایت ترامپ هر گز نتوانسته بودند کاری و عملیاتی در ایران و مشخصا تهران انجام دهند؟ به جز بلوچستان و کردستان که آنهم همپالگی های رجوی بعد از حضور ترکی فیصل جنایتکار در شوی رجوی به یکباره اعلام جنگ مسلحانه کردند!

امروز و بعد از عملیات تروریستی برادران ایدئولوژیکی رجوی یعنی داعش و به یقین با همدستی فرقۀ رجوی و همیاری و پشتیبانی ولی فقیه وهابی شان یعنی حاکمان عربستان دیگر به هیچ وجه کسی نمی تواند به دلیل مخالفت با رژیم بطور علنی و غیر علنی به حمایت از جنانیان وطن فروش بپردازد.

امروز روزی است که همه بایستی موضع خود را به شفاف ترین صورت اعلام کنند. امروز و بعد از عملیات تروریستی در تهران که نه جمهوری اسلامی بلکه ایران و مردم عزیزمان را هدف قرار داده است دیگر هیچ خائن و وطن فروشی نمی تواند به بهانۀ اپوزیسیون بودن و مخالفت با رژیم به خدمت دشمنان ایران در آید و به آن لعاب سیاسی و مبارزه بدهد. لذا می گویم: یا با میهن و مردم و یا با دشمنان آنان.

و اما سخنی با همرزمان سابق در فرقۀ رجوی:

اگر کسی آگاه نباشد ولی من و شما که سالها در مناسبات و تشکیلات فرقۀ رجوی بودیم به خوبی می دانیم  و در نشستهای درونی متعددی از زبان شخص رجوی بارها و بارها شنیده ایم که می گفت بایستی قدرت را به هر صورت و از هر راهی که شد در دست بگیریم و در نشستی که برای اولین بار فیلم مراسم حج عمرۀ خودش را برایمان در قرارگاه باقرزاده در غرب بغداد نشان داد یادمان هست که چقدر از پادشاه عربستان قدردانی و از دوستی با وی و اینکه به دعوت وی رفته است با آب و تاب تعریف می کرد. بله، این وطن فروش نامرد همانطوریکه خودش گفت حاضر است ایران نابود شود ولی او بر خرابه های آن حکومت کند.

و اکنون حرف آخر این است که ایا همۀ رنج ها و خونهای ریخته شده در ۳۶ سال گذشته برای این بود؟

آیا من و شما تعهدمان به خدا و خلق قهرمان این بود که دست در دست دشمنان ایران عزیزمان بگذاریم تا آن را مانند عراق، افغانستان، سوریه و یمن به خاک و خون بکشند؟

آیا این سنت پیامبر و امام حسین و حضرت علی بود؟  آیا این راه و رسم چه گورا، لنین و مائو  بود؟ مائویی که در آستانه جنگ خارجی یعنی حملۀ ژاپن به میهنش چین اعلام آتش بس  با امپراطور چین چیانکایچک و حمایت از تمامیت ارضی وطنش چین کرد و ادامۀ جنگ با دولت داخلی را پیوستن به دشمن خارجی دانست و برای همین وقتی نیروهایش وارد پکن شدند از حمایت میلیونی مردم برخوردار شده و به حاکمیت رسید.

پس ای همرزمان سابق من به کجا می روید و تا کی؟

اکنون سرفصلی جدید در رویارویی نیروهای ضد ایرانی علیه کشور و خلق قهرمان  ایران  برای نابودی سرزمینمان است و شما هم بایستی هرچه زودتر تصمیم خود را گرفته و یا در این فرقه بمانید و بخواهید از این آب گل آلود برای رجوی ماهی موهوم قدرت بگیرید و یا یک بار برای همیشه به این خیانت بزرگ یک نه بزرگ گفته و راه خود را جدا کنید.

و اما شما به اصطلاح اعضای «شورای ملی مقاومت» رجوی!

در ۳۶ سال گذشته شمایان دنباله روی سیاستهای رجوی بودید و هر آنچه را که او علیه منافع ملی ایران انجام داد تائید کردید و در ازای آن هم مانند هر مزدوری حقوقتان را ماهیانه دریافت کردید البته  بعضی ها مانند اقای هزارخانی بیشتر و بعضی هم مانند خزایی کمترین حقوق را دریافت کردند (رجوی می گفت هزارخانی لااقل چندتا کتاب خوانده ولی این خزایی فقط زر زیاد می زند و حالم از این مرتیکه لمپن بهم میخورد ولی فعلا بهش نیاز داریم!). البته ما به خوبی می دانیم  که به قول رجوی  شما جز سیاهی لشکر چیزی نبوده و نیستید و اصولا وزنی ندارید و همگی بازهم به قول رجوی (در نشستهایش در عراق): «سازمان و تشکل یک نفره هستید که حتی اطلاعیه هایتان را ما بایستی از طرف شما نوشته و چاپ و منتشر کنیم»!!. ولی به هرحال شماها هم هر چقدر پست و مزدور باشید لااقل امروز یکبار برای درج در تاریخ ایران موضع خود را خودتان و علنا جدای از رجوی اعلام کنید و ثابت کنید که آنقدر هم به توصیف رجوی بی مایه نیستید.

مزدوری و خیانت به وطن از امروز بایستی برای همه و مخصوصا ما که در خارج از کشور زندگی میکنیم یک مرز سرخ خدشه ناپذیر باشد و مراقب باشیم که تحت عنوان مخالف سیاسی و اپوزیسیون در دام امثال رجوی و ارباب وهابی اش عربستان نیفتیم و آگاهانه یا ناآگاهانه دست در دست دشمنان این مرز و بوم یعنی میهنمان ایران که هیچ ربطی به رژیم فعلی  ندارد ندهیم چرا که اینان دشمنان تاریخی ایران و ایرانی و پارسیانند.

زنده و پاینده باد ایران عزیزمان.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید