هشدار خانم حمیرا محمدنژاد از طرف انجمن زنان به آقای محمود عباس

0
500

هشدار خانم حمیرا محمدنژاد از طرف انجمن زنان به آقای محمود عباس

mohammadnejad_homeiraحمیرا محمد نژاد، زنان ایران، سی ام ژوئن ۲۰۱۷:…  باری دیگر مریم عضدانلو در نقطه استیصال تمام عیار دست به دامن دشمنان ایران و ایرانی شده و برای تبلیغات فرقه گرایانه اش دست به دامان افرادی همچون ترکی فیصل و حالا نوبت سوء استفاده سیاسی از رئیس دولت خودگردان فلسطین شده است. همیشه نصیب سازمان افراد بازنشسته و سابق و اسبق می شدند ولی … 

اسرائیل عربستان سعودی مریم رجوی فرقه رجوی خشونت تروریسممحمودعباس، مهمان سورپرایز امسال خیمه شب بازی مجاهدین در فرانسه ؟

لینک به منبع

هشدار خانم  حمیرا محمدنژاد از طرف انجمن زنان به آقای محمود عباس

خانم حمیرا محمدنژاد، زنان ایران، آلمان ۳۰٫۰۶٫۲۰۱۷

با سلام و تقدیم احترام

باری دیگر مریم عضدانلو در نقطه استیصال تمام عیار دست به دامن دشمنان ایران و ایرانی شده و برای تبلیغات فرقه گرایانه اش دست به دامان افرادی همچون ترکی فیصل و حالا نوبت سوء استفاده سیاسی از رئیس دولت خودگردان فلسطین شده است.

همیشه نصیب سازمان افراد بازنشسته و سابق و اسبق می شدند ولی آیا اینبار فرقه رجوی موفق می شود که محمود عباس را مورد سوء استفاده سیاسی قرار بدهد.

مریم رجوی فراموش کرده این دست به دامن شدنها نیز دیگر راهی برای ایشان باز نخواهد کرد و این خیمه شب بازیها بجز بد نامی چیز دیگری برایش نخواهد داشت.

هر سال مریم رجوی سعی می کند با سرمایه گذاری هنگفت و با بکار گیری شخصیتها بتواند روحیه ای به افراد درمانده و تشکیلات ورشکسته اش بدهد.

افسوس که این فرقه هنوز نتوانسته مواضع خود با دشمنان هموطنان را برای خود مرز بندی کند. اگر به تاریخچه این فرقه نگاه کنیم متوجه بی پایگاه بودن این فرقه می شویم. به اینصورت مرتبا از مردم ایران فاصله می گیرد و نفرت همگانی از وی بیشتر می شود.

من حمیرا محمدنژاد هستم و ۹ سال از بهترین دوران نوجوانی و جوانیم را در فرقه مجاهدین از دست دادم.

بیش از سی سال است که رجوی همه را از دنیای آزاد محروم کرده است و به بهانه های مختلف اجازه دسترسی به وسایل ارتباط جمعی و آزاد را به آنها نمی دهد. بیش از سی سال است که رجوی افراد این گروه را اعم از زن و مرد از دیدن همسر، بستگان و فامیل محروم کرده است و با اخبار دروغین از جسم و وجود و حتی اجسادشان سوء استفاده می کند. و آنها را در دنیای سیاست به بازی می گیرد.

ما افراد جدا شده از این فرقه شاهدانی هستیم که می توانیم گواهی دهیم که این فرقه چگونه تا دیروز در عراق به بهانه استفاده از استراتژی منطقه ای و رفتن به ایران و امروز برای ریختن آبروز بر باد رفته اش افرادی را که آزادانه به این گروه پیوسته اند را در زندانهای خود به بردگی و بیگاری کشیده و می کشد.

آیا آقای محمود عباس می داند که افراد این فرقه اجازه دیدن افراد خانواده و همسر را ندارند.

آیا پای صحبت افراد شکنجه شده این فرقه  نشسته، سالیان سال است که این فرقه با دادن باج به سیاستمدارهای مختلف و خرید افراد سعی در پیشبرد اهداف دیپلماتیک خود است و افسوس که سیاستمداران تشنه به پول قدم در راه معامله کثیفی گذاشته اند که نتیجه آن پایمال شدن حقوق بشر و حق این افراد نگون بخت می باشد.

امیدوارم محمود عباس هوشیار شده و دست آویز این فرقه قرار نگیرید و همچنین اعتبار سیاسی خود را خراب نکند.

حمیرا محمدنژاد  – آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید