حیدر نژاد:رهبری سازمان مجاهدین؛فرار از پاسخگوئی و به جان هم انداختن خانواده ها

0
530

رهبری سازمان مجاهدین؛ فرار از پاسخگوئی و به جان هم انداختن خانواده ها

حنیف حیدر نژاد، سایت حیدرنژاد، اول اوت ۲۰۱۷:… در یک مطلب منتشر شده با عنوان “کهکشان۹۶، زلزله سرنگونی و پس‌لرزه‌های آن”۱ به قلم رحمان حیدری که در سایت “ایران افشاگر” از سایت های وابسته به سازمان مجاهدین خلق منتشر شده است، به قلم برادر من، رحمان، مطالبی حاوی توهین و اتهام بر علیه من نوشته شده است. کسانی که سازمان مجاهدین را می شناسند و آن را از درون تجربه کرده اند می دانند که اینگونه … 

لینک به منبع

رهبری سازمان مجاهدین؛ فرار از پاسخگوئی و به جان هم انداختن خانواده ها

در یک مطلب منتشر شده با عنوان “کهکشان۹۶، زلزله سرنگونی و پس‌لرزه‌های آن”۱ به قلم رحمان حیدری که در سایت “ایران افشاگر” از سایت های وابسته به سازمان مجاهدین خلق منتشر شده است، به قلم برادر من، رحمان، مطالبی حاوی توهین و اتهام بر علیه من نوشته شده است. کسانی که سازمان مجاهدین را می شناسند و آن را از درون تجربه کرده اند می دانند که اینگونه مقاله نوشتن ها بخشی از یک دستور و خط تشکیلاتی است که “از بالا” دیکته می شود. ظاهرا این نوشته در پاسخ به یک مقاله من با عنوان “فریبکاری های مریم رجوی”۲ می باشد که در تاریخ ۱۲ تیر منتشر شده بود. من در آن مقاله ام با استناد به یک سخنرانیِ مریم رجوی سیاست های رهبری سازمان مجاهدین را در چند مورد مشخص با استدلال به نقد کشیده بودم. این نوع واکنشِ سازمان مجاهدین اما چند نکته را روشن می کند:

۱٫ انتقادات مخالفین و منتقدین سازمان مجاهدین، بویژه جداشدگانی که بر مبارزه و بر مخالفت با جمهوری اسلامی تاکید دارند دیوارهای “هفت حصارِ” کشیده شده بر دور تشکیلات را در نوردیده و باعث پرسش و مسئله برای کادرهای تشکیلات و نیروهای اطراف سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت شده است.
۲٫ رهبری سازمان مجاهدین بجای پاسخ دادن به سوال و استدلال ها، منتقدین و پرسشگران را مورد اتهام زنی و حمله قرار داده و با ترور شخصیت قصد دارد آنها را به سکوت مجبور کند.
۳٫ رهبری سازمان مجاهدین با حمله و اتهام زنی از پذیرش مسئولیت فرار و بجای پاسخ دادن، با انتشار مقالاتی به نام افراد خانواده تلاش می کند تا خانواده ها را به جان هم بیاندازد.(بطور خاص به نوشته هائی که بر علیه خانم عاطفه اقبال به قلم برادر او منتشر می شود توجه کنید.)

این روش رهبری سازمان مجاهدین نشان دهنده بی مسئولیتی و ضعف آنهاست. نوشته های من در نقد و روشنگری در ارتباط با سازمان مجاهدین با زبانی محترمانه و با استدلال و منطق همراه است. خطاب نوشته های من رهبری سازمان مجاهدین می باشد. تنها در صورتی که فردی از رهبری سازمان مجاهدین با نام اصلی و با عکس خودش و در سایت اینترنتی رسمی این سازمان با زبانی محترمانه و با استدلال به نوشته های من پاسخ دهد، به آن واکنش نشان خواهم داد، در غیر اینصورت هر نوشته دیگری را شایسته پاسخ دادن ندانسته و بخصوص در دام دعوای خانوادگی نخواهم افتاد.

قهرمان حیدری/ حنیف حیدرنژاد
۸ مرداد ۱۳۹۶/ ۲۰ جولای ۲۰۱۷

http://www.hanifhidarnejad.com
………………………………..

زیرنویس ها

۱٫ کهکشان۹۶، زلزله سرنگونی و پس‌لرزه‌های آن

۲٫ فریبکاری‌های مریم رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید