هدف واقعی “هیات حقیقت یاب امریکایی”در بازدید از کمپ تروریستی مجاهدین در تیرانا

0
923

هدف واقعی “هیات حقیقت یاب امریکایی” در بازدید از کمپ تروریستی مجاهدین خلق در تیرانا 

 ایران دیدبان، سیزدهم اوت ۲۰۱۷:… بر خلاف تبلیغات باندرجوی که تلاش دارد تا این دیدار را در راستای اهداف ضدایرانی مجاهدین نشان دهد، هدف این هیئت بر اساس موافقت آمریکا، سازمان ملل و دولت آلبانی اطمینان از استقرار اعضای این گروه در این کشور بدون تهدیداتی است که از ناحیه این گروه در عراق وجود داشت. پیش از این نیز باند فریبکار رجوی در فروردین ۹۶ تلاش نمود تا هدف از سفر مک کین به آلبانی را …  

 

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی

هدف واقعی “هیات حقیقت یاب امریکایی” دربازدید از کمپ تروریستی مجاهدین خلق در تیرانا

آیا مریم رجوی بازجویی شد؟

بازدید هیئت حقیقت‌یاب آمریکایی از مقر مجاهدین؛

Alireza Jafarzadeh sitting with Americans instead of Maryam Rajavi

علیرضا جعفرزاده با سقوط صدام و مرگ مسعود رجوی، امروز در مقابل مریم رجوی و در استخدام هیات امریکایی نشسته است

روز گذشته چهار تن از سناتورهای آمریکایی با سفر به آلبانی دیدارهایی با رئیس جمهور و نمایندگان دولت و اپوزیسیون این کشور داشتند. سفارت آمریکا در تیرانا هدف سناتورهای آمریکایی از سفر به این کشور را مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز اعلام کرد.

خبرگزاری رسمی دولت آلبانی سفر این سناتورهای آمریکایی را در چارچوب هیئتی حقیقت‌یاب به کشورهای حوزۀ بالکان خواند.

هیئت حقیقت یاب سنای آمریکا پس از دیدارهای رسمی با مقامات آلبانی، در حاشیه از مقر گروه تروریستی مجاهدین نیز بازدید و با مریم رجوی و گردانندگان باندرجوی گفتگو کرد.

بر خلاف تبلیغات باندرجوی که تلاش دارد تا این دیدار را در راستای اهداف ضدایرانی مجاهدین نشان دهد، هدف این هیئت بر اساس موافقت آمریکا، سازمان ملل و دولت آلبانی اطمینان از استقرار اعضای این گروه در این کشور بدون تهدیداتی است که از ناحیه این گروه در عراق وجود داشت.

پیش از این نیز باند فریبکار رجوی در فروردین ۹۶ تلاش نمود تا هدف از سفر مک کین به آلبانی را دیدار با مریم رجوی وانمود کند در حالی که سفر مک کین نیز در همین چارچوب و به بالکان و آلبانی و دیدار با رهبران این کشور بود و بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی دولت آلبانی (ATA)برنامه دیدارهای وی با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر دفاع، سخنگوی پارلمان و رهبر اپوزیسیون این کشور بود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید