این پارلمانتاریست سابق حامی رجوی، نادان یا تبهکار است؟!

0
634

این پارلمانتاریست  سابق حامی رجوی، نادان یا تبهکار است؟!

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، بیست و پنجم ژوئن ۲۰۱۷:…  آیا ممکن است که این پارلمانتر سابق توضیح دهد که درگیر مبارزه؟؟!! با چه کسی بود تا بتواند عراق را آزاد کند؟ اصولا عراق چرا آزاد نیست وآزادی عراق ازنظر او چه معنا ومفهمومی دارد؟! نظر او درمورد حمله ی آمریکا ومتحدانش به عراق چه بوده وچه اقدامی – اقلا سمبلیک – برای جلوگیری ازاین حمله که واقعا هم عراقی …

Paulo Casaca Struan Stevenson Alejo Vidal-Quadras - Rajavi cultPaulo Casaca, Struan Stevenson and Alejo Vidal-Quadras lost their seats as MEPs over support for terrorism
(پائولو کازاکا، آلجو ویدال کوادراس و استراون استیونسون هر سه بخاطر لابیگری برای تروریسم و رجوی کرسی هایشان در پارلمان اروپا را از دست داده اند)

http://iran-interlink.org

این پارلمانتاریست  سابق حامی رجوی، نادان یا تبهکار است؟!

۰۴/۰۴/۱۳۹۶

استرون استیونسون (Struan Stevenson) عضو سابق اسکاتلندی پارلمان اروپا و رئیس سابق هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق  که یک حامی جدی فرقه ی رجوی است، اخیرا مطلبی نوشته وباند رجوی با تصور اینکه آفتاب آمد دلیل آفتاب ، آنرا با خوشحالی زیاد منتشر کرده است:

” استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق طی مطلبی در سایت اسکاتسمن نوشت:‌ نظامهای ضددموکراتیک حاکم مانند ایران، محصول مذهب غالب بر این کشورها نیستند بلکه صرفاً آفتی در منطقه هستند که مانع از آن می‌شوند که جریان اصلی مسلمانان، مذهب خود را به‌طور کامل در پرتو جهان مدرن قرار دهند…”.

آیا ممکن است که این پارلمانتر سابق توضیح دهد که درگیر مبارزه؟؟!! با چه کسی بود تا بتواند عراق را آزاد کند؟

اصولا عراق چرا آزاد نیست وآزادی عراق ازنظر او چه معنا ومفهمومی دارد؟!

نظر او درمورد حمله ی آمریکا ومتحدانش به عراق چه بوده وچه اقدامی – اقلا سمبلیک – برای جلوگیری ازاین حمله که واقعا هم عراقی ها را بخاک سیاه نشانید، انجام داده بود!

دیگر اینکه جریان اصلی مسلمانان چه صیغه ایست که بخواهند مذهب خود را بطور کامل درپرتو جهان مدرن قرار دهند؟

پرتو جهان مدرن یعنی چه واصلا چه قسمت از جهان مدرن است وچرا؟

این قرار دادن  بطور کامل اسلام در پرتو جهان مدرن چه مفهومی دارد و آیا منظور این است که مسلمانان واقعی ، خود وکشورشان را دراختیار مثلا نظام سلطه وتابعیت قرار دهند؟

مگر نداده اند ؟ یا منظورتان تسلیم کامل است که بخشی ازمسلمانان این امر ننگین را نمی پذیرند؟!

اظهارات  استرون استیونسون چنین ادامه می یابد :

” در اول ژوییه در پاریس، شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی سالانه ایران آزاد خود را برگزار خواهد کرد، گردهمایی که در سالهای اخیر بیش از ۱۰۰۰۰۰ایرانی تبعیدی و خارج از کشوری و نیز حامیان اروپایی آنها از جمله صدها شخصیت برجسته از دوایر سیاسی و فرهنگی در کشورهای مختلف جهان، در آن شرکت کرده‌اند “.

اگر این گردهم آئی برای ایران آزاد است ، حتی المقدور باید قسمتی از نمایندگان اقشار مختلف ایران حضور داشته باشند ونظریات خود برای آزادی ایران را ارائه دهند وبه بحث وگفتگو بنشینند .

آیا درگردهم آئی مورد تبلیغ شما اینطور بود و سالن  محل برگزاری این نشست ، معجزه کرد که با ظرفیت ۳ هزار نفری خود ، ۱۰۰۰۰۰نفر را درخود جای داد ویاشما مبالغه میفرمایید؟!

کدام یک ازاین شخصیت ها که ادعا دارید دوست مردم ایران هستند، به خرابکاری های ۴۰ ساله ی ارباب بزرگتر درمورد ایران – دست زدن به انواع کودتا ها، ترورها، تحریک واغفال صدام برای حمله به ایران، تحریم همه جانبه ی ما ، ترور ناجوامردانه ی دانشمندان ما و … اشاره کرده وآنرا محکوم کردند؟؟!!

شما چگونه تشخیص نمیدهید که اکثریت شرکت کنندگان دراین مراسم ، جوانانی از کشورهای فقیر بوده که برای پیدا کردن کار به غرب رفته اند و دریافت غذا، مسکن وپاداش – ولو برای چند روز- نعمت بزرگی برایشان است؟؟!!

درپایان :

” هر کدام از این گردهمایی‌ها طرح ۱۰ماده‌ای را برای دموکراسی و عدالت مورد تأکید قرار می‌دهند، طرحی که توسط مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران ترویج می‌شود. او مسلمانی است مانند اکثریت قاطع اعضای این سازمان. طرح مزبور خواهان یک دولت براستی دموکراتیک سکولار در ایران است که در آن، مذهب از دولت جدا شده باشد.. “.

کسی که برای عدالت بیتابی می کند،  دردرجه ی اول خود باید التزام عملی بدان نشان دهد که مریم بعنوان سردسته ی ظاهری این خیمه شب بازیها ، درطول زندگی سی واند تشکیلاتی خود نشان داده که به مقولاتی مانند عدالت وآزادی ارزشی درحد تکه کشکی نمیدهد و بعنوان دستیار درجه اول مسعودرجوی بوالهوس وخودشیفته ، با بند کشیدن تمامی افراد داخل تشکیلات، برهم زننده ی اس واساس خانواده ها، نابود کننده ی عواطف انسانی بوده وماهیت جلسه ای که او تشکیل میدهد ، روشن است!!!

راستی ، مریم خانم چه نوع مسلمانی است که با قساوت تمام فرزندان وهمسران اعضای سازمان را ازدست آنها گرفته، درسربه نیست کردن افراد ناراضی  وکسانی که حاضر نشدند بطور دربست، دربرابر امیال ضدانسانی وکثیف رجوی تسلیم شوند ، مباشرت اساسی داشته است؟؟!!

زمانی که اینها هنوز تشکیل دولتی را نداده وازمذهب کمال سوء استفاده را میکنند- بگونه ای که مریم نفی مسعود را جرمی بالاتر ازنفی خدا میداند – چگونه میتوانند دست ازاین سوء رفتار بکشد؟!

 با این توصیف، سکولاریزم، با میخ فولادین هم به مغز این جماعت نمی رود و جدائی دین از دولت ، تنها مصرف عوامفریبان گری دارد!

این آقای استیونسون اگر اینها را نمیداند واینگونه به قضاوت می نشیند ، نادان است واگر میداند و بخاطر پول و… ، منکر حقیقت میشود، تبهکار شمرده میشود!

صابر

*** 

مریم رجوی البغدادی مجاهدین خلق داعش تروریسم تهرانISIS Drew On MEK Expertise For Terror Attacks On Tehran (aka Mojahedin Khalq Rajavi cult)

استراون استیونسون مجاهدین خلق صدام مریم رجوی تروریسمMEPs warned not to fall victim to misleading Mojahedin Khalq (MKO,MEK, Rajavi cult) lobby (who are Alejo Vidal-Quadras and Struan stevenson?)

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29997

خانواده ها بد دردی برای فرقه ی رجوی شده اند!!ا 

صابر از تبریز، امضاء محفوط، ایران اینترلینک، بیستم ژوئن ۲۰۱۷:… عادت دائمی فرقه ی رجوی دروغ گفتن است و عمو صابر شما دیگر توانش طاق شده  وکم کم  مصمم خواهد شد که عنوان شما را به سازمان “کذابین و مکذ بین خلق ایران ” تغییر داده و عناوینی مانند مانند فرقه، باند، گروه رجویه و … را ازشما بستاند!! دیگر اینکه شرح حال جدا شدگان از سازمان کذابین خلق را بازگو نکنید که حالت تهوع … 

خانواده های اسرای مجاهدین خلق فرقه رجوی چشم انتظارچشم ها درانتظار لحظه دیدار

احسان بیدی سیاوش رستارزمین گیر شدن مریم رجوی در آلبانی و واکنشی از سر استیصال 

http://iran-interlink.org

خانواده ها بد دردی برای فرقه ی رجوی شده اند!!

۳۰/۰۳/۱۳۹۶

ازاین فرقه باید پرسید که چه خبر است که درحالی که خانواده ها هنوز دستشان به آلبانی نرسیده تا درخواست ملاقاتی کنند ، اینهمه سراسیمه شده اید؟!

این دلواپسی ازبرای چیست تا نوشته ای به امضای ” علیرضا زیبا ” منتشر میکنند تا هرچه را زیبنده ی خود مسعود ومریم رجوی است ، نثار خانواده ها کرده ودراین مورد ازبرادر خود هم نگذرد؟

نامبرده ، دریک نوشته ی مفصلی که طمع تحلیل اوضاع ایران را هم کرده وتوفیقی درآن نداشته – که این  ازضعف عمومی فرقه ی رجوی ازدرک اوضاع برمیخیزد- ازجمله آورده است :

” … ازآنجایی‌که دست آخوندها برای حمله موشکی و اقدامات تروریستی مشابه اشرف و لیبرتی کوتاه شده است به همان روش‌های کهنه و رسوای قدیمی یعنی جنگ روانی تحت پوش خانواده و با اهرم مشتی مزدور و عوامل جیره‌خوار با برگزاری نمایش روی آورده‌اند. یکی از این نمایش‌های مسخره در اردیبهشت‌ماه امسال در خوزستان برگزار شد…”.

والله و بالله ، فرقه ی رجوی درموقع خود شب و روز فغان سر میداد که آخوندها نمیگذارند که آنها دراشرف ولیبرتی بمانند ولابد سازمان موافق بوده که اعضای دربندش گرفتار موشک و … شوند وحالا که به همت پولادین خانواده ها، این اعضای اسیر به آلبانی منتقل شده و امنیت جانی یافته اند، سازمان به روال همیشگی خود ، گفته است که خودش بوده که خودش را به آلبانی منتقل کرده و موفق این میدان بود وبراین نقش خانواده ها اشاره ای هم نکرده چرا که دراصل مخالف خروج ازعراق بوده و خانواده ها این خروج را برحلقوم رجوی ریختند!! اما چون فرقه است – چنانکه موفقیت های کذائی درسلول های فرقوی ها وجود دارد- این پیروزی را نصیب خود ساخت!!

اتفاقا ازهمین رو- بی میلی شدید برای ترک خاک عراق ومهاجرت تحمیل شده بر مسئولین سازمان-  که به خانواده ها می تازید وآنرا دشمن اصلی باند رجوی معرفی میکنید وآنهم به لطایف الحیل!!

به نقل ازاین مرید رجوی آورده شده است :

” بعد از انتقال مجاهدین از عراق به اروپا و آلبانی، سازمان همه نوع امکانات ارتباطی را با حداکثر تسهیلات و تجهیزات در دسترس همه ما قرارداد. من که طی سالیان قبل که در عراق بودیم، برای ممانعت از سوءاستفاده وزارت اطلاعات و پرهیز از تحت‌فشار رفتن بستگانم؛ با خانواده‌ام تماس نمی‌گرفتم، اقدام به تماس از طریق فیس‌بوک با خانواده گرفتم. اولین ارتباط با خاطرجمعی دادن به آن‌ها که هیچ‌گونه مشکلی از هر نظر ندارم گذشت و در تماس دوم به دلیل اصرار آن‌ها که هر کار و نیازی دارم بگویم به دلیل به غارت رفتن اموالمان در اشرف و لیبرتی توسط نیروهای تحت امر نیروی تروریستی قدس، درخواست کمک مالی برای سازمان کردم و … اما در تماس سوم پرده از روی یک سری موضوعات افتاد به این صورت که همین فرد (سیف‌الله زیبا) در جواب نامه‌ام خزعبلات و فرهنگ نظام آخوندی را تکرار کرد … او هرگونه کمک را مشروط به خروج از سازمان و دست برداشتن از آرمان آزادی مردم ایران نمود “.

این ادعا درذات خود، تضاد خود را دردرون خود نهفته دارد چرا که اگر قرار بود که بخاطر تماس با خانواده ، وزارت اطلاعات با اعضای خانواده برخورد داشته باشد ، دلیلی ندارد که این مسئله شامل آلبانی نباشد و درستتر آنست که نامبرده درآن زمان ماموریتی ازطرف سازمان نداشته واین بار بخاطر کلاه برداری از خانواده ی خود وتزریق پول های بدست آمده به تشکیلات ، اجازه ی تماس داشته  ومسئله ی آزادی تماس وعواطف خانوادگی درکارنبوده است!

برادر این شخص که ازعملکرد  ننگین سازمان مثل هر خانواده ی دیگر اطلاع دارد، جواب درستی باو داده و سازمان را شیر فهم کرده که بعنوان یک ایرانی، حاضر به کمک به رهبران سازمان برای قدرت گرفتن بیشتر وخیانت به منافع ملی کشور خود نیست وازاین بابت دستش درد نکند!!

او با صداقت تمام جواب داده که حاضر است که به برادرش کمک کند وبه دشمن  ” خلق قهرمان ” – که دشمن علیرضا هم هست – پولی نپردازد وبه استمرار بردگی این برادر اسیر خود کمک نکند!!

این برادر تحت اتهام، تنها کاری که کرده، خیانت نکردن به منافع ملی کشورش ودریغ از کمک به تشکیلاتی غنوده درآغوش اسرائیل ، عربستان وامثالهم است که وظیفه ی هرانسان باوجدان ومیهن دوستی است!

 وایضا :

“… مجاهدین به یمن ظرفیت تاریخی و سیاسی خود در هر سرفصل که مبارزه سخت و پیچیده شده است همه اعضا خود در هر سطح و سطوحی را در معرض انتخاب مجدد برای ادامه مبارزه و تعیین نقشه مسیر آینده خود قرار داده‌اند و هر آن‌کس را که به عهد و پیمان خود باخدا و خلق برای آزادی مردمشان پشت کردند نه‌تنها مخیر برای رفتن پی زندگی مطلوب خود نمودند بلکه از هرگونه کمک مالی نیز در حد وسع و توان خود دریغ نکرده‌اند؛ …رفتار متفاوت مجاهدین در مورد این مزدوران نسبت به سایر جنبش‌ها بیانگر ظرفیت تاریخی بی‌نظیر مجاهدین در این موارد بوده و نمونه درخشانی در تاریخ مقاومت خلق‌ها خواهد ماند “.

تهمت زدن به مردم را تمام کردی حالا داری به سازمان تهمت مسزنی پسر؟!

آیا تشکیلاتی بی ظرفیت تر وانحصار طلب ومستبدتر از فرقه ی رجوی در میان تشکل های یک قرن اخیر ایران سراغ دارید؟؟

لابد سپردن اختیارات اموال، جان وناموس همه ی اعضای تشکیلات به شخص مسعود رجوی را شما ظرفیت بحساب میآورید؟!

اگر آری، او چه چیز با ارزشی  که مال شخص خودش بود ، به شما داد که ظرفیت بالای رهبر عقیدتی سازمان را بنمایش گذاشته باشد؟!

واقعیت  آنست که عادت دائمی فرقه ی رجوی دروغ گفتن است و عمو صابر شما دیگر توانش طاق شده  وکم کم  مصمم خواهد شد که عنوان شما را به سازمان “کذابین ومکذ بین خلق ایران “ تغییر داده و عناوینی مانند مانند فرقه، باند، گروه رجویه و … را ازشما بستاند!!

دیگر اینکه شرح حال جدا شدگان از سازمان کذابین خلق را بازگو نکنید که حالت تهوع به آدم دست میدهد از فرط دروغی که دراین شرح حال ها وجود دارد!

دیگر اظهر من الشمس است که  کسی که  با تحمل مشقات بی نظیر موفق شود ازباند رجوی جدا گردد، فی الفور به مزدوری و … ملقب میشود !!!

صابر

*** 

مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانی برده داری مدرنانعکاس مقاله سایت “سحر” در رسانه آلبانی


حامیان تروریسم و جنایت همراه مریم رجوی مزدور فرقه منفور رجویلیست قیمتهای سخنرانان و مدعوین کرایه ای بزرگداشت تروریسم در پاریس به یورو

سایت مجاهدین خلق و دروغپردازیتاکتیک دروغهای گوبلزی در تبلیغ شوی رجوی در پاریس در مرحلۀ پیسی!!

مزدور مریم رجوی گزارش رادیو فردا: حضور پر رنگ و پر شمار افراد غیر ایرانی همراه با جان بولتون در تظاهرات مجاهدین خلق (فرقه رجوی) در امریکا

Rajavi cult New Yorkگروه رجوی و دستاوردهای نیویورک

رفسنجانی، بهشتی، فرقه رجوی ترور حزب جمهوریرجوی بنیانگذار تروریسم و عملیات انتحاری

تروریسم مجاهدین خلق فرقه رجوی در تهرانروز چهارشنبه آخرین عملیات تروریستهای داعشی در ایران بود !

مریم رجوی البغدادی مجاهدین خلق داعش تروریسم تهرانISIS Drew On MEK Expertise For Terror Attacks On Tehran (aka Mojahedin Khalq Rajavi cult)

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29926

موج عظیم خلق های جهان در ویلپنت؟!ا (تجمع در ولیپنت به چه منظور؟)ا 

 صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، چهاردهم ژوئن ۲۰۱۷:…  موج عظیم و خلق های جهان و آنهم در سالن ویلپنت ؟؟!! چه گنجایشی این دو مسئله با هم دارند جز گنجایشی که بین ماتحت یک گنجشک و درخت چنار میتواند وجود داشته باشد؟! آیا این همبستگی بین الملی بخاطر گرامی داشت حرمسرا سازی های مسعود ومریم بوده ویا بدین علت است که طی این پروسه ها، سازمان مجاهدین به فرقه ی استحاله یافت؟؟!! … 

محمد حنیف نژادآیا کسی هنوز به رجوی چشم امید بسته است؟

مریم رجوی مجاهدین خلق کارناوال ویلپنت فرانسهاول قرارشان بود که “مبارزه مسلحانه” شان علیه “امپریالیسم” باشد

http://iran-interlink.org

موج عظیم خلق های جهان در ویلپنت؟! تجمع در ویلپنت به چه منظور؟ا

۲۴/۰۳/۱۳۹۶

این بار هوشنگ اسدیان رجویست به میدان آمده تا توفانی دیگر درفنجان بپا کند!

 لازم دانسته شد به  بعضی از پاراگراف های ازنوشته ی سراسرتزویرو ریای این مرید رجوی توجه کرده و جواب های مختصری را باین خزعبلات میدهیم.

هوشنگ اسدیان درنوشته ی “ویلپنت، ۳۰ خرداد و یک آسمان ستاره ” خود آورده است :

” کم کم دلها دارند به تپش در می آیند و قلبها با شوق و تپیدن خود، زیبا ترین آهنگها را به همراه صدای بارش ستاره ها از آسمان عشق می نوازند. یکی برای همه، همه برای یکی. در این روز و حضور قدرتمند توده ای، شیپور جنگ تمام عیاررا بر علیه منادیان جهل و جنایت و تباهیِ جمهوری اسلامی آخوندی به صدا در می آورند و جنگ آوران، تاسیس روز ارتش آزادیبخش ملی ایران را رژه سان و پای کوبان گرامی می دارند “.

البته سطر اول نوشته، شبیه نامه های عاشقانه ی نوجوانانی که فکر میکنند عاشق شده اند، ولازم به نقد نیست!!

بعدا که صحبت یکی برای همه وهمه برای یکی آمده ، میتوان باورداشت که قسمت دومش به درجات معینی وبطور نسبی درست است ولی “یکی برای همه ” ابدا واقعیت ندارد ، چرا که رجوی خود شیفته ومتفرعن، ابدا به جز خود وافکار مالیخولیایی خود به کسی متعلق نیست و بصورت خداگونه ای فکر میکند که همه ذره ای ازوجود اوهستند!!!

البته حضور قدرتمند توده ای که دراینجا آورده شده ، تنها بازی با الفاظ است واگر این بچه مرشد رجوی حضور مردم درپای صندوق های انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا را میدید ، میدانست که معنی وشکل حضور قدرتمند توده ای چیست وقیاس مع الفارق نمیکرد !!!

 جنگ آوران ارتش آزادی هم که وضع شان روشن است ومن بخاطر بی اهمیتی قضیه ، وقت خواننده ی گرامی را نمیگیرم!

آقای اسدیان  یا وکیل  خوانده یا ناخوانده ی او مینویسد :

” در این روز همبستگیِ بین المللی، از گوشه و کنار کشورها و خلقهای جهان به این موج عظیم مقاومت ملحق می شوند و این اتحاد و یگانگی را هر چه بیشتر استحکام می بخشند. طبیعتا این موج عشقِ به آزادی، برابری و عدالت است که انسانها را از اقصی نقاط جهان به این گردهمایی می کشاند، به این دلیل مهم که جهان هنوز تشنۀ این سه واژه است که پایه و اساس زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده و همۀ مطالبات بعدی بر شانه های این سه واژه شکل گرفته و استوار می گردد “.

موج عظیم و خلق های جهان و آنهم در سالن ویلپنت ؟؟!!

چه گنجایشی این دو مسئله با هم دارند جز گنجایشی که بین ماتحت یک گنجشک و درخت چنار میتواند وجود داشته باشد؟!

آیا این همبستگی بین الملی بخاطر گرامی داشت حرمسرا سازی های مسعود ومریم بوده ویا بدین علت است که طی این پروسه ها، سازمان مجاهدین خلق به فرقه ی رجوی استحاله یافت؟؟!!

یعنی مردم سراسر جهان که باید دراین سالن جمع شوند ، کاری جز گرامی داشت عروسی های نا مشروع و مکرر رجوی ندارند؟!

دوباره :

” این پایداری و جانفشانی ها که مطالبات دمکراتیک و تاریخیِ یک ملت را دنبال می کند، تاثیر بسزایِ خود را در محقق کردن مطالبات دمکراتیک منطقه ای و بعضا بین المللی گذاشته و خواهد گذاشت؛ چونکه بر بستریک تاریخ رنج شکل گرفته است و هدفش زدودنِ یک رنج تاریخیِ ملتی تحت ستم می باشد”.

اگر نمیدانید بدانیدکه مطالبات دموکراتیک وآنهم ازنوع صوری – ونه تمام وکمال وواقعی اش – در سیستم سرمایه داری رقابتی معنا دارد و درتشکیلات رجوی که مادون برده داری وشبیه آنست ، معنا ومفهومی ندارد مگر اینکه قبول کنیم که مردم جهان را که با این حساب پاک دیوانه شده اند، میتوان آنچنان پرس کرد وفشرده سازی نمود که دراین سالن محقر جا بگیرند!!!

مسائل تشکیلات رجوی قرابتی با زدودن رنج مردم ندارد وآنچه که هست ، رنجاندن سبعانه ی اعضای اسیرش وخانواده های مربوطه ی چشم انتظار میباشد!

بعبارت دیگر، جریان باند رجوی، خود در سطح واندازه اش ، یکی ازرنج های تاریخ ایران است!!

همچنین :

“باری، این رهنوردان عشق که هر کدام با کوله باری از مبارزه و تجربه به این جمع مستان ملحق می شوند، هدف معینی دارند که در چار چوب شعارها و مبارزات این مقاومت نهفته است و به این ضرورت مهم واقف شده اند که فقط و فقط با اتحاد و همبستگی است که می توان و باید این رژیم قرون وسطائی خمینی و خمینی صفتان را بر انداخت و بر ویرانه های آن آزادی، برابری و عدالت اجتمایی را دامن گستر کرد”.

ظاهرا که معنی عشق عوض شده  که دراین صورت  طبیعی است که رهنوردان حقیر این چنینی باید داشته باشد!!

تعدادی پیر وپاتال روزی خور ازدست رجوی، پناهنگان وآوارگان کشورهای جهان سوم که براثر تعدیات امپریالیزم کشورشان امکانات نگه داشتن انها را ندارد و سناتور ها وپارلمانتاریست های سابق که عطش پول به عادت آنها تبدیل شده است!

صابر

*** 
http://youtu.be/JsFF3wp5oMw

http://youtu.be/-HtZBV_uqDs

سیرک سعودی ها با بازیگری مریم رجوی علیه ایران و ایرانی

تروریستهای جیش العدل و سازمان تروریستی مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

مریم رجوی ویلپنت سالگرد گرامیداشت تروریسم در فرانسه توسط مجاهدین خلقفراخوانهای شوی سالانۀ مریم قجر به خلق قهرمان لهستان!!

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانسرنوشت تلخ فرقه ای که از صد دام به مک دام رسید

نمایندگان پارلمان اروپا جلسه بحث در مورد مجاهدین خلق فرقه رجویمباحثه در پارلمان اروپا “در خصوص مجاهدین خلق ایرانی چه باید کرد؟”ا

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult Flaqsgrooming Mojahedin Khalq (MEK, Rajavi cult) in Tirana part of bigger agenda for Albania

List-of-Mojahedin-Khalq-martyrs-Massoud-Maryam-Rajavi-MEK-fiction-fakeThe Enemy of My Enemy is NOT Always My Friend…

نمایندگان پارلمان اروپا جلسه بحث در مورد مجاهدین خلق فرقه رجویDebate in the European Parliament ‘What is to be done about the Iranian Mojahedin Khalq (MEK)?’

NEW YORK, NY - JANUARY 11: President-elect Donald Trump speaks at a news cenference at Trump Tower on January 11, 2017 in New York City. This is Trump's first official news conference since the November elections. (Photo by Spencer Platt/Getty Images)Trump Is At War With Iran, Not ISIS
Trump clearly has no intention of defeating terrorism.

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29883

طرف های اصلی ، تعریفی متفاوت تر از باند رجوی دارند!ا 

 صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۷:…  آقای محمد قرائی تلاش نموده که ضمن انجام وظیفه ای که فوقا بیان شد ، ترورهای اخیر تهران را به جمهوری اسلامی که به ادعای او ” ابو داعش ” است و وگویا دیگران نقشی درایجاد داعش ندارند، به گردن جمهوری اسلامی انداخته تا بر تعداد مدال های خیانتی که درخیانت به وطن کسب کرده ، بیافزاید!! من با وجود اینکه بارها نوشته های مستندی از … 

Republican Congressman Dana Rohrabacher lobby for MEK and ISISامریکایی ها مسئولیت عملیات تروریستی مشترک عربستان/داعش/مجاهدین خلق را بعهده گرفتند

داعش رجوی تروریست 2ذوق زدگی منافقین (مجاهدین خلق) از تصرف موصل توسط داعش (مزدوران رجوی به القاعده پیوستند)

http://iran-interlink.org

طرف های اصلی ، تعریفی متفاوت تر از باند رجوی دارند!

۲۲/۰۳/۱۳۹۶

هروقت که کار حامیان و بانیان داعش سخت میشود، فرقه ی رجوی بعنوان کاسه ی داغتر از آش ، به کمک آنها آمده وبا وارد کردن تهمت های ناچسب به دولت ایران، سعی میکند که سران کشور ما را به ایجاد وتقویت داعش متهم کرده واربابان خود را از فشار افکار عمومی جهان بیرون آورد!

دراین تلاش های فریبکارانه ی این باند متحجر ووطن فروش، تاریخ وزمان ومکان اهمیتی پیدا نمیکند وابدا اشاره ای باین موضوع که پدر خوانده های داعش ( اخوان المسلمین مصر که توسط انگلیس آفریده شد وبدین غایت رسید و مجاهدین  افغانی آمریکا پرورده ی آمریکا) قبل ازایجاد جمهوری اسلامی ایران تشکیل یافته بوده وعمری درازتر ازآن داشته اند ، دارند!

سرمایه گذاری تبلیغاتی این گروه ماکیاولیست ودغلکار ، بر روی اقشار بی اطلاع جامعه است ودراین سرمایه گذاری چراغ های سبز نوکری اش را به سلطه گران جهانی هم نشان میدهد تا ” مماشات ” نکرده و اورا بیشتر ازاین ببازی گیرند!

آقای محمد قرائی که دروغپرداز خوبی برای باند رجوی است ، درمقاله ی ” داعش” یا ” ابوداعش” مسئله این است “؟! ، تلاش نموده که ضمن انجام وظیفه ای که فوقا بیان شد ، ترورهای اخیر تهران را به جمهوری اسلامی که به ادعای او ” ابو داعش ” است و وگویا دیگران نقشی درایجاد داعش ندارند، به گردن جمهوری اسلامی انداخته تا بر تعداد مدال های خیانتی که درخیانت به وطن کسب کرده ، بیافزاید!!

من با وجود اینکه بارها نوشته های مستندی از علت وجودی داعش ارائه داده ام ، با این حال نگاه به این پدیده ی شوم ( داعش ) را اززاویه ای دیگر پر بیراهه ندانسته و برای تنویر افکار عمومی ، نوشته ی یک نشریه ی غربی درمورد داعش را ذیلا میآورم تا انسان های بیشتری از ماهیت گروه رجویه آگاهی پیدا کنند:

” زادگاه واقعی داعش عربستان است، نه عراق و نه سوریه- جرمان فارن پالیسی-آلمان شریک نزدیک عربستان سعودی به حمایت جهانی خود از سلفی ها ادامه می دهد و با این کار بی وقفه زمینه تغذیه و رشد ترور جهاد گرایان را فراهم می سازد. اتاق فکر آلمان موسوم به » بنیاد دانش و سیاست»  در موضع گیری اخیر خود این ارزیابی را تایید کرد. بنیاد مذکور «پیامد های حمایت از سلفی گرائی عربستان را » فاجعه بار» می داند. کارشناسان انگلیسی نیز همکاری با عربستان را بشدت مورد انتقاد قرارداده اند و معتقدند اگر هدف » مبارزه واقعی  »  با ترور جهاد گرایان باشد باید جلوی صدور  تعصب و تنفر را گرفت که از صادرات انبوه عربستان سعودی است. البته در برابر این نظر همکاری بی وقفه آلمان و دیگر کشورهای اروپائی و امریکا با طایفه حکام سعودی قرار دارد: صدراعظم آلمان «مرکل» چند هفته پیش یک همکاری منظم  با نیروهای نظامی عربستان را به جریان انداخت. قرار بود در انگلستان تحقیقاتی برای شناسائی منابعی که حدس زده می شود از عربستان سعودی هزینه جهادگرایان انگلیسی را تامین می کنند صورت گیرد، ولی دولت انگلیس برای آن که مبادا عربستان خوشش نیاید جلوی  تحقیقات را گرفت. این ممانعت سه روز پیش از تازه ترین ضربه تروریستی در لندن که چند روز پیش رخ داد افشاء شد.

بورس استخدام جهادگران – » گیدو اشتاینبرگ » که کارشناس امور خاور میانه در بنیاد دانش و سیاست است ، در پایان ماه مه، برای چندمین بار، نقشی را که عربستان سعودی برای گسترش ساختار های جهادگری در سراسر جهان ایفا می کند آشکار کرد.  اشتاین برگ می نویسد: در واقع از سال ۲۰۰۳که  القاعده در صدد  ساقط کردن  حکومت  عربستان سعودی بر آمد. عربستان که نیروهای سرکوبگر ماهر در اختیار دارد، به یک همکار بسیار موثر برای مبارزه با تروریسم تبدیل شد. اما عربستان با هدف مشخص خود که تبلیغ برای گسترش اسلام وهابی و سلفی در خارج است بشدت فعال است و در عین حال محیط های سلفی بهترین بازار برای استخدام جهادگران  است. در واقع اسلامی که عربستان سعودی عرضه می کند پایه و زمینه جهان بینی داعش است.  این نظر را فرید ذکریا نویسنده و روزنامه نگار امریکائی نیز تایید می کند. مثلا در زمانی که داعش خود کتاب تعلیمات دینی نداشت از کتابهای درسی در مدارس عربستان سعودی استفاده می کرد. یکی از امامان پیشین مسجد بزرگ مکه در سال گذشته تایید کرد که داعش » اصول اساسی خود ما را دنبال می کند، با این تفاوت که آنچه ما عرضه می کنیم شکل پسندیده تری دارد» . بنظر اشتاین برگ تفاوت اصلی میان آن دو در این است که داعش تعیین زمان آغاز جهاد را موکول به تشخیص حکام نمی سازند بلکه خود راسا تصمیم می گیرد.

از مدینه بسوی داعش – اشتاین برگ با ذکر نمونه ای نشان می دهد که  چه آسان .  میتوان چهره عوض کرد  و حمایت از سلفی گرائی می تواند حامل چه پیامد های فاجعه باری  باشد. او یک مبلغ سلفی ساکن اتریش  را معرفی می کند  بنام مرصاد که از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در  دانشگاه اسلامی مدینه » مرکز آموزش و تبلیغات وهابیت» آموزش دید. مرصاد پس از بازگشت به اتریش دست به تبلیغ آموخته های خود در سرزمین وهابیت زد. و با جدیت تمام به جانبداری از آن وهابیونی پرداخت که معتقدند دولت عربستان سعودی بدلیل همپیمانی با امریکا و نیز اجرای قوانینی که با شریعت هماهنگ نیستند کافر است و باید با آن جنگید. اشتاین برگ تصریح می کند که مرصاد از سال ۲۰۱۴ علننا به حمایت از «داعش» پرداخت. او از  اعتبار ویژه ای میان سلفی های اتریش و بسنی  برخوردار است ، فارغ التحصیلان  دانشگاه مدینه  در میان سلفی ها دارای  اعتبار و حیثیت خاصی هستند، و به همین دلیل مرصاد موفق شد تعداد کثیری را آماده جنگ در سوریه  و استخدام در داعش کند. نام مستعار او » ابو تجمه » است و یکی از با نفوذترین مبلغان داعش در اتریش است  .

منافع ملی ریاض – سیاست عربستان سعودی برای به پیش راندن  اسلام سلفی  در اروپا محدود به اعزام مبلغ نیست ، بلکه تامین هزینه های مساجد و مراکز آموزشی ویژه برای گسترش جهادگرائی را نیز در بر می گیرد. معروف ترین نمونه آن در آلمان آکادمی ملک فحد در بن بود که سالهای مدید سلول مرکزی صحنه سلفی گری بود. امروز تعداد سلفی ها  در آلمان که از میان آنها بطور منظم  ترور های جهادی  بر می خیزد، به بیش از ۱۰ هزار نفر تخمین زده می شود. مدتی است که برلین کمی به ریاض فشار می آورد که  دست از ترغیب سلفی گرائی در آلمان بردارد. که موفقیت آن قابل تردید است . سال گذشته سازمان های اطلاعاتی آلمان BND و «سازمان حفاظت از قانون اساسی آلمان» گزارشی منتشر کردند  با این نتیجه  که  :» از منظر عربستان سعودی: تبلیغ   برای سلفی گری در عرصه جهانی کماکان   بخشی از منافع ملی و سیاست خارجی آن کشور محسوب می گردد». حتی برغم آن که قرار است آکادمی ملک فحد در تابستان سال جاری تعطیل گردد و   مدرسه وهابی در برلن نیز افتتاح نخواهد شد، بنا به تحلیل سازمان های اطلاعاتی آلمان باید دانست که عربستان دست از تبلیغات مذهبی خود برنخواهد داشت و » فعالیت های خود را در اروپا و  آلمان کماکان گسترش خواهد داد.»

امروز دیگر سخت ریشه دوانده است –  وضع در انگلستان نیز همین طور است. حدود ده سال پیش پژوهشی صورت گرفت، با این نتیجه که عربستان تنها در پی آن نیست که  درمساجد و مدارس اسلامی در انگلستان اعمال نفوذ کند. در متون درسی که در این مراکز بکار برده می شوند » نفرت» از یهودیان، مسیحیان و   دیگر» کفار» تبلیغ می شود  و توضیح داده می شود که  از» واجبات مذهبی» برای گسترش اسلام توسل به » جهاد » است که توضیح بیشتری در باره آن داده نمی شود. در برخی از کتاب های آموزشی عربستان یهودیان » مشمئز کننده» و مسیحیان » خوک» توصیف شده اند – و منبع تاریخی که عرضه می کنند نوشته های تحریک آمیز ضد سامی است.

» آدام دین» عضو پیشین سازمان جهاد گرای «المهاجرون » که امروز مدیر اجرائی بنیاد Quilliam در لندن است، و کارش روشنگری درباره سلفی گرائی و جهادگرائی است، چند روز قبل از ضربه تروریستی اخیر نوشت : مبالغه نیست اگر گفته شود که مدارس و مساجد متعددی که عربستان هزینه آن ها را تامین می کند، «کارگاه های تبلیغاتی» برای گسترش ایده ئولوژی وهابی در خیابان های انگلستان هستند. «آدام دین» می گوید اگر ما واقعا قصد مبارزه با افراط گری را داریم باید .جلوی صدور انبوه  تنفر وتعصب وهابیگری به انگلستان را بگیریم».

البته دست زدن به چنین کاری بمعنی در افتادن با خانوده سلطنتی عربستان است که از نزدیک ترین همپیمانهای انگلستان و همچنین آلمان در خاورمیانه است. برای آن که بدانیم پیامد های اتحاد با قدرت وهابی چیست  نگاهی می افکنیم به یک  برنامه پژوهشی که وزارت کشور انگلستان در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. هدف این پژوهش   شناسائی منابعی بود که  از عربستان هزینه های سازمانهای جهادگرا را  تامین می کنند. حدس زده میشد و می شود که بخش مهمی از این پول ها از عربستان می آیند. روز ۳۱ ماه مه اعلام شد که  وزارت کشور انگلستان این پژوهش را ادامه نخواهد داد  و نتایجی هم که تا کنون  بدست آمده منتشر نخواهد شد. چرا؟ دلیلی که ذکر شده این است: نتایج بدست آمده » بسیار حساس» هستند. درست سه روز بعد از آن  هفت نفر قربانی   ضربه جهاد گرایان  در لندن شدند.

همپیان نزدیک –  دولت آلمان برغم رفتار عربستان مبنی بر حمایت از جهادگرائی و تبلیغ برای  آن از ده ها سال پیش با آن دولت همکاری می کند. در سال ۲۰۰۳ پس از ویران کردن عراق دولت موتلفه آلمان مرکب از دو حزب سوسیال دموکرات و سبزها  مناسبات خود را با عربستان گسترش داد و امروز هم  باز در تقویت آن کوشاست. در پایان ماه آوریل کنسرن های آلمانی ، زیمنس و SAP، در پی سفر  اخیر مرکل به ریاض ، قرار دادهای  بزرگی دریافت کردند. مرکل  با خواست دولت عربستان موافقت کرد تا آلمان به مرزبانان عربستان ، پلیس راه آهن و کارشناسان امنیت هوائی عربستان آموزش داده وکار آموزش  را گسترش دهد. افزون بر این قرار است ارتش آلمان در آینده بطور منظم به نظامیان عربستان آموزش بدهد. ریاض در دهسال گذشته از مهمترین مشتریان صنایع نظامی آلمان بوده است. بعقیده کارشناسان این ادعا که طایفه سلطنتی عربستان   اصلاحاتی را آغاز کرده که از این پس  مانع صدور وهابی گری و جهادگرائی  به سراسر جهان خواهد شد، دعوی بی پایه ایست برای بیرون کشیدن خود از زیر فشار  منتقدان و چیزی نیست جز تبلیغات محض و بی اساس.

آن که باید تاوان بدهد کیست؟- تاوان این همکاری متقابل با عربستان را مردمی باید بپردازند که در مراکز رفاه اروپای غربی زندگی می کنند، همان اروپائی که جهادگرائی را در بسیاری از کشورها بویژه در افریقا و خاورمیانه تقویت می کند و   اینک راه  ورود  موج های جهاد گرایی را به دیگر کشورهای جهان حتی به اندونزی و فیلیپین نیز هموار می سازد”. پایان نقل قول

صابر

*** 

تروریسم در تهران مجاهدین خلق داعش عربستان سعودیIran: MKO, Saudi behind terror attacks – Saudi Minister Refuses to Condemn Tehran Shootings

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult FlaqsAlbania’s destabilization? You have forgotten hundreds of Mojahedin!

نمایندگان پارلمان اروپا جلسه بحث در مورد مجاهدین خلق فرقه رجویDebate in the European Parliament ‘What is to be done about the Iranian Mojahedin Khalq (MEK)?’

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

Wesley Martin Mojahedin Khalq Rajavi cult 2Wesley Martin at a paid gathering of Mojahedin Khalq Rajavi cult promoting Saddam’s Private Army

** 

link to one of the Mojahedin Khalq songs
advocating terror and killing Americans

(In Persian written and distributed after the Iranian Revolution)

مریم رجوی داعش تروریسم Mojahedin Khalq (MKO, NCRI, Rajavi cult) terrorists openly declare support for ISIL, terror acts

احمد صحوبیMojahedin Khalq ( MEK, MKO, NCRI, Rajavi cult) Affiliated Terrorist Ring Disbanded in Southeastern Iran

Grand Controversy as MEK can’t prove leader Massoud Rajavi is dead or alive

2016-06-30-1467308500-6000440-download.jpgMaryam Rajavi — MEK Propaganda Queen — Advertises Her Serives For Iran’s Enemies

زهره قائمی فرمانده ترور صیاد شیرازیBBC: Who are the Iranian dissident group MEK? (Mojahedin Khalq, MKO, PMOI, …) 

عربستان سعودی مجاهدین خلق فرقه رجوی توی تروریسمIran destroys 4 overseas terror groups, invites Saudi Arabia to be rational

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29849

رجوی ها چه میگویند ودیگران چه اسنادی ارائه میدهند!ا 

 صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، دهم ژوئن ۲۰۱۷:…  به نظر می رسد که آمریکایی ها تحت پوشش مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه، اقدام به استفاده ابزاری از تروریست ها برای مقابله با پیشبرد نیروهای دولتی سوریه می پردازند . به عقیده ستاد نظامی روسیه،اقدامات ائتلاف ایالات متحده آمریکا تنها مانعی برای سرکوب نیروهای داعش در سوریه است “. دررابطه با اخبار هرساعته ی سیمای رجوی درمورد … 

رژیم سوریه قبل از تشکیل جمهوری اسلامی وجود داشت!ا (پدیدآورندگان تروریسم نابودکنندگان آن نخواهند بود)ا

http://iran-interlink.org

رجوی ها چه میگویند ودیگران چه اسنادی ارائه میدهند!

۲۰ خرداد ۱۳۹۶

در زمانی که باند رجوی درتابعیت کامل با رسانه های سلطه گران غرب ، مدام از پیشروی نیروهای ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا سخن گفته ودرصدد کتمان ماهیت این ائتلاف و اخبار واقعی ازمردم، شب و روز نمی شناسند ، اخبار آلترناتیو- خبرگزاری های محدودی که خود را ازسلطه ی انحصارات رسانه ای خارج کرده اند – بگونه ای دیگر ودرتعارض با نوشته ها واعلانات فرقه ی رجوی قرار دارد!

حتما تعدادی از خوانندگان این متن کوتاه در شبکه ی یوتیوب مشاهده نموده اند که داعشی ها بصورت مرتب و وسیع ، از طریق پاکستان وارد افغانستان بی دروپیکر شده و اقدام به آموزش نیروهای قابل توجهی میکنند که از کشورهای آسیای میانه ( ازبکستان، تاجیکستان وقرقیزستان ) وارد افغانستان شده تا بعد ازآموزش به کشورهای خود حمله کرده ومرزهای روسیه  و… را بخطر اندازند!

ما قبلا هم تذکر داده بودیم که داعش درهم ریخته در سوریه و … ، ماموریت اعزام به مرزهای روسیه و اگر دست داد به چین را دریافت کرده اند و دعواهای زرگری این گروه دست ساز اسرائیل وافسران اطلاعاتی صدام  با آمریکا و…، نباید اذهان ساده را فریب دهد!

به این خبر توجه نموده و این دست وآن دست کردن آمریکا درخاورمیانه وبازی هایش با داعش را نظاره گر باشید:

” نیروهای ائتلاف آمریکا و “اتحاد نیروهای دموکراتیک” با رهبران گروه تروریستی داعش توطئه و تبانی دارند، زیرا داعش بدون هیچ مبارزه ای شهرک های اشغال شده در سوریه را به نیروهای آمریکایی می دهند. به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرهنگ سرگی سوروکین، سرفرمانده نیروهای روسیه در خاک سوریه، ائتلاف آمریکا و “اتحاد نیروهای دموکراتیک” با رهبران داعش تبانی دارند.

این مقام نظامی روسی در مصاحبه با اسپوتنیک اعلام داشت: “ائتلاف به رهبری ایالات متحده، به همراه نیروهای تحت کنترل آنها با عنوان “اتحادیه نیروهای دموکراتیک” با رهبران داعش توطئه و تبانی دارند. نیروهای داعش بدون هیچ مبارزه ای شهرک ها و روستاهای اشغال شده توسط داعش را تحویل می گیرند، سپس به مناطقی که نیروهای دولتی سوریه فعال هستند، فرستاده می شوند”.

به گفته فرمانده نیروهای روسیه در سوریه، به نظر می رسد که آمریکایی ها تحت پوشش مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه، اقدام به استفاده ابزاری از تروریست ها برای مقابله با پیشبرد نیروهای دولتی سوریه می پردازند . به عقیده ستاد نظامی روسیه،اقدامات ائتلاف ایالات متحده آمریکا تنها مانعی برای سرکوب نیروهای داعش در سوریه است “.

دررابطه با اخبار هرساعته ی سیمای رجوی درمورد پیشروی ارتش آزاد سوریه درقلب این کشور وشکست های گویا پیاپی سوریه ومتحدانش به خبر آلترناتیو زیر هم توجه نموده وچهره ی منفور و نوکر صفت رجوی را بهتر بشناسیم.

ضمن توضیح اینکه با خرابتر شدن روابط بین قطر ( حامی ارتش آزاد ) و عربستان ( حامی گروه های تکفیری مثال داعش ) ، سرنوشت این ارتش آزاد؟! درهاله ای ازابهام قرار گرفته است:

” ارتش روسیه: جنگ داخلی در سوریه متوقف شده است – با اجرای تفاهم نامه “ایجاد مناطق امن در سوریه”، هم اکنون جنگ داخلی در سوریه متوقف شده است. سرهنگ سرگئی رودسکی، رئیس اداره مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام نمود که جنگ داخلی در سوریه تقریبا” متوقف شده است. به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرهنگ رودسکی: “قطعا” وضعیت بحران روسیه، پس از امضای تفاهم نامه آستانه در تاریخ ۴ می در خصوص ایجاد مناطق امن در سوریه بهبود یافته است. در واقع، جنگ داخلی در سوریه متوقف شده است. علاوه بر این، بر اساس این تفاهم نامه می توان بار دیگر شاهد فعالیت بازسازی شهرک های تخریب شده در اثر جنگ باشیم، شهرک هایی که در اشغال نیروهای تروریستی قرار نگرفته اند. این مقام نظامی روسیه در ادامه افزود که مردم در حال بازگشت به شهرهای آزاد شده و نقاط پر جمعیت سوریه هستند. علاوه بر این، خانواده ها به طور فعال به دنبال فراهم نمودن امکانات زندگی هستند، آنها به دنبال تامین امکانات انرژی، بازسازی جاده ها هستند. پیش از این، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه اعلام نمود که ایجاد مناطق امن در سوریه موجب توقف درگیری های مسلحانه و جلوگیری از ادامه جنگ داخلی می گردد”.

صابر

مزدوران ارتش خصوصی صدام مجاهدین خلق ایران فرقه رجویYes, We Do Know the MEK (Mojahedin Khalq, Rajavi cult) Has a Terrorist Past

Captain Lewis Lee Hawkins killed by Mojahedin Khalq terrorists.
Wondering at those Americans who stand under the flag of Mojahedin Khalq (MKO, MEK, NCRI, Rajavi cult) only to LOBBY for the murderers of their servicemen

link to one of the Mojahedin Khalq songs advocating killing Americans celebrating killing of Captain Hawkins
(Recorded and distributed by MEK even years after the revolution. In Persian) 

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

***

  •  Rajavi_Faisal_1صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیستم فوریه ۲۰۱۷:…  شرایط جهانی ومنطقه ای درست برعکس آنچه رجویه می پندارد ویا بصورت دروغین درصدد حقنه کردن آنست . شرایط منطقه ای و حتی جهانی در سوریه و … آنگونه بهم خورد که ایران یکی از برندگان آن شد و بنابراین جایی برای عقب نشینی و … ، از مواضع اصولی و دوراندیشانه اش وجود

     صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، چهاردهم فوریه ۲۰۱۷:…  زدن کشتی های ما درخلیج فارس ، اهدای گاز شیمیایی توسط آلمان به عراق ، جنایت کم نظیر حمله به هواپیمای مسافربری ما و … ، جنگ نیست و آیا میخواستید بمب اتمی را هم پیرایه ی آن بکنند؟؟!! البته درنقشه ی استراتژیک آمریکا ، حمله به ۷ کشور در دستور کار بود و هست که برهم خوردن

    MOSAA 19 BAHMANصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نهم فوریه ۲۰۱۷:…  هدف آقای ” عارف شیرازی ” ازنوشتن مقاله اش که نام ” راز بقا، رمزماندگاری ” بدان گذاشته  ستودن هرچه بیشتر اصولی بودن راه مسعود رجوی و وفدا شدن موسی خیابانی در این راه بود که سرانجامش به ترکستان رسید وکعبه ای درکار نبود! نوشته ی این

     rudy-giuliani-mojahedin-khalqصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، اول فوریه ۲۰۱۷:…  انتخاب ترامپ ، نتیجه ی شکست سیاست ۲۵ ساله ی نئولیبرالیزم اقتصادی بود که مردم کشورهای جهان را به خاک سیاه نشاند ، به مردم عادی خود آمریکا هم – بعنوان اکثریت مردم آمریکا- ضررهای زیادی را وارد کرد ودرعوض جیب وحساب های بانکی آن دسته از ثروتمندان  یک د

     صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، پانزدهم ژانویه ۲۰۱۷:…  دروغ است خواننده ی عزیز! این تشکل نه شوراست و نه بخاطر کار مثبتی مبارزه و مقاومت میکند بلکه نام مستعاردهن پرکنی است برای باند رجوی که بعضی ازکارهای خود را شکل دموکراتیکی مثلابدهد! اکثریت نزدیک به اتفاق مردم ایران

    Radicalised Mojahedin Khalq from Iraq to Albaniaصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نهم ژانویه ۲۰۱۷:…  موضعگیری های ترامپ ، هیچ بارقه ی امیدی را برای شما ها نشان نداده  و احتمالا عکس آنرا نشان میدهد! راست آنست که ما هنوز نمیتوانیم پیش بینی کنیم که هسته ی مرکزی قدرت درآمریکا ، تا چه اندازه ترامپ را دراجرای برنامه هایش آزاد خواهد گذاشت! درهر صورت ،

    shabnam-maddadzadeh-mojahedin-khalq-rajavi-cult-terroristsشیرین گرگری، منطقه علمدار گرر، ایران اینترلینک، بیست و چهارم دسامبر ۲۰۱۶:…  نامبرده که درسال  ۱۳۸۷باتهام وابستگی به فرقه ی رجوی دستگیر وبه۵ سال زندان محکوم شده بود ، درطول اقامت خود درزندان ازآزادی مرموزانه ای برخوردار بود ونوشته های شعار گونه اش که تلاش مینمود اورا یک عن

    شهدای 16 آذرصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۶:… با وجود فرصت زیادی که برای فراخوان دادن بمناسبت سالروز ۱۶ آذر ( بعنوان روز دانشجو) باقی مانده ، فرقه ی رجویه با عجله ی تمام فراخوانی با امضای ستاد اجتماعی داخلی جعلی اش داده که هم دراین عرصه مقام اول را کسب کند وهم مردم را متوهم کند تا بگویند، این رو

     rudi-giuliani-rudy-mojahedin-khalq-rajavi-cult-terroristsصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۶:…  میدانیم که این باند جدا ازمردم ایران ومایوس ازحمایت آنها تمام سرمایه گذاری های خود را روی تاثیر عمل خارجی ودردرجه ی اول حمله ی نظامی آمریکا برایران گذاشته وبه دلایلی که روشن نیست، تصور میکنند که این حمله ی نظا

     Massoud Rajavi Saudi Arabiaصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۶:…  نه عزیزان ! اینها دارند فرافکنی میکنند و نه اعلام موضع. چراکه  رئیس جمهور جدید آمریکا معتقد است که اوباما و پیشینیان او ارفاق زیادی باین قبیل کشورها کرده واونخواهد کرد؟ یعنی اینکه این سرکردگان پریشان حال شده ،  با  این نامه کاری درعمل آ

    صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، چهاردهم

Copyright © 2017 Iran Interlink.exposing Mojahedin Khalq,Rajavi cult,Massoud Rajavi, Maryam Raja

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید