فرقه ی رجوی برعلیه یک حکومت سکولار، پرونده سازی میکند!

0
539

فرقه ی رجوی برعلیه یک حکومت سکولار، پرونده سازی میکند! 

سیروس غضنفری، ایران اینترلینک، تبریز، بیست و نهم ژوئن ۲۰۱۷:… آری خانم مریم رجوی در برنامه ی ؟؟!! ۱۰ مادگی اش که گویا قرار است با اجرای این برنامه حکومت ایران سرنگون شود، تاکید ویژه ای بر  حکومت سکولاریستی ( عرفی ) وجدائی دین ازدولت کرده است!! کسانی این مسئله را مطرح میکنند که نزدیکترین دوستشان حکومت مرتجع عربستان است که با تمام سریشم …

http://iran-interlink.org

فرقه ی رجوی برعلیه  یک حکومت سکولار، پرونده سازی میکند!

۰۷/۰۴/۱۳۹۶

سیروس غضنفریهروقت دستی، قلمی  رادر بین رجوی ها میگیرد وهریا زبانی ازآنها که پشت میکروفن قرار میگیرد ، کمتر موردی را میتوان یافت که درآنها تکیه ای بر سکولاریزم ولزوم برقراری آن توسط مریم رجوی درایران ، نشده باشد!

آری خانم مریم رجوی در برنامه ی ؟؟!! ۱۰ مادگی اش که گویا قرار است با اجرای این برنامه حکومت ایران سرنگون شود، تاکید ویژه ای بر  حکومت سکولاریستی ( عرفی ) وجدائی دین ازدولت کرده است!!

کسانی این مسئله را مطرح میکنند که نزدیکترین دوستشان حکومت مرتجع عربستان است که با تمام سریشم های موجود دنیا ، سکولاریزم را نمیتوان بر آن چسباند!

مناسبات موجود درفرقه ی رجوی هم ، شاید  بارها بدتر از رفتار این شاهان وشاهزادگان عربستانی بامردم خود باشد  ونتیجتا ادعای سکولاریزم و … درآن یک فریب بزرگ و دروغی بی شرمانه است!

۹۰درصد ارتش سوریه را سنی ها تشکیل میدهند ، آنها درکلیدی ترین وزارت خانه ها دارای مقام ورتبه بوده وهیچ تضییقی ازبابت دینشان بر آنها انجام نمیگیرد وحتی ازمسیحیان و … هم که بپرسید ، ازحکومت اسد درعدم مداخله درامور داخلی ( مذهب و … ) گله مندی نخواهند داشت وآیا اینها نشانه های سکولریزم نیستند واگر هستند چرا مریم رجوی سکولاریست؟؟!! اینهمه دشمنی با او میکند؟؟!!

آیا این دشمنی بمنزله ی دشمنی فطری او با سکولاریزم نیست ؟!

برای ادامه ی گفتار مختصرم نظر خواننده ی محترم را به خبر زیر که توسط رسانه های رجوی منتشر شده ، جلب میکنم:

” آمریکا: حمله شیمیایی مجدد برای اسد گران تمام خواهد شد – سخنگوی کاخ سفید گفته دولت بشار اسد در حال مقدمه‌چینی برای تدارک یک حمله شیمیایی است. آمریکا تهدید کرده که در صورت انجام این حمله، اسد و ارتش سوریه بهای سنگینی خواهند پرداخت. آمریکا می‌گوید رژیم بشار اسد احتمالا در تدارک یک حمله شیمیایی است. شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید گفته تحرکات نیروهای دولتی سوریه درست همانند همان اقداماتی است که پیش از حمله شیمیایی ۴ آوریل امسال دیده شده بود “.

حمله ی شیمیایی موهوم گذشته ابدا به اثبات نرسید وآنچه معلوم شد این بوده که نیروی هوایی سوریه به  مقر ی ازتکفیری ها حمله نمود که در زیر زمین آن بسته های کود شیمیایی وجود داشته و پس از آتش گرفتن حالتی شبیه عملکرد گاز شیمیایی پیدا کرده که البته خود آمریکا هم با وجود اطلاع دقیق ازاین موضوع ، به انتشار این خبر کمک نکرد ودر عوض با جنجال سازی، تلاش برای فریب اذهان عمومی نمود تا ترامپ بتواند با وجود مخالفت جدی کارشناسان پنتاگون ، حمله ی موشکی به پایگاه سوریه بنماید.

فرقه ی رجوی هم ، در نشان دادن ارادت خود چنین کرد وحالا نیز دارد راه این تجاوزگر جهانی برای تجاوز مجدد را با انتشار این اخبار ، آب و جارو میکند!

درادامه این خبر آمده است :

” به گفته سخنگوی ترامپ اگر این حمله انجام پذیرد، شهروندان زیادی از جمله کودکان کشته خواهند شد. شان اسپایسر در سخنانش که روز دوشنبه ۲۶ ژوئن (۵ تیر) به وقت محلی ایراد شد، تاکید کرده که ایالات متحده برای مقابله با “خلافت اسلامی” در سوریه حضور دارد، اما اگر اسد یک بار دیگر از سلاح شیمیایی استفاده کند “او [اسد] و ارتشش بهای سنگینی خواهند پرداخت”.

این عجیب است !

ترامپ که چیزی جز پول را دوست ندارد و برای ثروتمندتر کردن بازهم بیشتر هم رده های خود تلاش میکند وبه زبان آوردن این نیت خود را افتخاری برای خود میداند، چگونه میتواند دل درگرو سلامتی کودکان سوری داشته باشد که اگر داشت ، تمامی تصمیمات دولت های قبل از خود دایر بر ویران کردن وتجزیه نمودن سوریه را ملغی اعلام میکرد وباقطع حساب های بانکی گروه های تروریست ، تجزیه طلب وتکفیری ، مانع مرگ کودکان سوریه و … میشد!

هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند که اسد وارتش سوریه در کشتار مردم کشور خودش ، سودی داشته باشد وبنابراین پیدا کنید کشورها وافرادی را که دراین نسل کشی ها منافعی دارند و خوب که بگردید ، ترامپ ها واشرافیت مالی آمریکا را درپشت این جنایات خواهید دید و گروه رجویه  راهم  که میپندارد از ریزه های این سفره ی گسترده با خون وجنایت ، استفاده ای خواهد برد!!

سیروس غضنفری

عضو نجات یافته ی فرقه ی رجوی

تبریز- ایران

////////////////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید