تغییر دموکراتیک بدست دشمنان مردم؟!

0
910

تغییر دموکراتیک بدست دشمنان مردم؟!

 سیروس غضنفری، ایران اینترلینک، تبریز، چهاردهم اوت ۲۰۱۷:…  ازنمودهای غیر دموکراتیک بودن این جریان فرقوی ، میتوان به ترور ۱۳هزارنفر از مردم ایران دردهه ی ۱۳۶۰، شرکت درجنگ تحمیلی عراق برعلیه ایران وبنفع متجاوزین ، تاسیس کلاس ها وجلسات طولانی مغز شویی افراد که نتیجه اش جدا کردن همسران وفرزندان اعضای تشکیلات بود ومنجر به برده ی فکری شدن مردان و برده ی جسمی – جنسی شدن زنان … 

Mojahedin_Khalq_martyrs_Massoud_Maryam_Rajavi_MEK_Mccainاز کمین مجاهدین سر کوچه ها برای کشتار مستشاران امریکائی تا گماشتگی برای جنگ طلبان امریکائی

http://iran-interlink.org

تغییر دموکراتیک بدست دشمنان مردم؟!

۲۳/۰۵/۱۳۹۶

دموکراسی بمعنای اعمال اراده ی اکثریت مردم دراداره ی امور یک جامعه است وکسانی که این مفهوم را با برده داری و حرمسراسازی و گرفتن ابتدائی ترین حقوق مردم عین هم میدانند، دشمنان مردم اند و دربین جریانات سیاسی ( یا باصلاح سیاسی )، هیچکدام باندازه ی فرقه ی رجوی برضد دموکراسی و برعلیه تحقق آرا واهداف اکثریت مردم ایران عمل نکرده ومشکل بتوان پیش بینی کرد که درآینده نیز مشابه چنین جریانی پیدا شود!

ازنمودهای غیر دموکراتیک بودن این جریان فرقوی ، میتوان به ترور ۱۳هزارنفر از مردم ایران دردهه ی ۱۳۶۰، شرکت درجنگ تحمیلی عراق برعلیه ایران وبنفع متجاوزین ، تاسیس کلاس ها وجلسات طولانی مغز شویی افراد که نتیجه اش جدا کردن همسران وفرزندان اعضای تشکیلات بود ومنجر به برده ی فکری شدن مردان و برده ی جسمی – جنسی شدن زنان برای سوء استفاده ی شخص مسعود رجوی گردیده – وبچه های پس گرفته شده از خانواده های متلاشی شده به اردوگاه های  تحت سرپرستی پادوهای مورد اعتماد رجوی که با کار روانی بر روی آنها –  سیاهی لشکر آینده ی رجوی را تامین کرد و … –  اشاره نمود.

مقدمه ی فوق بدین منظور آورده شد تا مدخلی باشد که خبر مندرج زیر در رسانه های باند مورد تجزیه وتحلیل قرار گیرد.

تیتر خبر ” دیدار هیأت عالیرتبه سنای آمریکا با خانم مریم رجوی و مجاهدین در تیرانا ” نام دارد ودر متن آن آمده است :

” روز شنبه، ۱۲اوت ۲۰۱۷، یک هیأت عالیرتبه از سنای ایالات متحده آمریکا با خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، در مقر مجاهدین در تیرانا، دیدار و پیرامون وضعیت مجاهدین در آلبانی، آخرین اوضاع ایران و منطقه و راه‌حلهای پایان دادن به بحران در منطقه که از تغییر دموکراتیک در ایران می‌گذرد، گفتگو کردند ” .

اولا درنحوه ی اعلام خبر فوق مبالغه شده و جریان دقیقا همان چیزی نیست آورده شده وشرط احتیاط این است  است که متن همین خبر را با تفرعات بیشتر ازمنبع دیگری نیز ذکر کرد:

“بازدید هیئت حقیقت‌یاب آمریکایی از مقر مجاهدین – روز گذشته چهار تن از سناتورهای آمریکایی با سفر به آلبانی دیدارهایی با رئیس جمهور و نمایندگان دولت و اپوزیسیون این کشور داشتند. سفارت آمریکا در تیرانا هدف سناتورهای آمریکایی از سفر به این کشور را مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز اعلام کرد.

خبرگزاری رسمی دولت آلبانی سفر این سناتورهای آمریکایی را در چارچوب هیئتی حقیقت‌یاب به کشورهای حوزۀ بالکان خواند.

هیئت حقیقت یاب سنای آمریکا پس از دیدارهای رسمی با مقامات آلبانی، در حاشیه از مقر گروه تروریستی مجاهدین نیز بازدید و با مریم رجوی و گردانندگان باندرجوی گفتگو کرد…هدف این هیئت بر اساس موافقت آمریکا، سازمان ملل و دولت آلبانی اطمینان از استقرار اعضای این گروه در این کشور بدون تهدیداتی است که از ناحیه این گروه در عراق وجود داشت.

پیش از این نیز باند فریبکار رجوی در فروردین ۹۶ تلاش نمود تا هدف از سفر مک کین به آلبانی را دیدار با مریم رجوی وانمود کند در حالی که سفر مک کین نیز در همین چارچوب و به بالکان و آلبانی و دیدار با رهبران این کشور بود و بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی دولت آلبانی (ATA)برنامه دیدارهای وی با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر دفاع، سخنگوی پارلمان و رهبر اپوزیسیون این کشور بود “.

این ازاین!

ثانیا ، بفرض که باند رجوی دمی ازماهیت اش تهی شده وبه راستگویی پرداخته وواقعا هم هدف این هیئت  دیدار با مریم باشد فقط!

دراین صورت پاسخ کوتاه وصریح من این خواهد بود  که برای  سناتور آمریکائی مشکلی بنام برقراری دموکراسی درایران وجود ندارد وبنابراین فرقه ی رجوی دوباره به ذات خود برگشته ودروغ میگوید!!

بدون توجه به قصیده سرایی ها وپرگویی های متداول دراین فرقه ، درادامه ی خبر چنین میخوانیم :

” خانم رجوی تصریح کرد: برخلاف تبلیغات حامیان رژیم، استبداد مذهبی حاکم از درون بسیار پوسیده و شکننده است و اگر حمایتهای خارجی و به‌ویژه سیاست مماشات در آمریکا و اروپا نبود این رژیم تا این اندازه دوام نمی‌آورد. تغییر رژیم در ایران یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، این تغییر در دسترس است. یک آلترناتیو معتبر و دموکراتیک وجود دارد. مترادف دانستن تغییر رژیم و دموکراسی برای ایران با جنگ و بی‌ثباتی در منطقه، فریب محض است و منشأ آن تبلیغات لابیهای رژیم ایران در پایتختهای غربی است. رژیم و پشتیبانان و لابیهای آن، واقعیت را دجالانه و به عمد، معکوس جلوه می‌دهند تا مردم ایران و این منطقه از جهان را سزاوار فاشیسم دینی و بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام قلمداد کنند. در حالی‌که سرنگونی این رژیم در واقع لازمه پایان یافتن بحران و جنگ در منطقه است “.

آمریکا با هر رژیم پوسیده وشکننده که منبع خیر وسبب پیشرفت واستقلال کشورشان نبوده وبرعکس آنرا به قهقرا میبرد کاری ندارد و دراصل آبادی خود را درویرانی جهانی میبیند ومریم خانم درمعرفی اینگونه ی حکومت ایران ، دچار اشتباه فاحش شده است !

سناتورهای مخاطب مریم رجوی ، خود بهتر ازاو میدانند که چه کشورها وجریاناتی بحران وجنگ درمنطقه ایجاد کرده اند ومسلما درته دل خواهند گفت که عجب زن پر رویی است این خانم!

ونیز :

” خانم رجوی … خواهان به‌رسمیت شناختن خواست برحق مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی دیکتاتوری دینی، استقرار آزادی و دموکراسی و برپایی یک جمهوری بر مبنای جدایی دین از دولت، برابری زن و مرد گردید “.

اگر مردم ایران این سرنگونی را میخواهند ، احتیاج به رسمیت شناخته شدن ازطرف غیر خود ندارند !

خانم رجوی نیز حق ندارد ازطرف مردم چک بلامحل کشیده وبا افتادن به خاک پای این مردان نامحرم! ، کسب قدرت را ازآنها گدایی کند!

نه این مقامات آمریکائی طرفدار آزادی ودموکراسی اند که اگر بودند دولت های خود را درغرق به خون کشیدن مردم آزادیخواه دراغلب نقاط جهان ، مورد مذمت قرار میدادند ونه خانم رجوی که بعنوان دستیار اصلی مسعود رجوی خونریز ، رابطه ی مثبتی با دموکراسی ندارد!

این گروه ضد آزادی وانحصار طلب ، بیشترین سوء استفاده را ازمذهب کرده و خود را ازطرح حتی نام خالی سکولاریزم محروم ساخته است!

کارنامه اش درمورد زنان نیز چنان سیاه است که ادعای برابر کردن آنها با مردان ، ادعای دروغ وبی شرمانه ایست!!

این خانم از ۱۰۰۰ زن موجود در تشکیلات رجوی خواست که همگی همسر مسعود رجوی باشند ومن نمیدانم که این چه برابری بود که به زنان اعطا شد!

۱۰۰۰زن با کوتوله مردی بنام مسعود رجوی برابر نیستند!!!

سیروس  غضنفری

عضو سابق سازمان مجاهدین خلق ایران

تبریز

ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید