محمد رزاقی: روز چهارشنبه آخرین عملیات تروریستهای داعشی در ایران بود !

0
982

 روز چهارشنبه آخرین عملیات تروریستهای داعشی در ایران بود !

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، دهم ژوئن ۲۰۱۷:…  با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی بیش از ۷۵ نفر از سران رژیم ایران فرستادیم به هوا ( منفجر ) کردیم اما هیچ وقت بصورت علنی این انفجار بعهده نگرفتیم و همیشه گفتیم انفجار خشم خلق ! رجوی بارها روی این نکته تاکید می کرد که هر کجا دیدیم می تواند اسم ما را در نزد اروپائیها خراب کند ان عملیاتها را بصورت علنی بعهده نگرفتیم و به اسم خودمان و یا … 

رفسنجانی، بهشتی، فرقه رجوی ترور حزب جمهوریرجوی بنیانگذار تروریسم و عملیات انتحاری

تروریسم مجاهدین خلق فرقه رجوی در تهرانحملات تروریستی داعش در تهران و سکوت مجاهدین خلق در فرانسه

لینک به منبع

روز چهارشنبه آخرین عملیات تروریستهای داعشی در ایران بود !

صبح روز چهارشنبه بار دیگر خون یک عده از هموطنان بی گناهم توسط تروریستهای وحشی بر زمین ریخته شد . ۱۷ نفر جان خود را از دست دادن و دهها نفر زخمی شدند بعضی از خبرگزاریها و یا مفسران خبر می گفتند این اولین عملیات داعش در ایران بود .

به نظرمن گفتن اولین عملیات تروریستی داعش در ایران کاملا غلط و اشتباه می باشد .

چون از سال ۱۳۶۰ فرقه رجوی داعشی عملیات تروریستی خود را در ایران شروع کرد و به همین شیوه ای که تروریستها در تهران خون ریزی کردند به همین شیوه تروریستهای رجوی داعشی از ۳۵ سال پیش دست به کشتار مردم ایران زده اند .

اگر اینبار تروریستهای وحشی به زبان عربی داد می زدند در سال ۶۰ تا  سقوط صدام ملعون تروریستهای رجوی داعشی به فارسی فریاد می زدند .

شیوه و محل عملیات تروریستی روز چهارشنبه در تهران بار دیگر ثابت می کند که مریم قجر داعشی بصورت کاملا هماهنگ با داعشی های ابوبکر البغدادی ترتیب به دستور اربابان خود این حمله تروریستی را انجام داده اند .

همه اعضاء  فرقه شاهد هستند که رجوی داعشی هر بار روی سن به اعضاء خود فرمان می داد که قبر خمینی باید منفجر شود !

دستور انفجار قبر ایت الله خمینی سالیان سال در دستور کار تروریستی رجوی داعشی بود و حتا چندین بار از اعضاء خود خواست برای انجام این عملیات به شرط منفجر کردن خود ثبت نام کنند .

طبعآ شناسائی و انتخاب محل های  انجام عملیات تروریستی قبل از حمله نیاز به سر کشی و بررسی محل از نزدیک و چک و کنترل نقاط ضعف امنیتی  محل نیاز دارد که معمولا ترریستهای وحشی داعشی با این شیوه عملیات تروریستی خود را انجام نمی دهند انها بصورت حمله کور کورانه و یا بمب گذاری با ماشین و … اقدام به ریختن خوم مردم بی گناه می کنند .

اما این شیوه انجام عملیات تروریستی کاملا شیوه فرقه رجوی داعشی که از سال ۶۰ در داخل ایران با شناسائی از قبل و … عملیات تروریستی خود را شروع کرد  و درست برای اولین با هم در خاورمیانه به دستور شخص رجوی عملیات انتحاری با منفجر کردن خود برای کشتن دیگران انجام گرفت و ان زمان رجوی نام این شیوه کشتن انسانها و ترور ؛ را عملیات مقدس اسم گذاری کرد .

همکاری نزدیک رجوی داعشی با تروریستهای ابوبکر داعشی همزمان با پیدایش این گروه وحشی در سوریه اغاز شد . زمانیکه تروریستهای و حشی داعشی در سوریه دست به کشتار مردم بی گناه می زدند مریم قجرداعشی انها را رزمندگان ازادی در شوهائی که  در اروپا و بطور خاص در اردوگاه اورسوراواز و پاریس برگزار می کرد خطاب می کرد و اوج همکاری مریم قجر داعشی با تروریستهای ابوبکر داعشی  و بعثی های صدام ملعون و تروریست فراری طارق الهاشمی در سال ۲۰۱۴ درعراق شکل گرفت .

مریم قجر داعشی در نقش تبلیغاتچی تروریستهای وحشی داعش و بعثی ها ؛ طارق الهاشمی که در عراق و در استانهای موصل و انبار ؛ تکریت  و شهرهای دیگر عراق شروع به کشتار مردم کردند مری مقجر داعشی در پاریس با پرداخت دلارهای خونینی که قبلا از صدام گرفته بود و ادامه دریافتهایش را از ارباب جدیدی عربستان ؛ موساد و … می گیرد  یک مشت جیره خوار و مزدور ؛ را در جلساتی که برگزار می کرد جمع کرده ادعا می کرد در عراق داعشی وجود ندارد بلکه این عشایرانقلابی عراق و مردم عراق هستند که دست به قیام علیه دولت مرکزی عراق نموده اند و کشتار مردم بی گناه عراق برای فریب افکار عمومی از جنایاتی که همپیمانانش انجام می دادندبهار مردم عراق می نامید .

زمانی که به خاطر خیانت یک عده خود فروش مثل طارق الهاشمی و … تروریستهای داعشی و بعثی ها در حال پیشروی به بغداد بودند و تقریبا به ۴۰ کیلومتری شهر بغداد رسیده بدند رجوی داعشی از مخفیگاه خود به اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی پیام داده بود که به زودی بغداد سقوط خواهد کرد و اعضاء فرقه دباره مسلح خواهند شد وهمراه با تروریستهای داعش و بعثی ها علیه دولت عراق  و ایران خواهند جنگید !

ملاقاتهای متعدد مریم قجرداعشی با سران گروههای تروریستی و همچنین سازنده گان داعش مثل شیوخ مرتجع عربستان و افراد جنایتکاری مثل مک کین همکاری مریم قجر داعشی با تروریستهای ابوبکر داعشی را بیشتر از هر زمان دیگر اربابان رجوی داعشی طلب می کنند و نتیجه اینکه از این همکاری شیوه ترور ؛ محل ترور؛ شناسائی و … تماما به شیوه تروریستهای رجوی داعشی صورت می گیرد تنها تفاوت  در این حمله تروریستی اینکه ان زمان اعضاء فرقه رجوی این ترورها را به دستور شخص رجوی و مریم قجر داعشی در ایران انجام می دادند اینبار توسط اعضاء داعشی های ابوبکر بغدادی صورت گرفته است . ولی اندیشه همان اندیشه رجوی داعشی ؛ شیوه ترور شیوه رجوی داعشی که از ۳۵ سال پیش این ترور در ایران رجوی داعشی اغاز کرد .

واکنش فرقه رجوی داعشی به عملیات تروریستی تهران در روز چهارشنبه :

از اول صبح روز هارشنبه خبر حمله تروریستی در تهران روی انتنهای خبر ها رفت ستیت فرقه رجوی هم شروع به درج خبر کرد اما با این تفاوت که حمله همپیمانانش را بعنوان تهاجم  و حمله مسلحانه تا ظهر به خورد اعضا و افکار عمومی داد .

درست زمانی که در شبکه های اجتماعی و خبری دستگیری یکی از تروریستها روی انتن رفت سران فرقه رجوی داعشی درج ادامه خبرها ی درگیری را متوقف کرد و بعد چند ساعت اطلاعیه شورای دست ساز رجوی صادر شد که اعلام کرد درگیری های تهران به سازمان مجاهدین خلق ایران مربوط نیست !

این شیوه فریب افکار عمومی بطور خاص فریب دولتمردان اروپائی و مردم اروپا می باشد که حتا رجوی داعشی بارهای روی سن به همراه مریم قجر می گفت :

با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی بیش از ۷۵ نفر از سران رژیم ایران فرستادیم به هوا ( منفجر ) کردیم اما هیچ وقت بصورت علنی این انفجار بعهده نگرفتیم و همیشه گفتیم انفجار خشم خلق !

رجوی بارها روی این نکته تاکید می کرد که هر کجا دیدیم می تواند اسم ما را در نزد اروپائیها خراب کند ان عملیاتها را بصورت علنی بعهده نگرفتیم و به اسم خودمان و یا سازمان اطلاعیه ندادیم و این روش در انفجار در ساختمان نخست وزیر زمانیکه اقای رجائی  رئیس جمهور انتخاب شده بود هم صدق می کند  اینها سخنان و گفته های شخص رجوی و مریم قجر داعشی روی سن و در نشستهای داخلی می باشد .

زمان اشغال شهرهای عراق  توسط تروریستهای وحشی حتا زمانیکه هزاران نفر تروریستها در یک روز قتل عام می کردند مریم قجر داعشی تروریستها و همپیمانانش را حلو حلوا می کرد سایتهایش پر خبرهای سوریه و عراق بود  وقتی شکست تروریستها در عراق شروع شد مریم قجر داعشی برگزاری جلسات در پاریس و اردوگاه اورسواز را تعطیل کرد و خودش را به کوچه علی چپ زد تا وانمود کند خبری نبوده است !

چرا مریم قجر داعشی بعد از ظهر روز چهارشنبه تغییر مسیر داد ؟

ــ چند علت اصلی باعث شد تا مریم قجر داعشی خبرهائی را که هر ۱۵ دقیقه در سایتهایش درج می کرد بعد از اینکه معلوم شد یکی از تروریستها زنده دستگیر شده و حتا سیانور داشته برای اینکه هم شیوه ترور و هم داشتن سیانور تنها در فرقه رجوی داعشی وجود دارد مریم قجر برای فریب افکار عمومی ادعا کرده درگیریها به مجاهدین ربط ندارد .

ــ از انجا که مریم قجر داعشی می خواهد چند روز دیگر در پاریس شوء برگزار کند با این ادعا که درگیری به مجاهدین ربط ندارد خواسته دولتمردان و سیاستمداران فرانسوی را فریب بدهد چون این می تواند بعنوان سند همکاری رجوی داعشی با تروریستها را ثابت کند .

ــ مریم قجر برای فرار از دست عدالت با شیادی و کلاشی می خواهد با گفتن اینکه حمله مسلحانه در تهران به مجاهدین ربطی ندارد از پاسخگوئی فرار کند .

با عرض تسلیت به خانواده های کسانی که در این حمله وحشیانه جان خود را از دست دادند  و ارزوی شفا برای زخمی ها .

از دولت فرانسه و کشورهای اروپائی تقاضا می کنم اجازه ندهند مریم قجر داعشی به راحتی در اردوگاه اورسوراواز و خانه های امن تروریستهای اموزش دیده فدائیان و گارد جمهوری صدام را با اسامی جعلی مستقر کند و انها را برای ترور  و کشتن کسانی که ماهیت رجوی داعشی را افشا می کنند اعزام کند .

 بارها در نوشته ها و مصاحبه ها همه جدا شده هائی که شاهد جنایتهای و مزدوری رجوی داعشی می باشند تاکید کرده اند کشورهای اروپائی اجازه ندهند تروریستهای اموزش دیده مریم قجر داعشی که در ساختن بمب و سیانور و کشتن حتا بدون سلاح اموزش دیده و متخصص هستند و تهدید جدی برای مردم فرانسه و همه کشورهای اروپائی هستند .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید