پیوند رهایی:حضور تبلیغی افشاگرانۀ جداشدگان فرقۀ رجوی در …

0
523

البته این سخاوتمندی فرقه رجوی شامل أفغانها و أعرابی که از کمپ های کشور های اروپایی اورده اند نمی شود و به انها فقط حل مسألۀ  خوراک و اقامت و هر نفر پنجاه یورو تعلق میگیرد. بله اینهم از جامعۀ بی طبقه توحیدی از نوع فرقۀ رجوی که الحق درسش را از ارباب جنایتکار وهابی اش و از «دشمنان امپریالیست جهان خوار»  سابق و برادران  کنونی خوب آموخته است برادرانی که دیگر مخارجشان بر همگان روشن است و از دقیقه ای ١٠ هزار دولار شروع میشود. در مسیر برگشت از هتل گلدن تولید با دیدن عکسهای مریم قجر که زیر پل چسبانده شده بود جداشدگان پوسترهایی که چهره واقعی رجوی را افشا می کرد را چسباندند و آقا محمدی هم با بنری که عکس جگره گوشۀ اسیرش روی آن بود برای مدتی کنار جاده به پخش بروشور و افشای فرقۀ رجوی پرداخت.

حضور تبلیغی افشاگرانۀ جداشدگان فرقۀ رجوی در هتل های محل استقرار سیاهی لشکرهای اجاره ای

پیوند رهایی، سوم ژوئیه ۲۰۱۷
لینک به منبع

بیچاره شب پرستان، بی وطنان خائن، مجاهد نماهای خونخوار ظالم با این سیل خروشان جداشدگان مظلوم و مقاوم چه خواهند کرد؟

جداشدگان همراه آقای مصطفی محمدی این پدر مظلوم که در پی گم کرده خود سالهاست از تورنتو تا بغداد و از بغداد تا قلعه رجوی خائن در اور  و نقاط مختلف شهر پاریس در تب و تاب میسوزد روز جمعه صبح دوباره به ناگهان بر سر مریم قجر و این بار در هتل های محل اقامت افرادی که با پرداختن تمامی مخارج از بلیط هواپیما تا هتل و غذا گرفته تا قول گردش چند روزه در پاریس در قبال حضور چند ساعته در شوی رجوی از کانادا و آمریکا گرفته تا کمپ های پناهندگان به هتل گلدن تولید در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل آورده شده بودند، ظاهر شدند و ضمن افشاگری علیه فرقۀ خائن و وطن فروش رجوی تعداد زیادی بروشور و تراکت های افشاگرانه در بین آنها توزیع کردند.

در صحبت با تعدادی از دوستان سابق که آنها را می شناختیم و از کانادا و امریکا و استرالیا امده بودند در صحبتهای خصوصی ضمن ابراز انزجار از حضور نفرات ضد ایرانی و وهابیون بچه کش گفتند صرفا بخاطر دیدن پاریس و گردش به انجا امده اند و برایشان سخت بود که این پیشنهاد را رد کنند یکی از دوستان می گفت تو که می دانی من با سه بچه و همسرم هر گز نمی توانم هزینه یک مسافرت یک هفته ای به پاریس را تأمین کنم چرا که هزینه بلیط و هتل برای ما پنج نفر حدود ١۵ هزار دولار کانادایی میشود به اضافه چند هزار دولار برای خورد و خوراک.

البته این سخاوتمندی فرقه رجوی شامل أفغانها و أعرابی که از کمپ های کشور های اروپایی اورده اند نمی شود و به انها فقط حل مسألۀ  خوراک و اقامت و هر نفر پنجاه یورو تعلق میگیرد.

بله اینهم از جامعۀ بی طبقه توحیدی از نوع فرقۀ رجوی که الحق درسش را از ارباب جنایتکار وهابی اش و از «دشمنان امپریالیست جهان خوار»  سابق و برادران  کنونی خوب آموخته است برادرانی که دیگر مخارجشان بر همگان روشن است و از دقیقه ای ١٠ هزار دولار شروع میشود.

در مسیر برگشت از هتل گلدن تولید با دیدن عکسهای مریم قجر که زیر پل چسبانده شده بود جداشدگان پوسترهایی که چهره واقعی رجوی را افشا می کرد را چسباندند و آقا محمدی هم با بنری که عکس جگره گوشۀ اسیرش روی آن بود برای مدتی کنار جاده به پخش بروشور و افشای فرقۀ رجوی پرداخت.

photo 2017-07-03 03-48-30

photo 2017-07-03 03-49-09

photo 2017-07-03 03-49-58

photo 2017-07-03 03-50-03

photo 2017-07-03 03-50-35

photo 2017-07-03 03-50-51

photo 2017-07-03 04-39-54

photo 2017-07-03 04-39-42

photo 2017-07-03 03-51-22

photo 2017-07-03 03-48-30

آکسیون و گردهمایی جداشدگان فرقۀ رجوی در پاریس در افشای شوی مریم قجر

پیوند رهایی، سوم ژوئیه ۲۰۱۷:
لینک به منبع

روز شنبه اول ژوئیه ۲۰۱۷ همزمان با شوی مریم قجر در ویلپن در حومۀ پاریس جداشدگان فرقۀ رجوی که در میان آنها برخی اعضای خانواده های اسیران این فرقه نیز حضور داشتند آکسیونی را در میدان تروکادرو (میدان حقوق بشر) پاریس جلوی برج ایفل برگزار کردند.

اعضای سابق سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) در این آکسیون زیر بارش شدید باران با حمل پلاکاردهایی ماهیت تروریستی و ضد حقوق بشری فرقۀ رجوی را برای شهروندان فرانسوی و جهانگردان خارجی افشا کردند. آنها با این آکسیون خود آنهم در قلب پایتخت فرانسه نشان دادند که ایرانیان مقیم خارج در شوی این فرقه در ویلپن که در منطقه ای دور از پایتخت قرار دارد شرکت نکرده و نمی کنند و شرکت کنندگان و سخنرانان این شوی مریم قجر جز نمایندگان اربابان آمریکایی و سعودی فرقه و اجیرشدگان بیگانه و جنایتکار در مقابل دقیقه ای ۱۰ هزار دلار به اعتراف خودشان نمی باشند.

بعد از این آکسیون، اعضای جداشده از فرقۀ رجوی در یک گردهمایی با سخنرانی گروهی از اعضا و مسئولین قدیمی این فرقه از جمله از شورای رهبری آن به بیان مشاهدات و تجارب خودشان از دورانی که در تشکیلات این فرقه بودند و به افشای شوی مریم قجر با شرکت نمایندگانی از اربابان منطقه ای و امپریالیستش و ماهیت تروریستی و فرقه ای گروه موسوم به سازمان مجاهدین خلق پرداختند.

لینک به عکسها

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید