وحشت رجوی از پیامد جدا شدن ها

0
774

وحشت رجوی از پیامد جدا شدن ها 

 ف. ج. بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیستم ژوئن ۲۰۱۷:…  مثال اول، فلانی که الان به ایران رفته، معتاد شده و نون شب نداره و خانواده اش اون رو طرد کردند و گوشه خیابون مونده. مثال دوم، فلانی که الان به ایران رفته، در زندان هست. در صورتیکه اصلا اینطوری نبود چون بعدا من خودم از نفر سوال کردم گفت اصلا این حرف دروغ محض بوده. مثال سوم، سازمان در خصوص نفراتی که از عراق توسط کمیساریا به … 

مریم رجوی مزدور صدامی در حال جن گیری در تیرانا آلبانیجشن نوروزی در تیرانا، در هیاهوی مریم مهر تابان

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانشهید فروشی (اهدای کتاب شهدای مجاهد خلق به جان مک کین)ا

لینک به منبع

وحشت رجوی از پیامد جدا شدن ها

مقاله ای از ف. ج. جداشده در آلبانی

با سلام خدمت همه خوانندگان عزیز، امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید، امروز میخوام یکی از ترفند های رجوی و مجاهدین خلق رو برای شما بازگو کنم، و این ترفند هم بخاطر وحشت رجوی از پیامدهای جداشدن افراد از این فرقه است.

میدونید متاسفانه یکی از خیانت های بزرگ رجوی به همه افرادی که در زندان اون اسیر هستند، اینه که به هر طریق شده، به اونا میخواد بفهمونه که بیرون از سازمان دیگه جایی برای شما نیست و هیچ امیدی به زندگی نیست، چون شما دیگه پیر شدید و تمام فرصت های خوبی که برای زندگی داشتید رو از دست دادید و جدا شدن از سازمان هیچ فایده ای نداره و فقط خودتون رو بدبخت میکنید، چون راهی بجز فساد، اعتیاد و خودکشی و ….. وجود نداره، و از طرف دیگه اگه که به ایران برید، جمهوری اسلامی شما رو زندان و شاید اعدام میکنه یا حداقل نمیذاره که شما زندگی عادی و راحتی داشته باشید. خلاصه به این وسیله، بذر یاس و ناامیدی در دل افراد کاشته میشه که تصور می کنند باید تا آخر عمر اسیر ”فرقه رجوی” باشند و نباید فکر جداشدن از این فرقه رو در سر بپروارنند.

حالا میخوام که بیشتر این موضوع رو برایتان باز کنم. یادمه اون موقع که در درون این فرقه بودم، از افرادی که قبل تر از ما جدا شده بودند، گزارشات الکی میاوردند.

مثال اول، فلانی که الان به ایران رفته، معتاد شده و نون شب نداره و خانواده اش اون رو طرد کردند و گوشه خیابون مونده.

مثال دوم، فلانی که الان به ایران رفته، در زندان هست. در صورتیکه اصلا اینطوری نبود چون بعدا من خودم از نفر سوال کردم گفت اصلا این حرف دروغ محض بوده.

مثال سوم، سازمان در خصوص نفراتی که از عراق توسط کمیساریا به کشورهای اروپایی اعزام شدند میگفت که اینا رو جمهوری اسلامی برای ماموریت علیه سازمان به خارجه فرستاده. ولی این حرف دروغ محض بود، چون همین الان من با تعدادی از اونا در ارتباط هستم، اونا دارند راحت زندگی خودشون رو میکنند و هیچ کاری به سیاست و … ندارند و اونا رو کمیساریا اعزام کرده بود.

مثال چهارم، اینقدر از ما جداشدگان در درون فرقه بد گفته میشه و ارتباط با ما رو برای اونا مرزسرخ کردند که باعث شده افراد وابسته به فرقه دیگه جرأت نمی کنند حتی به ما نگاه کنند و جواب سلام بدند. از خود فرقه هست که اجازه نمیدند که ما جداشدگان با افراد درون فرقه حتی سلام و علیک کنیم.

اینها همش حاصل اراجیف و دروغ پراکنی رجوی و مجاهدین خلق هستش که اونقدر در ذهن افراد این رو فرو میکنند که تنها امکان بقا و زندگی در درون این تشکیلات جهنمی و لعنتی هستش و خارج از اون دیگه شما انسان نیستید بلکه خوک هستید. بخاطر همین این افراد با ما جدا شدگان اینطوری رفتار میکنند.

حالا میخوام واقعیت رو بگم. واقعیت اینه که رجوی و فرقه اون از پیامد جدا شدن افراد در تیرانا میترسند، چون اینجا امکان بیان حقایق وجود داره و افرادی مثل من دست اونا رو رو میکنه، و وقتی ما بتونیم با افراد درون فرقه ارتباط برقرار کنیم و حقایق رو به اونا بگیم، اونا دیگه به حرف رجوی و مجاهدین خلق گوش نمیکنند، و هر روز افراد از این فرقه جدا میشند.

اگه که رجوی اینقدر به خودش مطمئن هست، اجازه بده که ما جدا شدگان با افراد درون فرقه، رابطه داشته باشیم و با اونا صحبت کنیم. ولی متاسفانه این رو مرزسرخ کردند. یکی از نفرات رو بخاطر اینکه یک پیام از خانواده به یکی از افراد در درون فرقه رسونده بود درجا اخراج کردند، و سازمان بدون هیچ گونه کمکی اون رو در خیابان رها کرد، و الان اون در وضعیت و شرایط خیلی بدی به لحاظ مالی و روحی قرار داره. تنها گناه اون این بود که یک پیغام برده بود.

حالا سوال از رجوی اینه که تو چرا اینقدر از ما میترسی؟ که حتی یک پیام ساده و یک رابطه مختصر رو نمیتونی تحمل بکنی؟

پاسخ ساده است، اون دقیقا میدونه که اگه به ما اجازه بده که با افراد ارتباط برقرار کنیم، دیگه کسی برای اون در تیرانا نمی مونه و همه افراد بدنبال زندگی عادی خودشون میرند، دیگه کسی این رو باور نمیکنه که در خارج از سازمان امکان زندگی کردن نیست، چون ما شاخص های خوبی برای اونا هستیم که آره میشه در بیرون از این فرقه زندگی کرد، و اونچه که اونا میگند همش دروغه محضه،……

ببخشید بیشتر از این نمیخوام وقت گرانبهای شما رو بگیرم، و از اینکه به حرفام توجه کردید خیلی ممنونم.

ف. ج. عضو جدا شده از مجاهدین خلق در آلبانی – تیرانا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید