ایران قلم: جدایی علامه الحسینی مشاور ارشد مریم رجوی در امور کشورهای عربی و اسلامی از فرقه مجاهدین

0
1116

 مریم رجوی اعتراف می کند که علامه حسینی یک شخصیت برجسته لبنانی می باشد که زندان و اذیت و آزار نیز او را مجبور نکرد که علیه مجاهدین سخن بگوید. مریم رجوی می گوید:  او فشارها را تحمل کرد و در مقابل فشارها ایستاد و از جمله  شنیدم که علامه با صدای بلند و رسا در صحن  دادگاه گفت من با مجاهدین خلق هستم چون آنها بر حق هستند و با آنها باقی خواهم ماند. بلافاصله بعد از این سخنان مریم رجوی نیز حضار که در ردیف اول آن مهدی ابریشمچی ، محسن رضایی ، معصومه بلورچی، دولت نوروزی و شهرزاد حاج سید جوادی نشسته بودند به شدت علامه حسینی را تشویق می کنند و … اکنون پرسشی که مطرح می شود این است که آیا فرقه مجاهدین ترور شخصیت در مورد علامه حسینی را مثل سایر منتقدین وناراضیان از سیاست های مجاهدین خلق آغاز می کند ؟ آیا رهبری مجاهدین خلق انتقادات  فردی که چنین جایگاه رفیعی به قول خود مریم رجوی  در تشکیلات مجاهدین خلق داشته است را تحمل می کند ؟ پاسخ به اعضای سازمان در آلبانی چه خواهد بود؟ زیرا تقریبا همه اعضای سازمان اهمیت جایگاه علامه حسنی را می دانسته اند. باید منتظر شد و دید که مریم رجوی چه پاسخی دارد.

جدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی در امور کشورهای عربی و اسلامی از فرقه مجاهدین

ایران قلم ـ 10.07.2017

جدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی در امور کشورهای عربی و اسلامی از فرقه مجاهدین

ایران قلم ـ 19.07.2017

آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی در امور کشورهای عربی و اسلامی از فرقه مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت جدا شد. علامه حسینی که یکی از روحانیون شیعه لبنانی می باشد، روز  شنبه 8 یولی 2017  با شرکت در گردهمایی اعضای منتقد و سابق مجاهدین خلق در شهر پاریس اعلام جدایی و قطع همکاری خود با مجاهدین خلق و شورای دست ساز رجوی  به نام ” شورای ملی مقاومت ” اعلام کرد ، این در حالیست که علامه حسینی جایگاه ویژه و بسیار مهمی در تشکیلات مجاهدین خلق در منتطقه خاورمیانه و کشورهای عربی و اسلامی بر عهده داشته است . او تقریبا بیش از یک دهه در ارتباط تنگاننگ با مجاهدین خلق بوده است و همیشه مسدولیت کارهای وی بر عهده مریم رجوی و محمد سید المحدثین بوده است .آقای علامه حسینی در نشست جداشدگان از فرقه مجاهدین خلق ابعاد مختلفی از انحراف و سرکوب در درون تشکیلات مجاهدین خلق تا خیانت و وابستگی فرقه مجاهدین در بیرون به کشورهای جنگ طلب را تشریح کرد که بتدریج در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

فیلم سخنان مریم رجوی که به استقبال علامه حسینی در شهرک اووروسوراز پاریس امده است و از وی به شدت تجلیل می کند به اندازه کافی بحث را روشن می کند که چه جایگاهی آقای علامه حسینی در پیشبرد سیاست های مجاهدین خلق در کشورهای عربی داشته است. از سخنان مریم رجوی و  اقدام تشکیلاتی هماهنگ اعضای سازمان در مقر اوروسواز که فرقه مجاهدین به چند نکته مهم می توان اشاره کرد، در این فیلم ویدئویی :

ـ اعضا و مسئولین سازمان مجاهدین ضمن استقبال از علامه حسینی دست جمعی در حالیکه شاخه های گل نثار وی می کنند شعار التقاطی  عربی و فارسی می سرایند و می گویند: اهلا و سهلا مرحبا خوش امدی خوش امدی

ـ مریم رجوی ضمن اینکه شخصا خودش به استقبال علامه حسینی می آید، خطاب به وی و حاضرین می گوید که : جناب علامه حسینی شجاعانه پرچم شیعه علوی را در مقابل ولایت فقیه برافراشته است.

ـ مریم رجوی اعتراف می کند که علامه حسینی یک شخصیت برجسته لبنانی می باشد که زندان و اذیت و آزار نیز او را مجبور نکرد که علیه مجاهدین سخن بگوید. مریم رجوی می گوید:  او فشارها را تحمل کرد و در مقابل فشارها ایستاد و از جمله  شنیدم که علامه با صدای بلند و رسا در صحن  دادگاه گفت من با مجاهدین خلق هستم چون آنها بر حق هستند و با آنها باقی خواهم ماند. بلافاصله بعد از این سخنان مریم رجوی نیز حضار که در ردیف اول آن مهدی ابریشمچی ، محسن رضایی ، معصومه بلورچی، دولت نوروزی و شهرزاد حاج سید جوادی نشسته بودند به شدت علامه حسینی را تشویق می کنند و …

اکنون پرسشی که مطرح می شود این است که آیا فرقه مجاهدین ترور شخصیت در مورد علامه حسینی را مثل سایر منتقدین وناراضیان از سیاست های مجاهدین خلق را آغاز می کند ؟ آیا رهبری مجاهدین خلق انتقادات  فردی که چنین جایگاه رفیعی به قول خود مریم رجوی  در تشکیلات مجاهدین خلق داشته است را تحمل می کند؟ پاسخ به اعضای سازمان در آلبانی چه خواهد بود؟ زیرا تقریبا همه اعضای سازمان اهمیت جایگاه اور ا می دانسته اند. باید منتظر شد و دید که مریم رجوی چه پاسخی دارد.

عکس های گردهمایی اعضای جداشده از مجاهدین خلق با علامه حسینی را در ابتدای این نوار ویدئویی می توانید مشاهده کنید

alame Hosseini -mojahedin 30

———————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید