خانواده ها بد دردی برای فرقه ی رجوی شده اند!!ا

0
881

خانواده ها بد دردی برای فرقه ی رجوی شده اند!!ا

صابر از تبریز، امضاء محفوط، ایران اینترلینک، بیستم ژوئن ۲۰۱۷:… عادت دائمی فرقه ی رجوی دروغ گفتن است و عمو صابر شما دیگر توانش طاق شده  وکم کم  مصمم خواهد شد که عنوان شما را به سازمان “کذابین و مکذ بین خلق ایران ” تغییر داده و عناوینی مانند مانند فرقه، باند، گروه رجویه و … را ازشما بستاند!! دیگر اینکه شرح حال جدا شدگان از سازمان کذابین خلق را بازگو نکنید که حالت تهوع … 

خانواده های اسرای مجاهدین خلق فرقه رجوی چشم انتظارچشم ها درانتظار لحظه دیدار

احسان بیدی سیاوش رستارزمین گیر شدن مریم رجوی در آلبانی و واکنشی از سر استیصال 

http://iran-interlink.org

خانواده ها بد دردی برای فرقه ی رجوی شده اند!!

۳۰/۰۳/۱۳۹۶

ازاین فرقه باید پرسید که چه خبر است که درحالی که خانواده ها هنوز دستشان به آلبانی نرسیده تا درخواست ملاقاتی کنند ، اینهمه سراسیمه شده اید؟!

این دلواپسی ازبرای چیست تا نوشته ای به امضای ” علیرضا زیبا ” منتشر میکنند تا هرچه را زیبنده ی خود مسعود ومریم رجوی است ، نثار خانواده ها کرده ودراین مورد ازبرادر خود هم نگذرد؟

نامبرده ، دریک نوشته ی مفصلی که طمع تحلیل اوضاع ایران را هم کرده وتوفیقی درآن نداشته – که این  ازضعف عمومی فرقه ی رجوی ازدرک اوضاع برمیخیزد- ازجمله آورده است :

” … ازآنجایی‌که دست آخوندها برای حمله موشکی و اقدامات تروریستی مشابه اشرف و لیبرتی کوتاه شده است به همان روش‌های کهنه و رسوای قدیمی یعنی جنگ روانی تحت پوش خانواده و با اهرم مشتی مزدور و عوامل جیره‌خوار با برگزاری نمایش روی آورده‌اند. یکی از این نمایش‌های مسخره در اردیبهشت‌ماه امسال در خوزستان برگزار شد…”.

والله و بالله ، فرقه ی رجوی درموقع خود شب و روز فغان سر میداد که آخوندها نمیگذارند که آنها دراشرف ولیبرتی بمانند ولابد سازمان موافق بوده که اعضای دربندش گرفتار موشک و … شوند وحالا که به همت پولادین خانواده ها، این اعضای اسیر به آلبانی منتقل شده و امنیت جانی یافته اند، سازمان به روال همیشگی خود ، گفته است که خودش بوده که خودش را به آلبانی منتقل کرده و موفق این میدان بود وبراین نقش خانواده ها اشاره ای هم نکرده چرا که دراصل مخالف خروج ازعراق بوده و خانواده ها این خروج را برحلقوم رجوی ریختند!! اما چون فرقه است – چنانکه موفقیت های کذائی درسلول های فرقوی ها وجود دارد- این پیروزی را نصیب خود ساخت!!

اتفاقا ازهمین رو- بی میلی شدید برای ترک خاک عراق ومهاجرت تحمیل شده بر مسئولین سازمان-  که به خانواده ها می تازید وآنرا دشمن اصلی باند رجوی معرفی میکنید وآنهم به لطایف الحیل!!

به نقل ازاین مرید رجوی آورده شده است :

” بعد از انتقال مجاهدین از عراق به اروپا و آلبانی، سازمان همه نوع امکانات ارتباطی را با حداکثر تسهیلات و تجهیزات در دسترس همه ما قرارداد. من که طی سالیان قبل که در عراق بودیم، برای ممانعت از سوءاستفاده وزارت اطلاعات و پرهیز از تحت‌فشار رفتن بستگانم؛ با خانواده‌ام تماس نمی‌گرفتم، اقدام به تماس از طریق فیس‌بوک با خانواده گرفتم. اولین ارتباط با خاطرجمعی دادن به آن‌ها که هیچ‌گونه مشکلی از هر نظر ندارم گذشت و در تماس دوم به دلیل اصرار آن‌ها که هر کار و نیازی دارم بگویم به دلیل به غارت رفتن اموالمان در اشرف و لیبرتی توسط نیروهای تحت امر نیروی تروریستی قدس، درخواست کمک مالی برای سازمان کردم و … اما در تماس سوم پرده از روی یک سری موضوعات افتاد به این صورت که همین فرد (سیف‌الله زیبا) در جواب نامه‌ام خزعبلات و فرهنگ نظام آخوندی را تکرار کرد … او هرگونه کمک را مشروط به خروج از سازمان و دست برداشتن از آرمان آزادی مردم ایران نمود “.

این ادعا درذات خود، تضاد خود را دردرون خود نهفته دارد چرا که اگر قرار بود که بخاطر تماس با خانواده ، وزارت اطلاعات با اعضای خانواده برخورد داشته باشد ، دلیلی ندارد که این مسئله شامل آلبانی نباشد و درستتر آنست که نامبرده درآن زمان ماموریتی ازطرف سازمان نداشته واین بار بخاطر کلاه برداری از خانواده ی خود وتزریق پول های بدست آمده به تشکیلات ، اجازه ی تماس داشته  ومسئله ی آزادی تماس وعواطف خانوادگی درکارنبوده است!

برادر این شخص که ازعملکرد  ننگین سازمان مثل هر خانواده ی دیگر اطلاع دارد، جواب درستی باو داده و سازمان را شیر فهم کرده که بعنوان یک ایرانی، حاضر به کمک به رهبران سازمان برای قدرت گرفتن بیشتر وخیانت به منافع ملی کشور خود نیست وازاین بابت دستش درد نکند!!

او با صداقت تمام جواب داده که حاضر است که به برادرش کمک کند وبه دشمن  ” خلق قهرمان ” – که دشمن علیرضا هم هست – پولی نپردازد وبه استمرار بردگی این برادر اسیر خود کمک نکند!!

این برادر تحت اتهام، تنها کاری که کرده، خیانت نکردن به منافع ملی کشورش ودریغ از کمک به تشکیلاتی غنوده درآغوش اسرائیل ، عربستان وامثالهم است که وظیفه ی هرانسان باوجدان ومیهن دوستی است!

 وایضا :

“… مجاهدین به یمن ظرفیت تاریخی و سیاسی خود در هر سرفصل که مبارزه سخت و پیچیده شده است همه اعضا خود در هر سطح و سطوحی را در معرض انتخاب مجدد برای ادامه مبارزه و تعیین نقشه مسیر آینده خود قرار داده‌اند و هر آن‌کس را که به عهد و پیمان خود باخدا و خلق برای آزادی مردمشان پشت کردند نه‌تنها مخیر برای رفتن پی زندگی مطلوب خود نمودند بلکه از هرگونه کمک مالی نیز در حد وسع و توان خود دریغ نکرده‌اند؛ …رفتار متفاوت مجاهدین در مورد این مزدوران نسبت به سایر جنبش‌ها بیانگر ظرفیت تاریخی بی‌نظیر مجاهدین در این موارد بوده و نمونه درخشانی در تاریخ مقاومت خلق‌ها خواهد ماند “.

تهمت زدن به مردم را تمام کردی حالا داری به سازمان تهمت مسزنی پسر؟!

آیا تشکیلاتی بی ظرفیت تر وانحصار طلب ومستبدتر از فرقه ی رجوی در میان تشکل های یک قرن اخیر ایران سراغ دارید؟؟

لابد سپردن اختیارات اموال، جان وناموس همه ی اعضای تشکیلات به شخص مسعود رجوی را شما ظرفیت بحساب میآورید؟!

اگر آری، او چه چیز با ارزشی  که مال شخص خودش بود ، به شما داد که ظرفیت بالای رهبر عقیدتی سازمان را بنمایش گذاشته باشد؟!

واقعیت  آنست که عادت دائمی فرقه ی رجوی دروغ گفتن است و عمو صابر شما دیگر توانش طاق شده  وکم کم  مصمم خواهد شد که عنوان شما را به سازمان “کذابین ومکذ بین خلق ایران “ تغییر داده و عناوینی مانند مانند فرقه، باند، گروه رجویه و … را ازشما بستاند!!

دیگر اینکه شرح حال جدا شدگان از سازمان کذابین خلق را بازگو نکنید که حالت تهوع به آدم دست میدهد از فرط دروغی که دراین شرح حال ها وجود دارد!

دیگر اظهر من الشمس است که  کسی که  با تحمل مشقات بی نظیر موفق شود ازباند رجوی جدا گردد، فی الفور به مزدوری و … ملقب میشود !!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید