شما رجوی ها را دست انداخته اند ، باور کنید!

0
900

شما رجوی ها را دست انداخته اند ، باور کنید!

 صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، پانزدهم اوت ۲۰۱۷:… مثلا درزمانی که شما بطور وسیع تر ازگذشته ، بی شرمانه تر و آشکارتری با مهره های ریز ودرشت امپریالیزم نشست وبرخاست کرده وبدان افتخار هم میکنید ، به حکومت این مجال را میدهید که به مردم نشان دهد که چه اپوزیسیون حقیری دارد تا بتواند از تبعات این نوع معرفی کردن شما، بهره برداری هایی درسطح وقواره ی شما داشته باشد! البته … 

ژرار دوپره لابی مریم رجوی در پارلمان اروپالیست سرلابی اروپایی رجوی تحت عنوان “۲۶۵ نماینده پارلمان اروپا” وجود خارجی نداشت و تقلبی بود

Alireza Jafarzadeh sitting with Americans instead of Maryam Rajaviهدف واقعی “هیات حقیقت یاب امریکایی” در بازدید از کمپ تروریستی مجاهدین خلق در تیرانا

http://iran-interlink.org

شما رجوی ها را دست انداخته اند ، باور کنید!

۲۴/۰۵/ ۱۳۹۶

درنوشته ی زیر، باند رجوی، وعده ای که ازنوع سر خرمن است به معده ی شریف خود داده است :

” وحشت از خطر براندازی و منشأ آن – سیاست رژیم طی سالیان متمادی حول این محور متمرکز بود که مجاهدین تمام شده‌اند و تلاش می‌کرد این تصویر را جا بیندازد که مجاهدین در داخل کشور اصلاً حضور ندارند و در خارج کشور نیز به‌صورت پناهنده و آواره در کشورهای مختلف روزگار می‌گذرانند؛ بنابراین علت این تغییر لحن چیست؟ آیا این نشانه یک تغییر سیاست تبلیغاتی است “؟

تقصیر متوجه شماست که علت آنرا نمی دانید!

سیاست رژیم طی سال های متمادی درست بود که چنان میکرد وحالا هم که چنین میکند ، بازهم درست است وچرا ؟

برای آنکه نظریه پردازان حکومت از اصل مهمی بنام تحلیل مشخص ازاوضاع مشخص بهره برداری میکنند ( چیزی که شما با جمود فکری خود قادر به آن نیستید !).

اینکه ادعا میشده که شما حضوری درداخل کشور نداشتید ، ادعایی کاملا برحق است واتفاقا رژیم هیچ  احتیاجی به تلاش درثبوت این حقیقت مسلم نداشته است !

 اما حالا چرا تاحد کمی چنین میکند؟

عمده هدفش بازی روانی ودست انداختن شماست!

اما هدف های دیگری هم درکنار هدف اصلی میتواند مد نظر باشد.

مثلا درزمانی که شما بطور وسیع تر ازگذشته ، بی شرمانه تر و آشکارتری با مهره های ریز ودرشت امپریالیزم نشست وبرخاست کرده وبدان افتخار هم میکنید ، به حکومت این مجال را میدهید که به مردم نشان دهد که چه اپوزیسیون حقیری دارد تا بتواند از تبعات این نوع معرفی کردن شما، بهره برداری هایی درسطح وقواره ی شما داشته باشد!

البته ممکن است که میزان این بهره برداری ها ازملاطی که شما برای رژیم درست میکنید ، زیاد نباشد ولی درعالم سیاست از هیچ امکانی نمیگذرند!

اینطور هم میتواند بنظر برسد که دولت با افشای چهره ی شما ، به لابی های خارجی شما که دشمنان مردم هم هستند ، لطمات زیادی میزند و هیچ حکومتی ازاین فرصت نمیگذرد:

افشای نیروی براندازی ولو کوچک دربین مردم ، افکار عمومی جهانی ، ضربه زدن به لابی هایش و افشای ماهیت این لابی ها ، دستآوردهایی است که جمهوری اسلامی بدست میآورد!

حالا متوجه شدید که  قضیه ی زدن چند نشان با یک تیر است ازطرف حکومت و نتیجه گیری های بغایت خوش بینانه از طرف شما؟!

البته دراین میان این موضوع را هم نباید ازنظر دور داشت که درموارد کمی ، بعضی ازافراد کم حوصله ی جناح ها ، برای ضربه زدن به طرف مقابل ، اورا متهم به داشتن افکاری شبیه باند رجوی میکنند که طبعا  دراین موارد نام شما هم بر صفحات مطبوعات ظاهر میشود که وظیفه ی شماست که عقلی نشان داده وموضوع را جدی نگیرید که البته میدانم بخاطر انزوای شدیدی که مبتلا به آن هستید ، این مسئله را بمنزله ی  پیدا شدن کفش کهنه ای دربیابان قدر خواهید نهاد!!!

ونیز

” … اما{رژیم } اکنون چشم باز کرده و خود را با اقبال عظیم و گسترده نسل جوان از مجاهدین رو در رو یافته است. رژیم آخوندی یک چند کوشید با شیطان‌سازی و توسل به سخیف‌ترین و رذیلانه‌ترین شیوه‌ها، مجاهدین را مطلقاً سیاه، هم‌چون داعش و «پدر جد داعش» و رژیم را مظهر خوبی و پاکی و مهربانی و… جلوه دهد؛ اما تناقض این شیطان‌سازی رذیلانه و فرشته‌نمایی مهوع، آن قدر نمایان بود که جز نفرت بیش‌از‌پیش اجتماعی از رژیم و کنجکاوی و گرایش بیش‌از‌پیش جوانان نسبت به مجاهدین نتیجه‌یی نداشت ” .

ماها که درمیان این مردم وجوانان درداخل کشور زندگی میکنیم وصدها جوان فقط در بین خانواده های خود ، همسایگان ، دوستان ومحل کار را میشناسیم ، چنین چیزی را که شما گفتید ، سراغ نداریم واگر شخصی ازحاکمیت چنین حرفی را مطرح کرده ، یا اطلاع کافی ازموضوع نداشته ویا ازسر زرنگی بازی تان داده است!

درادامه :

” … اما فراتر از تأثیر این یا آن عامل تاکتیکی و مقطعی، علت شکست و درماندگی رژیم را بایستی در تغییرات استراتژیکی عظیمی که در سپهر سیاسی ایران و نیز در منطقه خاورمیانه به‌وقوع پیوسته جستجو کرد. تغییراتی که معادله قوا بین دو هماورد اصلی و دیرین صحنه سیاسی ایران، دیکتاتوری ولایت فقیه و متحدان و حامیانش از یک سو و مردم و مجاهدین و مقاومت ایران از سوی “دیگر را، به‌طور غیرقابل بازگشتی تغییر داده است – ـ انتقال پیروزمند سازمان مجاهدین در هیأت یکپارچه تشکیلاتی، از شرایط محاصره مطلق در لیبرتی و عراق تحت اشغال رژیم به آلبانی -ـ پایان سیاست شوم مماشات که بی‌جهت موجب طولانی شدن عمر رژیم لااقل به‌مدت ۱۴سال دیگر گردید. اما اکنون فصلی نوین با قانونمندیهای نوینی آغاز شده که موجب می‌شود هر تلاش و تقلای رژیم برای مقابله با آن به شکستی مضاعف برایش تبدیل شود “.

تغییرات جدیدی درافق ویا سپهر سیاسی ایران که قابل تاکید باشد ، بچشم نمیخورد !

درخاورمیانه ، فعلا این ایران ومتحدینش بودند که نشان دادند میتوانند در مقابل سلطه ی جهانی ایستاده ودر مبارزه با نیروهای صدها هزار نفری آنها پیروز هم شد و آبروی ” بت شکست ناپذیر ” را برباد داد وبه جهانیان روشن کرد که گذشت زمانی که زآنسان گذشت!!!

بازهم درمورد انتقال اسرای رجوی باطلاع تان می رسانیم که  عامل اصلی موفقیت دراین کار ، خانواده های این اسرا بودند که غریبانه وبا دستان خالی ، این جام زهر را برحلقوم رجوی ریختند!

برابر تمامی مدارک و شواهد موجود ، مسعود ومریم رجوی تا آخرین نفس نگذاشتند که این اسرا ازجوار خاک میهن بیرون برده شوند وحتی خواستار حضور نیروهای کلاه آبی آمریکا درلیبرتی ومسلح شدن این اسرا بودند!!

مشخصات فصل نوین مورد اشاره ی شما که سرفصل اش انتخاب دونالد ترامپ بود ، بشدت زیر سئوال است!

آری دولت پنهان برنامه های دیگری دارد ودرصدد برکناری ترامپ میباشد و گند قضیه طوری درآمده که بعضی از رسانه های آمریکا نوشته اند که اینقدر شایعه سازی برای دولت ترامپ میکنند که وقت دولت او را برای جوابگویی باین شایعات تلف کرده ومانع انجام وظیفه ی اصلی اش میشوند!

هنوز اوضاع درهم وشلم شورباست ونمیتوان حساب درستی بر روی این یا آن حرف وحادثه باز کرد!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید