کرمی:افشای توطئۀ جدید سران فرقۀ رجوی در سور چرانی ماه رمضان برعلیه جدا شده ها!!

0
776
افشای توطئۀ جدید سران فرقۀ رجوی در سور چرانی ماه رمضان برعلیه جدا شده ها!!

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، چهاردهم ژوئن ۲۰۱۷:… یکی از سران فرقۀ رجوی در آلبانی شروع به سخنرانی کرده و به نفرات بعضی از گروه ها اعتراض می کند که چرا شما ها در نشستهای کمیساریا سکوت اختیار می کنید؟ شماها باید نسبت به مخالفین ما بخصوص ۴-۵ نفری که ضد ما هستند . وقتی در کمیساریا صحبت می کنند باید شما ها بلند شده اعتراض کنید و اجازه ندهید که آنها صحبت کنند.!. فرقه در آنجا به عنوان … 

مصاحبه احسان بیدی با نشریه دیتا در تیراناطرح شکایت از عملکرد پرسنل کمیساریا در آلبانی (قابل توجه جداشدگان و فعالان حقوق بشری در اروپا)ا

لینک به منبع

افشای توطئۀ جدید سران فرقۀ رجوی در سور چرانی ماه رمضان برعلیه جدا شده ها!!

ازچند روز گذشته فرقۀ رجوی تمام خبر چین ها و مواجب بگیران خود را به همراه تعدادی از جدا شده های بی طرف که از قطع شدن حقوق ماهانۀ پناهندگی شان توسط فرقۀ رجوی می ترسند، بصورت گروهای ۲۰ الی ۳۰ نفره به یک شو به نام افطاری به مقر خود دعوت می کند. سران فرقه تمام نفرات جاسوس و خبر چین و نفوذی خود را بدون هیچ واهمه ای و پرده پوشی برای این بخور بخور صدا کرده بودند. نکتۀ جالب اینجا است که فرقه تا چندی قبل مواجب بگیرانش را تحت عنوان افراد جدا شده و مخالف خود در همه جا قالب می کرد. از جملۀ این افراد : شهرام نصرتی ، جواد عرب ، مهدی سلیمانی ،سرفراز رحیمی، حمید جعفری ، حمید رضا بختیاری ، بهرام معزی ، محمد رضا احمدی زاده ، مجتبی علی قلی….و بودند.

نکتۀ جالب دیگر اینکه سران فرقه تعدادی از نفرات نفوذی خود بین جدا شده ها را هم برای شام برده بودند.

در این بین فرقه بقیۀ نفراتی را هم که برای دریافت حقوق ماهانۀ پناهندگی خود باید هر ماه به مقر فرقه بروند هم دعوت کرده بود. این افراد مجبور بودند بروند در این شو شرکت کنند والا از فردا حقوق بخور و نمیر این افراد راهم قطع می کردند حقوقی که تبدیل به یک اهرم فشار فرقه روی این افراد شده است تا ماه به ماه برای گرفتن حقوقشان به مقر فرقه بروند.

بعد از شام یا به قول آنها افطاری، یکی از سران فرقۀ رجوی در آلبانی شروع به سخنرانی کرده و به نفرات بعضی از گروه ها اعتراض می کند که چرا شما ها در نشستهای کمیساریا سکوت اختیار می کنید؟ شماها باید نسبت به مخالفین ما بخصوص ۴-۵ نفری که ضد ما هستند . وقتی در کمیساریا صحبت می کنند باید شما ها بلند شده اعتراض کنید و اجازه ندهید که آنها صحبت کنند.!. فرقه در آنجا به عنوان خط جدید اعلام می کند که بروید برای کمیساریا و دولت آلبانی نامه بنویسید و اعتراض کنید به حضور این افراد در تیرانا و خواستار اخراج انها از تیرانا بشوید.

بدین وسیله فرقۀ رجوی حقد و کینۀ خودش را نسبت به اعضای مخالف خود بیان کرده و نفرات را بسیج می کند که بروند نامه نگاری کنند تا این نفرات را از تیرانا اخراج کنند.
راستی این دیکتاتوری و تهدید مخالفین فرقه رجوی، مربوط به کدام یک از ۱۰ بند منشور دموکراتیک مریم قجر عضدانلو می شود؟!!.

سؤال بعدی این است که مگر همین افراد تا همین یک ماه قبل که برای فرقه کار می کردند و داخل تشکیلات آن بودند جزء پیک های انقلاب مریم قجر نبودند؟ چی شد و یا چی می شود که یک باره و یک شبه تبدیل به دشمن می شوند؟ و حتی هزینۀ زندگی مربوط به پناهندگی آنان قطع می شود؟.

این قطع کردن حقوق یا کمک هزینۀ پناهندگی افراد جزء کدام یک از ۱۰ بند منشور دموکراسی مریم قجر است؟!

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید