سید اسماعیلی: مجاهدین بزرگترین بازنده عملیات تروریستی داعش در تهران

0
1613

مجاهدین بزرگترین بازنده عملیات تروریستی داعش در تهران

ISIS_MEK_Rajavi_Cult_Terrorism_Tehranسید حجت سید اسماعیلی، ایران دیدبان، دهم ژوئن ۲۰۱۷:…  بنظر میرسد مریم رجوی مرزهای وقاحت و دریدگی را در غایت خود در هم نوردیده است. چرا که مردم، این جمله را از زبان کسی می شنوید که خود همراه با مسعود رجوی و دیگر گردانندگان مجاهدین بانیان تروریسم و ترویج خشونت  از سال ۱۳۶۰ به این سو  در ایران بوده  است. یعنی کسی عملیات داعش در تهران را محکوم میکند که خود قرار است در ویلپنت … 

مجاهدین خلق فرقه رجوی داعش تروریسم تهرانFallout from Iran attacks spells trouble to come in wider Middle East

لینک به منبع

مجاهدین بزرگترین بازنده عملیات تروریستی داعش در تهران

ایران دیدبان
۱۸ خرداد ۱۳۹۶

 در پی حمله تروریستی گروه داعش و به خاک و خون کشیدن تعدادی از مردم بی دفاع کشورمان در شهر تهران  سازمان مجاهدین با صدور اطلاعیه ای از قول مریم رجوی آن را محکوم کرد؟! 

تروریسم داعش مجاهدین خلق فرقه رجوی علیه مردم ایران

سیدحجت سیداسماعیلی

عضو پیشین شورای مرکزی مجاهدین و کارشناس علوم سیاسی

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: « . . . خانم  مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، ریختن خون بی‌گناهان را تحت هر عنوان محکوم کرد . . . »؟!

بنظر میرسد مریم رجوی مرزهای وقاحت و دریدگی را در غایت خود در هم نوردیده است. چرا که مردم، این جمله را از زبان کسی می شنوید که خود همراه با مسعود رجوی و دیگر گردانندگان مجاهدین بانیان تروریسم و ترویج خشونت  از سال ۱۳۶۰ به این سو  در ایران بوده  است.

یعنی کسی عملیات داعش در تهران را محکوم میکند که خود قرار است در ویلپنت پاریس سالگرد تحمیل خشونت و  آغاز ترور های کور در ایران را جشن بگیرد؟!

حمله تروریستی داعش به ایران بعنوان کشوری که پیشگام کمک به کشورهای منطقه در مقابله با این گروه تروریستی بشمار میرود، دور از انتظار نبوده و نیست. هرچند خود این اقدام هم هیچگونه ارزش عملیاتی نداشته  و یک عمل کور در کشتن مردم بی دفاع در شهر تهران به شمار می رود اما همچنانکه گفتم با توجه به محکومیت آن از سوی فرد سابقه دار و معلوم الحالی همچون مریم رجوی در خور اهمیت بوده و درس های تاریخی زیادی در بر دارد.

باید گفت: راهی که امروز داعش آنرا طی می کند راهی است که مجاهدین سالها پیش پیموده اند. بمب گذاری، عملیات انتحاری، ترورهای خیابانی، شلیک خمپاره و کشتن زنان و کودکان بی گناه در خیابانهای تهران، و . . . از جمله اقداماتی است که مجاهدین از همان فردای روز سی خرداد ۱۳۶۰ که رجوی اعلام جنگ مسلحانه کرد بر علیه مردم بی دفاع چه در تهران و چه در تعداد دیگری از شهرهای ایران انجام داده اند. نهایتا هم پس از شکست و در اوج ضعف و زبونی به صدام حسین پناه برده و در رکاب ارگانهای اطلاعاتی و ارتش این کشور و در نقش ستون پنجم و برای حفظ حیات خائنانه خود به جنایاتشان ادامه داده اند.

اکنون نیز با توجه به تغییر  شرایط منطقه ای و بین المللی تفاله این گروه تروریستی به کشور عربستان سعودی رسیده و مجاهدین سعی میکند تا هرچه در چنته دارد زیر چتر سیاسی و مالی این کشور در خدمت ارباب جدید خود قرار دهند.

بدین ترتیب باید گفت:

۱ – مریم رجوی که در تدارک و آماده سازی گردهمائی پاریس برای سرپوش گذاشتن بر شکست جدی  این گروه در انتخابات ۹۶ بود  ضربه دیگری را دریافت کرده است. چرا که اقدام تروریستی داعش در تهران یادآور خاطرات تلخ مردم ایران در سالهای دهه شصت با اعلام جنگ مسلحانه و ترور های کور مجاهدین است  که وی می خواست سالگرد آنرا جشن بگیرد و این در تناقض آشکار با محکوم کردن اقدام داعش است.

۲ –  این اقدام باعث شد تبلیغات گسترده منافقین در همسویی با کشورهای حامی تروریسم در منطقه از جمله عربستان سعودی خنثی شود. چرا که آنها سعی می کردند حضور نیروهای مستشاری ایران در عراق و سوریه را زیر علامت سوال برده و آنرا تحت عنوان دخالت در امور داخلی کشورهای عربی و صدور انقلاب و نه مبارزه با داعش و حتی گسترش داعش تبلیغ کنند. بدین ترتیب تبلیغات  مجاهدین نه تنها کارآیی خود را از دست داد بلکه باعث شد یک همبستگی ملی در داخل کشور و یک همبستگی جهانی نیز در محکومیت حمله داعش به ایران بوجود آید و نقش بی بدیل ایران در مبارزه با داعش به همگان ثابت شود.

اعلام  یک دقیقه سکوت در شورای امنیت سازمان ملل به احترام حادثۀ تروریستی تهران نیز گویای همبستگی بین المللی برای مقابله با تروریسم و نقش ایران در این عرصه است که به نظر میرسد به مزاق مجاهدین خیلی هم خوش نیامده است.

۳ – انزوای هرچه بیشتر مجاهدین بعنوان یک گروه تروریستی از دیگر ثمرات اتفاق تروریستی در تهران است.

راستی دراین اطلاعیه مریم رجوی از چی می نالد؟

وی در بخش دیگری از این اطلاعیه میگوید: « . . . عملکرد داعش آشکارا به نفع ولایت‌فقیه است و خامنه‌ای برای برون‌رفت از بن‌بست و انزوای منطقه‌ای و بین‌المللی قویاً از آن استقبال می‌کند. بانی و حامی شماره ۱ تروریسم، بدینوسیله می‌خواهد مزورانه جای جلاد و قربانی را عوض نموده و بانکدار مرکزی تروریسم را قربانی جلوه دهد . . . »

از محتوای پیام مریم رجوی در این اطلاعیه چنین بر می آید که عملیات داعش در تهران خاطرات تلخ مردم از جنایات این گروه در سالهای دهه شصت را خیلی خوب زنده کرده است چیزی که مریم رجوی بشدت از یادآوری آن گریزان است. به همین دلیل وی مجبور شده است برخی از حقایق را علیرغم میل باطنی خود در قالب فرهنگ خاص این گروه و در لفافه بیان کند.

سخن آخر اینکه در چنین شرایطی باید به کشورهای غربی مجددا یادآوری کرد، اگر امروز شهرهای آنها عرصه تاخت و تاز گروه های تروریستی مثل داعش است، و اگر امروز سازمانی با آن همه سابقه جنایت و ترور در حق مردم ایران میتواند در پایتخت برخی از کشورهای اروپایی مثل پاریس  گردهمائی تشکیل داده و روز اعلام جنگ مسلحانه و  آغاز عملیات انتحاری و ترورهای کور این گروه در ایران را پاس داشته و جشن بگیرد چیزی نیست جز  برخورد دوگانه با تروریسم، که لاجرم نتایج زیانبار آن به سوی مردم این کشورها باز خواهد گشت.

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید