میلاد آریایی : درخشش حقایق انکارناپذیر در پی تروریسم کور داعش در تهران

0
889

درخشش حقایق انکارناپذیر در پی تروریسم کور داعش در تهران

میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، یازدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  جانورانی به اسم داعش در تهران ترور کور انجام میدهند ، اینها همان کسانی هستند که حمایت مجاهدین را از سالهای گذشته بویژه در تسخیر آسان شهر موصل عراق توسط ابوبکر بغدادی به نام « عشایر انقلابی » را در کارنامه سراسر از جنایت و مکافات خود داشته و مجاهدین قادر به انکار و تکذیب آن نیستد . اکنون که مزدوران و جانیان همین نیرو صبوعانه … 

تروریسم داعش مجاهدین خلق فرقه رجوی علیه مردم ایرانامریکایی ها مسئولیت عملیات تروریستی مشترک عربستان/داعش/مجاهدین خلق را بعهده گرفتند

لینک به منبع

درخشش حقایق انکارناپذیر در پی تروریسم کور داعش در تهران

خیلی علاقه مند بودم از زاویه ای دیگر نگاهی به نتایج عملیات کور داعش وهمدستان تاریخی ترور در تهران بیندازم ، نگاهی که به همسویی ها و همزادی گروههای تروریستی چون داعش و مجاهدین با پدر خواندگی عربستان سعودی نمی‌پردازد ، بلکه به عبور یک جامعه و کشوری رنگارنگ چون ایران از عبوری  پیروزمندانه از ترور و تروریسم نظر دارد .

دقت کرده باشید کمتر از یک ماه پیش در همین جامعه بیش از ۴۲ میلیون نفر با نظر گاههای متفاوت پای صندوق رای آمدند تا در سرنوشت سیاسی مملکت شان تاثیر گذار باشند و پشیزی هم برای لودگی و خیمه شب بازی وابسته به بیگانگان ارزش قایل نشدند .

از سویی دیگر بویژه تحرکات سیاسی هموطنان مان در خارج از کشور نشان از درک سیاسی بالا برای تاثیر گذاری در سرنوشت خودشان با استفاده از ابزار در دسترس دمکراسی حقیقتا فصلی نو در تاریخ سیاسی گشوده بودند.

همزمان میدانید که خیلی از جریانات بی دنباله و وابسته چون مجاهدین انتخابات ایران را تحریم کرده بودند و جالب تر اینکه در حالیکه تمام خبرگزاری ها و رسانه های بین المللی و فارسی زبان ۲۴ ساعته اخبار شراکت سیاسی مردم ایران در سرنوشت شان را نشان می داد مجاهدین از کسادی شعبه های رای دروغ سر هم میکردند تا خلق را آگاه کنند .

حال جانورانی به اسم داعش در تهران ترور کور انجام میدهند ، اینها همان کسانی هستند که حمایت مجاهدین را از سالهای گذشته بویژه در تسخیر آسان شهر موصل عراق توسط ابوبکر بغدادی به نام « عشایر انقلابی » را در کارنامه سراسر از جنایت و مکافات خود داشته و مجاهدین قادر به انکار و تکذیب آن نیستد .

اکنون که مزدوران و جانیان همین نیرو صبوعانه  در تهران مردم بیگناه را هدف قرار میدهند ، مریم رجوی و رهبری مجاهدین نه تنها آنها را محکوم نکردند بلکه از خلقی که این چنین به شهادت فیلم ها مورد اصابت تیرهای زهر آگین آنان قرار گرفتند حتی کلامی ساده در همدردی با آنها به میان نیاوردند .

به این عملکرد شنیع و ضدبشری به بیانی بسیار ساده و قابل فهم میگویند وابستگی و مزدوری و پاچه ور مالیدگی سیاسی برای شارژکنندگان مالی مجاهدین که اتفاقا هم داعش و هم مجاهدین را یک کشور به نام عربستان پذیرایی و ساپورت میکند .

خوشبختانه پس از آخرین عمیلات و ترور سازمان یافته مجاهدین بیش از ربع قرن میگذرد و از آن پس جالب اینجاست که داعش مزدوران وحشی انسان نما ، پرچم مجاهدین را در تهران بالا میبرند و خلف شایسته آنان برای دیالوگ سیاسی میشوند .

این بلحاظ تاریخی بسیار با ارزش است که چه کسانی راه و آیین شما را پی میگیرند . و از سویی دیگر برخورد جانانه مردم تهران و سراسر ایران است که چگونه تمام قد ، متحد و یک صدا در تمام کانال های مجازی و خبری پشت سر هم ایستاده و ترور و تروریسم را محکوم کردند.

این هم به لحاظ شناخت جامعه ایران امروز بسیار با ارزش و قابل افتخار است که اگر یک ماه پیش این چنین پای صندوق رای آمدند ، هم امروز هم آوا و متحد علیه بیگانه و بیگانه پرستی یک صدا می ایستند . مجاهدین چقدر کور هستند که این حقایق را نمی بینند .

تاریخ سیاسی ایران راهی جدا از خشونت و تروریسم را برای آینده سیاسی اش برگزیده و آرا سیاسی را برای راه برون رفت از مشکلات انتخاب می کنند . مهمتر اینکه دریوزگی و وابستگی به بیگانگان و دول عرب سوسمار خورها هم قطعا محکوم به فنا میدانند .

مجاهدین باید در آیینه بیشتر به خود خیره شوند تا عقب ماندگی و در غار ماندگی خود را که محصول سالیان خود شیفتگی است بهتر درک کنند وگرنه مردم ایران هم تروریسم را خوب شناخته اند و هم پرورش دهندگان خشونت سازماندهی شده که در تمام سالهای عمر به بطالت گذشته آنان تنها حرف سیاسی شان بوده است .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید