ویلپنت فقط “خیمه شب بازی ” را برای ما تداعی میکند!!

0
665

ویلپنت فقط “خیمه شب بازی ” را برای ما تداعی میکند!!

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  شما دربرابر آزادی عمل اسرای خود که به لطایف الحیل آنها را فریب داده اید ، انصافا هم مقاومت جانانه ای نشان میدهید. آفرین بر شما! بقیه ی کارهایتان ، وادار کردن اعضای خود به نیاندیشیدن وفسیل شدن است واین کار بخاطر آنست که شما مدت های مدیدی است که مردم و توان زیاد آنرا برسمیت نمی شناسید و رمز … 

http://iran-interlink.org

ویلپنت فقط “خیمه شب بازی ” را برای ما تداعی میکند!!

۲۵/۰۴/۱۳۹۶

من منت بر سر ” عارف شیرازی نامی – از ادوات رجوی ) گذاشتم که سخنان خسته کننده اش را به قسمت های کوچکتر و کمتر خسته کننده تر تقسیم کردم تا  شاید خواننده ی محترم میلی به خواند ن چکیده ی نظرات او ونقد کوتاه من براین نظریات داشته باشد!

اودرمطلب بلند بالای خود که نام ” ویلپنت تجلی گاه قدرت آلترناتیو سازمان یافته و سرمایه مردم ایران در مسیر آزادی ” بر آن گذاشته ، میآورد :

” گردهمایی بزرگ مقاومت در ویلپنت پاریس با شکوهتر از همیشه برگزار شد …شکوه و عظمتی که مبیّن قدرت آلترناتیو دمکراتیک و توان تشکیلاتی آن به مثابه تنها سرمایه مردم ایران در مسیر سرنگونی رژیم آخوندی می باشد. سرمایه ای گرانبها و گنجینه ای ارزشمند برای ملت ایران در پیکار آزادی. همان حلقۀ مفقوده ای که در نهضت مشروطیت، دوران مصدق کبیر و در انقلاب پنجاه و هفت فقدان آن عامل به شکست منجر شدن جنبش گشته و راه خمینی برای دستبرد زدن به انقلاب را هموار نمود “.

بادکنک هوا کردن ، استفاده ی تمام از فنون رقص نور وشگردهای بی پایان فیلمبرداری تنها نمود این شب خیمه بازی بود که هیچ ربطی به قدرت وتوان تشکیلاتی ندارد وهر صحنه ساز ماهری با خرج یک صدم هزینه هایی که باند رجوی بحساب عربستان کرد، میتوانست چنین مراسمی را بنمایش بگذارد.

کارگردانان فیلم ها ، آنچنان صحنه هایی خلق میکنند که این سناریوی مریم رجوی ، به گرد پای آنهم نمی رسد وبنابراین این شو یا کارناوال ، احتیاج باینهمه صرف وقت وپول ، برای تبلیغ مکرر ومکرر آن ندارد!

دیگر اینکه با گفتن اینکه این خیمه شب بازی تنها سرمایه ی مردم ایران است ، ما را تحقیر ومایوس نکنید !

مبارزه ی شما ها برای هرچه باشد ، برای آزادی نمیتواند باشد که شما تجربه ای ازآن ندارید و تشکیلات تان تنها مانند روبات های برنامه ریزی شده است که میتواند ، نمایش مضحکی از آزادی ارائه نماید!

چرا که باند رجوی ، ترتیباتی در درون تشکیلات فراهم ساخته که آزادی درآن به توقعی دست نیافتنی تبدیل شده است!

دیگر اینکه خودتان را با مصدق و … مقایسه نکنید وحتی قبول کنید که ارزشی در سطح آن فراماسونر ها که انقلاب مشروطه را از مسیر خارج کرده وبلعیدند ، ندارید!!

درادامه :

” سخن از «سرمایه» مردم ایران در نبرد آزادی و رهایی است. سرمایه ای ذیقیمت و گرانبها که سرنوشت مردم و پیروزی آنها در نبرد با دیکتاتوری ضد بشری و قرون وسطایی آخوندی در گرو آن می باشد. یعنی همان تشکیلات منسجم و پولادین و آبدیده که با عبور پنجاه و چند ساله از سهمگین ترین حوادث و سونامی های سیاسی و نظامی با رهبری پاکباز و فوق العاده هوشیار، متکی به یک ایدئولوژی توحیدی وعمیقا انقلابی…و بگفته ناظران بین المللی به «یک اپوزیسیون قابل اعتماد» تبدیل شده است “.

وچه غافل اند این مردم ایران که خبری ازاین سرمایه ی خود ندارند!!

همچنین دروغ نگویید وبدانید که ما میدانیم خبری از آن تشکیلات ۵۰ سال پیش نیست  و رجوی بوالهوس وخود شیفته با همکاری دوستان نزدیکش وازجمله  ودرراس همه – مریم رجوی – آنرا استحاله کرده وتبدیل به  جریان سکتاریستی صرف نموده است !!

رهبری پاکباز وانقلابی هم دربین نیست و کسی که در تمامی برهه ها فرار را برقرار ترجیح داده ودر اقامتگاه های نرم وگرم غنوده ودرتکامل این آسایش طلبی حرمسرای بی نظیری برای خود دست وپا کرده ، هر پدر سوخته ای هم که باشد ، انقلابی نامیده نمیشود!

دیگر اینکه به حرف های این ناظرانی که پول گرفته اند تا شهادت بدهند ، توجهی نکنید که زمانی درمقابل پول بیشتر ، عکس حرف هایی را که حالا زده اند ، خواهند زد ومیزان اعتبار اظهار نظر آنها ، رابطه ی مستقیم با مقدار پولی که میگیرند یا منافعی که بدست میآورند ، مرتبط است!!!

عارف شیرازی می نویسد :

” خانم رجوی در این خصوص اظهار داشت: …ما از شما می خواهیم که «مقاومت در مقابل ستم» را به رسمیت بشناسید. همان چیزی که در اعلامیه جهانی حقوق بشر و در اعلامیه حقوق بشر و شهروندی فرانسه آمده است. همان چیزی که در بیانیه استقلال آمریکا آمده است. اینکه “وقتی حکومتی حافظ حقوق مردم نیست، مردم حق دارند آنرا برکنار سازند و به جای آن حکومت مورد علاقۀ خود را به وجود آورند “.

برسمیت شناختن اینها منوط به پذیرش قبلی ازطرف مردم ایران است پس بجای فرار به جلو ، ابتدا نظر مثبت مردم ایران را بسوی خود جلب کنید وبرای انجام این مهم ، سیستم انتخاباتی را درتشکیلات خود براه اندازید ، اعضای خود را برای مطالعه وتماس مرتب با جهان خارج ومخصوصا خانواده های همواره نگرانشان آزاد بگذارید ومنتظر باشید که ابتدا خانواده های این گروگان های رجوی به شما اعتماد کنند وآنگاه راه طولانی جلب رضایت مردم را درپیش گیرید!!

توقع این چنین بزرگ برای  محقق شدن کاری که حتی گام های اولیه را برای آن برنداشته اید ، بشدت نابخردانه است!!

همینطور :

” خانم رجوی در ادامه اضافه نمود: «وقتی ملتی یک جایگزین سیاسی را ارائه می کند یعنی به سرمایه ای بزرگ برای کسب آزادی رسیده است. از اینرو در نبرد با هیولای ولایت فقیه، ملت ایران مباهات می کند که با مقاومت و رنج و خون بسیار، یک بدیل دمکراتیک خلق کرده است. سرمایه و عامل هدایت کننده و تعیین کننده ای که در زمان شاه وجود نداشت … “.

منظور مردم ایرانند ودر مکان جغرافیایی آن زندگی میکنند؟!

این مردم ساکن در داخل کشور فعلا حضور درپای صندوق رای را برای بهبود وضع زندگی خود ارجح تر شمرده اند وسرمایه ی خود را در رای خود می بینند وابدا دچار این توهم نیستند که هدایت کننده ای بهتر ازدوران شاه دارند واساسا اعتمادی به این نوع ” هدایت کننده ” نداشته و درسطح نازل آن چنانی قرار ندارند که زمام امور خود را به گروهی افسار گسیخته وضدملی ای بنام سازمان مجاهدین خلق رجوی بشمارند!

ودر آخر کلام :

” و سرانجام خانم رجوی در قسمت دیگری از سخنان خویش تاکید نمود:«مقاومت ما کاوه و آرش و سیاوش را در خود زنده کرده است. آنقدر از آتش می گذرد، آنقدر جانِ بی تابش را در چلۀ کمان خواهد گذاشت تا بندها در دماوند از هم بگسلد. تا ایران رها شود. تا ایران گلستان آزادی و عدالت شود “.

شما دربرابر آزادی عمل اسرای خود که به لطایف الحیل آنها را فریب داده اید ، انصافا هم مقاومت جانانه ای نشان میدهید. آفرین بر شما!

بقیه ی کارهایتان ، وادار کردن اعضای خود به نیاندیشیدن وفسیل شدن است واین کار بخاطر آنست که شما مدت های مدیدی است که مردم و توان زیاد آنرا برسمیت نمی شناسید و رمز موفیت خود را بکار گرفتن این سیاهی لشکر صم وبکم ، در بند بازی وداد وستد با قهارترین دشمنان مردم ایران وجهان میدانید!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید