کسانی که ایستاده میخوابند، مجاهد نیستند!!ا

0
1021

کسانی که ایستاده میخوابند، مجاهد نیستند!!ا

 صابر از تبریز، ایران اینترلینک، هفدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  ضمنا من اگر بجای عزیز خان رجوی الدوله بودم، صحبت بی جای پول را نمیکردم که مردم را به یاد منابع تهیه ی ان که سخت ناپاک وآلوده است ، می اندازد! من با اسرای رجوی کاری ندارم وبرعکس همواره دلم برای آنها سوخته است اما درپول پرستی ومقام دوستی رهبران آن شکی ندارم واطلاعات کم وبیشی از زیور آلات مریم خانم و مخارج قصر و … او دارم که البته هزینه ی آنها … 

شکرالله پاکنژاد مزدور صدام رجوی خیانتآقای عزیز پاک نژاد، با این غیب گویی های غیر مسئولانه بود که پدر سازمان مجاهدین را در آوردید!

http://iran-interlink.org

کسانی که ایستاده میخوابند، مجاهد نیستند!!

۲۷/۰۳/۱۳۹۶

 مریدی از رجوی که عزیز پاک نژاد نام دارد ، درمطلب خود بنام “‌ مجاهدین خلق ایستاده می خوابند” ، نوشته است :

” مقاومت ایران به روال هر ساله در ماه های ژوئن و ژوییه، چهره پاریس و اطرافش را دگرگون می کند. در چنین روزهایی است که مجاهدین خلق خواب ندارند. همه در حال دویدن و تلاش برای پیش برد امر گردهمایی سالانه ای هستند … “.

ما درطول نزدیک به ۴دهه ، مجاهد خلقی نمی بینیم وآنچه که هست ، انسان های مسخ شده ای هستند که بعضا آمال آزادیخواهی و استقلال طلبی داشتند که براثر شستشوی مغزی دستگاه  عریض وطویل مسعود رجوی ، هویت وشخصیت خود را تغییر داده وخود را روبات وار تسلیم بی چون وچرای هوس رانی های او کردند و بنابراین باید بما کمک کنید که مجاهدی دربین این جمع بی هویت و مسلوب الاراده پیدا کنیم که مولانا با چراغ هم آنرا نیافت!

پاک نژاد می نویسد :

” در شهر پاریس جوانانی دیده می شوند که در حال جمع آوری کمک های خاص هستند. «پومپیه» ها برای جشن سالانه «آتش نشانانِ» پاریس پول جمع می کنند، جوانانِ «صلیب سرخ» با جعبه های کوچک، خواستار سکه ای، طرفداران محیط زیست در حال توضیح اهمیت کارشان، سمپاتیزانهای احزاب فرانسوی برای جلب هموطنانشان به دور دوم انتخابات مجلس در فرانسه، و مجاهدین، با دفترچه هایی پر از درد و مشقت مردم ایران، با رهگذران و گردشگران و هموطنان کم تعداد که بندرت یافت می شوند، به صحبت مشغول و در تلاش برای دعوت آنها به گردهمایی سالانه “.

با تمام این دوندگی ها، بسادگی میتوان دریافت، پول وامکاناتی که جمع میشود ، درحد یک بسته دلار اهدائی عربستان نیست!

منظورتان ازاحزاب فرانسوی را درنمی یابیم ولی اگر همان حزب سوسیالیست معروفی باشد که بارها بارای سندیکاهای کارگری وحمایت انسان های ترقی خواه بقدرت رسید ودرعوض به منافع آنها خیانت کرده ودرانتخابات اخیر با رای ۶درصدی بی آبروشدند؟؟!!

درادامه :

 ” مجاهدین خلق، شعار «می توان و باید» را با تمام محتوایش درک و بکار گرفته اند. برای رسیدن به اهداف انقلابی و انسانی خود، تعارف ندارند، اصرار دارند. و در این راه فدای جان برایشان کمترین هزینه است، آنرا، به همه کس و بطور خاص به «محافلِ» بین المللی نشان داده اند. پشت اتهامات و استدلالات کودکانه بعضی از «راحت خیالان خارج کشوری» که از هرچیزی آنها را منع می کنند، متوقف نمی شوند، از آن عبور می کنند و با خلق «ارزشی» جدید، پاسخ آنها را می دهند “.

فرقه ی رجوی حکم روبوت های برنامه ریزی شده ای را دارد که بصورت مستقل ، چیزی بنام توانستن را بلد نیستند و رهبران آن  اگر ” باید ” را درسرلوحه ی امور قرار دهند ، ازنظر روانی بیمار میشوند که شده اند! چرا که علم روانشناسی مدرن، استعمال عبارت ” باید دار ” را مضر به حالت روانی انسان دانسته وآنرا افسرده ساز میداند!!

همچنین :

” مجاهدین خلق، در امر مبارزه، در هر شرایطی به استقبال خطر می روند، آنها را نمی شود خرید، چه با پول، چه با تهدید و چوبِ «وابستگی» به این و آن قدرت امپریالیستی یا ارتجاعی. کسانی که تاکنون این «خصلت انقلابی» مجاهدین را درک و هضم نکرده اند، بیخودی نباید به پروپای آنها بپیچند، چون، «عِرض خویش می برند”.

افسوس که  من هرچه میگردم مجاهد واقعی را ببینم ولی باند رجوی را چرا؟

چیزی که من ازمجاهد واقعی شنیده ام ، هیچ همگرایی با فرقه ی عملا موجود رجوی ندارد وانچه که هست ، واگرایی حیرت انگیزی است که کار دستگاه مجاب سازی وشستشوی مغزی مسعود رجوی است!!

رهبران اینها همواره غرق درتجمل وزندگی اشرافی هستند و فریب خوردگان خود را برای دست زدن به این ریسک های خطرناک وا میدارند!

ضمنا من اگر بجای عزیز خان رجوی الدوله بودم، صحبت بی جای پول را نمیکردم که مردم را به یاد منابع تهیه ی ان که سخت ناپاک وآلوده است ، می اندازد!

من با اسرای رجوی کاری ندارم وبرعکس همواره دلم برای آنها سوخته است اما درپول پرستی ومقام دوستی رهبران آن شکی ندارم واطلاعات کم وبیشی از زیور آلات مریم خانم و مخارج قصر و … او دارم که البته هزینه ی آنها ازآسمان نیآمده وبا پول فراهم شده اند!!

اینها ضمن دلبستگی شدید به نمایندگان ناب امپریالیزم ( جان بولتون، جان مک کین و …) چگونه میتوانند مستقل وانقلابی بمانند ، معلوم نیست واگر قبول کنیم، باید عجایب هفت گانه ی جهان را به کناری زده روی عجایب این فرقه متمرکز شویم!!

ونیز :

” گردهمایی ویلپنت امسال فرصت گرانبهایی است که هموطنان از سراسر جهان در یک جا صدای خود و انتخاب خود برای یک ایران آزاد را فریاد کنند و در این راه سهم کوچکی از وظیفه ای که برای دفع این رژیم ضد بشری و ضد ایرانی بر دوش دارند و داریم، را ادا نمایند. مجاهدین برای تحقق این امر ایستاده می خوابند”.

آیا این هموطنان بصورت کنگره وار دراین خیمه شب بازی شرکت خواهند کرد؟!

چه کسانی اینها را انتخاب کرده وبعنوان نمایندگان خود به کنگره ی مریم فرستاده اند؟!

آیا قراراست که همه ی اینها حرف یکسانی بزنند وبرای اراجیف مریم وکنگرس من ها وپارلمانتاریست های سابق ، بطور یکسان اظهار شعف وسرور نمایند؟!

دراین صورت ، این افراد مجهول الهویه ، نمیتوانند نمایندگان مردم ایران که متکثرند، باشند!!

چرا برای حضور مثلا چند صد خانواده ، اعلام آمادگی نمیکنید تا آنها هم حرف هایشان را دراین جمع بزنند تا بدینوسیله  خودتان را محکی هم بزنید ازنظر داشتن پایگاه مردمی؟؟!!

آیا ریگی درکفش ندارید دراین مورد خاص؟!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید