اولین تو دهنی به مریم قجر عضدانلو بعد از کنفرانس ویلپنت

0
496

اولین تو دهنی به مریم قجر عضدانلو بعد از کنفرانس ویلپنت

(فرار سیاوش سیفی، محمود ممبینی)

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، پانزدهم ژوئیه ۲۰۱۷:… آقایان سیاوش سیفی و محمود ممبینی که هر دو از فاز سیاسی همراه تشکیلات سازمان بودند روز چهار شنبه ۲۱ تیر ماه ( ۱۲ ژوئیه ) از مقرهای فرقۀ رجوی در آلبانی فرار کرده و از این فرقه اعلام جدایی کردند …. روی پای خود و مستقل بودن سخت است اما برخلاف آنچه که سران فرقه می گویند تا به حال هیچ کدام از جدا شده … 

لینک به منبع

اولین تو دهنی به مریم قجر عضدانلو بعد از کنفرانس ویلپنت

دو نفر از فرماندهان ارشد فرقۀ رجوی که هر کدام ۳۹ سال سابقه تشکیلاتی دارند بعد از شوی سالانۀ مریم قجر عضدانلو در ویلپنت پاریس از این فرقه جدا شدند و بدین ترتیب تودهنی محکمی به مریم قجر که در شوی مذکور مدعی تشکیل هزار اشرف شده بود زدند. آقایان: سیاوش سیفی و محمود ممبینی که هر دو از فاز سیاسی همراه تشکیلات سازمان بودند روز چهار شنبه ۲۱ تیر ماه ( ۱۲ ژوئیه ) از مقرهای فرقۀ رجوی در آلبانی فرار کرده و از این فرقه اعلام جدایی کردند .
این جدایی آقایان سیاوش سیفی و محمود ممبینی را به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض می کنیم و بهترینها را برای این دوستان خوبمان در این دنیای آزاد آرزو داریم. به امید اینکه در زندگی دوباره شان مانند همۀ جداشدگان که از صفر شروع می کنند، موفق و سرفراز باشند.

دوستان عزیز،
روی پای خود و مستقل بودن سخت است اما برخلاف آنچه که سران فرقه می گویند تا به حال هیچ کدام از جدا شده ها از گرسنگی نمردند بلکه به آرامش و زندگی سرشار از صفا و مهر و محبت بازگشتند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید