محمد سیدی : جواهر گمشده + ویدئو

0
1161

جواهر گمشده + ویدئو

محمد سیدی، سایت نجات یافتگان در آلبانی، بیست و سوم ژوئیه ۲۰۱۷:… رهبران فرقه های ایدئولوژیک برای تکوین و تکمیل ساختار یک فرقه نیاز به یک محیط ایزوله برای مغز شویی و کنترل نیرو دارند و نخستین گام برای ایزوله کردن فرد ، دور کردن او از  عشق و محبت خانواده  است . بدون تردید خانواده مهمترین مانع و رقیب رهبران فرقه ها هستند ، چرا که در هسته خانواده است که افراد می توانند نسبت یه یکدیگر عشق … 

لینک به منبع

جواهر گمشده

https://youtu.be/IvroZF9UuWM

خانواده ها قربانیان فراموش شده مجاهدین خلق فرقه رجویرهبران فرقه های ایدئولوژیک برای تکوین و تکمیل ساختار یک فرقه نیاز به یک محیط ایزوله برای مغز شویی و کنترل نیرو دارند و نخستین گام برای ایزوله کردن فرد ، دور کردن او از  عشق و محبت خانواده  است . بدون تردید خانواده مهمترین مانع و رقیب رهبران فرقه ها هستند ، چرا که در هسته خانواده است که افراد می توانند نسبت یه یکدیگر عشق بورزند و ابراز محبت کنند . بنابراین تا زمانیکه  فرد در خانواده مورد حمایت های عاطفی قرار دارد، رهبر هیچ فرقه ای نمی تواند جایگزین مناسب برای خانواده باشد.از همین رو رهبران فرقه ها با شناخت از از این موضوع  و کسب توانایی های لازم  برای مدیریت بحران های روانی و کنترل نیرو  گام اول یعنی ” جدایی فرد از خانواده ” را محکم و قاطع بر می دارند. اگر فرد عضو فرقه از این مرحله عبور کرد و این جواهر گرانبها را گم کرد ، خود ” گمشده ” ای خواهد شد که رهبری فرقه زمینه های لازم را برای تسخیر فکر و قلب عضو فرقه بدست آورده است و در این مسیر است که   رهبری فرقه   به آسانی فرد را می تواند در پروسه مغزشویی به یک رباط تبدیل کند که بدون چون و چرا فرمان ها را اطاعت کند. فیلم کوتاه زیر داستان یکی از اعضای فرقه مجاهدین می باشد که ” گمشده ” خود را باز می یابد و  از اسارت ذهنی و جسمی فرقه رهایی می یابد.

محمد سیدی ـ ۲۳٫۰۷٫۲۰۱۷

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29350

اعتراف فرقه مجاهدین از شرایط مسعود رجوی : ” تاوان شیر بودن … قفس است”

محمد سیدی، سایت نجات یافتگان در آلبانی، دوازدهم می ۲۰۱۷:… اما در این مقاله مهم که به دستور مریم رجوی منتشر شده  گفته نمی شود، که مگر ترکی فیصل نگفته بود مسعود رجوی مرده است ؟ اگر مدعی هستید که مسعود رجوی نمرده؟ پس مسعود رجوی در کجا زندانی است؟ اگر از ” شیر بودن ” مسعود رجوی بگذریم جای این پرسش وجود دارد که آن قفس در کدام کشور است که این شیر خفته در آن گرفتار شده است … 

مرگ مسعود رجویGrand Controversy as MEK can’t prove leader Massoud Rajavi is dead or alive

2016-06-30-1467308500-6000440-download.jpgMaryam Rajavi — MEK Propaganda Queen — Advertises Her Services For Iran’s Enemies

لینک به منبع

اعتراف فرقه مجاهدین از شرایط مسعود رجوی : ” تاوان شیر بودن …  قفس است”

محمد سیدی، تیرانا ، آلبانی ـ ۱۱٫۰۵٫۲۰۱۷

مسعود رجوی رهبر فرقه مجاهدین از زمان سقوط صدام حسین در تاریخ نهم آپریل ۲۰۰۳ میلادی برابر با  ۳۰ فروردین ۱۳۸۳ خورشیدی تا کنون در هیچ جای عمومی و علنی دیده نشده و  هیچ گونه عکس و فیلمی نیز از وی پخش نشده است ، البته هر از گاهی از وی پیام های صوتی پخش می شده که این موضوع نیز از آبان ۱۳۹۲ کلا قطع شده است و  هم اکنون هیچ پیامی از وی چه تصویری و چه صوتی و چه به صورت نوشتاری منتشر نمی شود. در این شرایط بود که در تیر ماه ۱۳۹۵ یک شاهزاده سعودی به نام ترکی فیصل  که رئیس سابق سرویس امنیتی عربستان سعودی بوده ،  در گردهمایی سالیانه مجاهدین در پاریس در کمال شگفتی همگان  اعلام کرد مسعود رجوی مرده است و  وی دو بار از او با نام ” مرحوم مسعود رجوی ”  یاد کرد.  این در حالی بود که مریم رجوی در ابتدای همین گردهمایی از مسعود رجوی با شعار ” شیر همیشه بیدار خدا تو را نگهدار ”  تجلیل می کرد و بقیه شرکت کنندگان در این کنسرت هم در یک کر هماهنگ وی را همراهی می کردند و  از برخوردها و سخنان  و شعار های وی و شرکت کنندگان نشانه ای که مسعود رجوی ” مرحوم ” شده باشد، وجود نداشت.  بعد از  صحبت های فیصل ترکی عنصر امنیتی کشور عربستان سعودی رسانه ها  و افکار عمومی به دنبال این بودند که بدانند  جریان چیست ؟

مسعود رجوی در قس. مرگ رهبر مزدور مجاهدین خلق

آیا مسعود رجوی مرده است؟

اگر مرده است چرا سازمان مجاهدین الان اعلام می کند؟

چرا از زبان یک عرب سعودی مرگ مسعود رجوی اعلام می شود؟

اگر فیصل ترکی اشتباه کرده است ، چرا  سخنان خود را تکذیب نمی کند یا اصلاح نکرده است؟

خلاصه  این رخداد و سخنان فیصل ترکی در روز  بیستم تیر ماه ۱۳۹۵ افکار عمومی و همه کسانی را که دنبال این پرسش بودند که ” مسعود رجوی کجاست ” را شوکه کرد. زیرا بعد از سرنگونی صدام حسین، ارباب و کارفرمای وقت مسعود رجوی و مریم رجوی، تا کنون که بیش از ۱۳ سال می گذرد، همچنان مسعود رجوی در مخفیگاه بسر می برد .

بسیاری از کارشناسان امور فرقه های تروریستی اعلام مرگ مسعود رجوی از جانب ترکی فیصل را  نشانه آشکاری از حذف رجوی و تسویه حساب های درون تشکیلاتی و  یا تصمیم دولت های بزرگ برای برکناری وی دانسته اند که تایید مریم رجوی را به همراه داشته است. مریم رجوی نیز تا کنون از اظهار نظر علنی در مورد مرگ رجوی اجتناب  کرده  و سکوت کامل را در پیش گرفته است و همین مسئله مورد نارضایتی و سوالات بی شمار در درون تشکیلات به خصوص تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانی شده است. اما در روزهای گذشته مطلبی در سایت های اصلی مجاهدین ، همبستگی ملی و آفتابکارانمنتشر شده که مریم رجوی در آن اعتراف می کند که مسعود رجوی در چه شرایطی قرار دارد. در این مطلب اشاره می شود که مسعود رجوی در حبس و زندان می باشد و این موضوع   به روشنی و خطاب به مسعود رجوی و در دلجویی از وی نوشته شده  که : ” بهای شیر بودن قفس است ”

اما در این مقاله مهم که به دستور مریم رجوی منتشر شده  گفته نمی شود، که مگر ترکی فیصل نگفته بود مسعود رجوی مرده است ؟ اگر مدعی هستید که مسعود رجوی نمرده؟ پس مسعود رجوی در کجا زندانی است؟

اگر از ” شیر بودن ” مسعود رجوی بگذریم جای این پرسش وجود دارد که آن قفس در کدام کشور است که این شیر خفته در آن گرفتار شده است.

چه فرد ؟ یا دولتی مسعود رجوی را به قفس انداخته است؟

رفتن به قفس با اختیار خود مسعود رجوی بوده است و یا بر خلاف میل وی در قفس انداخته شده است؟

نظر مریم رجوی در این پروسه ” به قفس رفتن شیر ” چه بوده است؟

مسعود رجوی در قس. مرگ رهبر مزدور مجاهدین خلق

مسعود رجوی در قس. مرگ رهبر مزدور مجاهدین خلق

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید