موج عظیم خلق های جهان در ویلپنت؟! تجمع در ویلپنت به چه منظور؟ا

0
404

موج عظیم خلق های جهان در ویلپنت؟! تجمع در ویلپنت به چه منظور؟ا

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، چهاردهم ژوئن ۲۰۱۷:…  موج عظیم و خلق های جهان و آنهم در سالن ویلپنت ؟؟!! چه گنجایشی این دو مسئله با هم دارند جز گنجایشی که بین ماتحت یک گنجشک و درخت چنار میتواند وجود داشته باشد؟! آیا این همبستگی بین الملی بخاطر گرامی داشت حرمسرا سازی های مسعود ومریم بوده ویا بدین علت است که طی این پروسه ها، سازمان مجاهدین به فرقه ی استحاله یافت؟؟!! …

http://iran-interlink.org

موج عظیم خلق های جهان در ویلپنت؟! تجمع در ویلپنت به چه منظور؟ا

۲۴/۰۳/۱۳۹۶

این بار هوشنگ اسدیان رجویست به میدان آمده تا توفانی دیگر درفنجان بپا کند!

 لازم دانسته شد به  بعضی از پاراگراف های ازنوشته ی سراسرتزویرو ریای این مرید رجوی توجه کرده و جواب های مختصری را باین خزعبلات میدهیم.

هوشنگ اسدیان درنوشته ی “ویلپنت، ۳۰ خرداد و یک آسمان ستاره ” خود آورده است :

” کم کم دلها دارند به تپش در می آیند و قلبها با شوق و تپیدن خود، زیبا ترین آهنگها را به همراه صدای بارش ستاره ها از آسمان عشق می نوازند. یکی برای همه، همه برای یکی. در این روز و حضور قدرتمند توده ای، شیپور جنگ تمام عیاررا بر علیه منادیان جهل و جنایت و تباهیِ جمهوری اسلامی آخوندی به صدا در می آورند و جنگ آوران، تاسیس روز ارتش آزادیبخش ملی ایران را رژه سان و پای کوبان گرامی می دارند “.

البته سطر اول نوشته، شبیه نامه های عاشقانه ی نوجوانانی که فکر میکنند عاشق شده اند، ولازم به نقد نیست!!

بعدا که صحبت یکی برای همه وهمه برای یکی آمده ، میتوان باورداشت که قسمت دومش به درجات معینی وبطور نسبی درست است ولی “یکی برای همه ” ابدا واقعیت ندارد ، چرا که رجوی خود شیفته ومتفرعن، ابدا به جز خود وافکار مالیخولیایی خود به کسی متعلق نیست و بصورت خداگونه ای فکر میکند که همه ذره ای ازوجود اوهستند!!!

البته حضور قدرتمند توده ای که دراینجا آورده شده ، تنها بازی با الفاظ است واگر این بچه مرشد رجوی حضور مردم درپای صندوق های انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا را میدید ، میدانست که معنی وشکل حضور قدرتمند توده ای چیست وقیاس مع الفارق نمیکرد !!!

 جنگ آوران ارتش آزادی هم که وضع شان روشن است ومن بخاطر بی اهمیتی قضیه ، وقت خواننده ی گرامی را نمیگیرم!

آقای اسدیان  یا وکیل  خوانده یا ناخوانده ی او مینویسد :

” در این روز همبستگیِ بین المللی، از گوشه و کنار کشورها و خلقهای جهان به این موج عظیم مقاومت ملحق می شوند و این اتحاد و یگانگی را هر چه بیشتر استحکام می بخشند. طبیعتا این موج عشقِ به آزادی، برابری و عدالت است که انسانها را از اقصی نقاط جهان به این گردهمایی می کشاند، به این دلیل مهم که جهان هنوز تشنۀ این سه واژه است که پایه و اساس زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده و همۀ مطالبات بعدی بر شانه های این سه واژه شکل گرفته و استوار می گردد “.

موج عظیم و خلق های جهان و آنهم در سالن ویلپنت ؟؟!!

چه گنجایشی این دو مسئله با هم دارند جز گنجایشی که بین ماتحت یک گنجشک و درخت چنار میتواند وجود داشته باشد؟!

آیا این همبستگی بین الملی بخاطر گرامی داشت حرمسرا سازی های مسعود ومریم بوده ویا بدین علت است که طی این پروسه ها، سازمان مجاهدین خلق به فرقه ی رجوی استحاله یافت؟؟!!

یعنی مردم سراسر جهان که باید دراین سالن جمع شوند ، کاری جز گرامی داشت عروسی های نا مشروع و مکرر رجوی ندارند؟!

دوباره :

” این پایداری و جانفشانی ها که مطالبات دمکراتیک و تاریخیِ یک ملت را دنبال می کند، تاثیر بسزایِ خود را در محقق کردن مطالبات دمکراتیک منطقه ای و بعضا بین المللی گذاشته و خواهد گذاشت؛ چونکه بر بستریک تاریخ رنج شکل گرفته است و هدفش زدودنِ یک رنج تاریخیِ ملتی تحت ستم می باشد”.

اگر نمیدانید بدانیدکه مطالبات دموکراتیک وآنهم ازنوع صوری – ونه تمام وکمال وواقعی اش – در سیستم سرمایه داری رقابتی معنا دارد و درتشکیلات رجوی که مادون برده داری وشبیه آنست ، معنا ومفهومی ندارد مگر اینکه قبول کنیم که مردم جهان را که با این حساب پاک دیوانه شده اند، میتوان آنچنان پرس کرد وفشرده سازی نمود که دراین سالن محقر جا بگیرند!!!

مسائل تشکیلات رجوی قرابتی با زدودن رنج مردم ندارد وآنچه که هست ، رنجاندن سبعانه ی اعضای اسیرش وخانواده های مربوطه ی چشم انتظار میباشد!

بعبارت دیگر، جریان باند رجوی، خود در سطح واندازه اش ، یکی ازرنج های تاریخ ایران است!!

همچنین :

“باری، این رهنوردان عشق که هر کدام با کوله باری از مبارزه و تجربه به این جمع مستان ملحق می شوند، هدف معینی دارند که در چار چوب شعارها و مبارزات این مقاومت نهفته است و به این ضرورت مهم واقف شده اند که فقط و فقط با اتحاد و همبستگی است که می توان و باید این رژیم قرون وسطائی خمینی و خمینی صفتان را بر انداخت و بر ویرانه های آن آزادی، برابری و عدالت اجتمایی را دامن گستر کرد”.

ظاهرا که معنی عشق عوض شده  که دراین صورت  طبیعی است که رهنوردان حقیر این چنینی باید داشته باشد!!

تعدادی پیر وپاتال روزی خور ازدست رجوی، پناهنگان وآوارگان کشورهای جهان سوم که براثر تعدیات امپریالیزم کشورشان امکانات نگه داشتن انها را ندارد و سناتور ها وپارلمانتاریست های سابق که عطش پول به عادت آنها تبدیل شده است!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید