با این حساب، جای مسعود رجوی خالی!

0
719

با این حساب، جای مسعود رجوی خالی!

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، چهارم ژوئیه ۲۰۱۷:… اگر درواقع کار به این سبک وسیاق فرح زا به پیش میرود وهمه چیز مناسب  و در حال شدن سریع است ، جای مسعود رجوی که امسال حتی کم رنگ تر از سال پیش مطرح شد ، خالی است ! چرا که درمراسم سال گذشته ی ویلپنت ، بازهم امیر ترکی الفیصل با آوردن کلمه ی ” مرحوم ” ، ذکر خیری از مسعود رجوی کرد که امسال … 

Grand Controversy as MEK can’t prove leader Massoud Rajavi is dead or alive

2016-06-30-1467308500-6000440-download.jpgMaryam Rajavi — MEK Propaganda Queen — Advertises Her Services For Iran’s Enemies

http://iran-interlink.org

با این حساب، جای مسعود رجوی خالی!

۱۳/۰۴/۱۳۹۶

سرمقاله نویس یکی از نشریات اینترنتی باند رجوی ، نوشته ای بلند بالایی سرهم بندی کرده که نقد تک تک جملات آن خسته کننده وفارغ از هرگونه فایده برای خوانندگان است و بنابراین، برآن شدم که ” شاه بیت ” های؟؟!! این تحلیل ( ظفرنامه ) را انتخاب کرده ونظریات خود درمورد آن قسمت ها را بنویسم.

درابتدای این نقد کوتاه ، تذکر این نکته را لازم دانستم که اگر درواقع کار به این سبک وسیاق فرح زا به پیش میرود وهمه چیز مناسب  ودرحال شدن سریع است ، جای مسعود رجوی که امسال حتی کم رنگ تر از سال پیش مطرح شد ، خالی است !

چرا که درمراسم سال گذشته ی ویلپنت ، بازهم امیر ترکی الفیصل با آوردن کلمه ی ” مرحوم ” ، ذکر خیری از مسعود رجوی کرد که امسال ازاین خبرها هم نبود!

یک مرید وهوادار رجوی باید اینقدر عقل داشته باشد که دلیل اینهمه بی توجهی به مسعود رجوی را جویا شده و کشف کند که آیا اوقربانی کودتای درون سازمانی بوده یا براستی هم مرده است!

البته کسانی که فرضیه سوم دایر براحتمال اقدامات جمهوری اسلامی برای تحویل او ازطریق اینترپل را قبول دارند ، کوششی درکنکاش قضیه نخواهند کرد و خواهند فهمید که اورا درجایی مخفی کرده اند و وشاید شرط دولت مخفی کننده ی او این بوده که ابدا تحرکی نداشته باشد تا ایران بدنبال پیگیری قضیه نباشد!

البته با جدی گرفتن فرض سوم ، ، ترسوئی ذاتی مسعود رجوی هم میتواند مزید برعلت باشد!!

درهر صورت، مرده یا زنده ی مسعود رجوی ، حکم یک جذامی را دارد که همگان سعی درعدم نزدیکی باو دارند!!

درهر صورت !

نوشته تحت بررسی باند رجوی ” همه چیز برای آزادی ایران مهیاست “! نام دارد ودربخشی ازآن آمده است :

” گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران روز شنبه ۱۰تیر ۱۳۹۶ (اول ژوییه ۲۰۱۷) با شکوه و نظم و عظمتی خیره‌کننده که دوست و دشمن به‌آن گواهی دادند، برگزار شد، نفس برپایی چنین گردهمایی با این کمیت و کیفیت توسط یک اپوزیسیون در خارج از میهن خود گویای واقعیتهای مهم و تعیین‌کننده‌یی است که در وهله اول از پایگاه گسترده اجتماعی و اعتبار بی‌همتای بین‌المللی آن حکایت می‌کند؛ چرا که نیرویی و سازمانی که می‌تواند چنین جمعیت عظیم و چنین طیف گسترده‌یی از حامیان بین‌المللی شامل صدها تن از سیاستمداران و دولتمردان تراز اول بین‌المللی و هیأتهای قانونگذاران و شخصیتهای برجسته از ۵قاره جهان را گردهم آورد و آنها را به‌رغم اختلاف عقاید و دیدگاههایشان حول یک شعار و یک کارزار واحد به‌اقدام و حرکت در آورد، همان نیرویی است که می‌تواند از عهده متحد کردن جامعه که آخوندها آن را شقه شقه و متلاشی کرده‌اند برآید و ویرانه‌یی را که حکام فاسد دیکتاتوری ولایت فقیه به‌جا گذاشته‌اند از نو بسازد “.

ازنظر حضور جمعیت ، اتفاق درخور تعریفی رخ نداده وما حتی شاهد مراسم عروسی های ثروتمندانی بوده ایم که درآن بیش ازین بادکنک به چرخش درآمد، نور باران شد ورقص چراغ های رنگارنگ و… افق فرحناکی بوجود آورد ومخصوصا که لباس ها و … افراد شرکت کننده ، که بخاطر فراوانی نعمت و … ، تعدادشان زیاد است !

به امکانات که می رسیم ، براحتی میتوان گفت که با خرج پول میتوان هر نمایشی را باشکوه هزاران برابر در آنچه که  درولیپنت وبا کمک فنون فیلمبرداری و … ، دیدیم ، ترتیب میتوان داد!

بلی پول میتواند مال عربستان باشد و طراحان دکوراسیون ها وفیلم برداران ، ازکسی منبع پول رانمی پرسند!

دراینجا سئوال این است که این دولتمردان وشخصیت های برجسته چه کسانی هستند؟

خوب که بنگریم ، بازنشستگانی درخدمت ۵۰۰ کورپراسیون مسلط براقتصاد و سیاست جهان بودند که این بار درخدمت خیمه شب بازی های  مریم رجوی قرار گرفتند وچرا؟

برای اینکه نظام سلطه گر جهانی- نماینده ی این ۵۰۰ شرکت فراملیتی جهان- ازهرقدمی که بتواند ایران را بسوی تسلیم کامل دربرابر آنها بکشاند استقبال میکند واین شرکت کنندگان – بعنوان ایادی آنها – با این حضور شرم آورشان ، باردیگر ارادت خود را به آنان نشان داده وازطرف دیگر ، حق الزحمه وپاداشی هم از عربستان وباند رجوی میگیرند ودلیلی برای عدم شرکت آنها وجود ندارد و درعوض چیزی را جزآنکه معروض افتاد، ثابت نمیکند: فال است وهم تماشا!!

ونیز، این شرکت کنندگان بصورت ماهوی ، علاقه ای به ایران آزاد وآباد نداشته و خود هم میدانند که این شعارهای رجوی ها درهمان سطح است وخط قرمزی را زیرپا نمیگذارند ونتیجه انکه، آنها دربرابر دریافت پاداش های قابل توجه هم به مال ومنالی می رسند وهم کمک به سیاست جهانی سلطه گر بزرگ میکنند و اصل مطلب همین است!!

درادامه ی این سرمقاله ی سایت رجوی میخوانیم :

” … اما کهکشان ۹۶ در عین‌حال دارای ویژگیهایی است که آن را از «کهکشان» های پیشین متمایز می‌کند و در این مطلب می‌خواهیم به‌این ویژگیها بپردازیم:..همگان اعم از دوست و دشمن توانستند این نیرو را به‌چشم ببینند و هم‌چون جان بولتون اذعان کنند: «یک آلترناتیو قابل اعتماد علیه حکومت آخوندها وجود دارد و امروز این آلترناتیو در این سالن متمرکز شده است». مردم ایران هم این گنجینه عظیم خود برای نیل به‌آزادی را به‌چشم دیدند و به‌ آینده تابناک و روشن خود امید و باوری بیش از پیش یافتند. تنها یک سازمان متشکل و سازمانیافته است که می‌تواند چهره آلترناتیو ایران باشد …و جولیانی گفت: در رابطه با ایران، یک آلترناتیو وجود دارد و این آلترناتیو شما هستید، یک آلترناتیو دموکراتیک نیرویی برای تغییر، به‌خوبی سازمان‌یافته، برخوردار از حمایت مردمی و شبکه گسترده‌یی از حامیان . جان بولتون: «تنها یک چهره است که می‌تواند آینده ایران را نشان دهد… و می‌تواند مبین یک بهار جدید برای آزادی به‌رهبری خانم رجوی باشد “.

اولا جان بولتن – بعنوان یکی ازهارترین راستگراهای هیئت حاکمه ی امریکا وسفیر نانجیب وپیشین آمریکا در سازمان ملل متحد ، کسی است که وجود سازمان ملل متحد را – که ما صدها ایراد به کارکردوموقعیت ضعیف اش داریم- اضافی میداند وگفته بود که اگر دست داد ، طبقات زیادی از مقر سازمان ملل متحد را بمباران باید کرد!!!

آیا این شخص جزو دوستان است یا دشمنان ؟!

مردم ایران هم البته دیدند ولی این دیدن، چنان واکنشی درمیان آنها برنیانگیخت که تاثیری بر قیمت مصرف نخود ولوبیای شان نگذاشت.

این مردم چطور؟ ازدوستانند یا دشمنان؟!

همچنین :

” لوییس فری: «خانم رجوی قهرمانی بزرگ در این دوران تاریک است… در امر انتقال رزمندگان، خانم رجوی با رهبری کاریزماتیک فوق‌العاده صلاحیت رهبری خود را اثبات کرد “.

مسعود رجوی چطور، آیا این خانم تایید میکند که او مرده است؟!

آیا دردورانی که این فرار مفتضحانه از عراق انجام شد ، درقید حیات بوده واگر بوده چرا نقشی نداشته است ؟

آیا مسعود واقعا هم مرده که باید مریم اینهمه بزرگ نمائی شود؟!

آخر مریم چیزی جز رئیس دفتر، معشوقه و سپس دلال محبت برای رجوی نبوده است!!

ثالثا ، آیا این خانم نمیداند که فشارهای مضاعف خانواده های اسرای رجوی بود که این هجرت بزرگ ؟؟!! را محقق ساخت ومریم را که به همراه مسعود- که اینک رفته رفته به هیچ گپرفته میشود ظاهرا – مخالف سرسخت این انتقال تا آخرین قطره ی رمق اش بود- درمقابل عمل انجام شده ای قرار داد؟!

 وایضا :

” و خانم اینگرید بتانکور کاندیدای پیشن ریاست‌جمهوری کلمبیا به‌نقش فراملی مریم رجوی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: «مریم رجوی با حمایت و پایداری هزاران هزار ایرانی در حال تبدیل شدن به‌ قدرت اصلی ضدتروریسم است “.

اوکه درهمکاری با شوهر ش مسعود هزاران نفر را درایران ترور کرد ، کردهای عراقی را درخاک خودشان قتل عام نمود ، درجنگ تحمیل شده بر ایران درصفوف دشمن جای گرفت، دست به تسویه های فراوان درتشکیلات زد و رفیق کشی کرد وهمسران دوستان همرزم؟! شان را ازدست شان گرفت و …، چگونه میتواند ضد تروریست باشد ؟!

چرا تهمت میزنید خانم؟؟!!

دوباره :

“نیوت گینگریچ در این رابطه گفت:‌ «شما با شجاعت، فداکاری و تعهدتان و با صحبت با دیگران ارتشی را بسیج می‌کنید که از ارتش ما در نبرد برای استقلال بزرگ‌تر است… ما امیدی را که در استراتژی «هزار اشرف» سمبلیزه شده با خود حمل خواهیم کرد و این پتانسیل که وقتی دفعه بعد مخالفت‌های مردمی صورت گیرد، در سراسر کشور و سازمان‌یافته خواهد بود “.

واقعا؟!

 حالا دیگر یک اشرف هم وجود ندارد جناب وبا این وجود شما به استراتژی خیالی هزار اشرف چنگ زده اید؟!

شما به چه دلیل طرفدار مخالفت های مردمی درایران هستید وآیا این مخالفت ها را درراستای رفاه وامنیت مردم ایران میدانید؟!

ممکن است دلیل این عشق خود را به ایران وایرانی توضیح داده و معلوم کنید چطور میشود که برای ما بیش از خودمان دلسوزی داشته باشید ؟!

ونیز :

” امیر ترکی فیصل در این باره گفت: هنوز پژواک اعدامهای جلادان رژیم ایران در سال ۱۹۸۸ که قربانیان آن هزاران تن از زندانیان ایرانی بوده‌اند به‌گوش می‌رسد که لعنت ابدی برای این رژیم و سرانش باقی خواهد گذاشت و جنایتکاران باید در دادگاه جنایی بین‌المللی محاکمه شوند “.

عجب!

ترکی الفیصل ومحاکمه ی جنایتکاران ؟؟!!

اگر این شاهزاده ی مرتجع واطلاعاتی عربستان که اینک درغیاب موقتی یا دائمی مسعود رجوی  به ” پدر خوانده ” ی فرقه ی رجوی تبدیل شده ، اگر ازچنان قدرتی دارد که بتواند ازعهده ی این کار برآید ، چرا خود وحکام  دیگرعربستان را  بدست محکمه نمیدهد؟!

نظر این شاهزاده ی خونخوار درمورد قتل عام مردم کربلا در جریان جنگ جهانی اول که یکی ازدستآوردهای خبیث این جنگ به وجود آوردن حکومت وهابی بود – چیست وآیا میخواهد این قتل عام ۶۰هزارنفری را محکوم کند وبعنوان بازمانده ی آن حکام قاتل عربستانی ، ازمردم عراق عذر خواسته و غرامت بپردازد؟!

آقا فیصل!

چرا رئیس جمهور یمن را برداشتید تا مردم دربرابر رئیس جمهور انتصابی شما دست به مقاومت زده وشما مجبور باشید که یمن را به خاک وخون کشید؟!

آیا اینگونه موارد احتیاج به محکمه ی جنایی ندارد؟؟!!

ودرپایان :

” اظهارات ظریف هنگام ترک فرانسه در فرودگاه شارل دو گل پاریس مبنی بر این‌که فرانسه را «شریک بالقوه و بزرگ تجاری آینده خود (می‌دانیم) اما… حضور مجاهدین را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم». به‌خوبی موضع فلاکت‌بار رژیم را در این رابطه بیان می‌کند… “.

ایشان با صلاحیت ترین فردی از طرف ایران است که موظف به اعتراض به فرانسه بخاطر تیمار یک گروه تروریستی وضد ایرانی است واعتراض او ازحقانیت تامی برخوردار است وربطی به فلاکت و … ندارد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید