فرقه ی رجوی وجنایتکاران وجهانخواران نامدار!

0
997

فرقه ی رجوی وجنایتکاران وجهانخواران نامدار!

پیوند رهایی، هفدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  امتحانش مجانی است : شما امسال هیچ انعام وخلعتی بدانها ندهید وسال دیگر مشاهده بکنید که نخواهند آمد! این مراجعین به شما وشرکت کنندگان در مجالس گربه رقصانی تان ، شبیه کسانی هستند که دنبال الاغ مرده ای میباشند که نعل اش را بکشند! ضمنا عشق رهبرعقیدتی شما به وطن دررفتارهای تشکیلاتی اش مشخص شد ومعلوم گردید که او ایران را برای هوس رانی ها و … 

حامیان تروریسم و جنایت همراه مریم رجوی مزدور فرقه منفور رجویلیست قیمتهای سخنرانان و مدعوین کرایه ای بزرگداشت تروریسم در پاریس به یورو

لینک به منبع

فرقه ی رجوی وجنایتکاران وجهانخواران نامدار!

حمید تبریزی – ایران

۲۵/۰۳/۱۳۹۶

باوجود اینکه هنوز مدتی برای برگزاری مراسم خیمه شب بازی ” ویلپنت پاریس ” مریم رجوی باقی مانده ، رسانه ی صوتی – تصویری ضد آزادی این فرقه ، قسمت قابل توجه اوقات خود را باصرف هزینه های گزاف ، به تبلیغ این مراسم – که درپایان کار دیده ایم وخواهیم دید که فرقی نمیکرد بود ونبودش- باین کار اختصاص داده وعلاوه بر آن ، رسانه های مجازی گوناگون باند رجوی هم، دروسع خود دردامن زدن به این تبلیغات بر سر هیچ ، سهم دارند!

عجیب اینجاست که پریشان گویی و حرف های ضد ونقیض این وسایل ارتباط جمعی رجوی ، دراین گفتارها ونوشته ها موج میزند و انسان را دچار حیرت که چرا  باید به اینهمه یاوه گویی که گاها همخوانی چندانی هم با هم ندارند ، انجام گیرد.

دریکی ازنوشته های رسانه های فرقه ی رجوی میخوانیم :

” … آزادیخواهان و رسانه های مستقل جهان با ملل تحت ستم استبداد همدلی می کنند و حتا دولتمردان خود را مورد مؤاخذه قرار می دهند. و این بی تردید مستقیما به نقش اپوزیسیون مربوط می شود که تا چه اندازه مایه گذاری می کند و افشاگری. بی خود نیست که اینهمه شخصیت های نامدار گرد مریم قهرمان، حلقه می زنند. عناصر بیولوژیکی و فرصت طلب چه در داخل کشور باشند و چه در خارج، دنیای بسته و هوای خود را دارند. آنان اگر نام ایران را مثل نقل و نبات هر روزه و به هر محفل تناول بفرمایند، دروغ می گویند و دروغ. وطن برای آنان « وتن» هست و آنچه که پروارشان کند. بنابراین روی سخن ما با آنانی ست که درد ملک و ملت را دارند…” !!!

جواب به این ادعای سخیف که تناقض اش را درخودش نهفته دارد، روشن است وآن اینکه کدامین رسانه ی مستقل وچه شخصیت آزادیخواهی وبموجب چه نوع افشاگری هایی، شخصیت های نامدار را دور مریم رجوی جمع میکنند؟؟

آیا جان مک کین ها، جان بولتون ها، ترکی الفیصل ها وگراهام ها ، شخصیت های نامداری هستند واگر هستند از چه حیث و چه جهت؟؟!

مگر نه اینکه اینها سخنگویان یک درصد مردم متنعم جهان هستند ودشمن غدار اقلا ۹۹درصدازمردم این کره ی خاکی ؟!

بلی هیتلر هم نام آور بود وموسولینی نیز ! وآیا کسی انسان عاقلی را سراغ دارد که با محشور شدن با این نوع نام آورها احساس مسرت کند ویا موضوع برعکس است؟!

البته من کاری با اپوزیسیون مورد حمله ی شما ندارم وآنچه را بجایش میدانم، بی وطنی رجوی است که هم درجریان ترورهای دهه ی  ۶۰، هم درجنگ ایران وعراق ، هم حمله به خاک میهن که آتش بس را پذیرفته بود وتوان کمی داشت وهمینطور در جاسوسی های هسته ای و … درهمسویی با اسرائیل و … ، این وطن فروشی خود را نشان داد!!

سرمقاله نویس این رسانه ی رجوی، به نوشته هایش چنین ادامه میدهد:

” … این هموطنان حال و روز رژیم را که پیوسته غرق بحران ها، در بن بست قرار گرفته که برای فریب جهانیان حاضر به خود زنی هم شده است؛ مورد توجه قرار نمی دهند. یک علت عمده آن ناپختگی سیاسی ست و اقامت در خارج که به هر حال چرخ زندگی شان می چرخد. واقعا جای خوشحالی و غرور زیاد است که مقاومت سرفراز ایران دارای هوادارانی ست که با شور و هلهله و اشتیاق در گردهمایی بزرگ و بی نظیر هر ساله در پاریس شرکت می کنند و روان حاکمان جبار را به شدت می آزارند و زخمگین می کنند “.

شما دیگر چرا که پای گریزانی دارید ودراین مورد  گوی سبقت را ازدیگران ربوده اید؟!

آیا شما که بدرستی این اتهام را به اپوزیسیون غیر برانداز وارد میکنید ، خیلی درداخل کشور و درمیان مردم حضور دارید؟!

ما ساکنان داخل کشور صحت این ادعای شما را ابدا نمی پذیریم و به لحاظ اینکه  مردم  داخل کشور آگاهی سیاسی بیشتر ازشما دارندا ، اگر حرفی ازبستگان شما دربین آنها مطرح شود، مورد تمسخر واقع خواهدشد و از همین روست که حضور پیدا نمیکنید واتفاقا کار درستی هم میکنید!!

این رسانه  ی رجوی وسرمقاله نویس آن چنین ادامه میدهد:

” ما باید از خود بپرسیم که مقاومت ایران که بس از سدها و مانع ها عبور کرده و همچنان راسخ تر از پیش، رژیم سفاک را در عرصه جهانی تعقیب و رسوا می کند؛ از چه نیرو و انرژی برخوردار است که توانسته از این چنین اعتبار و درخشندگی برخوردار شود ؟ اگر عشق به وطن و مردم خود نباشد، هیچ ایدئولوژی نمی تواند به تنهایی تأمین کننده چنین موقعیتی شود. مگر دیگران ایدئولوژی نداشتند که سال هاست زمینگیر شده اند و فقط دهانشان کار می کند، مگر رهبر و رهبران نداشتند ؟ مقاومت پرافتخار ایران از همه این امتیازات برخوردارند که نه تنها آب نمی روند که رو به اعتلا و اعتبار هم هستند “.

دست انداختن و دوشیدن بیشتر باید مطرح باشد تا درخشش واعتبار!!

امتحانش مجانی است : شما امسال هیچ انعام وخلعتی بدانها ندهید وسال دیگر مشاهده بکنید که نخواهند آمد!

این مراجعین به شما وشرکت کنندگان در مجالس گربه رقصانی تان ، شبیه کسانی هستند که دنبال الاغ مرده ای میباشند که نعل اش را بکشند!

ضمنا عشق رهبرعقیدتی شما به وطن دررفتارهای تشکیلاتی اش مشخص شد ومعلوم گردید که او ایران را برای هوس رانی ها وجاه طلبی های منحصر بفرد خود دوست دارد که اگر غیر ازاین بود ، این بلاها را بر سر اعضای نگون بخت فرقه ی خود درنمیآورد!

آنها هم ایرانی بودند واگر رجوی ایران را بمعنی واقعی کلمه دوست داشت، این زاده های وطن را باین روز سیاه نمی انداخت و با برقراری جلسات شستشوی مغزی ومجاب سازی ، آنها را به روبات های فارغ ازاراده تبدیل نکرده واینگونه مسخ وتحقیرشان نمیکرد و شما نویسنده ی متن هم تعارف نفرمایید ، این اقدامات رجوی کاملا ایدئولوژیک – ازنوع متعصبانه ونه متکی بر جهان بینی علمی- بوده است!

فعلادرمورد سربه نیست کردن و … این اسرا صحبتی نمی کنیم!

ضمنا اگر قصد مقاله نویس مورد نقد ما ازاعتلا، استحاله ی سازمان مجاهدین خلق دهه ی ۱۳۴۰است ، مخالفتی با آن نیست!!

درهرصورت، سورپرایز سال قبل اعلام مرگ رجوی بود توسط ترکی الفیصل عربستانی ، منتظر سورپرایز امسال تان هم هستیم!!

حمید  تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید