چهار دهه ایست که این پرچم برافراشته منشاء خیری نبوده!

0
382

چهار دهه ایست که این پرچم برافراشته منشاء خیری نبوده!

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، هجدهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  ما این اطمینان قطعی را بشما میدهیم که خواب آخوندها به هردلیلی که آشفته شود ، بخاطر این نوشته ها وآن اقدامات سفیهانه وشوهای تهوع آور شما ، آشفته نمی شود. درعوض، خانواده های گرفتار شامل این ادعای شما هستند !! چرا که میبینند ، عزیزانشان در چه … 

http://iran-interlink.org

چهار دهه ایست که این پرچم برافراشته منشاء خیری نبوده!

۲۷/۰۴/۱۳۹۶

نکیسا بامداد هم ازشعار دهندگان مطرح بنفع فرقه ی رجوی است و سایت های این فرقه ازسر نبود مطلب چشمگیر توام با استلالات علمی ومنطقی ، این شعارها را بجای مقاله منتشر میکنند.

او دراین شعارنامه ی ”  پرچم سرنگونی ” مینویسد :

” برگزاری کهکشان مقاومت ایران امسال نیز چون سالهای گذشته با دو پیام روشن همرا بود. اول آنکه این رژیم در آستانه سرنگونی است. رژیمی که از همان آغاز هرگز جایگاهی در بین مردم ایران و جامعه بین المللی نداشته و ندارد. دوم آنکه آلترناتیو قدرتمند و مشروعی وجود دارد که تغییر این رژیم و برقراری عدالت و داشتن کشوری آزاد و دمکراتیک منطبق با منشور ملل متحد که شایسته مردم شریف ایران است را می تواند محقق کند. بنابراین باید پرچم سرنگونی را برافرازیم “.

خواننده ی محترمی که از کنه مطلب بیخبر است ، باید بداند که منظور “ازکهکشان بزرگ مقاومت ” ، همان مراسم کارناول گونه ی مریم رجوی بود که به همراه پیروپاتال های خونخوار وبازنشسته ی پارلمان ها واعضای دولت های غرب – عمدتا آمریکا – که بدون استثناء برای جلوگیری از تکه پارچه شدن نظام ظالم تک قطبی سلطه وتابعیت یقه درانی میکنند ، ریزه خواران خارج نشین باند رجوی و جوانانی که که کشورشان بدست همین جهانخواران ویران شده و زندگی درحالت پناهندگی در غرب را میگذرانند ، برگزار شده بود وحرفی جز برعلیه منافع ملی ایران و بنفع جاه طلبی های رجوی ها وحسد ورزی های بعضی همسایگان مرتجع زده نشد!

این خانم عقلش نمی رسد که این پرچم ، از سال ۱۳۶۰ برافراشته شده وابدا منشآ خیری برای ملک وملت ایران نبوده مگر اینکه بگوید تاکنون نیمه برافراشته بوده وحال بادیدن مهمانان آنچنانی ، تحریک گردیده وبرافراشته تر شده است!

اینکه حکومت جایگاه مردمی دارد یا نه ، موضوعی است که مردم ایران درعمده حرکات خود نشان میدهند  وخواهند داد!

اما آن جامعه ی جهانی که ازابتدا ایران را قبول نداشته ، جامعه ی جهانی که نه ! بلکه سیستم سلطه وتابعیتی بود وهست که چیزی بنام روابط  حتی نسبتا برابر ومتقابلا سودمند را قبول ندارد وتسلیم  شدن بلا قید وشرطی را ازدیگر کشورها توقع دارد که بنظر نمی رسد که دولت وملت ایران ، این آمادگی را باین زودی ها- یا هرگز- بدست آورد!!

دیگر اینکه ، این ” آلترناتیو ”  اولا بلحاظ اقامت نباتی گونه وفسیلی اکثریت نیروهایش درقلعه ی تیرانا ، نمیتواند قوی باشد!

ثانیا ،  میزان دموکراتیک بودنش ازبابت مناسبات برده داری موجود درتشکیلاتش ، سنجیده شده ونتیجه گرفته می شود که دریک جمع باروابط برده دارانه ، ادعای دموکراسی که بمعنای اعمال حاکمیت اکثریت مردم است ، ادعایی مضحک وچندش آور است !

تشکیلات رجوی هرگز درطول حیات خود ، برای یک بار هم دست به انتخابات درونی نزده و انس والفتی با این مقوله ندارد و چون این چنین است ، هر ادعای دموکراسی خواهانه اش پشیزی ارزش نخواهد داشت !

با این وجود، اگر این خانم اصرار به دموکراسی دارد، تلاش کند این مسئله را دردرجه ی اول درتشکیلات رجوی پیاده کند!!!

و نیز

” … بلکه همچنین پاسخی بود به همه آنانی که مبارزات مردم و مقاومت ایران را تخطئه می کنند و به قدرت و عظمت این مقاومت از موضع کین و حسد می نگرند و از اینرو مذبوحانه تلاش می کنند تا بر دستآوردهای آن سرپوش بگذارند. اما مگر می شود بهار را از آمدن باز داشت و خورشید را در پس ابرها برای همیشه پنهان کرد “؟

شعار دادن و بادکنک وگاهی فیل هوا کردن که مبارزه نیست عزیز!

فرد مبارز هم سالیان سال دود چراغ میخورد وعلم مبارزه و وطن دوستی یادمیگیرد وهم همراه مردم زندگی میکند که به آنها بیآموزد وخود ازآنان بیآموزد !!

سازمان شما فاقد این خصوصیات است!

اگر دوستان واقعی داشته باشید ، اشک چشمانشان ازاین کارهای شما سرازیر میشود ودشمنانتان هم که باصدای بلند وازته دل میخندد وآنچه درمورد شما عمل نمیکند، حسادت است.

سطر آخر صحبت هم که حرف معروف مسعود رجوی است که دیدیم درمورد خودش مصداقی نداشت!!

درخاتمه :

” اگر نبود چنین سازمان و تشکل منسجم و هدفمندی که هرگز اهل مصالحه و کوتاه آمدن در برابر فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران نیست به جرات میتوان گفت که آخوندها هرگز خوابشان آشفته نمی شد “.

ما این اطمینان قطعی را بشما میدهیم که خواب آخوندها به هردلیلی که آشفته شود ، بخاطر این نوشته ها وآن اقدامات سفیهانه وشوهای تهوع آور شما ، آشفته نمی شود.

درعوض، خانواده های گرفتار شامل این ادعای شما هستند !!

چرا که میبینند ، عزیزانشان در چه دامی گرفتار شده وچگونه عمر گرامی خود را بخاطر بوالهوسی های این زن وشوهر ، به هدر میدهند!

این آشفته خوابان ، ما اعضای فلک زده ی خانواده های مربوط به ساکنین کمپ تیرانای آلبانی هستیم وبطور بی جایی ازجانب آشفته خوابی آخوند ها ، نگران نباشید!

گروهی از خانواده های گرفتار مناسبات رجوی

آذربایجان شرقی- ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید