علی مرادی : تشابه اقدام تروریستی داعش با مجاهدین

0
910

تشابه اقدام تروریستی داعش با مجاهدین

علی مرادی، لرستان، ایران اینترلینک، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  اگر میتوانید نظرتان را صریح و قاطع و بی هیچ زاویه پنهان و حاشیه پردازی را نسبت به این عمیات داعش اعلام نمایید؟ اگر به تعهدات تان به سران امریکا و فرماندهان پنتاگون و وزارت دفاع آن مبنی بر ترک و کنارگذاشتن عملیات خشونت آمیز و مسلحانه و از سرگیری مشی سیاسی و مسالمت آمیز پایبند هستید پس این عملیات را قاطعانه محکوم کنید تا به هویت و … 

مجاهدین خلق فرقه رجوی داعش تروریسم تهرانمجاهدین بزرگترین بازنده عملیات تروریستی داعش در تهران

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانتو را بر این وقاحت ها که عادت داد؟

http://iran-interlink.org

تشابه اقدام تروریستی داعش با مجاهدین

تاریخ : ۲۰/۳/۹۶

علی مرادی

آقای علی مرادی

عملیات کور و تروریستی اخیر داعش در مقابل مجلس شورای اسلامی و مرقد امام (ره ) یاد آور عملیات  تروریستی مجاهدین (بخوانید منافقین یا فرقه تروریستی رجوی ) چه در دهه ۶۰ و چه در دوران حضورشان در عراق و در پوشش ارتش رژیم بعث میباشد.

اینکه تروریست ها و اساسا فرقه ها در مبانی فکری و تاکتیک ها و خوی ضد بشری با هم مشترک باشند جای تعجبی نیست اما گاهی برخی گروه ها و جریانات فکری تحت نام اپوزرسیون و مبارزه ظهور میکنند و چند صباحی نیز فعالیت دارند و از آنجا که اهداف خود را تحت عناوینی از آزادی خواهی و مبارزه و ….. اعلام میکنند ناگزیر به رعایت برخی منشور ها و قوانین اخلاقی هستند .از جمله پرهیز از کشتار مردم بی گناه و یا جنگ مستقیم فقط با اهداف و نیرو های نظامی و….  .  اگرچه ممکن است همه در اساس عملیات تروریستی انجام بدهند اما کمتر به کشتار مردم بی گناه میپردازند و یا کمتر بخاطر پیشبرد هدف رذیلانه خود به هر وسیله ای متوسل میشوند که نمونه هایی از این گروه ها در طی سالیان بعد از انقلاب آمدند و رفتند اما اگرچه همه ضد مردم و ضد انقلاب بودند ولی کمتر مورد کینه و نفرت و انزجار عموم جامعه قرار گرفتند که در این مطلب از ذکر نام و هویت آنها خودداری میکنیم .

اما مجاهدین خلق که مردم ایران آنها را منافقین مینامند و با انزجار از آنها یاد میکنند و داعش که اخیرا در طویله مشترک آمریکا – سعودی ساخته و پرداخته شده و پروار شده اند هر دو محصول مشترک این کارخانه هستند و دقیقا چه در مبانی فکری و چه در تاکتیک و کینه هیستریک و ضد بشری با هم تابع نعل به نعل و میخ به میخ با هم مشابه و مشترک هستند .

بهمین خاطر این حقیر که خود زخم عمیق خیانت مجاهدین  را بر تن دارم با شنیدن خبر تروریستی داعش در این  دو مکان مذبور را شنیدم بلافاصله عملیات کور و ضد مردمی مجاهدین در ذهنم تداعی شد و گاهی میخواستم ذهنم را قانع کنم که باز هم کار مجاهدین است اما چون میدانستم دیگر توان و کفایت این کار را ندارند ذهنم بسمت داعش میرفت .

از اشتراک عملیات تروریستی داعش در نقاط ورود بداخل خاک ایران ، آموزش ها ، بکار گیری خانه های امن در استانهای مرزی ، گماشتن نیرو های رابط و پشتیبان . و استفاده از عوامل داخلی و…..

از نمونه های این عملیات تروریستی داعش موارد بسیار زیادی از عملیات تروریستی مجاهدین در دهه هفتاد را میتوان برشمرد که مجاهدین در عراق  تحت نام ارتش آزادیبخش بعنوان زیرمجموعه ارتش عراق فعالیت داشتند که در دورانی در هماهنگی با وزارت دفاع و نیرو های مسلح عراق تیم هایی با نام “عملیات راهگشایی ” متشکل از ۴ تا ۷ نفر را حدودا ۶ ماه آموزش میدادند و بهمراه نیرو هایی که جدیدا از داخل جذب این گروه شده بودند صرفا برای ترور کور و تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت بداخل خاک ایران میفرستادند که عموما سرتروریست جنایتکاری بنام مهوش سپری (نسرین ) آنها را فرماندهی و رهبری میکرد و در داخل نیز عناصری خودفروخته و وطن فروش اسباب و وسایل و تجهیزات ترور را برای انها مهیا میکردند و مامن و پناهگاه امن در اختیار انها قرار میدادند . که اسناد و مدارک این تیم ها و ترورها چه در آرشیو های صدا و سیما و نیرو های امنیتی ایران و چه در آرشیو ها گروه مجاهدین موجود است .

اما با ذکر نمونه های کوچکی از اشتراکات و مشابهت های داعش و مجاهدین بد نیست بر موضعگیری های سران این سازمان در مورد دو عملیات تروریستی داعش در مقابل مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره ) تامل و توجهی داشته باشیم و سوال کنیم :

خطاب به رهبر مفقود و مخفی ( مسعود رجوی ) و یار غار سران آل سعود و رفیق فابریک مک کین  مریم رجوی سران مجاهدین عاملین و آمرین تمامی این اقدامات و عملیات تروریستی مجاهدین از دهه ۶۰ تا کنون :

اگر میتوانید نظرتان را صریح و قاطع و بی هیچ زاویه پنهان و حاشیه پردازی را نسبت به این عمیات داعش اعلام نمایید؟

اگر به تعهدات تان به سران امریکا و فرماندهان پنتاگون و وزارت دفاع آن مبنی بر ترک و کنارگذاشتن عملیات خشونت آمیز و مسلحانه و از سرگیری مشی سیاسی و مسالمت آمیز پایبند هستید پس این عملیات را قاطعانه محکوم کنید تا به هویت و موجودیت خود لگدی  محکم کوبیده باشید ، که خود این کار تبعات بدتر و عاقبتی ننگ آلود خواهد داشت .

در این صورت  اول با خود آمریکا در تعارض خواهید بود زیرا ارباب بزرگتان آمریکا خود مولد و سازنده همین داعش است و در حال حاضر از آنها دفاع میکند همچنانکه در موضعگیری اخیرش در این خصوص درونمایه کثیفش را نتوانسته پنهان نماید .

دوم تمام سابقه تروریستی خود را مرور نموده و یکباره تمام پیشینه ضد انسانی خود را بررسی نموده و تازه در می یابید که از نوچه های داعش کنونی بوده و هستید .

و اگر برایتان مقدور نیست خلاف ماهیت جنایت کارانه و خیانت کارانه و خوی ضد بشری خود موضعگیری نمایید با انطباق شکل بر محتوی صریحا از این عملیات دفاع نموده و آنر تایید نمایید .

در هر حالت هم شما و هم داعش باید بیاموزد که هردو:

 آزموده اید در این شهر بخت خویش       بیرون باید کشید از این ورطه رخت خویش

و خطاب هم به سران فرقه تروریستی رجوی و هم به داعش :

اگر چه شرط استخدام و بکار گیریتان در تشکیلات هر دو گروه پذیرش تحمیق و بی مغزی و بی تفکری و خالی الذهن بودن است تا بتوانید برده وار مطیع دستورات باشید اما نیرو های اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی و انتظامی ایران با پشتیبانی ملت شریف و بزرگ و مقتدر ایران وجب به وجب خاک ایران را برایتان قتلگاه خواهند ساخت همچنانکه کردند و اردنگی به پوزتان خواهند آویخت . اگرچه آزموده را آزمودن خطاست اما از ضرب شصت های مدافعین حرم و رشادت دلاور مردان ایرانی در قالب مستشار در عراق و سوریه پند بگیرید .

مرگ و پایان حیات خائنان و جنایتکاران فرا رسیده است این را از اربابانتان در آمریکا و آل سعود بپرسید .

نویسنده :  علی مرادی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید