مسئول سالن ویلپنت هم میتوانست این شو را برگزار کند. جامعه بی طبقه تان چه شد؟

0
393

مسئول سالن ویلپنت هم میتوانست این شو را برگزار کند. جامعه بی طبقه تان چه شد؟

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، بیست و سوم ژوئیه ۲۰۱۷:…  واقعا میخواهید باین مسئله افتخار کنید؟ سرود ” سرکوچه کمینه ” یادتان رفته یا دیگر جامعه ی بی طبقه را گور پدرش کرده اید؟! چرا باید جمهوری خواهان ودموکرات ها – یک حزب متعلق به ۵۰۰ شرکت غول پیکر وگرداننده ی جهان با دو بال متفاوت – میخواهند به آزادی ما کمک کنند؟! اگر آزادی بیشتر داشته باشیم که به اوضاع اجتماعی … 

http://iran-interlink.org

مسئول سالن ویلپنت هم میتوانست این شوی رنگین را برگزار کند!

جامعه بی طبقه چه شد؟ 

اول مردادماه ۱۳۹۶خورشیدی

مثل اینکه ظفر نامه نویسی برای یک خیمه شب بازی یا کارناوالی که ” ویلپنت ” لقب یافته سرباز ایستادن ندارد!

گماشتگان ویا فریب خوردگان رجوی ، هریک تلاش میکنند که دراین ظفر نامه نویسی ها گوی سبقت را ازهم گرفته ونشان دهند که ” انقلاب مریم ” را خوب درک کرده وبه تئوری ها ونظرات بنیان گذاران خود  پشت پای محکمی زده اند !!

شهرام احمد نسب عمران که عضوی ازاین جماعت است درنوشته ی طولانی اش بنام  ” تحلیلی از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ” مینویسد :

” بدون در اختیار داشتن قدرت دولتی آن چه اجتماع عظیم ویلپنت را امکان پذیر کرد تنها نیروی تشکیلات مجاهدین و توان خارق العاده آن برای سازمان دهی و استفاده بهینه از منابع محدود موجود بوده است۰ …”.

دردنیای امروز، برپائی هر مراسمی به هر عظمت که باشد ، ازعهده ی مدیر یک سالن بر میآید وتنها لازم است که پول کافی دراختیارش گذاشته شود که فرقه ی رجوی دراین مورد ازمشکلی برخوردار نیست وسازمان رجوی کاری که کرده درحد مدیر تشریفات یک مجموعه ی تفریحی است ونه بیشتر وشق القمری درکار نبوده وتنها از یک فرقوی برمیآید که کارهای کوچک خود را بزرگ جلوه دهد!!

ونیز:

” تشکیلات مجاهدین با دو کار ویژه بسیار محوری که در مبارزه با دستگاه ولایت فقیه دارد بزرگ ترین سرمایه اجتماعی و سیاسی مردم ایران برای دست یابی به رهایی و حاکمیت مردمی است: نخست، این تشکیلات عنصری ضروری برای سازمان دهی و به ثمر رساندن مبارزه برای سرنگونی دستگاه ولایت فقیه است چرا که همان گونه که تجربه شورش های مردمی در شهرهای بزرگ در چند دهه گذشته به روشنی نشان داده است حکومت ولایت فقیه از پس اعتراض های سازمان نیافته مردم ناراضی به خوبی بر می آید “.

یعنی میفرمائید که ما با هم سرنوشت شدن با کمپ نشینان رجوی در آلبانی ، به رهائی خواهیم رسید؟!

البته نوع رهائی ای که باند رجوی ارائه داده ، همان قطع وابستگی فرد به خانواده اش است که کار کمی هم نیست !

رجوی با انجام این کارها ( بر قراری طلاق اجباری وگرفتن فرزندان ازدست والدین آنها ) فداکاری نشان داد ونگذاشت کسی پیش همسر وفرزند شرمنده باشد ویک تنه کار همه را در صیانت  ازفرزندان و قبول همسرداری و … انجام داد!!!

بدبختی اینجاست که مردم ایران علیرغم سختی ای که عیال داری دارد، این عمل را یک وظیفه ی مقدس میدانند وحاضر به سپردن همسر وفرزندانشان به کسی نیستند!!!

آقا شهرام درادامه ی نوشته ی طولانی اش آورده است :

” … این گردهمایی آشکارا نشان داد مجاهدین و شورای ملی مقاومت تنها نیروی مقاومت در برابر حکومت آخوندی هستند که از پشتوانه مردمی لازم برای به میدان آوردن هزاران ایرانی ناراضی از سراسر جهان برخوردارند۰.. نیز در این نکته کسی تردید ندارد که از میان نیروهای مخالف ولایت فقیه این تنها مجاهدین و یاران شان هستند که می توانند چنین شمار بزرگی از ایرانیان را علیه آخوندها بسیج کنند “.

پشتوانه ی مردمی درداخل کشور معنی دارد واگر شما دارید چرا ارائه نمیدهید؟

چرا این پشتوانه ی مردمی باند رجوی موفق به تحریم انتخابات ازطرف مردم نشد؟!

اقلا سه میلیون ایرانی درخارج ازکشور وجود دارند و جمع کردن هزار نفر ازآنها- آنهم با رشوه و انعام- کار شاقی که نیست برادر!

 دلیل اینکه سازمان استحاله شده ی مجاهدین میتوانند افراد بیشتری را درمکانی جمع کنند ، ازخواص قدرت پول است که الحق مجاهدین رجوی دراین مورد سرآمد همه میباشند!

خرج کردن پول دولت های مرتجع ومتخاصم وجمع کردن عده ای که اکثریت شان از اهالی دربدر کشورهای فقیر وتحت سلطه است ، ابدا هنر نیست!

وایضا :

”  … بر خلاف دوران اوباما که طی آن آخوندها آزادانه و بدون مانع و رادعی در سوریه یمن عراق و بحرین و افغانستان به آتش جنگ دامن می زدند، امروزه و به ویژه پس از نشست ریاض و تشکیل ائتلاف منطقه ای برای مقابله با افراطی گری اسلامی، توان آتش افروزی آخوندها به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته است۰در همین راستا، سرنگون کردن هواپیمای جنگی رژیم اسد و پهپادهای آخوندها در سوریه توسط نیروهای آمریکا تحول مهمی در سیاست آمریکا در برابر دستگاه ولایت فقیه به شمار می رود۰ در چنین شرایطی است که شرکت هیئت های بلند پایه دیپلماتیک از کشور های منطقه و همراهی با مقاومت ایران و پشتیبانی از خواست سرنگونی دستگاه ولایت فقیه سطح تازه ای از انزوای آخوندها در منطقه را نشان داد “.

در دوران اوباما هم ایران دستی درجنگ افروزی نداشته و تنها درمواردی داخل شده که دعوت دولت رسمی کشور مفروض را داشت !

عیب این ائتلاف مورد وثوق باند رجوی در آنست که خود ازبانیان درجه اول  وبعضا درجه دوم بنیادگرایی هستند ومیخواهند مثلا با بنیاد گرایی مبارزه کنند!

نه برادر!

اینها با این ائتلاف هایشان ” آی دزد ، آی دزد ” میکنند وهیچکدام جرات انجام یک عمل مستقل قابل توجهی ندارند!

این قبیل ائتلاف ها ، بفرموده انجام میشود وهدف آن تسلیم کردن ایران دربرابر مخالفت با ایجاد خاورمیانه ی بزرگ است!

شما تجاوز به خاک یک کشور و سرنگون کردن هواپیمای آن را کار درستی میدانید وآیا از این حرفتان شرمنده نمی شوید ؟

 ونیز، هیئت های مختلف مورد اشاره ی شما ، ازهیچ وجهه ی قانونی برخوردار نبودند و کاری جزدوشیدن شما- والبته عربستان – نداشتند ودراین میان تلاش هایی نیز برای ایران هراسی کردند که بحساب کرنش به سلطه گران بگذارید!

 بازهم :

”  … از آثار و نشانه های این تغییر فاز و جهش تهاجمی مجاهدین این است که در زمان کمتر از ده ماه که از این انتقال می گذرد مجاهدین توانسته اند خواست حداکثری و رادیکال سرنگونی دستگاه ولایت فقیه را جایگزین موضوع حداقلی حفاظت و امنیت رزمندگان آزادی کنند۰.. نمایندگان کشورهای حاضر در گردهمایی ویلپنت، با وجود اختلاف نظر شان در خصوص دیگر مسائل منطقه، در موضوع مقابله با خطر رژیم آخوندی همگی به روشنی بر درستی نظر مقاومت ایران صحه گذاشته و سرنگونی دستگاه ولایت فقیه در ایران را پیش نیاز ضروری برای حل مسائل منطقه دانستند “.

این خواست که مربوط به خرداد ۱۳۶۰است و۳۶ سال ازآن میگذرد و دیپلمات های فرتوت وبازنشسته ی  حاضر در این کارناوال نه نمایندگی رسمی ازطرف حکومت های خود داشتند ونه مردم جهان در چند ده نفر ازاین پیر وپاتال ها خلاصه می شوند!!

راست آنست که ” برای هر عر عر کننده ای ، آخوری نمی سازند- مثل ترکی ) وشما بنفع تان هست که موضوع را اینگونه تلقی کنید!

ونیز:

“… نکته حائز اهمیت این است که طرح مجاهدین برای سرنگونی رژیم با رویکرد دولت ترامپ مبنی بر اولویت منافع آمریکا و پرهیز از صرف منابع مالی و نظامی آمریکا برای اهداف غیر آمریکایی نیز در همخوانی کامل است۰ دلیل شرکت و حمایت سیاست مداران برجسته آمریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در گردهمایی مقاومت ایران نیز همین است۰ شاید موضوع حمایت از مردم و مقاومت ایران و تلاش شان برای رهایی از چنگال ولایت فقیه تنها موضوعی باشد که این روزها دموکرات ها با جمهوری خواهان بر سر آن اختلاف نظر ندارند “!

واقعا میخواهید باین مسئله افتخار کنید ؟

سرود ” سرکوچه کمینه ” یادتان رفته یا دیگر جامعه ی بی طبقه را گور پدرش کرده اید؟!

چرا باید جمهوری خواهان ودموکرات ها – یک حزب متعلق به ۵۰۰ شرکت غول پیکر وگرداننده ی جهان با دو بال متفاوت – میخواهند به آزادی ما کمک کنند؟!

اگر آزادی بیشتر داشته باشیم که به اوضاع اجتماعی- اقتصادی خودمان سرو سامانی درخور تحسین میدهیم و تحریم ها که اینک به وبال گردن ما تبدیل شده ، بی اثر میشوند واصلا دلیلی ندارد این نمایندگان جهانخواران ، چنین تصمیمی بگیرند که بر ضررشان باشد !

دیگر اینکه  امپریالیزم را خوب بشناسید وهمواره بیاد داشته باشید که اگر رژیم ایران بد باشد ، هرگز توسط این جهانخواران برداشته نمیشود وچون میگویید که میخواهند بردارند، مشکل وعلت را درجاهای دیگر جستجو کنید!

مضاف براینکه دیگر آمریکا قادر به برداشتن سهل وساده ی حکومتها نیست وخصوصا درکشوری با۸۰میلیون جمعیت وسلسله جبال های با شکوه ومتحدانی که بالفعل وبالقوه دارد ومردمی که همواره درمقابل اشغالگران مقاومت جانانه ای کرده اند!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید