سه مطلب در مورد شرکت احتمالی محمود عباس در شوی امسال مریم رجوی در ویلپنت پاریس

0
892

 سه مطلب در مورد شرکت احتمالی محمود عباس در شوی امسال مریم رجوی در ویلپنت پاریس

Mahmoud Abbas Maryarm Rajaviآقایان قربانعلی حسین نژاد، عبدالکریم ابراهیمی و محمد کرمی، بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۷:… سال گذشته قهرمان این سیرک مریم قجر ترکی فیصل شاهزادۀ سعودی بود تا ضمن سوغاتی آوردن چند انعکاس رسانه ای برایشان به علاوۀ اندکی از شهرت و اعتبار سیاسی آن هم نه در نزد ایرانیان بلکه نزد اربابان جدید آمریکایی شان، به علت روابط حسنه ای که با اسرائیلی ها دارد حلقۀ … 

سه مطلب در مورد شرکت احتمالی محمود عباس در شوی امسال مریم رجوی در ویلپنت پاریس

۱- وقتی که فاحشۀ سیاسی، با واسطه گری سعودی خود را عرضه می کند!

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

حال و وضع مریم قجر عضدانلو به عنوان یک فاحشۀ سیاسی به تمام معنی برای همگان روشن است (البته با عرض پوزش از فاحشه های معمولی چون آنها فقط جسم خودشان را می فروشند، که غالبا از روی ناچاری و نیاز زندگی به این کار روی آورده اند و حتی وقتی پای وطن پیش بیاید خود را فدای وطن هم می کنند؛ ولی فاحشۀ سیاسی شغلش وطن فروشی است). مریم قجر عضدانلو و همسرش برای به قدرت رسیدن سالیان سال در آغوش پدر معنوی شان صدام حسین بودند که بعد از او به آغوش آمریکا رفتند و همزمان دل اسرائیلی ها هم در دست داشته و دارند.

سال گذشته ترکی الفیصل، کاملا این فاحشۀ سیاسی را برای اهداف عربستان خرید. قلمزنان آنها در سایت العربیه یا در تلویزیون العربیه مشغول شدند. البته این فاحشۀ سیاسی کارهایش به همین موارد ختم نمیشود و برای به قدرت رسیدن یک سر دارد و هزار سودا و به هرکس و ناکسی خود را به حراج می گذارد.

اما روی سخن با محمود عباس:

بنا بر اخباری که از دوستان داخل تشکیلات اور سوراواز بدستم رسیده محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین توسط مریم قجر عضدانلو دعوت شده است که در برنامۀ شوی ویلپن در تاریخ اول ژوئیه شرکت کند. البته این بار اول نیست که محمود عباس با مریم قجر دیدار و گفتگو می کند. سال گذشته پس از شرکت ترکی الفیصل در برنامۀ شوی سالانۀ فرقۀ رجوی، با برنامه ریزی وهماهنگی قبلی وی، محمودعباس به ملاقات مریم قجر عضدانلو رفت و امسال هم باز به دستور ارباب کل آنها یعنی دربار سعودی قرار است محمود عباس در برنامۀ شوی سالانۀ فرقۀ رجوی شرکت کند.

در صورتی که محمود عباس این دعوت را بپذیرت و در شوی مریم قجر شرکت کند ، احتمال خیلی زیاد رد کردن دعوت وجود دارد با توجه به عکس العمل های سابق وی شرکت نکند .

سخن با محمود عباس این است: آیا نمایندۀ مردم فلسطین هستید یانه؟ ایا شما خود را وارث زنده یاد یاسر عرفات می دانید یاخیر؟ آیا شما مخالف هر گونه خشونت و جنگ طلبی هستید یانه؟ از نظر شما خشونت طلبی و تروریسم محکوم است یاخیر؟

پس شما چگونه با مریم قجر عضدانلو و دیگر سران فرقۀ تروریستی اش که دستانشان به خون مردم ایران و عراق و عرب آلوده است و در کشتار و سرکوب مردم مبارز کرد عراق هم شرکت داشته اند، دیدار و گفتگو می کنید. آیا در جشن سالانۀ فرقه رجوی که تا کنون در حدود ۲۵ سال گذشته حتی یک مقام رسمی دولتی از هیچ کشوری در آن شرکت نکرده است می خواهید شرکت کنید؟ آیا می دانید با این کار چقدر خودتان را خوار و بی مقدار کرده و از اعتبار و چهرۀ خود نزد دولتها و ملتها بها می پردازید؟ این جشن مربوط به روزی است که مسعود رجوی فرمان ترور و کشتار در ایران را صادر کرد و مربوط به روزی است که مریم قجر و تعداد زیادی از نوچه هایش بوسیلۀ پلیس فرانسه و به دستور دولت وقت فرانسه در سال ۲۰۰۳ به جرم داشتن طرحهای تروریستی و پولشویی دستگیر شدند.

آقای محمود عباس؛ آیا این است نمایندگی مردم فلسطین که خود قربانی تروریسم و جنگ هستند؟! آیا این است پرچمداری آزادی سرزمین فلسطین و استقلال ملی آن و پاسداری از خونهای شهیدان فلسطین بویژه زنده یادان ابوعمار و ابو ایاد و ابو جهاد؟!

آخرین سوال، این دنیا چه ارزشی دارد و شما خود را به چه بهائی می فروشید و به چه کسانی؟ این با اهداف و استراتژی به حق و تاریخی شما یعنی آزادی قدس شریف به عنوان پایتخت فلسطین آزاد و مستقل چقدر همخوانی دارد؟

آیا این کار شما دقیقا در جهت عکس خواسته ها و آرمان مردم فلسطین و شهیدان سرفراز فلسطین نیست؟؟

آقای ابو مازن؛

رجویها سالها است که سازمان مجاهدین خلق ایران را تبدیل به فرقه ای تروریستی و ضد انسانی و ضد ملی کرده اند و به همین علت چنانکه در رویدادها و تحولات داخل ایران بویژه در انتخابات اخیر دیده و می بینید این فرقه هیچگونه پایگاه مردمی و اجتماعی نه در داخل ایران و نه در خارج آن و حتی در میان نیروهای اپوزیسیون ایرانی ندارد و دقیقا به همین علت دست به دامان اربابان سعودیش برای اعمال فشار به شما جهت شرکت در شوی سالانه اش شده تا با بهره برداری از وزن و چهره و اعتبار شما و آلوده کردن آن به بدنامی های خودش جای خالی شخصیتهای ایرانی و انبوه ایرانیان مقیم خارج را که از این فرقه بیزار و متنفر هستند پرکند چنانکه صندلیهای خالی این شوی سالانه را به جای ایرانیان با بسیج پولی آوارگان و پناهندگان غیر ایرانی و دانشجویان اروپای شرقی مثل هر سال پر می کنند زیرا هیچ ایرانی آگاه و شرافتمندی به این فرقه و برنامه های آن نزدیک نشده و خودش را آلوده به آن نمی سازد.

۲- دعوت از محمود عباس، ترفند سوخته ای از جانب فرقه مجاهدین

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس،بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

تبلیغات فرقه مجاهدین در آستانه گردهمایى سالانه  أوج بیشترى بخود گرفته است، یک هفته مانده به روز برگذارى این „شو“، تکاپوى دلالان و حقوق بگیران رجوى براى جمع کردن سیاهى لشکر، شتاب بیشترى گرفته است و با وعده و وعیدهایى براى یک تور مسافرتى به پاریس گردى، یک عده افراد پناهنده از کشورها و ملیتهاى مختلف را گِرد خود جمع کرده و حول آن هیاهوى تبلیغاتى براه بیندازد و به اربابان خود رخسارى نشان دهد و اینبار آمار دروغین را که حداکثر در سنوات گذشته بیش أز دو یا سه هزار نبوده است، آمار نجومى صد هزار شرکت کننده به بالا را در بوق تبلیغاتى خود بنماید و امسال هم مثل سالهاى گذشته حضور خودش را به اربابان جنگ و خشونت، و وفادارى خود را به آنها نشان دهد. از این رو با توجه به وضعیت از هم پاشى و ریزش در تشکیلات مجاهدین در آلبانى، تلاش چند برابر میشود که امسال هر طور شده افرادى شاخص که مسلماً در خدمت قدرت آمریکا و اسرائیل، هستند و براى اهداف آنها تلاش مینمایند، وارد گردهمایى سالانه خود کنند، علاوه بر لابیهاى شان که هر ساله از آمریکا و اروپا، براى سخنرانى در این مراسم به پاریس مى آورد و با پرداخت نجومى براى یکى دو دقیقه سخنرانى، میخواهد به بازار کساد تبلیغاتى اش رونقى بدهد و مشروعیتى کسب نماید.

طبق شنیده ها، فرقه رجوى امسال میخواهد از رئیس خودگردان تشکیلات فلسطین آقاى محمود عباس، براى حضور در این جلسه دعوت نماید.

با توجه به جبهه بندیها در خاورمیانه و شکست داعش در عراق و سوریه که اهداف اسرائیل در رابطه با خاورمیانه با ناکامى روبرو شده است  و همچنین اتحادهاى دیکته شده ترامپ در کشورهاى عربى با محوریت عربستان سعودى که به یک هرج و مرج دیگر در بحرانى کردن خاورمیانه دامن میزند، یک خط و عملى است در راستاى همان استراتژى آقاى ترامپ که مسلماً در خدمت اهداف اسرائیل است.

لذا فرقه رجوى ثابت کرده است که در شیادى و سؤء استفاده حداکثرى از شرائط موجود، از حضور محمود عباس که نمایندگى مردم فلسطین را یدک میکشد اما نشان داده است در راستاى  همان خط و اهداف اسرائیل در منطقه خاورمیانه بر ضد ملت فلسطین قدم بر میدارد، استفاده ببرد. اما مریم رجوى بداند، اگر هم آقاى عباس در این شوى تبلیغاتى آنها شرکت کند، هیچ  تأثیر مثبتى در اهداف شومش که در خدمت اربابان و براى پیشبرد خط اسرائیل در منطقه است نخواهد داشت، همچنانکه در سال  گذشته حضور ترکى فیصل در مراسم ویلپنت و سخنرانى چند دقیقه اى او  دردى از دردهاى بى درمان رجوى ها را دوا  نکرد، بلکه با خبر مرحوم شدن مسعود رجوى، باعث سونامى و ریزش چند برابرى در تشکیلات مجاهدین خلق شد و آن همه تبلیغات حول این حضور نهایت بر ضد فرقه مجاهدین، تمام شد و نه تنها منفعتى براى آنها نداشت، بلکه چهره کریه سران تشکیلات و رهبرى سازمان در خدمت موساد و سیاه و همچنین استخبارات شیخ نشین عربستان سعودی، بیشتر رو شد و به تنفر مردم ایران از آنها افزود( ناگفته نماند آقاى محمود عباس در راستاى این خط ترسیم شده با مریم رجوى قبلا هم دیدارهایى داشته است).

 مطمئناً سران فرقه مجاهدین به دامن هر اربابى بخزند و به هر ترفندى رو بیاورند و خوش خدمتى خود را به  اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی، در راستاى اهداف شوم آنها در خاورمیانه نشان دهند، هیچوقت دیگر تشکیلات فرقه سر بر نخواهد آورد و کسى فریب سران فرقه را نخواهد خورد که وارد تشکیلات از هم پاشیده آنها شود تا آنها بتوانند تشکیلاتى نظامى مثل دوران صدام حسین درست کنند که در خدمت ارباب دیگرى منجمله شیوخ عربستان سعودی قرار گیرد.

۳- فرقۀ رجوی و این بار گدایی آبرو و اعتبار از رهبر فلسطین!

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد مترجم ارشد عربی سابق در بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

فرقۀ رجوی که از جمله همیشه به گدایی پول و امکانات از اربابان بیگانه و جنایتکار معروف است، گدایی دیگری هم همیشه داشته و دارد و آن تکدی آبرو و اعتبار می باشد که در حضیض بی آبرویی و بی اعتباری در میان ایرانیان داخل و خارج و حتی در میان نیروهای اپوزیسیون ایرانی خارجه نشین هر سال در شوی سالانۀ مریم قجر دست به دامان شخصیتها و رجال سیاسی با هزینه های گزاف و واسطه کردن این و آن از میان اربابانش می شود تا به خیال خودش بادی از شهرت و اعتبار و وجهۀ آنها به دامن مریم قجر بخورد!! و انعکاسی در رسانه های بین المللی معروف به خاطر حضور آن شخصیت در برنامه شان پیدا کنند.

سال گذشته قهرمان این سیرک مریم قجر ترکی فیصل شاهزادۀ سعودی بود تا ضمن سوغاتی آوردن چند انعکاس رسانه ای برایشان به علاوۀ اندکی از شهرت و اعتبار سیاسی آن هم نه در نزد ایرانیان بلکه نزد اربابان جدید آمریکایی شان، به علت روابط حسنه ای که با اسرائیلی ها دارد حلقۀ وصلی دیگر و قوی تر بین مریم قجر و فرقه اش از یک سو و مقامات اسرائیلی از سوی دیگر گردد تا علاوه بر گذاشتن اطلاعات ماهواره ای بیشتر در اختیار سران فرقۀ رجوی و هر چه بلندتر کردن چوب مهدی ابریشمچی و محمد محدثین روی نقشۀ «سایتهای هسته ای رژیم» و قالب کردن آنها برای خبرنگاران ظاهرا بی خبر به عنوان اطلاعات «نیروهای نفوذی مجاهدین از داخل رژیم»!!، ماشین پنجر شدۀ و اساسا اوراق شدۀ «سرنگونی»! رجویولی نمی دانستند که ضمنا «مرحوم» شدن امام غایبشان را هم اعلام خواهد کرد!! تا به صورت بی سابقه ای نقل همۀ محافل و رسانه ها گردد! واقعا انعکاسات خیلی گسترده ای داشت!!…

اما امسال خبر می رسد که مریم قجر کاسۀ گدایی شهرت و آبرو و اعتبار نداشته اش را جلوی رهبر فلسطین محمود عباس گرفته البته با واسطه قرار دادن ارباب منطقه ای کنونی اش دربار خاندان سعودی یعنی بسا حقیرانه تر و خوارتر از هر گدای معمولی که مستقیما به طرف عابرین دست دراز می کند و کسی را واسطه قرار نمی دهد. بله مریم قجر از رهبر دولت فلسطین محمود عباس که سال گذشته با همین واسطه گری سعودی و تلاشهای تکدی سیاسی ذلیلانه با او دیدار کاملا سطحی و تشریفاتی کرده بود (دیداری که مخالفتهای بسیاری از مقامات و شخصیتهای فلسطینی را هم بر انگیخت) امسال باز با واسطه گری سعودی دعوت کرده که در سیرک سالانه اش شرکت و سخنرانی کند. البته من تا حدودی بعید و قدری نا محتمل می دانم که آقای ابو مازن به خاطر پول و حمایت سعودی از ساف و دولت فلسطین بهای آن را از شهرت و اعتبار و وجهۀ خود و سازمان آزادیبخش فلسطین و دولت فلسطین بپردازد چرا که هرگونه ظهور در کنار مریم رجوی بویژه و مشخصا برای یک مقام رسمی آن هم در حد رهبر کنونی (و نه سابق یا اسبق) ضربه ایشدید در درجۀ اول به اعتبار و وجهۀ خود او در میان مردم ایران در داخل و خارج بویژه نیروهای اپوزیسیون ایرانی و حتی در میان مردم فلسطین و کل ملت عرب و بلکه در سطح بین المللی و نزد محافل سیاسی و رسانه ای است و به همین علت تا کنون در هیچیک از برنامه ها و شوهای فرقۀ رجوی یا امضاگیری های آن هیچ مقام رسمی کنونی بالای دولتی حتی در حد وزیر و بلک معاون وزیر هم شرکت نکرده و نمی کند بلکه با یک نگاه به لیست مدعوین فرقۀ رجوی به اینگونه برنامه ها یا امضا کنندگان بیانیه های حمایت دلاری از آن در می یابیم که در میان مقامات رسمی دولتی همگی شان مقام سابق یا اسبق بوده و می باشند و هیچ مقام رسمی سر منصب بالای دولتی حاضر نمی شود با حمایت علنی از این فرقه اعتبار و وجهۀ خود و سمتش و دولتش را در برابر پول بفروشد و از بین ببرد چرا که همگان از بی پایگاهی و منفوریت و انزوای بین المللی و ایرانی و داخلی و خارجی این فرقه آگاه هستند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید