فعالیت افشاگرانۀ اعضای سابق فرقۀ رجوی در پاریس (قسمتهای اول و دوم)

0
518

روز ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ در پاریس مریم قجر عضدانلو و عده ای از عوامل و نوچه هایش توسط پلیس فرانسه به اتهام تروریستی و پول شویی دستگیر شدند. بعد از آن سال که دیگر نه سلاحی و نه ارتشی داشتند سالگرد ۳۰ خرداد به اصطلاح خودشان «آغاز مقاومت مسلحانه و تشکیل ارتش آزادیبخش» به فراموشی سپرده شد یعنی … در این فعالیتهای تبلیغی افشاگرانه اعضای قدیمی جداشدۀ فرقۀ رجوی ضمن توزیع تراکتها و نشریات با مردم محل در مورد ماهیت تروریستی این فرقه و مریم رجوی و جنایات آنها گفتگو کردند و نکتۀ جالب در اینجا این بود که اهالی اورسوراواز شهر محل اقامت مریم قجر و عواملش و نیز اهالی شهر ویلپن که سالیان درازی است همه ساله سیرک مسخرۀ فرقه در آنجا برگزار می شود بیش از دیگر مناطق از این فرقه متنفر و بیزار بودند و اعمال و رفتار و سوابق آن را محکوم می کردند.

فعالیت افشاگرانۀ اعضای سابق فرقۀ رجوی در پاریس (قسمتهای اول و دوم)

 Paris_ex_members_Mojahedin_Khalq_Rajavi_Cult_MEK_Terrorism_8فریاد آزادی (و پیوند رهایی)، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۷

فعالیت افشاگرانۀ اعضای سابق فرقۀ رجوی در پاریس- قسمت اول 

فریاد آزادی، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

از روز شنبه ۲۴ ژوئن ۲۰۱۷ اعضای جداشده از فرقه رجوی در پاریس ، رسما فعالیت روشنگری و افشای ماهیت و سوابق تروریستی فرقه رجوی از جمله واقعیت ماجرای ۳۰ خرداد را آغاز کردند. یادآوری می شود که در ایام نزدیک به همان روز یعنی روز ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ در پاریس مریم قجر عضدانلو و عده ای از عوامل و نوچه هایش توسط پلیس فرانسه به اتهام تروریستی و پول شویی دستگیر شدند. بعد از آن سال که دیگر نه سلاحی و نه ارتشی داشتند سالگرد ۳۰ خرداد به اصطلاح خودشان «آغاز مقاومت مسلحانه و تشکیل ارتش آزادیبخش» به فراموشی سپرده شد یعنی البته در واقع پیش اربابان جدیدشان که تعهد ترک همیشۀ خشونت به آنان داده بودند دیگر رویشان نمی شد صحبت از مسلحانه و سلاح و ارتش بکنند، از این رو این تاریخ را تغییر دادند و همه ساله مریم قجر سیرک مسخرۀ خودش را بین اواخر ژوئن و اوائل ژوئیه به عنوان گرامیداشت روزهای دستگیری و آزادی مریم قجر در حومۀ پاریس برگزار می کند. امسال این شوی آنها روز اول ژوئیه با دعوت و شرکت مهمانان پولی و پولویی خارجی از عرب و افغانی و آمریکایی و اروپای شرقی و… بدون هیچ سخنرانی حتی یک ایرانی و بدون حضور ایرانیان خارج و حتی اپوزیسیون در سالن ویلپن در حومۀ پاریس برگزار خواهد شد.

در این رابطه اعضای سابق فرقۀ رجوی ضمن روشنگری برای شهروندان فرانسوی در ملاقات هایی که انجام دادند ماهیت تروریستی این فرقه را به طور مشروح برای نمایندگان احزاب و شخصیتها و چهره های سیاسی توضیح دادند.

جدا شدگان از فرقۀ رجوی در تمامی مناطق پاریس و شهرکهای های حومه بخصوص در شهرکی که مریم قجر حضور دارد و در منظقه ای که شوی خود را اجرا می کنند برای اهالی در رابطه با ماهیت واقعی این فرقۀ تروریستی روشنگری کردند که با استقبال گرم فرانسویان بویژه در مناطقی که مردم آنجا با تروریست ها و اعمال تروریستی مواجه بوده اند روبرو شد. این روشنگری ها و فعالیت ها تا هفته اینده هر روز ادامه خواهد داشت و گزارشهای مصور آن را روزانه به

اطلاع هموطنان گرامی خواهیم رساند.

ادامۀ فعالیت افشاگرانه اعضای سابق فرقه رجوی در پاریس- قسمت دوم 

فریاد آزادی، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

دوستان ما امروز در منطقه ویلپنت ، همان شهرکی که فرقۀ رجوی قرار است شوی مسخره خود را اجرا کنند دست به تبلیغ و افشاگری با پخش مجله و بروشور و تراکت زدند و برای تعداد زیادی از اهالی منطقه در رابطه با ماهیت تروریستی این فرقه توضیح دادند.

امروز سومین روز است که اعضای جدا شده در پاریس فعالیت های روشنگرانه و افشاگرانه خود را در رابطه باماهیت و سوابق تروریستی فرقه رجوی در پاریس و شهرک های حومۀ آن ادامه دادند. دوستان ما امروز در منطقه ویلپنت ، همان شهرکی که فرقۀ رجوی قرار است شوی مسخره خود را اجرا کنند دست به تبلیغ و افشاگری با پخش مجله و بروشور و تراکت زدند و برای تعداد زیادی از اهالی منطقه در رابطه با ماهیت تروریستی این فرقه توضیح دادند. نکتۀ قابل توجه این است که علیرغم اینکه سالیان طولانی است که فرقۀ رجوی در منطقۀ ویلپنت این شوی خود را برگزار می کند ولی مردم این محل که با آنها صحبت می کردیم بشدت از این فرقه متنفر هستند.

ادامۀ فعالیتهای افشاگرانۀ جداشدگان فرقۀ رجوی در پاریس و حومه برای دومین و سومین روز

پیوند رهایی، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ نیز برای دومین و سومین روز پیاپی گروهی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) با توزیع و نصب تراکتها، بروشورها، بیانیه ها و نیز مجلۀ ماهانۀ انجمن یاران ایران در مناطق مختلف پاریس و حومه از جمله شهر اورسوراواز مقر اقامت مریم قجر و شهرک ویلپن محل سالن برگزاری شوی فرقه چند روز دیگر در اول ژوئیه به صورت گسترده ای دست به افشاگری علیه شوی سالانۀ مریم قجر در پاریس زدند.

در این فعالیتهای تبلیغی افشاگرانه اعضای قدیمی جداشدۀ فرقۀ رجوی ضمن توزیع تراکتها و نشریات با مردم محل در مورد ماهیت تروریستی این فرقه و مریم رجوی و جنایات آنها گفتگو کردند و نکتۀ جالب در اینجا این بود که اهالی اورسوراواز شهر محل اقامت مریم قجر و عواملش و نیز اهالی شهر ویلپن که سالیان درازی است همه ساله سیرک مسخرۀ فرقه در آنجا برگزار می شود بیش از دیگر مناطق از این فرقه متنفر و بیزار بودند و اعمال و رفتار و سوابق آن را محکوم می کردند.

همچنین عصر روز دوشنبه ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ عده ای از جداشدگان فرقه اقدام به پخش و نصب تراکتها و بروشورها و مجله در افشای ماهیت ضد انسانی باند رجوی در جلوی درب و راهرو و اطراف سفارت آلبانی در پاریس و خیابان جلوی آن و ماشینهای مسئولین سفارت کردند که مورد استقبال شدید افراد سفارت قرار گرفت. اعضای سابق فرقۀ رجوی ضمن صحبت با افراد سفارت بر ضرورت فشار مسئولین دولت آلبانی به سران فرقۀ رجوی برای رفع محدودیتها و ممنوعیتهای تماس افراد تشکیلات فرقه با دنیای بیرون و دسترسی آنها به رسانه ها بویژه تماس آنان با خانواده هایشان و اجازه دادن به خانواده ها برای سفر به آلبانی جهت دیدار با فرزندان و عزیزانشان تأکید کردند.

photo 2017-06-26 11-44-16

photo 2017-06-26 11-46-10

IMG 0978

IMG-20170625-WA0026

IMG-20170625-WA0045

IMG-20170625-WA0108

IMG 1006

photo 2017-06-26 11-51-47

photo 2017-06-26 11-51-52

photo 2017-06-26 11-52-50

photo 2017-06-26 21-56-53SAM 3979

photo 2017-06-26 23-43-51

viber image

photo 2017-06-26 21-56-55

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید