انتظار داشتید که جورج بوش بیآید ؟

0
583

انتظار داشتید که جورج بوش بیآید ؟ 

Iran_President_Rohani_2017صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، هشتم اوت ۲۰۱۷:… یعنی مثل مراسم ” ویلپنتی ” شما فشفشه بازی وبادکنک هواکنی ورقص نور درکار نبود؟! یا برای این با شکوه نبود که دولت پولی را برای مجیزگویان کنار نگذاشته بود تا شاهنامه خوانی کرده و مقام وموقعیت این منتخب مردم را به عرش اعلا برسانند؟! یا به جهت اینکه وعاظ السلاطینی درکار نبود و کارمداحان درباری که … 

http://iran-interlink.org

انتظار داشتید که جورج بوش بیآید ؟

دوشنبه ۱۶مرداد ۱۳۹۶

” مراسم تحلیف دولت بحران و بن‌بست “ نام یادداشت یا تفسیر ویا احیانا مقاله گونه ای است که باند رجوی منتشر کرده ودر پارگرافی از آن میخوانیم :

” این مراسم به‌لحاظ شکل، نمایشی کسالت‌بار بود که بیشتر به یک مجلس ترحیم شباهت داشت و به‌لحاظ سیاسی و محتوا نیز غیبت شماری از بالاترین مهره‌های نظام در این مراسم، از جمله احمدی‌نژاد و پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران و غیره. شکاف و شقه درونی رژیم را به نمایش می‌گذاشت؛ هم‌چنان‌که حضور مقامهای معدود کشورها نیز، طرد و انزوای منطقه‌یی و بین‌المللی رژیم را یادآوری می‌نمود. بالاترین مقام خارجی که در این مراسم شرکت داشت موگرینی بود که به گفته منابع خبری، او هم نه به‌عنوان مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا بلکه به‌عنوان رئیس هیأت نظارت بر اجرای برجام به ایران آمده بود …”.

یعنی مثل مراسم ” ویلپنتی “ شما فشفشه بازی وبادکنک هواکنی ورقص نور درکار نبود؟!

یا برای این با شکوه نبود که دولت پولی را برای مجیزگویان کنار نگذاشته بود تا شاهنامه خوانی کرده و مقام وموقعیت این منتخب مردم را به عرش اعلا برسانند؟!

یا به جهت اینکه وعاظ السلاطینی درکار نبود و کارمداحان درباری که قدر بینند وبر صدر بنشینند، نگرفته بود؟!

مگر قرار بود که همه ی مسئولان سابق واسبق درمراسم حاضر باشند که ممکن بود فضای کافی دراین مورد وجود نداشته باشد ؟

اصلا چرا قرار است همه کس درمراسم تحلیف حضور داشته باشند وچرا ممکن نیست این یا آن شخصیت بخاطر مشکلات فردی و … ، نتواند درمراسم باشد ؟!

مگردکتر روحانی ، مریم رجوی بود که برایش رقص های آنچنانی برپا کنند تا بنظر شما این مراسم باشکوه  تربنظر برسد ؟!

شرکت مقامات خارجی دراین مراسم چشمگیر وبا کیفیت بود وشما چرا توقع دارید که جان مک کین ، ترامپ ، اوباما ومشابهین دراین مراسم حضور داشته باشند؟!

کسانی که سایه ی هرایرانی ازجمله رئیس جمهور وطن دوست ما را با تیر میزنند!

آیا شرکت خانم موگرینی بعنوان رئیس هیئت نظارت بر اجرای برجام وصحه گذاشتن براین توافقات ازاهمیت بالایی برخوردار نیست زمانی که لاش خورهای هیئت حاکمه ی آمریکا برعلیه آن توطئه چینی شبانه روزی میکنند؟؟!!

بازهم :

” … روحانی برجام را «نمونه‌یی از وفاق ملی» خواند و عجب آن که خود او در همین سخنرانی، به شکست برجام از جمله به‌دلیل آنچه آن را «بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام» می‌نامید اذعان کرد و در همان حال که زبونانه تأکید می‌نمود رژیم «آغازگر نقض برجام نخواهد بود» از تعمیم «تجربه برجام» سخن گفت: «می‌توان تجربه برجام را به یک الگو در روابط و حقوق بین‌الملل تبدیل کرد، می‌توان از این استثنا قاعده‌یی ساخت”.

این رئیس جمهور منتخب مردم ایران ، ابدا به شکست برجام – که عملا درکار نیست – اشاره ای نکرد و با اعلام نحوه ی خرابکاری های آمریکا ، باردیگر تعهد دولت خود را به وفای به عهدی که با ۶قدرت برتر جهان- ونه تنها آمریکا – بسته ، اعلام کرد ونشان داد که بین عهد شکنان و کسانی که به اندازه ی زیادی به تعهد خود وفادارند ، فرق زیادی میگذارد!

بدین ترتیب، این رئیس جمهور کارکشته وبی جنجال ، توپ بازی را در میدان آمریکا قرار داد وضربه ی محکمی به جنجال های این عهد شکن وسلطه گر بی همتا وباند رجوی – که بسان “سخن چین بدبخت وهیزم کش ” – خود را قاطی ماجرا کرده ، وارد ساخت!

انتقاد دکتر روحانی از امریکا ، به معنی شکست برجام نیست و رئیس جمهور ایران، برخلاف باند رجوی، دنیا را دروجود آمریکا خلاصه نکرده است!

اینک بیان موانعی که فرقه ی رجویه ، برای آن اظهار خوشحالی میکند :

”  بحران حقوق‌بشر که با پیشروی خارق‌العاده جنبش دادخواهی، گریبان رژیم را سخت‌تر از هر زمان دیگر گرفته است که شاخص آن این است که دبیرکل ملل‌متحد برای اولین بار در گزارش سالانه خود قتل‌عام ۶۷را مورد توجه قرار داد “.

سران کشورهای دیگر ، مشکلی بنام رعایت وعدم رعایت حقوق بشر درهیچ نقطه ی جهان ندارند وازاین مورد صرفا برای گرفتن امتیاز ازکشوری مفروض استفاده میکنند وبنابراین دل قوی دارید وازاین تهدیدات نهراسید!!!

اگر قرار بر ” مست گیری ” باشد ، خود این بلغور کنندگان واژه ی صرف حقوق بشر ، کشتار های دهها میلیونی را درکارنامه ی خود دارند که باید لحاظ گردد و موضوع تبدیل به ” هر آنچه هست گیرند ” میشود ومیدانید که این کار عملی نیست!!

همینطور :

”  و سرانجام حضور قدرتمند مجاهدین و مقاومت ایران که پس از درهم شکستن محاصره ۱۴ساله، در اوج انسجام تشکیلاتی و اعتبار و شناخته شدگی بین‌المللی، رژیم را از هر سو به محاصره درآورده، به همه بحرانهای رژیم سمت و جهت سرنگونی می‌دهد و چرخها را در این مسیر به حرکت درمی‌آورد “.

مجاهدینی که به “قاعدینی ” تبدیل شده و سخت بر کمپ آلبانی چسبیده وتحرکی ندارند ، چگونه میتوانند انسجام تشکیلاتی داشته باشند؟!

آیا شما تاسیس یک سکوت کده ی قبرستانی درمحلی بنام کشور دورافتاده ی آلبانی را ، انسجام تشکیلاتی میدانید ؟!

پس دراین صورت عدم انسجام تشکیلاتی چه مشخصاتی دارد؟!

دیگر اینکه شما مثل همیشه نتوانسته اید تعریف علمی ای از ساختار رژیم ارائه دهید تا ما مسیر مبهم این سرنگونی را تشخیص دهیم .

شما دراصل ادعایی را مطرح میکنید که خود شناختی از آن ندارید !

مگر آنکه بگویید چیزی شبیه مناسبات رجوی دراشرف ، لیبرتی وتیرانا را درایران پیاده خواهید کرد که مسلما با جواب رد وتودهنی محکم مردم ایران وبشریت ترقی خواه مواجه خواهید شد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید