نامه سرگشاده خانم زهرا معینی به آقای محمود عباس رئیس خودگردان فلسطین

0
626

نامه سرگشاده خانم زهرا معینی به آقای محمود عباس رئیس خودگردان فلسطین 

 zahra-moini-nov-2016زهرا معینی، زنان ایران، بیست و نهم ژوئن ۲۰۱۷:…  طبق اخباری که از درون فرقه ای رجوی به ما رسیده فرقه ای رجوی در تلاش هست که شما را به عنوان مهمان ویژه دعوت کنند تا در مراسم امسال ویلپنت در فرانسه حضور پیدا کنید آیا شما از ماهیت و جنایت و خیانت های درون آن‌ها خبر دارید؟؟ شما که برای رهائی سرزمین و نجات مردم خودتان در تلاش هستید که آزادی را برای آن‌ها به … 

اسرائیل عربستان سعودی مریم رجوی فرقه رجوی خشونت تروریسممحمودعباس، مهمان سورپرایز امسال خیمه شب بازی مجاهدین در فرانسه ؟

لینک به منبع

نامه سرگشاده خانم زهرا معینی به آقای محمود عباس رئیس خودگردان فلسطین

 خانم زهرا معینی، زنان ایران، آلمان ۲۹٫۰۶٫۲۰۱۷

باسلام و تقدیم احترام به آقای محمود عباس

طبق اخباری که از درون فرقه ای رجوی به ما رسیده فرقه ای رجوی در تلاش هست که شما را به عنوان مهمان ویژه دعوت کنند تا در مراسم امسال ویلپنت در فرانسه حضور پیدا کنید آیا شما از ماهیت و جنایت و خیانت های درون آن‌ها خبر دارید؟؟

شما که برای رهائی سرزمین و نجات مردم خودتان در تلاش هستید که آزادی را برای آن‌ها به ارمغان بیارید چطور میتوانید این دعوت را بپذیرید من زهرا معینی ایرانی الاصل و شهروند کشور آلمان هستم که سالها در عراق ، در اسارت فرقه ای رجوی بودم سران فرقه ای رجوی ارتباط من و خانواده‌ام و دوستانم را قطع کردند و امکان هیچ گونه تماسی را به من نمیدادند.

 در فرقه رجوی من سلامتی خودم را از دست دادم ، سران فرقه ای رجوی دائماً به ما دروغ میگفتند من در عراق شاهد سر به نیست شدن بعضی از افراد بودم هما بشر دوست به خاطر اینکه میخواست به نزد بچه هاش به ایران برگرده چونکه به ضد انسانی بودن سران رجوی پی برده بود در یک آتش سوزی ساختگی ، آتش گرفت و مرد.

خانم دیگری به اسم رؤیا یک زن کرد ایرانی بود وقتی در یک نشست جمعی به مسعود رجوی گفت در ایران کسی منتظر شما نیست او را به شگلی سر به نیست کردن ، سران فرقه ی رجوی ما را مجبور کردند که از همسران خود جدا بشویم و اگر کسی مخالفت میکردند آن‌ها هم سر به نیست میشدند.

 ، آن‌ها افرادیکه صاحب فرزند بودند آن‌ها را هم مجبور کردند که از فرزندانشان جدا بشوند برای سران فرقه مهم نبود که اون فرزندان چند ماهه یا چند ساله هستند ، که بعد از این جدای تعدادی از این بچه‌ها به ایران یا به اروپا و حتی به آمریکا فرستاند به تعدادی از این بچه‌ها تجاوز شد ،تعدادی گم شدند ، اگر خواهر یا برادر بودند از هم جدا شدند وهر کدام را به کشوری فرستادند.

 در سال ۱۹۹۲ در تیم حفاظت مریم رجوی بودم که بهمراه ۴۵۰ نفر از عراق به فرانسه آمدم سران فرقه ای رجوی من را به آلمان آوردند بجای اینکه آن‌ها من را برای مداوا ببرند آن‌ها من را مجبور میکردند که به زور از مردم پول جمع کنم البته این موارد تنها برای من نبود بلکه شامل تمام افرادیکه آن‌ها به اسارت در آورده بود میشد.

 در اوخر سال ۱۹۹۴ بود که متوجه دروغگوییها ، کلاه برداریها ، دزدیها و…پی بردم وقتی تصمیم گرفتم که از آن‌ها فرار کنم چونکه اگر میگفتم نمیخواهم با آن‌ها کار کنم آن‌ها سر من را زیر آب میکردند … من نزد پلیس آلمان رفتم و تمام شواهد خودم را در اختیار دولت آلمان گذاشتم و درهمان موقع مسعود رجوی حکم مرگ من را صادر کرده.

 فرقه ای رجوی با رفتن به عراق و فروختن اطلاعات مرزی به دیکتاتور وقت عراق به ثروتهای کلانی رسید که با اون ثروت‌ها برای عملیاتهای تروریستی برعلیه مردم ایران استفاده میکردند و میکنند.

 در یکی از نشستهای مسعود رجوی به یاسر عرافات افتخار میکرد که ریئس ارتش آزادیبخش فلسطین هست ، زمانیکه یاسر عرافات ازدواج کرد مسعود رجوی با تمام کینه‌ای که داشت و به مسخره گفت حالا فلسطین آزاد شده واین مردک(یاسر عرفات مرحوم ) رفته ازدواج کرده.

 و سالهای بعدها شنیدم که مسعود رجوی و به دستور مریم رجوی زنانی که از همسرانشان جدا شده بودند را با رنگ و لعاب ایدئولوژیکی مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است.  مسعود رجوی بجای سرنگونی برای خودش در عراق حرمسرا تشکیل داده بود.

 زمانیکه من به ماهیت کثیف رهبران فرقه ای رجوی پی بردم با انجمن زنان در آلمان آشنا شدم و ازهمان موقع تصمیم گرفتم که برای نجات دوستانم تلاش کنم و ماهیت کثیف سران مخصوصاً مریم رجوی را برملا سازم و از آن زمان تا به حال حکم مرگ من به دستور مسعود رجوی وسران فرقه ای رجوی صادر شده.

 آقای محمود عباس از شما سؤال دارم که آیا منکه حق زندگی و انتقاد دارم باید حکم مرگ برای من صادر بشه ؟؟؟ در کجای دنیا دیده یا شنیده‌اید که رهبر یک جنبش به زنان یارانش تجاوز کنه در کجای دنیا دیده یا شنیدیدی که برای مبارزه باید کسانیکه متاهل هستند را از همدیگه طلاق بگیرند ؟؟؟

در کجا دیدید کسانیکه نمیخواهند با آن جنبش همکاری کنند شانتاژ و شکنجه کنند وقتی سران نمیتوانند جلودار باشند آن‌ها را به زور در جای نگه بدارند و آن افراد را به مواد مخدر آلوده کنند در کجای دنیا ی امروز دیده‌اید که افراد با سیستم تلفن و اینترنت بیگانه باشند در کجا ی دنیا شاهدش بودید که خانواده دشمن فرد باشه.

 آقای محمود عباس بارها از خانم رجوی خواستم که با من و با هزینه ای خودم یک مناظره‌ای تلویزیونی داشته باشه حتی به ایشون گفتم در تلویزیون سیمای آزادی خودشون اما متأسفانه هر بار بی پاسخ گذاشته خواسته‌ای من را ، چونکه مریم رجوی بخوبی میدانند که نمیتوانه سؤالات من را پاسخ بدهد.

 مسعود رجوی و خانم رجوی قبلاً با همدست شدن با دیکتاتور وقت عراق دست به جنایت زدند از جمله کشتار کردهای عراقی در سال ۱۹۹۰ ، و بعداز صدام حسین با فروختن اطلاعات به موساد و عربستان همچنانان با جنایتکاران دست در دست دارند.

 زمانیکه حکومت شام و عراق تشکیل شده بود و به آن شکل فجیع مردم را در خیابانها سلاخی میکردند مریم رجوی طی یک پیامی داعشی ها را مردم و عشایر ی و به ستوه آمده از حکومت نوری المالکی میخوانند و با آن‌ها دست میدادخانم رجوی حتی زمانیکه داعشی ها به ایران حمله کرد یک پیام تسلیت به مردمی که عزیزان خودشان را از دست دادند نداد.

 شما رئیس جمهورتشکیلات خودگردان فلسطین هستید باید به واقعیت‌های اطراف خودتون مشرف باشید مخصوصاً که ما گوشه ای از مشاهدات و تجارب خودمان را از درون این فرقه به شما منتقل کردیم. لذا حضور شما در این برنامه به مثابۀ همراهی تان با فرقه گرائی و تروریست است. پس اجازه ندهید که سران این فرقه از نام و موقعیت و اعتبار شما برای دست یافتن به اهداف پلیدشان که آن را از شما با شعارها و ادعاهای دروغین و فریبنده شان پنهان می دارند سوء استفاده کنند.

 زهرا معینی – آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید