تحریم ها علیه مردم ایران است

0
519

تحریم ها علیه مردم ایران است (در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت قانونی مصدق، سپاه پاسدارانی وجود نداشت) 

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، بیست و یکم اوت ۲۰۱۷:…  این تحریم ها برای چیست ؟ بخاطر مردم ایران و خوشبخت کردن آنها؟ چرا قرار است که هیئت حاکمه ی آمریکا برای مردم ایران دلسوزی کند؟! مگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، که امریکا وانگلستان به کمک ایادی درباری و ارتجاعی خود درایران دست به کودتا زد ، میخواست نهادی بنام ” سپاه پاسداران ” را که هنوز متولد نشده بود ، درتنگنا قرار دهد  و کاری با مردم ایران نداشت؟! … 

http://iran-interlink.org

تحریم ها علیه مردم ایران است (در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت قانونی مصدق، سپاه پاسدارانی وجود نداشت)ا

۳۰/۰۵/۱۳۹۶

یکی از مریدان رجوی که حسن باقرزاده نام دارد طی مقاله ای که رسانه های رجوی ناشر آن بوده اند نوشته است :

” چه کسی تحریم می‌شود؟زندانی، یا زندانبان؟ – دور جدیدی از تحریم‌های آمریکا علیه رژیم آخوندی اعلام شده است… در مقابل این خبر طبعاً هرکس موضعی دارد؛ اما موضع «رژیم آخوندی»، و موضع «مردم ومقاومت ایران»، مهم و قابل بررسی است. رژیم جنایتکار آخوندی از این واقعه سخت برآشفت و آن‌قدر ناراحت و هیستریک شد که سرش را به هر درودیواری می‌کوبد “.

این تحریم ها برای چیست ؟

بخاطر مردم ایران و خوشبخت کردن آنها؟

چرا قرار است که هیئت حاکمه ی آمریکا برای مردم ایران دلسوزی کند؟!

مگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، که امریکا وانگلستان به کمک ایادی درباری و ارتجاعی خود درایران دست به کودتا زد ، میخواست نهادی بنام ” سپاه پاسداران “ را که هنوز متولد نشده بود ، درتنگنا قرار دهد  و کاری با مردم ایران نداشت؟!

 راست آنست که این نهاد وجود نداشت و کودتا – که کودتاهای زنجیره ای دراقصی نقاط جهان وب رای سرکوب نهضت های رهائی بخش را در پی داشت- بدلایل مهم زیر انجام شده بود :

۱-  درهم شکستن مبارزات ضد استعمماری مردم ایران که در شکل ” ملی کردن صنعت نفت ” ابراز وجود میکرد و ترساندن ملت های دیگری که ایران را الگویی برای کسب استقلال خود قرار ندهند.

۲- ازبین بردن اقتصاد ناوابسته به نفت که شروع شده بود وعلیرغم مشکلاتی که مردم ایران پیدا کرده بودند ، میتوانست پایه واساس صنعت وکشاورزی ایران را مستقل ومدرنیزه کرده وآنرا از یوغ وابستگی به سلطه ورزان خارجی رها سازد.

۳- جلوگیری از ادامه ی سیاست موازنه ی منفی ( درمقابل سیاست موازنه ی مثبت ) که ایران را با تحمل زحمت زیاد هم که شده ، مجبور به دادن امتیازات به طرف های متعدد قدرت های جهانی نمیکرد ودر اینصورت ، گام های بزرگی بسوی استقلال کشور برداشته می شد.

۴- با نبود این کودتا، ایران مجبور نمیشد که قراردادهای آنچنانی با کنسرسیوم های نفتی بسته ومنافع ملی را درمعرض شدیدترین خطرها قراردهد.

۵- ایران مستقل مجبور به قبول اینهمه مستشار- که بعنوان آقا بالا سر درتمامی وزارت خانه ها حضور داشته وحقوقهای کلانی از بیت المال ضعیف ایران دریافت میکردند –  نمی شد و کار بجایی نمی رسید که یک گروهبان آمریکائی دربرابر یک ژنرال ایرانی با تی شرت و شورت حاضر شده واو را تحقیر نماید.

۶- اگر روند امور مانند روزهای قبل ازکودتای ایران برباد ده ۲۸مرداد بود ، ایران مجبور به ایفای نقش ژاندارم منطقه وزیر سایه ی اسرائیل قرار نمیگرفت و سربازان ایرانی مجبور نمی شدند که درهمکاری با ارتش آمریکا ، جنبش های رهایی بخش ویتنام و خلیج فارس را به خاک وخون بکشد.

بدین ترتیب ، زمانی میتوان به درستی این تحریم های آمریکائی فکر کرد که سران آن رسما اعلام کند که حاضر است خسارت عظیم ۳۷ سال فرماروائی خود بعد ازکودتا را پرداخته وثابت کند که انگیزه ی انسانی ؟؟!! ای ازاین تحریم ها دارد ومثلا میخواهد به مردم ایران کمک کند تادرآزادیورفاه بیشتری زندگی کنند!!

درادامه :

“مردم ومقاومت ایران اما استقبال داشتند، زیرا نزدیک به چهاردهه بود که حرف و خواسته فاشیسم مذهبی آخوندی و بازوی سرکوب آن، سپاه پاسداران، سرکوب و کشتار مجاهدین به مثابه فرزندان آزاده همین مردم، توسط قدرت‌های مماشات‌گر بود. ..”.

مردم ایران که چه عرض کنم ولی باند رجوی ازهرچیزی که استقلال ملی ما را خدشه دار کند ، موافق است واین کار را بارها به ثبوت رسانده است!

در اینجا ذکر این نکته  که درمواردی  فرق است بین دولت ، حکومت  ومنافع ملی کشور، ضروری بنظر می رسد

یک فرد باشرف ومیهن دوست ممکن است با این یا آن دولت وحکومت مخالف باشد اما نمیتواند با تقویت توان نظامی کشور مخالف باشد وباند رجوی میخواهد این دو مسئله ی مهم را عین هم معرفی کرده وخاک برچشم مردم پاشیده وبه خیانت هایش ادامه دهد !

اگر این تحریم ها مسائل دفاعی کشور را هدف قرار داده ، بطریق اولی وحتی دردرجه ی اول مردم ایران را مورد هدف قرار داده وخوشحالشان نمیکند وخوشحالی باند رجوی حکایت از ضد مردمی بودن آن دارد!

چه جمهوری اسلامی ایران باشد وچه نباشد ، ما به صنعت وکشاورزی خودکفا و منابع دفاعی لازم احتیاج داریم وکسی نمیتواند به بهانه ی مخالفت ودشمنی با جمهوری اسلامی ایران ، با تحریم هایی که این موارد را هدف قرار داده اند ، موافق باشد!

این پیر مرید رجوی درپایان نوشته اش چنین آورده است :

” انقلاب این بار به‌دلیل وجود یک رهبری ذیصلاح و به‌دلیل وجود یک بازوی پر اقتدار یعنی «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران»، قطعاً به پیروزی خواهد رسید. از همین امروز، باید این پیروزی درراه را، به ملت ایران تبریک گفت “.

چرا نام این رهبری ذیصلاح را برزبان نمیآورید اخوی؟!

 منظورتان مسعود مجهول المکان  با طالعی نامعلوم است یا مریم خانم که از مشاطه گری باین مقام ارتقا یافته است؟

چرا زبانت تپق میزند عزیز؟

نکند اظهارات شاهزاده ی اطلاعاتی عربستان دایر بر مرحومیت مسعود رجوی، دچار شک وتردیت کرده وهنوز قادر به ذکر نام رهبرت نیستی؟!

میماند عرض تبریک ، پیغامها وپسغام های پیروزی که این یکی را بخودت برگرداندم ومیخواهی همه را به مالکیت رجوی در بیآور که صاحب اختیار مال واموال بنجل ات هستی !

آخر یک ضرب المثل قدیمی میگوید که ” مال بد به صاحبش می رسد ” .

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید