پیام های قلابی: بنام مردم مجهول سوریه وبه کام مریم رجوی!

0
695

پیام های قلابی: بنام مردم مجهول سوریه وبه کام مریم رجوی! 

مریم رجوی مجاهدین خلق کارناوال ویلپنت فرانسهصابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، اول ژوئیه ۲۰۱۷:…  ظاهرا که پیام های همبستگی مقامات بازنشسته ی غربی وارتجاع منطقه ای به خیمه شب بازی مریم که قرار است طی روز جاری در ویلپنت پاریس برگزار شود، افاقه ننموده واین فرقه ی دغلکار ودروغ پرداز را وادار کرده که پیام هایی را هم بنام مردم سوریه وبه کام مریم رجوی ودشمنان خارجی ” خلق قهرمان ایران ” … 

Under President Macron, France can play a pivotal role in Western relations with Iran

http://iran-interlink.org

پیام های قلابی: بنام مردم مجهول سوریه وبه کام مریم رجوی!

۱۰/۰۴/۱۳۹۶

ظاهرا که پیام های همبستگی مقامات بازنشسته ی غربی وارتجاع منطقه ای به خیمه شب بازی مریم که قرار است طی روز جاری در ویلپنت پاریس برگزار شود، افاقه ننموده واین فرقه ی دغلکار ودروغ پرداز را وادار کرده که پیام هایی را هم بنام مردم سوریه وبه کام مریم رجوی ودشمنان خارجی ” خلق قهرمان ایران ” ، تدوین ومنتشر کند!

در خبری ازرسانه های رجویه و با تیتیر ” همبستگی مردم سوریه با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس ” آمده است :

” حمص – ما مردم عرب سوریه از خواهر مریم رجوی تشکر می‌کنیم به‌خاطر موضعگیری‌هایش و ایستادن در کنار مردم سوریه که خواستار بیرون‌کردن تمامی شبه نظامیان شیعی و شبه نظامیان رژیم ایران و عراقی از خاک سوریه هستند. به یاری خدا دست او را می‌فشاریم و خدا به او خیر و برکت بدهد و به یاری خدا همه ما با او خواهیم بود “.

ای مردم موهوم که این عبارت ها ازطرف شما نوشته ومنتشر شده ، آیا با چشمان خود ندیده وبا گوش های خود نشنیدید که چه کشورهایی  وبدست کدامین جریاناتی زندگی نسبتا نمونه وار شما درخاورمیانه را بهم زد ؟!

البته که دیده وشنیده اید که سلطه گران جهانی وگماشتگان مرتجع آنها بدست ایادی خود- گروه های تکفیری وتروریستی متشکل از ۷۲ ملت جهان- کشور شما را بخاطر ایجاد خاورمیانه ی بزرگ که دست کشتی جنگی آمریکا – اسرائیل – را بهتر بکار انداخته وتسلط خود برجهان را بلامنازع تر کند- مردم شما را کشتند، کشورتان را غارت کرده وزیر ساخت هایتان را ویران نمودند!

مریم رجوی یکی ازعمله های این جبهه ی نامقدس است که ابتدا کوشید نام ” عشایر انقلابی ” بدانها بدهد و بعد که توفیقی دراین راه نیافت ورسواشد ، نام آنها را رزمدنگان سوری و …گذاشت!!

اگر این خانم رجوی ریگی در کفش نداشت ، چرا به اصل موضوع اشاره نمیکند وچرا میخواهد قاتلین خانواده های شما را بنام دوست ” قالب ” تان کند!!

قبل ازکمک به این خانم جاه طلب  به مریم بگویید که تو چگونه بموازات دشمنی با مردم ومناع ملی کشورت میتوانی ازما وکشور ما دفاع کنی ؟!

این بار چک بی محل بنام مردم دمشق :

” دمشق – … مردم سوریه از گردهمایی مقاومت ایران حمایت می‌کنند، چون ما در سنگری واحد علیه رژیم اسد و رژیم جنایتکار آخوندی هستیم که مردم سوریه و ایران را به‌قتل می‌رساند. ما خواهان سرنگونی رژیم اسد و رژیم آخوندی هستیم که منشاء تروریسم در منطقه هستند. ما از مریم رجوی رهبر قهرمان مقاومت علیه رژیم آخوندها حمایت می‌کنیم “.

جریانی که بخاطر ایران مقاومت کند، نمیتواند هم کاسه ی شاهزاده ترکی الفیصل ها ، جان بولتن ها، جان مک کین ها و … که سوابق ننگینی در جنایت برعلیه بشریت داشته اند ، باشد وسنگر کذائی ای که این مقاومت قلابی درآن قرار دارد ، سنگر تجاوز و تهدید برعلیه مردم سوریه است وشما- اگر وجود عینی  دارید وتراشیده ی مریم نیستید- چرا باید متحد دشمنان مردم خود باشید؟؟!!

درادامه :

” حمص – از خواهر مریم به‌خاطر این گردهمایی تشکر می‌کنیم … خدا به او پاداش نیک بدهد. او بانوی آزاده‌یی است و به او افتخار می‌کنیم و ایده او بسیار زیباست؛ چرا که اینها شبه نظامیان کینه‌توزی هستند و این سرزمین آنها نیست، بلکه سرزمین ماست. این سرزمین اجدادی ماست و اینها که آمده‌اند …”.

ای حمصی های موهوم!

شما به چه دلیلی فکر میکنید که مریم خانم که تلاش زیادی برای نابودی خانواده های مجاهدین کرد ، میتواند آزاده باشد؟

او که دستیار اول مسعود رجوی در سربه نیست کردن ناراضیان تشکیلاتی بود ، چرا باید طلبکاری پاداش از خدا داشته باشد؟!

او زنان تحت سیطره اش را بیوه ودر مواردی عقیم ساخت تا حرمسرای بزرگی برای مسعود بوجود آورد واین قانون برده داری را  – با غلظت بیشتر از آن دوران-  در سازمان مجاهدین خلق اجرا کند!!

قدر وارزش او چیزی جز یک محلل ، مشاطه گر وسرحرمسرادار نبوده وبنابراین این بذل وبخشش های شماهای موهوم، درشان ومنزلت اونیست!

دیگر اینکه کسی جز همین اربابان وهمپالگی های مسعود ومریم رجوی ، ازاشغال کشور شما نفعی ندارد وبنابراین اگر واقعا خودتان هستید ، مسیر مبارزه ی خود را برعلیه اشغالگران ودشمنان واقعی سوریه برگردانید!!!

دم خروس :

” ما این بانو خانم رجوی را تأیید می‌کنیم، گردهمایی او را تأیید می‌کنیم و تمام تصمیم‌گیری‌هایی را که در این کنفرانس اتخاذ خواهد شد هرچه باشد مورد تأیید قرار می‌دهیم؛ از تمام دست‌اندرکاران این اجتماع و از شخص خانم مریم رجوی تشکر می‌کنیم و خدا به او پاداش نیک بدهد “.

این قبول بی قید وشرط از مشخصات بارز ادبیات وایدئولوژی رجوی ها بوده و یک انسان عادی نمیتواند هرتصمیمی را که نمیداند  نتیجه اش چه خواهد بود ، پیشاپیش تایید کند وبنابراین میتوان دریافت که متن وانشای آنرا مریدان رجوی نوشته اند وبا جعل امضای مردم سوریه ، مرتکب کلاهبرداری بزرگ شده اند که البته کاراول وآخرینشان نیست!!

ودر خاتمه :

” حلب – وقتی در حلب بودیم رژیم ایران ما را سر می‌برید و می‌کشت، خانه‌هایمان را آتش زدند و بعد ما را از حلب بیرون کردند و سرزمین ما را اشغال کردند و خانه‌هایمان را گرفتند؛ ما درود می‌فرستیم به مقاومت ایران که در برابر رژیم آخوندها ایستاده است و از آنها پشتیبانی می‌کنیم و خداوند شما را موفق بدارد “.

شما که این متن را بنام تان منتشر کرده اند ، بهتر ازما میدانید که آنکه درحلب سر می برید و خانه آتش میزد ، تکفیری های داعش، النصره، احرارالشام و گاه وگداری ارتش باصلاح آزاد سوریه و … بود وایران نه تنها انس والفتی با آنها ندارد، حضور محدود و کاملا قانونی اش در سوریه ، برای اخراج این آدمکشان ودوستان رجوی بود وکسی نمیتواند ثابت کند که بعد از تصرف حلب بدست ارتش سوریه ، سری درآنجا بریده شده وبنابراین اگر یک فرد سوری ، زمانی موفق به خواندن این مطلب ما شد ، این حق کاملا قانونی وانسانی را دارد که برعلیه مریم خانم باتهام تبرئه ی دشمنان مردم سوریه وشرکت غیر مستقیم در قتل آنان – بعلت حمایت هایی که ازاین گروه ها میکند- اقامه ی دعوا کند!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید