تروریسم از سال شصت تا سال نود و شش

0
912

تروریسم از سال شصت تا سال نود و شش 

Mojahedin_Khalq_Rajavi_Cult_MEK_MKO_Terrorism_Historyحامد صرافپور، صفحه فیسبوک، بیست و هشتم ژوئن ۲۰۱۷:…  روزهای ۶-۷-۸ تیرماه، سالگرد ترور آقای خامنه ای، انفجار حزب جمهوری اسلامی و ترور محمد کچویی توسط مجاهدین_خلق می باشد. ۳۶ سال قبل در چنین روزهایی (پس از شورش ۳۰ خرداد ۶۰ توسط #مسعود_رجوی و اعلام جنگ مسلحانه علیه نظام)، پی در پی خبرهایی مبنی بر ترور شخصیت های جمهوری اسلامی به … 

لینک به منبع

“تروریسم از سال ۶۰ تا ۹۶”

روزهای ۶-۷-۸ تیرماه، سالگرد ترور آقای خامنه ای، انفجار حزب جمهوری اسلامی و ترور محمد کچویی توسط مجاهدین_خلق می باشد.

تروریسم سی خرداد هفت تیر مجاهدین خلق فرقه رجوی منافقین

۳۶ سال قبل در چنین روزهایی (پس از شورش ۳۰ خرداد ۶۰ توسط مسعود_رجوی و اعلام جنگ مسلحانه علیه نظام)، پی در پی خبرهایی مبنی بر ترور شخصیت های جمهوری اسلامی به گوش می رسید. در کشاکش صدای انفجارها و رگبار مسلسلها که در ادامه آن، سراسر ایران را مبدل به جولانگاه تروریسم کرده بود، خبر انفجار بزرگ حزب_جمهوری_اسلامی بیش از همه مردم ایران را در بهت و حیرت فرو برد. در آن زمان هیچکس نمی دانست که سی سال بعد منطقه خاورمیانه و تا سراسر جهان مملو از تروریست و تروریسم خواهد شد و آنگاه نسل های آینده خواهند فهمید که از چه گردنه دشواری گذر کرده اند و چگونه این حوادث تلخ می تواند تجربه ای عظیم برای ملتی بزرگ باشد تا قدر امنیت و عبور گام به گام از خشونت طلبی به دمکراسی و مردمسالاری را بهتر فهم کنند.

مجاهدین خلق فرقه رجوی منافقین تروریسم ایران

در روز ۶ تیرماه خبر ترور حجت الاسلام خامنه_ای با یک بمب جاسازی شده در ضبط صوت، در حین ایراد خطابه مبدل به خبر مهم روزنامه ها شد. هنوز مردم ایران از این خبر عبور نکرده بودند که خبر انفجار مهیب در مقر حزب جمهوری اسلامی و کشته شدن دهها تن از مسئولین این حزب که اکثرا از مسئولین نظام بودند در تاریخ ۷ تیرماه، ملت ایران را در بهت و نگرانی قرار داد. و روز بعد از آن (۸ تیر) خبر ترور محمد کچویی معاون زندان اوین به دست یکی از هواداران مجاهدین به نام محمد کاظم افجه ای که آن زمان در تیم حفاظتی زندان اوین قرار داشت، تیتر روزنامه ها را نصیب خود ساخت، هرچند بهت و حیرت انفجار حزب جمهوری اسلامی آنچنان بزرگ بود که این خبر چندان گسترده نشد. پس از آن در مرداد ماه شاهد انفجار در دفتر نخست وزیری و ترور #رجایی رئیس جمهور و #محمد_جواد_باهنر نخست وزیر بودیم که ادامه آن به ترور دهها شخصیت دیگر در محراب و مسجد و کوچه و خیابان انجامید که از جمله می توان به ترور #دستغیب در #شیراز اشاره داشت.

آنچه مهم بود اینکه مجاهدین تلاش کردند چنین خبرهایی را به خود نسبت ندهند چرا که از عواقب آن می هراسیدند. بخصوص در مورد حزب جمهوری که از دید جهانیان اقدامی منزجر کننده بود. البته مسعود رجوی بارها این موضوع را با افتخار در نشست های درونی و یا در دیدار با سران بعث #عراق مطرح نمود و موسی خیابانی نیز آنرا انفجار بزرگ خشم خلق و سیلی بزرگ خلق به خمینی معرفی کرد و برای خود مجاهدین امر پوشیده ای نبود که تمامی ترورها به دست خودشان صورت گرفته است، هرچند که آقای بنی_صدر در سالیان گذشته تلاش نمود آنرا به اختلافات درونی نظام نسبت دهد.

مجاهدین خلق فرقه رجوی منافقین تروریسم ایران

در ارتباط با ترور آقای خامنه ای نیز گروه فرقان مقصر دانسته شد حال اینکه این گروه مدتها قبل از دور خارج شده بود و از ۳۰ خرداد همان سال، مجاهدین بودند که اقدامات تروریستی خویش را به صورت آشکار و رسمی آغاز کردند.

یکسال بعد از آن، مسعود رجوی به نیروهایش فرمان #آتش_به_اختیار داد و از آن پس هر میلیشیای مجاهدین موظف بود با انواع بمبها و سلاح های دست ساز خویش هر مخالف را در کوچه و خیابان ترور نماید و اینکار را مسعود رجوی اعدام_انقلابی نام نهاد. حداقل ۱۷۰۰۰ ایرانی در این ترورها جان باختند. شاخص #فرقه تروریستی #رجوی برای کشتن مردم، داشتن ریش یا احتمال همکاری آنان با جمهوری اسلامی بود. اقدامی که طی آن صدها مغازه دار و کاسبکار و کارمند ترور شدند.

این ترورها پایان راه نبود، ترور مردم در دهه هفتاد نیز توسط فرقه_رجوی با بهانه های دیگری صورت گرفت که برای نمونه در سال ۷۱ مسعود رجوی به تیمهای اعزامی خویش دستور داده بود که هر چوپانی را در نقاط مرزی مشاهده کردند بکشند. از نظر وی چوپان های نواحی مرزی، جاسوس حکومتی و از وزارت اطلاعات بودند. و به این ترتیب تعدادی از مردم تهیدست به خاطر شغل چوپانی آماج حملات مجاهدین قرار گرفتند. در سالهای اخیر نیز به دستور مریم رجوی چندین تن از دانشمندان هسته ای ما با کمک اسرائیل ترور شدند و امسال نیز شاهد حمله تروریستهای داعش با همکاری مجاهدین و عربستان به ایران بودیم.

مجاهدین خلق فرقه رجوی منافقین تروریسم ایران

اینک ۳۶ سال از آن حوادث دردناک می گذرد. حوادثی که به مدت چندین سال کشور ما را در میانه جنگ خارجی و تروریسم داخلی دچار بحران های شدید کرده بود و مردم ایران در هیچ کجا احساس امنیت نداشتند. وظیفه هر ایرانی و بخصوص نسل جدید است که اهمیت و ارزش امنیت امروز را بخوبی فهم کند و جلوی هرگونه تفرقه افکنی و نفرت پراکنی را بگیرد و اجازه ندهد آن همه خون که امروز تجربه بسیار ارزشمندی برای ما شده است، پایمال شود.

حامد صرافپور
۸ تیرماه ۱۳۹۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید