گزافه گویی و پوشال بافی سرکردگان مجاهدین خلق

0
723

Terrorism_Tehran_Mojahedin_khalq_Rajavi_Cult_2

گزافه گویی و پوشال بافی سرکردگان مجاهدین خلق

م. خ. بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۷:… بعد از اقدامات تروریستی اخیر یک خط سیاسی انداختن مسئولیت این اقدامات به گردن جمهوری اسلامی از جانب برخی کارشناسان وابسته مصری و عربی شروع شد که حتی بی بی سی فارسی هم تلاش کرد به آن دامن بزند اما این حرف در غرب به هیچ عنوان خریدار نداشت و نهایتا کنار گذاشته شد. فرقه رجوی که سالهاست شیوخ سعودی را جایگزین صدام … 

رفسنجانی، بهشتی، فرقه رجوی ترور حزب جمهوریرجوی بنیانگذار تروریسم و عملیات انتحاری

تروریسم مجاهدین خلق فرقه رجوی در تهرانروز چهارشنبه آخرین عملیات تروریستهای داعشی در ایران بود !

لینک به منبع

گزافه گویی و پوشال بافی سرکردگان مجاهدین خلق

مقاله ای از م. خ. جداشده در آلبانی

با سلام، میخوام از خاطرات زندان رجوی برایتان بگویم. میدونید که اونجا همه حرف ها باید تحت کنترل سران گفته میشد و یک چیزی که خیلی آزار دهنده بود و همه نسبت به اون دچار واکنش میشدند این بود که هر چیزی رو سرکردگان مجاهدین خلق به جمهوری اسلامی ربط میدادند.

من یادمه یک روز یک لیوان شکست، که بچه ها بین خودشون به شوخی میگفتند که این لیوانی که الان اینجا شکست کار جمهوری اسلامی بود و اونا توطئه کردند که باعث شد که این لیوان بشکنه. شاید برای شما این خنده دار باشه ولی عین واقعیت همینه.

بعنوان مثال در مورد انفجار حرم امام رضا (ع) در سال های قبل میگفتند که خود جمهوری اسلامی اینکار رو کرده و میخواهند به گردن مجاهدین خلق بیندازند. در صورتیکه این حرف کاملا پوشال بافی و گزافه گویی بود، چون هیچ کشوری حاضر نیست امنیت خودش رو به خطر بیندازه تا مثلا بخواد یک گروه رو متهم به کار تروریستی بکنه. این اصلا با عقل و منطق جور در نمیاد.

مثال دوم: همون موقع که در عراق بودیم هر اقدام تروریستی که در بغداد صورت میگرفت میگفتند کار جمهوری اسلامی ایرانه. حتی خیلی از اونا رو القاعده خودش رسما اعلام میکرد که من این کار رو کردم ولی باز سرکردگان فرقه میگفتند که نه اینا اشتباه میگند کار جمهوری اسلامی هستش.

مثال سوم: در سوریه هر اتفاقی میفته میگند که کار جمهوری اسلامی است، در صورتیکه اینطوری نیست. همه اقداماتی که داعش انجام میده، یا هر گروه تروریستی دیگه، بی جهت و بی دلیل به گردن جمهوری اسلامی میاندازند.

اینطوری میخواهند به اصطلاح با جمهوری اسلامی مبارزه کنند. ولی واقعیت سر سخت تر از این حرفاست که اینا بتونند به این شکل به این اهداف خودشون برسند.
یک مثال جدید: همین چند روز پیش یعنی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد دو اقدام تروریستی در تهران از طرف داعش صورت گرفت که مسئولیتش را هم پذیرفت. فرقه رجوی گفت این اقدام از طرف خود جمهوری اسلامی بوده که اینطوری بگه ما خودمان قربانی تروریسم هستیم و هیچ ربطی هم به داعش نداشته. در صورتیکه خود داعش این اقدامات رو رسما قبول کرد و گفت که کار خودش بوده و همه شواهد حاکی از اینه که این کار توسط داعش صورت گرفته.

حالا سوال اینجاست که چرا این سران فرقه رجوی، علیه جمهوری اسلامی گزافه گویی و پوشال بافی میکنند و چرا این همه تو گوش نفرات خودشون علیه جمهوری اسلامی حرف بی ربط می خونند و بدون مدرک و دلیل بد میگند؟

پاسخ خیلی ساده است. چون اینها دستشان خالی است و حرفی از خودشان برای گفتن ندارند. نمی توانند بگویند ما چه داریم. یک گروه شکست خورده و به بن بست رسیده هستند که راه به جائی نبرده اند. به همین دلیل رو به گزافه گوئی و پوشال بافی می آورند تا کمبودهای خودشان را بپوشانند.

سرکردگان مجاهدین خلق برای اینکه حتی یک نفر رو پیش خودشون نگه دارند حاضرند دست به هر کاری بزنند. حالا چه برسه به چرند و پرند بافی که این اصلا برای اونا کاری نداره و اینطوری این حرف ها رو برای مصرف داخلی خودشون می زنند. فکر می کنند به این صورت و با گزافه گوئی و پوشال بافی بزرگ و مهم می شن.
پس نتیجه اینکه به هر حرفی که سران مجاهدین خلق میگند نباید اعتماد کرد و بطور خاص هر اتهامی که علیه جمهوری اسلامی میزنند رو نباید بی مدرک قبول کرد چون سرکردگان مجاهدین خلق کارشون گزافه گویی و پوشال بافی بوده و هست و خواهد بود.

از اینکه به حرف هایم توجه کردید خیلی ممنونم

م. خ. عضو جدا شده از مجاهدین خلق تیرانا- آلبانی

توضیح بنیاد خانواده سحر: بعد از اقدامات تروریستی اخیر در تهران که با محکومیت شدید جهانی روبرو شد و انگشت اتهام به جانب آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که حامی داعش هستند و از محکوم کردن این اقدامات خودداری نمودند رفت، یک خط سیاسی انداختن مسئولیت این اقدامات به گردن جمهوری اسلامی از جانب برخی کارشناسان وابسته مصری و عربی شروع شد که حتی بی بی سی فارسی هم تلاش کرد به آن دامن بزند اما این حرف در غرب به هیچ عنوان خریدار نداشت و نهایتا کنار گذاشته شد. فرقه رجوی که سالهاست شیوخ سعودی را جایگزین صدام حسین کرده است مدتی صبر کرد تا خط برخورد برسد و سپس به تبعیت از این خط وارد معرکه شد و موضعگیری نمود.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید