علی جهانی : ماه مبارک رمضان و سوء استفاده های سیاسی فرقه رجوی

0
965

 ماه مبارک رمضان و سوء استفاده های سیاسی فرقه رجویAli Jahani

علی جهانی، وبلاگ آیینه، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  در ماه مبارک رمضان هستیم می خواستم از این فرصت استفاده کرده و نگاهی به سوء استفاده های این گروه تروریستی از شعایر مذهبی و ملی مردم ایران بیندازیم. همانطور که همگان در جریان هستند این گروه فرقه گرا همواره سعی دارد از شعایر ملی و مذهبی مردم ایران به نفع اهداف شوم سیاسی خود حداکثر سوء استفاده را بنماید . یکی از این شعایر ماه مبارک … 

مریم رجوی مزدور صدامی در حال جن گیری در تیرانا آلبانیجشن نوروزی در تیرانا، در هیاهوی مریم مهر تابان

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانشهید فروشی (اهدای کتاب شهدای مجاهد خلق به جان مک کین)ا

لینک به منبع

ماه مبارک رمضان و سوء استفاده های سیاسی فرقه رجوی

در ماه مبارک رمضان هستیم می خواستم از این فرصت استفاده کرده و نگاهی به سوء استفاده های این گروه تروریستی از شعایر مذهبی و ملی مردم ایران بیندازیم.

همانطور که همگان در جریان هستند این گروه فرقه گرا همواره سعی دارد از شعایر ملی و مذهبی مردم ایران به نفع اهداف شوم سیاسی خود حداکثر سوء استفاده را بنماید . یکی از این شعایر ماه مبارک رمضان هست که سران فرقه و بطور خاص رهبری اش سعی دارد با ظاهر سازی خودش و تشکیلاتش را پایبند به آن نشان دهد .

بله دوستان این فرقه تروریستی در حالی خودش را پایبند به آداب و مراسم های ماه مبارک رمضان نشان می دهد که برای رهبری این فرقه جنگ و خونریزی مهمتر از ماه مبارک رمضان و روزه گرفتن هست . در این رابطه من یادم هست در سال هفتاد خورشیدی مصادف با  ماه مبارک رمضان  ؛  تحت عنوان سلسله عملیات مروارید در شمال و جنوب عراق به کرد کشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق مشغول بود ؛ رجوی طی فرمانی روزه گرفتن را ممنوع کرد و گفت اکنون جنگیدن بر روزه گرفتن الویت دارد و روزه گرفتن را در وقت دیگری ادامه می دهیم .

همچنین در حالی که مریم رجوی  در مقابل حمله تروریستی داعش را در تهران و کشتار مردم روزه دار سکوت کرده و آنرا محکوم نکرده و به خانواده های بازماندگان تسلیت نگفته است ؛ در پاریس مستمرا با خرجهای کلان ضیافت افطار برگزار می کند و افرادی که اصلا مسلمان نیستند و اعتقادی به روزه گرفتن ندارند را به این ضیافت ها جهت سور چرانی می آورد تا برای خودش سمپاتی بگیرد و امسال هم در حالی که خبر یک دنیا حمله تروریستی داعش به تهران بود و همه خبرگزاری ها این حمله و واکنش ها و محکومیت های بین المللی را پوشش و انعکاس میدادند و تقریبا همه دنیا این حمله تروریستی را محکوم کردند این گروه تروریستی در کنار اسراییل نه تنها محکوم نکرد بلکه خوشحال بود و خبر یک این گروه این بود که مریم رجوی طی ضیافت افطاری خواستار گذاشتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی شده است . واقعا وقاحت را ایشان به اوج رسانده اند و این از یک طرف پرت بودن این گروه را از مسایل روز سیاسی را نشان می دهد و از طرف دیگر همسویی این گروه فرقه گرای تروریستی را با گروه تروریستی داعش و دولت اسراییل را به اثبات می رساند .

بله دوستان این گروه تروریستی ضیافت افطار را بطور خاص امسال فقط برای تبلیغات و جمع آوری نیرو برای مراسم سالروز ترور و خشونت در پاریس برگزار می کند و هیچ اعتقادی به ماه مبارک رمضان و آداب و آیین هایش ندارد و فقط برای سوء استفاده های سیاسی اش از این شعایر خودش را به ظاهر پایبند بدان ها نشان می دهد .

در پایان می خواستم خطاب به مریم رجوی اعلام کنم که کار تشکیلات در حال فروپاشی تا از این حرفها گذشت و دیگر ماهیت تروریستی و ضد مردمی و ضد شعایر ملی و مذهبی برای همه دنیا و بطور خاص مردم ایران رو شده است و دیگر حنای تان رنگی ندارد و بجای برگزار کردن ضیافت افطار یک فکری برای وضعیت وخیم تشکیلات تان و ریزش نیرویی در کمپ تیرانا بکنید .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید