سی خرداد شصت، انتخاب راه خیانت به انقلاب بود!!

0
769

سی خرداد شصت، انتخاب راه خیانت به انقلاب بود!!

Mehdi_Khodaisefat_MEK_Rajavi_Cult_Terroristپیوند رهایی، بیست و پنجم ژوئن ۲۰۱۷:…  معنی آسمان بی ابر چیست؟ یعنی مردم خاموش بودند وصدایی ازکسی برنمیخواست و این رجوی بود که درسکوت سهمگین خروشید؟! مردمی که تنها دوسال بود که انقلاب کرده بودند، چرا باید میخروشیدند و آنهم درست زمانی که چندین کودتای امپریالیستی را پشت سر گذاشته بودند وتمام توان خود را برای بازپس گرفتن سرزمین های اشغال … 

لینک به منبع

۳۰خرداد ۶۰، انتخاب راه خیانت به انقلاب بود!!

نوشتۀ حمید تبریزی از ایران

۳۱/۰۳/۱۳۹۶

مهدی خدایی صفت مزدور صدام و عربستان سعودی مجاهدین خلق فرقه رجوی

مهدی خدایی صفت یکی از مریدان خاص رجوی است که نقش کمی در استحاله ی سازمان مجاهدین خلق به فرقه ی رجوی نداشته وهموست که ویرایش نوشته های فرشته یگانه – بعنوان دشمن سرسخت خانواده ها را که  سایت لجن پراکن ایران افشاگر را هدایت میکند- بعهده دارد.

نوشته ای ازاو با نام بی محتوای ”  ۳۰خرداد، انتخاب بود و نبود ” ! دررسانه های رجوی منتشر شده که قسمت هایی ازآن را مورد توجه قرارداده ونکاتی درباره اش مطرح میشود.

این مسئول قدیمی دردرون تشکیلات مینویسد :

” در سی‌وششمین سالروز ۳۰خرداد ، سلام و درود به آن مجاهدان پیشتازی که هم‌چون رعد در آسمان بی‌ابر خروشیدند و بی‌اعتنا به گلوله و رگباری که به فرمان دجال ضدبشر شلیک می‌شد، عظیم‌ترین تظاهرات مردمی را در برابر چشمان حیرت زده گزمه‌های تا دندان مسلح خمینی برپا کردند “.

معنی آسمان بی ابر چیست؟

یعنی مردم خاموش بودند وصدایی ازکسی برنمیخواست و این رجوی بود که درسکوت سهمگین خروشید؟!

مردمی که تنها دوسال بود که انقلاب کرده بودند، چرا باید میخروشیدند و آنهم درست زمانی که چندین کودتای امپریالیستی را پشت سر گذاشته بودند وتمام توان خود را برای بازپس گرفتن سرزمین های اشغال شده ی شان بکار گرفته ومیدانستند که اول کارشان است و باید برای محقق شدن خواسته هایی که برای آنها انقلاب کرده بودند ، صبر وبردباری نشان دهند!

بخصوص که اقشار روشنفکری این مردم ، ازتجربیات انقلاب های دیگر کشورها بدست آورده ومیدانستند که در سال های اوایل – وحتی دهه های اول- میزان رفاه و رشد اقتصادی و … – حتی نسبت به سال های قبل ازانقلاب بدتر میشود وتا استقرار کامل نظم نو، وضعیت خرابتر ازگذشته بنظر می رسد !

با توصیفی که آقای خدائی ازوضعیت (آسمان بی ابر ) کرد وموردی که من بدان اشاره نمودم ، ثابت میشود که مردم کوچکترین تحرکی برای عرض اندام این چنینی دربرابر حکومت نداشتند و رجوی بانادیده گرفت ” خلق قهرمان ” ، وارد میدان شده ، شکست خورده وبرای هزارمین بار درتاریخ نشان داده که ” انقلاب کار مردم است “!

درادامه :

” درود بر خالق کبیر ۳۰خرداد، مسعود رجوی، که در بزنگاه خطیر تصمیم‌گیری، با تاسی به سیدالشهدا مقاومت عاشوراگونه را با در کف نهادن تمامی سرمایه و سازمانش برگزید “.

یعنی رجوی این کار را به تنهایی کرد و اعضاوکادرهای سازمان درآن نقش نداشتند؟!

اینکه بدتر شد عمو!

در سازمان شما نشانی ازعقلانیت ، خرد جمعی ودموکراسی نبوده وچنین جریانی که به مردم اعتمادی ندارد، نمیتواند حافظ منافع آنها باشد وبلکه اگر دست داد- که ازقضا اینطور هم شد- به منافع خلق خیانت میکند بخاطر بی ارزشی ای که مردم درپیش او دارد!!

حالا چنین شخصی چگونه ” کبیر میتواند باشد که خدا داند وسعدی که این موارد را به عاقلان حوالت میدهد!

همچنین :

” آری در شرایطی که خمینی هیچ فرصتی باقی نگذاشته و برگزاری کوچکترین تجمع و تظاهرات مسالمت‌آمیز غیرممکن می‌نمود، این مجاهدین بودند که در بعدازظهر ۳۰خرداد غیرممکن را ممکن کردند. و از آن هنگام بر افق عاشورا همه چیز را در طبق اخلاص نهادند “.

وچه نتیجه ای ازاین کار خطرناک گرفت واین عاشوراها چه نفعی برای تشکیلات مجاهدین و ” خلق قهرمان ” داشت؟!

من فکر میکنم که موضوع برعکس است و اینکار، فعالیت های مسالمت آمیزوروشنگرانه واگاهی دهنده را که درآن زمان ظرفیت هایی برای این مقولات وجود داشت ، غیر ممکن ساخت!!!

وایضا :

” راستی اگر آن روز مجاهدین و راهبر پاکبازشان به ضرورت تاریخ پاسخ نگفته بودند، اگر رهبری ما عاشوراگونه به سرنگونی رژیم پاسخ نداده بود، امروز بنیادگرایی تحت نام اسلام، بدون هیچ مانعی سراسر منطقه را پوشانده بود و هرگز رژیم آخوندی در چنبره گردابهای مرگباری چون سوریه و یمن و عراق، به محاصره درنیامده و هرگز بمب اتمی که همه چیز ولایت‌فقیه برای تسلط بر منطقه بود، به طناب دارش تبدیل نمی‌شد، حامیان و مماشاتگرانش رسوا نمی‌شدند و دنیایی در داخل و خارج، در منطقه و سراسر جهان، بر سر دجالان آوار نمی‌شد”.

اگر این کار ضرورت تاریخی داشت که موفق میشد داداشی!

پس ضرورت که نه، میتوانست عطش قدرت طلبی شخص مسعود رجوی را به قیمتی بسیار گزاف وبرعلیه فرزندان ایران فرو بنشاند که ننشاند که این عطش سیری ناپذیر بود درمورد کسی که مثل ضحاک مارهای خونخوار در وجودش لانه کرده است !

 ضمنا، هرشخص عاقلی میداند که  مسئولیت مشکلات منطقه وجهان دردرجه ی اول به قدرت برتر وسلطه گر جهانی که سیستم آمریکائی نامیده میشود ، مربوط است و دیگر کشورها که مرتجع ووابسته اند و بمانند عمله های شیطان به ایفای نقش مشغولند و تصور نمی رود که وجود یا عدم وجود باند رجوی ، تاثیری در تغییر این اوضاع میتواند داشته باشد!

ما بارها بشما یادآوری کردیم که نام منحوس باند رجوی بدانجهت درمواردی ذکر میشود که تعدادی از هموطنان ما بعنوان خانواده های اسرای رجوی که شما حکم زندانبانی آنها را باخود حمل میکنید، دلواپس زندگی وسرنوشت بداین تیره بختان هستند وگرنه تشکیلات مافیایی شما، هیچ تاثیری درمعادلات سیاسی ایران ندارد!!

آقای خدائی صفت درادامه توجیه جنایات رجوی وخودش که بعنوان پابوس دائمی رجوی حضور داشته ، مینویسد:

” نسلی که در پرتو انقلاب آرمانی و رهایی بخش مریم رهایی از ۳۰خرداد ۶۴، بالنده و سرفراز قله‌های فتح و رهایی را در نوردیده، به هیأت ارتش آزادی و شمشیرآخته خلق درآمده و با پرواز از میان حلقه‌های آتش در هجرت بزرگ، مجاهدان آزادی را به سلامت، در آمادگاه کارزارهای بسا فراتر فرود آورده و سرمایه‌گذاری چند ده ساله دشمن برای نابود کردن مجاهدین را سوزانده و به باد فنا داده است “.

من بارها بشما توصیه کرده ام که حرف مریم وانقلاب اورا که بمنظور استقرار نظام برده داری وحرمسرا پروری درداخل تشکیلات و راندن شما باصطلاح مردها از اطراف رجوی وغیر قابل دسترس کردن وغیر پاسخگو نمودن او انجام گرفت، مطرح نکنید . طرح این چنینی مسئله افتخاری ندارد که هیچ، بلکه ماهم از شنیدن این حرف ها واینکه  تعدادی ازهموطنان ما –  رجوی وگماشتگان درجه اول او- چنین گندی زده اند ، احساس شرمساری میکنیم!!

به موضوع هجرت که میرسیم ، دراین مورد با صداقت تمام میگوییم که نوش جانتان باد!

ما ازکشته شدن عزیزان خود درعراق نگران بودیم وحالا راحت ترازگذشته میباشیم وشما میتوانید طوفان های  درفنجان خود را درآلبانی به هراندازه  وتعداد که میخواهید ، برپا سازید!!

ونیز :

” آری آنها که آن روز صفشان را از خمینی جدا کرده در مقابل ارتجاع سینه سپر کردند و قیمت سنگین و خونینش را نیز پرداختند، توانستند پرچم شرف و عزّت خلقی در زنجیر، محروم و مظلوم را به دوش بکشند و مدعیانی که در پیله تنگ‌نظریها و خودخواهیهای خود فرو رفته، درجا زدند یا به دامن دشمن غلتیدند و یا دست روی دست گذاشته و از صحنه مبارزه به بیرون پرتاب شدند “.

کار باند رجوی را هرچه که حساب کنیم، نمیتوانیم درخدمت عزت خلق محروم بدانیم!

مردم مظلوم ومحروم، توقعی ازهم پیاله های  شاهزاده ترکی الفیصل ها و نئوکان های سوپر راست آمریکائی واروپایی ندارند واگر زمانی لازم شد، این توده ی مردم که وقعی بشما نمیگذارند، هرکدام مانند یک قهرمان  ظاهر شده و سخت ترین مشکلات را که حل آنها  درابتداغیر قابل تصورمینماید، حل خواهند کرد!

شما فعلا مشغول گربه رقصانی های ویلپنی خود باشید!!!

حمید تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید