گردهمایی تکراری و پوشالی فرقه رجوی در پاریس

0
594

کسی که شعارهای ضد امپریالیستی میداد

گردهمایی تکراری و پوشالی فرقه رجوی در پاریس

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، چهارم ژوئیه ۲۰۱۷:…  هی آمدیم جلو بعد معلوم شد که استراحت ظهر نفرات باعث شده که مسعود رجوی به حکومت نرسه. بعد معلوم شد شن زار لیبرتی باعث شده که باز نرسه به قدرت؛ و همینطور جسم نفرات نمیزاره و سد راهه؛ بعد بیگاری نفرات شروع شد. بعد یهو از قوطی عطاریش یه چیزی در آورد که همه شاخ پیچ شدن. نه اینکه فقط شاخ روی سرشون … 

کسی که شعارهای ضد امپریالیستی میداد

گردهمایی تکراری و پوشالی فرقه رجوی در پاریس

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، چهارم ژوئیه ۲۰۱۷
لینک به منبع

نوشته ژ. ه. جداشده در آلبانی

چند سالی است که هر سال در اواخر ژوئن یا اوایل ژوئیه، فرقه تروریستی رجوی با صرف هزینه های گزافی که از کشورهای حامی خودش دریافت می کند، گردهمائی در پاریس برگزار می نماید و اسم آنرا “تجمع سالانه ایرانیان آزاده و هودار مجاهدین خلق” می گذارد.

هموطنان عزیز! بگذارید بعنوان شخصی که سالها در این فرقه جهنمی بودم برایتان روشن کنم که این ایرانیان آزاده چه کسانی هستند. در حالی که مجاهدین خلق در این شوی تبلیغاتی از شرکت بیش از صد هزار نفر دم می زنند، ولی واقعیت صحنه چیز دیگری است. اکثریت مطلق شرکت کنندگان هر ساله و نه فقط امسال که به زحمت به سه هزار نفر می رسد در واقع فرانسوی، افغانی، لهستانی و آلبانیایی و پناهندگان و اروپائیان بیکار و تهی دست و برخی مهاجرین کشورهای عربی می باشند. این افراد به شوق خوردن غذا و نوشیدنیهای مجانی و گردش و هتل رایگان در پاریس به این مراسم آورده میشوند.

اگر بخوبی دقت کرده باشید، اندکی ایرانی به چشم می خورد، بقیه رو می توان از رنگ و نژاد آنها که با ایرانیها فرق میکنند بخوبی شناخت. این در حالی است که سایتهای سازمان و اندک اعضای آن به شکل سیستماتیک در جهت تحریف واقعیت برآمده و اقدام به دروغ پراکنی و بهره برداری تبلیغاتی می کنند. تصاویر را طوری و از زاویه ای منتشر می کنند که زیاد جلوه نمایند و نشان دهند که گویا تعداد زیادی در این همایش مسخره شرکت کرده اند و طرفدار آنها هستند.

قلب واقعیت تا چه حد؟ من خودم بیش از دو دهه در این فرقه بودم. اما وقتی با خانواده ام تماس گرفتم مجاهدین خلق را نمی شناختند. بعد مدعی می شوند که در ایران کلی هوادار دارند. نه فقط من، بقیه نفرات هم وقتی با خانواده هایشان از مجاهدین خلق می گفتند، واقعا نمی شناختند و نشنیده بودند.

شایان ذکر است که فرقه تروریستی رجوی در این همایشها که با صرف هزینه های بسیار کلان و چند میلیون دلاری برگزار می شود، از سیاستمداران از دور خارج شده آمریکایی و اروپایی استفاده می کند که هر کدام برای سخنرانی دقیقه ای حدود چهل هزار دلار می گیرند. هدف از صرف چنین مبالغ هنگفت که هیچوقت نگفتند از کجا و کدام کشور دریافت می کنند چیست؟

هدف این است که مدعی شوند که در نزد ایرانیان و جامعه ایرانی دارای پایگاه اجتماعی هستند و به این ترتیب به رسانه ها و سیاستمداران غربی نشان دهند که تنها اپوزیسیون رژیم می باشند تا از این طریق بتوانند بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی گسترده بکنند و دل غربی ها را بدست آورند تا شاید در رابطه با ایران به بازی گرفته شوند، وگرنه همانطور که توضیح دادم در جامعه ایران به اسم خائن به ملت و منافق شناخته می شوند. تاریخ و ملت ایران هرگز خیانتهای رجوی را در جنگ هشت ساله، در کشتن بی گناهان و ترور دوازده هزار نفر از فرزندانشان را فراموش نمی کنند.

نویسنده : ژ. ه. جداشده ساکن آلبانی – تیرانا

رجوی این دفعه پشت چی مونده؟

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، چهارم ژوئیه ۲۰۱۷
لینک به منبع

نوشته س. ه. جداشده در آلبانی

رجوی فقط یه چیز توی سرشه، بدست آوردن قدرت به هر بهایی، اسمش رو هم گذاشته سرنگونی.

از چریک شهری شروع کرد، دید نه، مال این حرفا نیس، رفت قرارگاه اشرف، توی فروغ جاویدان خیلی ها رو به کشتن داد. خیلی ها که اون موقع بودن یادشونه که رجوی گفت “برای خودم بریده بودم که هیچ کدومتون بر نمی گردین”. می بینید؟ اونقدر راحت این حرف رو میزنه انگار نه انگار که خون آدمه که ریخته شده.

بعد گفت توی فروغ جاویدان زن و همسر و بچه باعث شد نتونیم رد شیم. آخه از این حرف مزخرف تر هست؟ بعد کله پزی ها و بعد دوباره بهانه نرسیدن زرهی، نبودن مثلا ارتش وصله پینه اش، چقدر نفرات از دور خارج شدن، چقدر آدمها ناقص شدن، فقط به خاطر اینکه مسعود رجوی به قدرت برسه.

چقدر جوونای مردم رفتن روی مین، باز رجوی ول کن نبود. هر دفعه یه چیزی رو بامبول میکرد که پشت فلان چیز مونده. یه بار پشت بند دال (به قول بچه ها بند لال)، یه بار پشت بند کوفت، یه بار پشت بند زهر مار، تا هی خورد به خنس. بعد یه شبه خم رنگ رزی آورد همه شدن شورای رهبری. چطوری؟ تا قبلش کسی رو آدم حساب نمیکرد. یه دفعه یکی شد مسئول اول. به رای گیری های نمایشی دار و دسته رجوی نگاه نکنین، کسی مگه جرات میکرد دست به عنوان مخالف بلند کنه، همون موقع میرفت اوجائی که باقی سر به نیست شده ها رفتن.

اومدیم و اومدیم تا رسیدیم به موضوعی به اسم لیبرتی. بعد رجوی شروع کرد به بازی با کلمات. تهش تو می فهمیدی که ای بابا پشت فرودگاه مونده بود که رجوی که به حکومت برسه. خوب یکی نیس بگه جونت بالا بیاد زودتر میگفتی. اون بیابون لم یزرع رو نفرات با بیگاری و کار اجباری کردن شهر اشرف که تو پزش رو بدی که بله ما کردیم. میگفتی واست یه فرودگاه درست کنن. اصلا تو که با رییس‌جمهور عراق رفیق گرمابه و گلستان بودی، میگفتی فرودگاه بغداد رو پشت قباله تو کنه.

هی آمدیم جلو بعد معلوم شد که استراحت ظهر نفرات باعث شده که مسعود رجوی به حکومت نرسه. بعد معلوم شد شن زار لیبرتی باعث شده که باز نرسه به قدرت؛ و همینطور جسم نفرات نمیزاره و سد راهه؛ بعد بیگاری نفرات شروع شد. بعد یهو از قوطی عطاریش یه چیزی در آورد که همه شاخ پیچ شدن. نه اینکه فقط شاخ روی سرشون جوونه بزنه، بلکه همچین رشد کرد که پیچ هم برداشت.

این سری دیگه طرف آس کوبید زمین، معلوم شد که چیزی که این همه سال الکی دعوا بود سرش باعث نرسیدن رجوی به قدرته.

نه، نه، به هیچوجه نمیتونین حدس بزنین، باور کنین

توجه توجه و باز هم توجه

عامل نرسیدن مسعود رجوی به قدرت شورای رهبری بوده

والله بالله توی آلبانی هم شاید یه چیزی پیدا کنه برای معرفی عامل اصلی، شاید نداشتن نیروی دریایی

نخند خوب

یه وقت دیدی گفت چون آلبانی وصله به آبهای آزاد، چون اینو نداشتیم، پشت این موندیم برای رسیدن به قدرت.

هر کس چند بار توی نشست های مطول مسعود رجوی بوده باشه میفهمه کلا یکی از هزار ترفند رجوی سفسطه کردنه، باور کنید. طرف اونقدر وقیحه که هیچوقت کم نمیاره.

س. ه. اسیر آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید