مقصر اصلی حملات ۱۹ فروردین ۹۰

0
488

مقصر اصلی حملات ۱۹ فروردین ۹۰ 

 Camp Ashraf 90بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم اوت ۲۰۱۷:… حال چرا میگفت مرکزلشکر گرفته نشود؟ از همه نفرات جدا شده سوال کنید میگویند چرا این همه اصرار. اصلا گفته بود که حتی تا پای جان. چرا بیشترین کشته را هم در آنجا دادیم؟ بخاطر صحبتهای افراد که نکند رهبری آنجا باشد و باید تا آخرین قطره خون حفاظت کنیم. اصلا مسعودی آنجا نبود و یا نفر مهمی که برای مسعود اهمیت داشته … 

فاجعه کمپ اشرف نوزدهم فروردیایرج شکری: سالگرد فاجعه ۱۹ فروردین ۹۰ و شیپورچی های رهبری مجاهدین 

مریم رجوی یک لیست از شهدای ضد امپریالیست مجاهدین خلق را به سناتور مک کین در تیرانا در سال ۲۰۱۷ تقدیم می کند.

مقصر اصلی حملات ۱۹ فروردین ۹۰

مقاله ای از مجید آتش افروز جداشده در آلبانی
لینک به منبع

سلام به خوانندگان عزیز.

شاید بگویید که من جدا شده هستم و از روی لج این سازمان این حرف را میزنم که مقصر اصلی کشته شدگان ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۰ خود مسعود رجوی است. بله با فاکت خودتان خواهید فهمید. من نمیخواهم از کاری که نیروهای عراقی انجام دادند و تعداد زیادی از دوستانم را به شهادت رساندند بگذرم، ولی حمله را خود مسعود رجوی میخواست. علتش همیشه یادم است که مسعود رهبر فرقه در نشست میگفت: “به به عجب آسمان زیبایی دارد اشرف” یعنی که من اینجا هستم. یا اینکه هر جا را نیروهای عراقی گرفتند مرکز لشکر گرفته نشود. همانجایی که مخفیگاه مسعود لو رفت. یعنی باز میخواست بگوید من در اشرف هستم. یا به دلایل مختلف چرا چون نفری جدا میشد و یا فرار میکرد میگفت مسعود در اشرف است چون او جنایتکار جنگی است خوب آن کشود دنبال اوست. حال جالب اینکه اصلا زمان جنگ مسعود فرار کرده بود و اصلا دراشرف نبود. فقط میخواست به همه طوری وانمود کند که من در اینجا هستم انگیزه بگیرید و من فرار نکردم و مثل شیر ایستادم.

حال چرا میگفت مرکزلشکر گرفته نشود؟ از همه نفرات جدا شده سوال کنید میگویند چرا این همه اصرار. اصلا گفته بود که حتی تا پای جان. چرا بیشترین کشته را هم در آنجا دادیم؟ بخاطر صحبتهای افراد که نکند رهبری آنجا باشد و باید تا آخرین قطره خون حفاظت کنیم. اصلا مسعودی آنجا نبود و یا نفر مهمی که برای مسعود اهمیت داشته باشد. این تنها دلیلش این بود که نفرات در حمله قبلی کمتر کشته شده بودند و اکثرا نماندند و او میخواست این سری بیشترین کشته را به این صورت از نفرات خودش بگیرد که برد سیاسی آن را ببرد که بگوید ما تنها آلترناتیو این دولت هستیم یعنی تنها جانشین و این هم تعداد کشته هایمان و یکی اینکه مجبور کند دولت عراق را که بگذارند فرقه در اشرف بماند تازه حدود سی واندی هم که کشته داده شد از همه ناراحت تر خود مسعود بود چون او به گفته خودش برای خودش چند صد نفر را بریده بود. درنشستها هم میگفت که حتی ۵۰۰ تا شهید هم میدادیم ارزش داشت. از جان دیگران بخشیدن که خرجی ندارد چون هر چه تعداد شهدا بیشتر میشد آنها میتوانستند علیه دولت عراق ادعا کنند وبه خواسته خود برسند. مسعود خائنی که میخواست با دادن نزدیک به ۵۰۰ شهید به خواسته اش برسد نتوانست این دفعه هم چون از عراق رفتن مساوی با فروپاشی فرقه است.

مردم عزیز، میخواستم بگویم که علت اصلی خود مسعود رجوی بود و نه نیروهای عراقی. من شاهدش بودم و حاضرم در هر دادگاهی هم شهادت بدهم. نه اینکه عراقیها بیگناهند بلکه اصل قضیه برنامه ریزی و توطئه خود رجوی بود که تلاش داشت حتی تعداد کشته ها بیشتر شود.

نفر جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا آلبانی مجید آتش افروز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید