طبیعی است که فرقه ی رجوی این خبرها را نبیند!

0
513

وجود این سلاح های غیر متعارف مانند سلاح های شیمیایی که برعلیه مردم سوریه بکار برده میشود ، ابدا توسط منابع بی طرف ، هرگز تایید نشده وآنچه که مسلم است ، ارباب بزرگتر درهمکاری با ارباب منطقه ای باند رجوی است که این نوع سلاح ها دراختیار انواع گروه های تکفیری قرار می دهند وسازمان مجاهدین رجوی ، این عمل را به دولت سوریه نسبت داده و جنجال های زیادی درحول وحوش این دروغپردازی ها براه میاندازد! از بی عدالتی روزگار اینکه ، آنچه که باید وشاید ، هرگز مقصرین اصلی به مردم معرفی نمیشوند وفرقه ی رجوی پارا فراتر رسانده وسکوت مطلقی را دراین مورد اختیار میکند – یا بدتر- به وارونه سازی خبرپرداخته وبرای عاملین اصلی برائت کسب کرده ومدافعین واقعی از حفظ امنیت و یک پارچگی در سوریه را بجای این جنایتکاران می نشاند! ! به خبر زیر که اتفاقا منبع اش هم جمهوری اسلامی ایران نیست ورویتر است توجه نموده ومیزان بی صداقتی ودروغگویی این چماق دست زورمندان جهانی را بهتر دریابییم …

 طبیعی است که فرقه ی رجوی این خبرها را نبیند!

ارسال شده از طرف آقای نوید ـ با تشکر از ایشان ـ 19.08.2017

انجمن نجات مرکز استان آذربایجان شرقی / نوید

طبیعی است که فرقه ی رجوی این خبرها را نبیند!

28/05/1396

هروقت به وبسایت ها و رسانه های دیگر باند رجوی نگاه میکنیم ، آنها را پر از خبرهایی میبنیم که گویا ارتش سوریه ومتحدانش شب  وروز ندارند و همواره سرگرم استعمال سلاح های غیر متعارف برعلیه مردم ؟؟!! سوریه هستند !

وجود این سلاح های غیر متعارف مانند سلاح های شیمیایی که برعلیه مردم سوریه بکار برده میشود ، ابدا توسط منابع بی طرف ، هرگز تایید نشده وآنچه که مسلم است ، ارباب بزرگتر درهمکاری با ارباب منطقه ای باند رجوی است که این نوع سلاح ها دراختیار انواع گروه های تکفیری قرار می دهند وسازمان مجاهدین رجوی ، این عمل را به دولت سوریه نسبت داده و جنجال های زیادی درحول وحوش این دروغپردازی ها براه میاندازد!

از بی عدالتی روزگار اینکه ، آنچه که باید وشاید ، هرگز مقصرین اصلی به مردم معرفی نمیشوند وفرقه ی رجوی پارا فراتر رسانده وسکوت مطلقی را دراین مورد اختیار میکند – یا بدتر- به وارونه سازی خبرپرداخته وبرای عاملین اصلی برائت کسب کرده ومدافعین واقعی از حفظ امنیت و یک پارچگی در سوریه را بجای این جنایتکاران می نشاند! !

به خبر زیر که اتفاقا منبع اش هم جمهوری اسلامی ایران نیست ورویتر است توجه نموده ومیزان بی صداقتی ودروغگویی این چماق دست زورمندان جهانی را بهتر دریابییم :

” کشف موشک های آمریکایی در لبنان – رویترز به نقل از منابع امنیتی لبنان اعلام کرد که در مخفیگاه های تروریست های “جبهه النصره”، موشک زمین به هوا و ضد تانک TOW ساخت آمریکا را کشف کرده اند. به گزارش اسپوتنیک، این موشک ها پس از تصرف چند مقر تروریستها در شمال شرق لبنان، کشف و ضبط شد. پیش از این نیز “فیصل مقداد” معاون وزیر خارجه سوریه خبر داده بود که مواد شیمیایی که در در انبارهای مهمات تروریست ها در حلب و شرق دمشق یافت شدند، توسط شرکت های آمریکایی و انگلیسی ساخته شده بودند. نمایندگان این شرکت دخالت در ارسال این مواد به سوریه را رد کردند. پنتاگون نیز اعلام کرد که هیچگونه مواد شیمیایی برای تروریست ها ارسال نکرده اند. ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد؛ امکان تحویل مواد شیمیایی و مسموم کننده آمریکا به تروریست های غیر قابل درک می باشد. سازمان ملل متحد نیز از تحقیق در مورد مواد شیمیایی که در اختیار تروریست ها بوده خبر داد، از اظهار نظر در مورد اتهامات سوریه خودداری کرد “.

وآنگاه ببینید که چه جریان فاسد ودروغگویی ادعای نجات مردم ایران را دارد؟!

راستی این جبهه النصره که اتفاقا کلاه سفیدهای محبوب فرقه ی رجوی اغلب در صفوف آن پیدا میشوند ، در لبنان چه میکند ؟؟

نوید

 

///////////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید