سام قندچی: برنامه مجاهدین نظیر طرح داعش در سوریه است

0
1858

برنامه مجاهدین نظیر طرح داعش در سوریه است ( + مجاهدین خلق حمایت مردمی در ایران ندارد)

سام قندچی، ایرانسکوپ، پانزدهم اوت ۲۰۱۷:… کافی است به عکسهای شهرهای سوریه نگاهی بکنیم و ببینیم اپوزیسیونی که در آغاز بهار عربی در میان مردم از اعتبار بالایی برخوردار بود، چگونه بی اعتبار شده است. سازمان مجاهدین نظیر اخوان المسلمین در مصر و داعش در سوریه می خواهد بخاطر داشتن سازمانی متشکل ثمره سالها مبارزات مردم ایران را تصاحب کند، و بدتر از آن، اینکه نظیر داعش، در ایران … 

برنامه مجاهدین نظیر طرح داعش در سوریه است

لینک به منبع

در یکساعت گذشته دوباره حملات سایبری به وبسایت قندچی دات کام شروع شده است

در یک ماه گذشته به رغم همه حملات شخصی که توسط عوامل سازمان مجاهدین خلق (۱) به این قلم در اینترنت شده است، هشدار دادم که مجاهدین مانند داعش در سوریه می خواهد ایران را در بازی ارتجاعی و فاشیستی خود به خاک و خون کشد.

مجاهدین خلق فرقه رجوی داعش جنایت مریم رجوی تشابه

سام قندچیکافی است به عکسهای شهرهای سوریه نگاهی بکنیم و ببینیم اپوزیسیونی که در آغاز بهار عربی در میان مردم از اعتبار بالایی برخوردار بود، چگونه بی اعتبار شده است. سازمان مجاهدین نظیر اخوان المسلمین در مصر و داعش در سوریه می خواهد بخاطر داشتن سازمانی متشکل ثمره سالها مبارزات مردم ایران را تصاحب کند، و بدتر از آن، اینکه نظیر داعش، در ایران حمام خون راه اندازد و مردم را از هرچه اپوزیسیون است، متنفر کند. فقط به عملکرد اینها در اینترنت نگاه کنید و ببینید فردی نظیر این قلم با همه تجربه ام، از پس اینها بر نمی آیم و مرا عامل جمهوری اسلامی می خوانند چون یک ژورنالیست هستم و سفری شخصی به ایران داشته ام، و کسی هم مچ مرا نگرفته بود و خودم سالهاست سفرهای شخصی ام به ایران را اعلام کرده ام، ولی چون با اینها مخالفم، عامل رژیم معرفی می شوم و گویی باید اعدام شوم، بجای آنکه بگویند هر کسی حقش است که بدون مزاحمت رژیم، به کشورش سفر کند و وقتی رژیم مزاحم کسی شد، رژیم را محکوم کنند و نه برعکس. تازه فردی شناخته شده هستم که حتی همه آنهایی که در جنبش سیاسی عوامل رژیم را معرفی می کنند، یکبار حرفی ناصواب در مورد این قلم نگفته اند، و حتی سالها پیش مهدی خانباباتهرانی  (۲) که در اپوزیسیون ایران معروف است چون از شورای مقاومت خارج شد، فردای آن روز از سوی مجاهدین عامل رژیم خوانده شد. این رفتار مجاهدین با آدمهای شناخته شده سیاسی در جنبش نظیر ما است، خدا به داد بقیه برسد. لابد فردا هم نظیر داعش که هر مخالفی را کافر و حامی بشار اسد می خواند، اگر فرصتی به دست آورند، هر کسی را به مذاقشان خوش نیاید، عامل این و آن می خوانند و برایش حکم  تیرباران صادر کنند. نمی دانم که امثال امیر عباس فخرآورها (۳) نیز برای سازمان مجاهدین خلق کار می کنند یا نه، اما بسیاری افراد سودجو از این تشکیلات مافیایی فاسد پول می گیرند. مجاهدین خلق دیگر سازمانی نیست که پیش از سال ۱۳۶۰ از حمایت مردمی برخوردار بود (۴). جنایات جمهوری اسلامی را در مورد مجاهدین نمی توان انکار کرد، همانگونه که جنایات بشار اسد را در حق داعش نمی شود انکار کرد، اما همکاری مجاهدین با صدام حسین و کشتن سربازان ایرانی و بعد هم انقلاب ایدئولوژیکی که با ازدواج مسعود و مریم رجوی آغاز شد، این تشکیلات را به سازمانی مافیایی بدل کرده، که تشنه خون است. مریم رجوی امروز با سناتورهای آمریکایی می نشیند (۵) و چند هفته پیش از آنهم به آقای نوت گینگریچ (۶)، تصور جرج واشنگتن از خود داده بود در حالیکه ما در جنبش سیاسی ایران همه این سالها استبداد و حملات شخصی این تشکیلات به خود را به یاد داریم، که یادآور داعش است و نه جرج واشنگتن، و داعش را هم آقای مک کین (۷) اول حمایت کرد.

به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران

سام قندچی، ناشر و سردبیر ایرانسکوپ
http://www.iranscope.com

http://www.ghandchi.com

بیست و سوم مرداد ماه ۱۳۹۶
August ۱۴, ۲۰۱۷

پانویس:

۱٫ سازمان مجاهدین خلق
http://goo.gl/5j6W2R
Mojahedin Khalgh Organization, MEK, PMOI
http://goo.gl/rjxH1

۲٫ آشنایی ام با مهدی خانبابا تهرانی
http://www.ghandchi.com/1146-mehdi-khanbaba-tehrani.htm

۳٫ داستان شاهپور امیر عباس فخرآور
http://www.ghandchi.com/1533-amir-abbas-fakhravar.htm

۴٫ سازمان مجاهدین خلق حمایت مردمی در ایران ندارد
http://www.ghandchi.com/1532-pmoi-faaliat.htm

۵٫ دیدار هیئتی از سنای آمریکا با مریم رجوی در آلبانی
https://www.radiofarda.com/a/rajavi-us-senate/28673687.html

۶٫ آینده نگری نوت گینگریچ برای ایران
http://www.ghandchi.com/1507-newt-gingrich.htm
Newt Gingrich’s Futurism for Iran
http://www.ghandchi.com/1507-newt-gingrich-english.htm

۷٫ مسؤلیت مککین در گسستن عنان بیماران روانی مجاهدین
http://www.ghandchi.com/1393-mccain-pmoi.htm
McCain Responsible for Unleashing PMOI Psychopaths
http://www.ghandchi.com/1393-mccain-pmoi-english.htm

سازمان مجاهدین خلق حمایت مردمی در ایران ندارد

لینک به منبع

سازمان مجاهدین خلق مدعی است که بزرگترین تشکیلات سیاسی در ایران است و در عین حال می گوید که کار چریکی را کنار گذاشته، و البته جدا از حرفشان، سالهاست که عملیات نظامی در ایران نداشته اند. در نتیجه اگر فعالیت نظامی ندارند، فقط می ماند فعالیت سیاسی یا مدنی. در همه جنبش سیاسی و مدنی در داخل کشور هیچکسی خط مشی مجاهدین را دنبال نمی کند و در اینجا منظور حرفهای دولت جمهوری اسلامی نیست که اتفاقاً دوست دارند بسیاری از قربانیان خود را عضو مجاهدین معرفی کنند. اما فعالین جنبش با شم سیاسی خود تشخیص می دهند که چه جریاناتی واقعاً در صحنه سیاسی و مدنی اپوزیسیون حضور دارند و تشکیلات مجاهدین سالهاست که در ایران مرده است.

در نتیجه همه تبلیغات سازمان مجاهدین خلق در خارج کشور، بازار گرمی برای دولتهای خارجی است که پول بگیرند و همه این کارها هم از زمانی شروع شد که بخشی از نئوکانهای هوادار اسراییل اعلام کردند که سازمان مجاهدین خلق می تواند جاده صاف کن برای اهداف آنها شود، گرچه خودشان اعتمادی به مجاهدین ندارند و همچنان بیشترین اعتماد نئوکانها به بازماندگان سلطنت پهلوی است، هرچند با سازمان مجاهدین خلق و اصلاح طلبان هم از نزدیک کار می کنند. آنچه نوشتم واقعیت توجه مردم ایران به این جریان حتی در نهان است، که در ایران وجود خارجی ندارند؛ پس از خیانت مجاهدین خلق در همکاری با صدام حسین برای کشتار مردم ایران دیگر مجاهدین هرگونه حمایت مردمی را در داخل ایران از دست داده اند. شخصاً آرزو داشتم همه تشکیلاتهای سیاسی، چه سلطنت طلب، چه هوادار سازمان مجاهدین خلق، چه هر دیدگاه سیاسی و مذهبی دیگری آزاد بودند که در ایران فعالیت کنند چون دقیقاً همین استبداد و نبود آزادی در زمان شاه بود که باعث شد امروز ما گرفتار جمهوری اسلامی شده ایم.

حقیقت این است که مأموران امنیتی رژیم بعد از سال ۱۳۶۰، مخالفین را، چه مجاهد بودند چه نبودند، می بردند دم صخره و هل می دادند و اینگونه می کشتند و این شکلی بود که در جامعه ایران در دهه شصت رعب و وحشت ایجاد کردند. جنایات رژیم جمهوری اسلامی علیه مجاهدین غیر قابل انکار است. اما مجاهدین بعد از همکاری با صدام حسین در کشتن سربازان ایرانی و بعد هم واقعیات تشکیلاتی شان نظیر انقلاب ایدئولوژیک مسعود و مریم رجوی، برای مردم ایران تمام شدند. دیگر هم نمیتوانند از جنایاتی که در دهه شصت علیه آنها شده برای توجیه خود استفاده کنند، همانگونه که داعش نمی تواند از جنایات بشار اسد علیه آن تشکیلات، برای توجیه خود استفاده کند، و مؤتلفه و رژیم جمهوری اسلامی نمی توانند از جنایاتی که در دوران شاه نظیر خرد کردن جمجمه آیت الله سعیدی صورت گرفته، برای توجیه خود استفاده کنند. واقعیت امروز این است که رژیم جمهوری اسلامی و سازمان مجاهدین خلق هر دو برای مردم ایران تمام شده اند و راه آینده هم جمهوری سکولار و دموکراتیک است.

به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران

سام قندچی، ناشر و سردبیر ایرانسکوپ
http://www.iranscope.com

http://www.ghandchi.com

بیست و دوم مرداد ماه ۱۳۹۶
August ۱۳, ۲۰۱۷

پانویس:

۱٫ سازمان مجاهدین خلق
http://goo.gl/5j6W2R
Mojahedin Khalgh Organization, MEK, PMOI
http://goo.gl/rjxH1

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید