شرایط اعضا در داخل فرقه رجوی در آلبانی

0
483

شرایط اعضا در داخل فرقه رجوی در آلبانی

Radicalised Mojahedin Khalq from Iraq to Albaniaز. ش. بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۷:…  الان هم که مسؤلین این فرقه تمام تلاش خود را میکنند که جایی را برای اسکان در نظر بگیرند که در بیابانی در اطراف تیرانا باشد که نفرات هر چه بیشتر از محیط شهر دور باشند چون که اینها فهمیده اند که نفرات هر چه دورتر از جامعه و مردم باشند دیگر نمیتوانند رفت و آمدی به شهر داشته باشند تا به اصطلاح جدا شدنها … 

تعلیم دیدگان صدام مجاهدین خلق رجوی از عراق تا آلبانیپیامی به دوستان در زنجیرم در فرقه رجوی

لینک به منبع

شرایط اعضا در داخل فرقه رجوی در آلبانی

مقاله ای از ز. ش. جداشده در آلبانی

سلام، شاید به این فکر میکنید که الان در اسارتگاه مجاهدین خلق در آلبانی چه میگذرد. من که خودم هم تا چند وقت پیش در اسارتگاه رجوی بودم بعضی مواقع به این فکر میکنم که بر سر نفرات الان چه فشارهایی هست.

افراد همیشه به دلیل ماه رمضان که بود بدترین شرایط را داشتند. خود من هم همیشه اسم ماه رمضان که میامد تنم به لرزه در میامد. نه بخاطر روزه گرفتنها، نه بخاطر این ماه مبارک که میگویند که بهترین ماه برای مسلمانان است، بخاطر شرایطی که مجاهدین خلق پیش میاوردند.

ما همه از این موضوع زده میشدیم، بخاطر کم خوابیها، بخاطر فشار کار، بخاطر مهمانیهایی که ما باید برای مسؤلین ترتیب میدادیم، واقعا تاب وتوان خود را از دست میدادیم.

شرایط فوق العاده سخت بود. بخاطر همین، اسم ماه رمضان که میامد فقط روز شماری میکردیم که هر چه زودتر این ماه تمام شود و الان این شرایط در تیرانا هم همین بود. نفرات بخاطر شرایط و ضوابطی که میگذارند، شرایط داعش گونه ای که بسیار بسیار سخت میگذرد، و الان هم که به پایان ماه رسیدیم روز از نو.

از این نفرات تعدادی که به اصطلاح قابل اعتماد هستند ریل کلاسها و آموزشهای خود را میروند و تعدادی هم که از اول توسری خور بودند باید به سر کارهای مشقت بار بروند.

الان هم که مسؤلین این فرقه تمام تلاش خود را میکنند که جایی را برای اسکان در نظر بگیرند که در بیابانی در اطراف تیرانا باشد که نفرات هر چه بیشتر از محیط شهر دور باشند چون که اینها فهمیده اند که نفرات هر چه دورتر از جامعه و مردم باشند دیگر نمیتوانند رفت و آمدی به شهر داشته باشند تا به اصطلاح جدا شدنها کمتر شود و آگاهی افراد در مراتب همان اشرف و لیبرتی باشد تا نفهمند به سر آنها چه میاید. مکانی که دور تا دور آن را حصار بکشند تا افراد را مثل قبل زندانی کنند.

ماهیت این فرقه یعنی همین که افراد خلص تحت نظر قرار بگیرند تا بتوانند افرادی که بخواهند جدا شوند را به هر صورتی سرکوب کنند تا این افراد مثل قبل مادون آگاهی باشند. ولی من به عنوان یک جدا شده که الان در آلبانی هستم و نفرات فرقه که همه از دوستان عزیز خودم هستند را در روز میبینم و افسوس میخورم که چه به سر اینها آورده اند که حتی الان که در بیرون هستند آگاهی ندارند و اختیارشان دست فرقه است. ما آنها را تنها نخواهیم گذاشت و با افشاگریها خود به جنگ این فرقه خواهیم رفت.

انشالله به بزرگی وعظمت این ماهی که گذشت تمام نفراتی که در بند این فرقه هستند آزاد شوند و به آغوش خانواده های خود باز گردند.

به امید آن روز

جداشده از فرقه رجوی در تیرانا آلبانی ز.ش.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید