سخنرانی محمد کرمی در نشست علامه الحسینی در مورد سازمان مجاهدین

0
702

سخنرانی محمد کرمی در نشست علامه محمد علی الحسینی در مورد سازمان مجاهدین

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، یازدهم ژوئیه ۲۰۱۷:… من از طرف انجمن فریاد آزادی که به عنوان سخنگوی صدای خاموش شدگان دوستان اسیر در کمپ فرقۀ رجوی در آلبانی اسیر هستند صحبت می کنم و سلام دوستان اسیر خود را که در جریان این سمینار هستند به خدمت حضار می رسانم . مهمانان عزیز و دوستان خدمت شما برسانم که در یک زد و بند سیاسی که مریم قجر عضدانلو (رجوی) با …

علامه حسینی مشاور مریم رجوی اعلام جدایی کردجدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی از فرقه مجاهدین

لینک به منبع

سخنرانی محمد کرمی در نشست کنفرانس افشاگری علامه محمد علی الحسینی در مورد سازمان مجاهدین – پاریس

با سلام خدمت مهمانان گرامی بویژه استاد علامه سید محمد علی الحسینی و دوستانی که از راه دور به این سمینار تشریف آورده اند.

من از طرف انجمن فریاد آزادی که به عنوان سخنگوی صدای خاموش شدگان دوستان اسیر در کمپ فرقۀ رجوی در آلبانی اسیر هستند صحبت می کنم و سلام دوستان اسیر خود را که در جریان این سمینار هستند به خدمت حضار می رسانم .

مهمانان عزیز و دوستان خدمت شما برسانم که در یک زد و بند سیاسی که مریم قجر عضدانلو (رجوی) با دفتر کمیساریای عالی پناهندگی در آلبانی و با بخشی از دولت آلبانی داشته است. در این زدو بند توانسته کمک هزینه ای که می بایست قانونا توسط کمیساریا یا دولت آلبانی به افراد جدا شده پرداخت شود را به کنترل خود در بیاورد. در واقع این کمک هزینه الآن توسط فرقۀ رجوی پرداخت می شود. به دستور مریم قجر عضدانلو و برخلاف توافق اولیه که پرداخت این کمک هزینه ۵۰۰ دلار بود این مبلغ به ۲۲۰ دلار کاهش یافته است. از این مقدار هم باز هر ماه تحت عنوان های مختلف ۵۰ دلار از کم می کنند.

باید به اطلاع سروران گرامی برسانم که طبق دستور مریم قجر عضدانلو از افراد جدا شده هر کسی با ما جدا شده ها در اروپا در تماس باشد و یا با سیاست های فرقه مخالفت کند و مصاحبه یا اعتراضی نماید، کمک هزینۀ او را قطع می کنند که در حال حاضر تعدادی از دوستان ما به خاطر تماس با ما یا مخالفت با سیاست های این فرقه کمک هزینه شان قطع شده است که الآن بیش از چهار ماه است که هیچ کمک هزینه ای دریافت نمی کنند و در این رابطه برای کمیساریای عالی پناهندگی در ژنو ، بخش رسیدگی به شکایت ها کمیساریا ، نامه نوشته و اعتراض کرده ایم و همچین به این اعتراض شده که چرا کمک هزینه پناهنده ها که باید توسط کمساریا یا دولت آلبانی پرداخته شود به دست فرقه رجوی سپرده شده است که انها از این اهرم برای سرکوب و خاموش کردن صدای معترضین ومخالفین خود در آلبانی استفاده می کنند. افراد جدا شده که در این شرایط سرگردانی برای کمک هزینه و سرپناه قرار دارند زمانی هم که به این ارگان ها در آلبانی مراجعه می کنند، دولت آلبانی و دفتر کمیساریا در آلبانی آنها را به هم دیگر پاس می دهند.

چند هفته قبل ۱۵۰ نفر درخواست جدا شدن از تشکیلات فرقه رجوی را داده بودند که مریم قجر عضدانلو شخصا به این افراد گفته است از آنجائی که کمک هزینه را ما می پردازیم هرکس بخواهد جدا بشود مطلقا هیچ گونه پولی نمی دهیم، تمام کار های اداری شما را که پیگری می کردیم متوقف خواهیم کرد و هر فردی با این شرایط می خواهد جدا بشود می تواند برود.

موضوع بعدی این است که فرقۀ رجوی در آلبانی توانسته است پادگانی را که قبلا متعلق به نیروهای ناتو در نزدیکی فرودگاه تیرانا بود تحویل بگیرد و بیش از یک ماه است که دارند کارهای آماده سازی آن را انجام می دهند که تمام نیروها را به آنجا منتقل کنند. در نزدیکی این پادگان هیچ محل مسکونی، شهرک یا روستایی وجود ندارد و تقریبا در ۳۰ کیلومتری شهر است.

در خاتمه از تمامی مهمانان گرامی و دوستان درخواست دارم که در این رابطه نامه های اعتراضی برای کمیساریای عالی پناهندگی در ژنو ارسال کنند و درخواست کنند مطابق قانون بین المللی که کمک هزینه و سرپناه به پناهندگان تعلق می گیرد برای افراد جدا شده از فرقه رجوی این قانون به اجرا در بیاید.

با تشکر از شما : نماینده و سخنگوی اسیران در البانی

محمد کرمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید