سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدار علامه محمد علی الحسینی با جدا شده گان

0
436

سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدار علامه محمد علی الحسینی با جدا شده گان . ( ۱)

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هفدهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  علامه به تاکید می گفت من در این دوران متوجه شدم که سران فرقه رجوی از اعضاء نگون بخت بعنوان ابزاربرای اهداف کثیف خودشان استفاده می کنند و این در هیچ دین و مذهبی نمی گنجد الاء در میان فرقه ها که یک مثل از فرقه قدیمی مثال زد و فرقه رجوی داعشی با ان فرقه مقایسه کرد . سپس علامه گفت : من از … 

علامه حسینی مشاور مریم رجوی اعلام جدایی کردجدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی از فرقه مجاهدین 

لینک به منبع

سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدار

علامه محمد علی الحسینی با جدا شده گان . ( ۱)

محمد رزاقی علامه حسینی لبنانی پاریس 2017روز ۸ جولای در پاریس سمیناری با شرکت نماینده گان انجمنها و عده ای از جدا شده ها از فرقه رجوی با حضور علامه محمد علی الحسینی برگزار شد .

واقعیت اینکه قبل ازسمینار یک موضوع اساسی ذهنم درگیر کرده بود انهم اینکه چطورمی توان در دیدار چند ساعته انچه درمدت ۲۰ سال در تشکیلات فرقه مافیائی و تروریستی بر ما گذشت بیان کرد !

چون به هر کس قوانین ضد انسانی و فرقه گرایانه تشکیلات رجوی داعشی تعریف کردیم ۲ چه برای ایرانی و یا اروپائی حتا زمانی که در اسارت و زندان  تیف در عراق ساخته رجوی داعشی و جنایتکاران جنگی امریکائی مثل ژنرال دیوید فیلیپس ؛ سرهنگ وسلی مارتین و … انچه می شنیدند برایشان قابل فهم نبود و واکنش اولیه شان این بود که چرا اینهمه محدودیت و قوانین سخت تحمل کردید باید از این فرقه زودتر جدا می شدید و برای انهم باز توضیح می دادیم که خروج از سازمان عواقب سخت داشت ۲ سال زندان اردوگاه اشرف و بعد هم تحویل زندان بد نام ابوغریب صدام و …

با همین ذهنیت در این سمینار شرکت کردم . در شروع جلسه  استاد غلام بعد از معرفی علامه محمد علی حسینی و سابقه همکاری وی با فرقه رجوی بصورت مختصر اشاره کرد و سپس علامه شروع به صحبت کرد .

علامه محمد علی در شروع سخن خود ضمن ابراز خوشحالی از دیدار و بودن در جمع جد اشده ها گفت من قبل از شروع صحبتهایم می خواهم رسما در حضور شما بگویم توبه می کنم و برائت می کنم از فرقه رجوی دیکتاتور !

سپس علامه به تاکید گفت می دانم با اعلام جدائی و افشاء دیکتاتوری رجوی سران این فرقه در صدد ترور من خواهند بود !

بعدعلامه  فیلمی از حضورش در ویلای مریم قجر را برای افردای که در سمینار بودند از گوشی تلفن شخصی خود پخش کرد که فیلم استقبال اعضاء فرقه رجوی در اردوگاه فرقه رجوی داعشی در اور سوراواز و شعارهائی که اعضاء فرقه در خوش امد گوئی به علامه سر می دادند ( اهلآ و سهلآ ؛ خوش امدی ؛ خوش امدی ) و در ادامه فیلم دیدار علامه با مریم قجر و سخنرانی مریم قجر و تعریف و تمجید از علامه روی سن و …. که در کنار علامه ملیجک دربار رجوی ( محدثین مفت خور ) ایستاده بود و مهدی ابریشمچی زن فروش و در حقیقت ژتون فروش مریم قجر در ردیف اول با دیگر سران فرقه روی صندلی لم داده بود و با افتخار سخنان همسر سابق عروس هزار داماد فعلی خود را گوش می داد .

سپس علامه به شناخت خود در مدت ۱۰ سالی که با فرقه رجوی داشت اشاره کرد و گفت :

من مدتی که با سران فرقه رجوی داعشی در ارتباط بودم از دیکتاتوری و فریبکاری این فرقه و استفاده ابزاری از اعضاء نگون بخت به ماهیت اصلی رجوی داعشی پی بردم .

ایشان گفتند : زمانی که اعضاء نگون بخت در عراق بودند مریم قجر داعشی با برگزاری جلسات مختلف و دادن دلارهای کلان  به یک مشت می خواست اعضاء را در عراق برای مطامع خود نگه دارد در حالی که شخص مریم قجر و دیگر سران فرقه خودشان در اروپا و بطور خاص در ویلای اور سوراواز خوشگذرانی می کردند از ما می خواستند که از ارتباطی که با شخصیتها و دولتهای مختلف داریم بر مانده گاری اعضاء نگون بخت در عراق تلاش کنیم !

علامه محمد علی الحسینی حتا اضافه کردند شخص مریم قجر از علامه خواسته بود که از نفوذ و رابطه خود با دولت اذربایجان استفاده کرده و اعضاء از عراق به کشور اذربایجان منتقل شوند وی گفت استدلال مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی این بود که چون کشور اذربایجان با ایران همسایه هست و مرز مشترک با ایران دارند بهتر است که اعضاء فرقه در کنار مرزهای ایران باشند تا امید خودشان را از دست ندهند !

علامه به تاکید می گفت من در این دوران متوجه شدم که سران فرقه رجوی از اعضاء نگون بخت بعنوان ابزاربرای اهداف کثیف خودشان استفاده می کنند و این در هیچ دین و مذهبی نمی گنجد الاء در میان فرقه ها که یک مثل از فرقه قدیمی مثال زد و فرقه رجوی داعشی با ان فرقه مقایسه کرد .

سپس علامه گفت : من از صحبتهای خصوصی با اعضاء با سابقه و سران فرقه به دیکتاتوری رجوی و قوانین فرقه گرایانه رجوی پی بردم ! ایشان گفتند اعضاء با سابقه فرقه رجوی در خلوت خود و در اصل با وی مخالف هستند وی گفت یکی از اعضاء قدیمی فرقه گفت تمام کارهای رجوی ضد انسانی و ضد اخلاقی و اسلامی هست و تمامآ بر ضد قران و سنت پیامبر هست اما از اینکه اعلام جدائی بکنم می ترسم اگر بخواهم جدا شوم درکوتاه ترین مدت در همین اروپا من ترور می کنند !

علامه گفت : من از اظهارات اشخاصی که درون فرقه هستند به دیکتاتوری یک شخص بنام رجوی پی بردم و صحبتهائی که الان پیش ما می کنم ممکن مرا هم به این زودی سران فرقه رجوی  ترور کنند ولی من از مرگ ترسی ندارم .

سپس علامه نگرانی خود از وضعیت اعضاء جدا شده در البانی گفتند : می دانم عده زیادی از برادرانمان در البانی از فرقه رجوی جدا شده اند و سران فرقه تا انجا که می توانند اعضاء جدا شده را تحت فشار قرار داده اند که برادران جدا شده دست به افشاگری نزنند و حتا سران فرقه انها را تهدید جانی کرده است .

ادامه دارد ….

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید