یورش اف‌بی‌آی به خانه رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ

0
921

واشنگتن پست می‌گوید رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده بررسی همکاری ستاد دونالد ترامپ با روسیه، شخصا در تفتیش خانه آقای مانافورت حضور داشته است.پل مانافورت یکی از افرادی بوده که در جلسه پسر آقای ترامپ با وکیل روس حضور داشته است. او در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ پس از افشای روابط اقتصادی خارجی‌اش از مقامش در ستاد آقای ترامپ کنار رفت.་جلسه دونالد ترامپ جونیور با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس، یکی از مواردی است که علیه آقای ترامپ و نزدیکانش مطرح شده است.

یورش اف‌بی‌آی به خانه رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ
11,08,2017 Radio Farda

مانافورتحق نشر عکسREUTERS

رسانه‌های آمریکایی امروز خبر داده‌اند که ماموران اف‌بی‌آی، پلیس فدرال آمریکا، چند روز پیش به خانه پل مانافورت، یورش برده‌اند. آقای مانافورت در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مدتی رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بود.

آقای مانافورت یکی از نزدیکان رئیس جمهور آمریکا است که نامش در پرونده ارتباط ستاد آقای ترامپ با روسیه مطرح شده است.

بنا به گزارش‌ها ماموران اف‌بی‌آی دو هفته پیش و در بامداد روز ۲۶ ژوئیه به خانه پل مانافورت یورش بردند. به گزارش رسانه‌های آمریکایی ماموران پس از جستجو، خانه آقا مانافورت را با توقیف مدارکی ترک کردند.

واشنگتن پست می‌گوید رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده بررسی همکاری ستاد دونالد ترامپ با روسیه، شخصا در تفتیش خانه آقای مانافورت حضور داشته است.

پل مانافورت یکی از افرادی بوده که در جلسه پسر آقای ترامپ با وکیل روس حضور داشته است. او در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ پس از افشای روابط اقتصادی خارجی‌اش از مقامش در ستاد آقای ترامپ کنار رفت.

جلسه دونالد ترامپ جونیور با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس، یکی از مواردی است که علیه آقای ترامپ و نزدیکانش مطرح شده است.

در این جلسه وکیل روس به پسر آقای ترامپ وعده داده بود که اطلاعاتی را علیه هیلاری کلینتون در اختیار ستاد آقای ترامپ می‌گذارد. یک افسر سابق اطلاعاتی روس هم در این جلسه حاضر بود.

یک سخنگوی آقای مانافورت ضمن تایید خبر یورش اف‌بی‌آی، گفت او پیوسته با ماموران و مقام‌های قضایی همکاری کرده است.

تفتیش خانه آقای مانافورت یک روز پس از آن انجام شد که او به طور داوطلبانه در کمیته اطلاعاتی سنا پیرامون اتهام همکاری ستاد دونالد ترامپ با روسیه شهادت داد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید