نادر کشتکار: نامه سرگشاده به نمایندگان محترم سنا و کنگره امریکا

0
809

نامه سرگشاده به نمایندگان محترم سنا و کنگره امریکا 

 ، وبلاگ کشتکار، شانزدهم اوت ۲۰۱۷:…  من به شما نمایندگان محترم هر دومجلس کنگره و سنا اطمینان میدهم که امروزه هیچ گروه،سازمان ،اپوزیسیون وشخصی را نا محبوب تر از سازمان مجاهدین خلق به علت خیانت به وطن در بین ملت ایران نخواهید یافت. مردم ایران در کارنامه این سازمان جز خیانت به وطن ومزدوری برای کشورهای دیگر،چیزدیگری ندیده وبیاد نمی آورد.از اینرو بطور طبیعی کسانی را هم که … 

لینک به منبع (وبلاگ کشتکار)

نامه سرگشاده به نمایندگان محترم سنا و کنگره امریکا

با سلام و عرض احترام به تمامی نمایندگان محترم سنا و کنگره ایالات متحده امریکا

من یکی از جداشدگان سازمان مجاهدین خلق ایران هستم .اجازه دهید ازانجا که ایرانی بوده و مردمم و نظراتشان را بیشتراز شما  شناخته وحس میکنم که این نامه نه تنها نظرمن، بلکه نظراکثریت جامعه ایران است از معرفی شخصی خود بگذرم .من از شما نمایندگان محترم هر دو مجلس میخواهم این نامه را به عنوان نامه ای از طرف یک ایرانی ببینید که که قصد دارد نظر شما را به آثار مخرب سیاست دست زدن به دیدار ،همکاری وتعامل با سران سازمان مجاهدین خلق ونتایج عکسی را که در بر خواهد داشت ،جلب کند.

اجازه بدهید گفته هایم را با سخنان وزیر دفاع محترم ایالات متحده آغاز کنم.آقای ماتیس چندی پیش با درایت و واقع بینی خطاب به سیاستمداران امریکا گفتند که “باید اطمینان حاصل کنیم که مردم ایران بدانند با آنها ستیزی نداریم”.

وی همچنین درباره پیامدهای تحت فشارقراردادن مردم ایران هشدار داده و گفته است که چنین سیاستی میتواند ایرانی ها را با حکومت نا محبوب جمهوری اسلامی متحد کند.
من در این نامه قصد بررسی آثار،نتایج و یا بازتاب نظرات مردم در رابطه با تحریمهای اقتصادی امریکا  بروضعیت معیشتی و رفاهی مردم ایران را ندارم .

نکته ای که قصد دارم در این نامه عنوان کنم اینست که متاسفانه بخشی از سیاستمداران امریکا بدلیل عدم آگاهی و شناخت از ملت و تاریخ ایران بعضا در رابطه با تغییر رژیم ایران دست به سیاستهایی میزنند که نتیجه ای جز نزدیکتر شدن مردم با حکومت را در پی نخواهد داشت .

ایجاد رابطه و تعامل با سازمانی که امروزه در بین ملت ایران،تنها به عنوان سازمانی مزدور و وطن فروش یاد میشود از جمله همین سیاستهاست.تعامل با سازمانیکه داغ خیانت در همکاری با دولت متجاوز صدام حسین در طول جنگ دو کشورو کشتن و به اسارت گرفتن هزاران تن از هموطنان خودش،را بر پیشانی دارد

من به شما نمایندگان محترم هر دومجلس کنگره و سنا اطمینان میدهم که امروزه هیچ گروه،سازمان ،اپوزیسیون وشخصی را نا محبوب تر از سازمان مجاهدین خلق به علت خیانت به وطن در بین ملت ایران نخواهید یافت.

مردم ایران در کارنامه این سازمان جز خیانت به وطن ومزدوری برای کشورهای دیگر،چیزدیگری ندیده وبیاد نمی آورد.از اینرو بطور طبیعی کسانی را هم که با آنها تعامل و همکاری دارند را نمیتوانند دوست تلقی کنند و فکر میکنند آنها نیزچه بسا مثل دولت صدام عده ای متجاوز و زیاده خواه باشند.

اکثریت قاطع ملت ایران از استفاده از خشونت متنفر بوده و مخالفند چه این خشونتها از جانب حکومت،به مردم باشد،چه از جانب یک کشورخارجی.

سازمان مجاهدین تنها گروه سیاسی مخالف ایران است که علیرغم دست بردن به خشونت و ترورودر انتها چشیدن طعم شکست ،همچنان برای تغییر حکومت ایران موافق و مشوق سیاستمداران امریکایی برای استفاده از خشونت و برپایی جنگ است.

جنگی که به هر بهانه ای آغاز شود،از نظر مردم ایران امری سخت غیر قابل قبول است،و نتیجه ای جز نزدیکتر شدن مردم با حکومت را در پی نخواهد داشت.
اگربخواهید طبق رهنمودهای آقای جیمز ماتیس عمل کرده وصداقتتان را به مردم ایران ثابت کرده و به آنها بگویید که دشمنشان نیستید،از من به عنوان یک ایرانی بشنوید که راه را اشتباه میروید.
شما اگر واقعا با مردم ایران باشید نمیتوانید از بین اپوزیسیونهای سیاسی خارج از کشور به سمت کسانی بروید که سالیان برای یک کشور خارجی و بر علیه ملت خودشان دست به مزدوری زدند،سازمانی که نه تنها هیچ پایگاهی در جامعه نداشته بلکه بشدت مورد تنفر اکثریت جامعه ایرانیان داخل و خارج ازکشوراست.

حکایت تعامل بین بخشی از سیاستمداران امریکایی با سازمان فوق در رابطه با چگونگی تغییر رژیم،مرا بیاد این ضرب المثل ایرانی می اندازد که

“کوری عصا کش کور دگر شد”

بهر حال اگر میخواهید به نتیجه برسید بایستی برای رسیدن به آن از ابزار صحیح استفاده کنید چون در غیر اینصورت به هدف نمیرسید درست مثل تعامل با سازمان مذکور برای رسیدن به سرنگونی.درپایان بدانید که
نزدیکی به این سازمان در نگاه یک ایرانی ،ناخوشایند و مشکوک به احتمال خیانت مجدد است .

آلمان
کانون آوا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید