عبدالکریم ابراهیمی: ماه مبارک رمضان و دجالیت عفریته جهل و ترور

0
929

ماه مبارک رمضان و دجالیت عفریته جهل و ترور

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  حال نگاه کنید که بعد از غیبت کبرى رهبر شیطانى فرقه و به قولى گور به گور شدنش، چگونه خانم فرنگ نشسته اش با سؤء استفاده از ماه مبارک رمضان با برگزارى سورهاى ضیافتى و سفره هاى رنگارنگ در این ماه مبارک با چه ترفندهایى سران گروههاى تروریستى را مهمان خود میکند و در سایه دمکراسى که در کشور فرانسه وجود دارد، اهداف پلید خود …

بیائید هم بر مرده ها وهم بر زنده های فرقه رجوی گریه کنیم .

مریم رجوی: روابط جنسی شما بخشودنی است ولی جدا شدن از سازمان مجاهدین گناهی نابخشودنی است

لینک به منبع

ماه مبارک رمضان و دجالیت عفریته جهل و ترور

ماه رمضان بعنوان خجسته‌ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته می‌شود. از این ماه به عنوان ماه میهمانی خدا نیز نامبرده می‌شود.

در زندگی دنیا اگر روزی انسان به میهمانی دعوت شود، دعوت شدگان با توجه به مقام و موقعیت صاحب خانه و میزبان و با در نظر داشتن میهمانان دیگر، خود را برای شرکت در میهمانی آماده می کنند، اگر صاحب خانه و میزبان  شخصیت معتبر اجتماعی داشته باشد، میهمانان با وقار هیئت و هیبت خاصی وارد مجلس شده و در طول جلسه و جریان میهمانی نیز با توجه به شخصیت میزبان و بزرگان دیگری که در جلسه حضور دارند، در نشست و برخاست، غذا خوردن و صحبت کردن، دقت به خرج می دهند تا با حرکات اضافی، صحبت های بی مورد و… باعث مضحکه دیگران قرار نگیرند.

حال سؤال این است که در ضیافت و میهمانی بی سابقه، مجلل و پر شکوه ماه مبارک رمضان، میهمانان، با چه شرایطی وارد ماه رمضان این بزم الهی می شوند و چه ویژگی هایی را باید در ماه رمضان رعایت کنند تا بتوانند استفاده و لذت کافی برده، نتیجه مورد انتظار را به دست آوردند؟

شرائط میزبان براى این امر مهم باید چه ویژه گى داشته باشد که رضایت حق را جلب نماید؟

با این اوصاف، نگاهى می اندازیم به فرقه رجوى و برگذارى سور و مهمانیهاى مجلل در این ماه و سوء استفاده دجالگرانه از آن در خدمت منافع خود و ترویج تروریسم و کشتارى که ١٨٠ درجه بر خلاف اهداف خداگونگى انسان در ماه مبارک  رمضان است.

رجوى تا قبل از سرنگونى صدام حسین، متکى به کمکهاى مالى و نظامى و لجستیکى اربابش بود و مغرور در این وادى پوچ سیر میکرد و با وجود این حمایتها، ایران را در چنگ خود میدید، خودخواهى و کیش شخصیت او را به نقطه اى کشانده بود که خود را نماینده تام الاختیار خدا در روى کره زمین میدانست و براى تسلط تام بر تشکیلات و نیروى تشکیلاتى اش تا آنجا پیش رفت که افراد باید او را مانند صنم و معبود و معصوم، پرستش میکردند و جان و نفس خود را در طبق اخلاص تقدیم زوج شیطان صفت یعنى مسعود و مریم رجوى مینمودند و به قول مریم رجوى، باید تک تک افراد مثل موم در دست رهبرى عقیدتى قرار میگرفتند که به هر نحوى که خواست آنان را شکل دهد، یعنى اینکه افراد به خودى خود هیچگونه هویتى نداشته باشند و در رکاب آنها ذوب شوند . از این رو بود که شعائر دینى را هم در خدمت اهداف فرقه اى و تروریستى و پلید خود قرار میدادند و با سؤء استفاده هاى رذیلانه از آنها، افراد را  اسیر در چنبره ایدئولوژى خود ساخته خود گرفتار میکردند.

یکى از این شعائر اسلامى، روزه بود که افراد بالإجبار باید همه در این ماه روزه میگرفتند و رجوى با تفاسیر چپ اندر قیچى از قرآن و فلسفه ماه مبارک رمضان، افراد را به سمت اهداف شیطانى و تروریستى خود سوق میداد و از آنها آدم هاى بى هویتى می ساخت که از خود هیچگونه اراده اى نداشتند و هویتشان به اصطلاح از رهبر عقیدتى که منظور، خودشان بود(یعنى مسعود و مریم رجوى)  میگرفتند.

روزه گرفتن براى مجاهد خلق الزامی بود و کسى که بعلت بیمارى و یا ضعف جسمى، توان روزه گرفتن را نداشت با دید حقارت نگریسته میشد و مورد شماتت و سرزنش دیگران قرار میگرفت. مسعود رجوى که خود را رهبر عقیدتى میدانست ماه مبارک رمضان را بنا بر صلاح خودش انتخاب و جابجا میکرد. بعنوان نمونه در زمان جنگ خلیج اول و انتفاضه شیعیان از جنوب و کردها از شمال جهت براندازى حکومت بعث، با پیشروى کردها از شمال جهت فتح بغداد، رجوى که همیشه عصاى دست صدام بود به سرعت دست به عمل شد و راه  پیش روى کُردها را از منطقه خانقین گرفته تا جلولا و قرتپه و کفرى تا سلیمان بگ و طوزخرماتو و تا جاده کرکوک به بغداد را نیرو چید و مانع پیشروى کردها به بغداد گردید که آن درگیریها به کشتار بى رحمانه کردهاى مظلوم انجامید که توسط مجاهدین قتل و عام شدند. با اینکار رجوى دست صدام را باز گذاشت که تمام نیروى خود را براى سرکوب شیعیان که تا کربلا و نزدیکى بغداد پیشروى کرده بودند و سقوط در یک قدمى او بود،  را سد و آن قتل عام و کشتار شعبانیه را از شیعیان راه بیندازد.

جالب اینجا بود که همین درگیریها هم مصادف با ماه مبارک رمضان بود که رجوى با یک فتوا، روزه گرفتن را عقب انداخت و طى پیامى همه را از روزه گرفتن  منع و آنرا به بعد موکول کرد. هدفش هم این بود که خللى در کردکشى و جنایتى که داشت براى صدام حسین به پیش میبرد ایجاد نشود و یا اینکه بعلت مصادف شدن ماه رمضان در گرماى تابستان و آمادگى نیرویى براى اعزام عملیات تروریستى در داخل ایران، باز رجوى با یک پیام ماه رمضان را به عقب انداخت و با اینکار در نشستهاى ایدئولوژیکى که میگذاشت طورى تلقین میکرد که ولایت مطلقه بر تشکیلات دارد و از طرف خدا مأمور ابلاغ دستورات است تا بدینوسیله روح و جسم فرد را در خدمت خود بگیرد که با یک بشکن رهبر سیانور در دهانش بشکند و یا مثل آب خوردن فرامین رهبر در کشتار بى گناهان را اجرا کند.

حال نگاه کنید که بعد از غیبت کبرى رهبر شیطانى فرقه و به قولى گور به گور شدنش، چگونه خانم فرنگ نشسته اش با سؤء استفاده از ماه مبارک رمضان با برگزارى سورهاى ضیافتى و سفره هاى رنگارنگ در این ماه مبارک با چه ترفندهایى سران گروههاى تروریستى را مهمان خود میکند و در سایه دمکراسى که در کشور فرانسه وجود دارد، اهداف پلید خود را که کشت و کشتار و اختلاف افکنى کشورهاى مسلمان خاورمیانه است، پیش میبرد.

مریم رجوى امسال پرشتاب تر و رنگین تر سفره هاى رمضانی را پهن میکند. یکى اهداف اجتماعى دارد که براى مسلمانان و غیر مسلمانان فرانسه برگذار میکند و آنها را دعوت به حضور در آن مینماید که با سخنان عامیانه پسندانه و مظلوم نمایانه، میخواهد حمایت کسب کند و به اصطلاح خودشان در بطن مردم فرانسه بخصوص شهرهاى محل استقرار و نزدیکشان جا دهند که این هدف هم چندان دوام نخواهد آورد و دست تروریستى مریم رجوى و فرقه اش براى همگان رو خواهد شد.

هدف بعدى، دعوت و برگزارى سفره رمضانى و سورهایى که برگذار میکنند، عربهاى خاورمیانه اى بخصوص سران گروهاى تروریستى در سوریه و عراق و عربهاى آواره، اختصاص دارد که رجوى با سؤء استفاده از این فرصت، اهداف تروریستى خودش را پیش میبرد و تجربیات تروریستى گذشته خود را به آنها منتقل کرده و در سازماندهى و اهداف آینده شان کمک کار آنهاست و در این راستا از پشتیبانان بعثى خود سود میبرد و تمام تلاشش این است که تروریست ها را در کشور عراق و سوریه سرپا نگهدارد. اما واقعیت این است که تا حال ثابت شده که رجوى به هر ترفندى دست بزند و امیال شیطانى خودش را بخواهد به کرسى بنشاند، به شکست انجامیده و حتى با سوء استفاده از دین و مذهب مردم، هیچوقت نیت پلیدش محقق نخواهد شد، بلکه روز به روز که میگذرد میبینیم تروریسم در خاورمیانه و به خصوص عراق و سوریه، رو به نابودى است و افکار عمومى هم به نفرت از آن رسیده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید