درعدم اعلام نام این رهبری ، چه مشکلی دارید؟

0
529

درعدم اعلام نام این رهبری ، چه مشکلی دارید؟ 

 syrous_ghazanfari_2017سیروس غضنفری، ایران اینترلینک، تبریز، بیست و سوم اوت ۲۰۱۷:… شاید که شما فرق بین پایداری وزمینگیر شدن را نمیدانید ویا من از کار فرهنگستانتان سر در نمی آورم! دراین هجرت بزرگ که رهبر ذیصلاح آن موقع  بشدت مخالف آن بود ، نقش خانواده ها بی بدیل بود و حالا که انرا مفید به حال فرقه ی رجوی میدانید ، باید بخاطر فحاشی های خود برعلیه این خانواده  ها ، از آنها عذرخواهی کنید! … 

Camp Ashraf Iraq January 13 2014

https://youtu.be/zrl9D14Wlw8

http://iran-interlink.org

درعدم اعلام نام این رهبری ، چه مشکلی دارید؟

اول شهریور ۱۳۹۶

“تغییر رژیم  از آلبانى تا تهران “ عنوان تفسیری است که مطبوعات رجوی ارائه داده ودر آن چنین میخوانیم :

” اعضاى رهبرى حزب جمهوری‌خواهان، سناتورهاى نزدیک به ریاست جمهورى امریکا، و عضو کمیته نیروهاى مسلح سناى امریکا به دیدار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوى، و اعضاى مقاومت در آلبانى می‌روند “.

آیا این افراد به سراغ کسان وجریاناتی که طرفدار جدی استقلال ملی ویا زندگی بهتر وانسانی تر برای مردم هستند ، میروند؟

 چرا باید دیدار با افرادی ازاین دسته یا ازقماش آنها – که  به دیدار نئو فاشیست های اکراین ، رهبران خونریز القاعده ، داعش – ودیگران رفته، عکس های یادگاری با آنها گرفته و آنها را مفتخر به ” رزمندگان راه آزادی ” کردند ، مایه ی افتخار یک انسان باشرف باشد؟!

کسانی با این دیدارها احساس سرفرازی میکنند که خود راه ورسم آنها را پذیرفته وبرای اشاعه ی این راه ورسم ضد بشری ، سرازپا نشناسند!

کسانی مثل مسعود ومریم رجوی در زمره ی این سرفرازان هستند  ونوش جانشان باشد این افتخار وسرافرازی!

درادامه :

” این رویداد مهم نشان از فهم عملى به دو امر و واقعیت در آن ِ واحد است: اول، ضرورت پیشبرد یک سیاست مؤثر در قبال رژیم خمینى براى امریکا، غرب، و جامعه بین‌المللی، و دوم اینکه مقاومت سازمان یافته مردم ایران از صلاحیتهاى کافى و لازم براى قرار گرفتن در کانون این سیاست برخوردار است: مقاومتى پولادین، سازمان یافته، قابل اتکا، تست شده، با رهبرى ذیصلاح که قادر به تأثیرگذارى مثبت و مؤثر بر روند سیاسى داخل کشور به سوى آزادى و دمکراسى است”.

ناچارم که باین گروگان گیرهای سابق خودم این تذکر رابدهم که جامعه ی بین المللی ، فقط نئوکان های آمریکا نیست که حداکثر مدافع منافع ۵درصد از ثروتمندان جهان هستند ودرخواست کنم که این نصیحت مرا آویزه ی گوش خود قرار دهند!

این سناتور های آنچنانی ، هرکاری که میتوانستند برعلیه مردم ایران کرده وآنرا بحساب حکومت ایران گذاشتند و انجام کاری بیشتر ازاین از توانشان خارج شده و رفته رفته خارج تر هم میشود!

آنها ساعاتی ازاین سفر چند روزه وچند منظوره ی خود را در آلبانی بودند و شاید ۵درصد ازافتخارات این سفر شامل باند رجوی بشود!

من بعنوان یک فرد درد آشنا ، از تمام زوایای تشکیلات رجوی اطلاع دارم و بر عدم التزام کامل آن به دموکراسی وآزادی واقفم ودرکنار آن میدانم که این افراد نماینده ی ۵درصد متنعمان ، نمیتوانند ازدموکراسی که به معنای حکومت مردم است ، دفاع کنند که اگر بکنند هستی خبیثانه ی خود را زیر سئوال می برند!

بنابراین، گشته وپیدا کنید که منظور وهدف این سفر سرپایی چه بوده است!

دیگر اینکه من با دیدن عنوان ” رهبری ذیصلاح ” که مدام با نام مسعود رجوی میآمد واکنون چنین نیست ، دچار شک وتردید های زیادی میشوم!

آخر شما مثل جد قرن نوزدهمی من نیستید واین رهبر زن این جد من نیست که ذکر نامش موجب خشم او شود وکسی جرات ذکر نام اورا نداشته باشد!

ونیز :

” این راه حل و سیاست در حال تکوین، خود را به عنوان آخرین راه حل موجود به بازیگران در صحنه جهانى و منطقه‌ای تحمیل می‌کند. همانطور که رهبرى مقاومت عنوان نمود، سرنوشت ایران، در تهران تعیین تکلیف می‌شود…”.

عجب !

جهان یعنی این چند سناتور با این مشخصات وکارکنانی ازکاخ سفید که امنیت شغلی هم ندارند و بطور مرتب به استعفا واداشته میشوند ورئیس شان ترامپ که زیر فشار استیضاح ناشی از عدم حل بحران آمریکاست؟!

عجب دنیای کوچکی دارند این روسا وفرماندهان سابق من!!

 یعنی شما  واقعا راه حل خود را که عملا برده داری سنتی است ، به این نئوکان ها ( که برده داری مدرن را دوستتر دارند ) تحمیل کرده اید؟!

وضمنا اگر قرار است سرنوشت ایران درتهران تعیین شود ، شما که باعدم حضور درآنجا ، ول معطلید!!

و همینطور :

” دیدار سناتور مک کین از رهبرى و اعضاى مقاومت در آلبانى، دیدارى سمبولیک و نمایى کلى را از دوران نو به تصویر می‌داد. اما دیدار سناتور بلانت، سناتور کورنین، و سناتور تیلیس، گویاى شروع پروسه عملى تکوین سیاست تغییر رژیم است که بر بنیاد مستحکم مقاومت سازمان یافته مردمى ایران استوار است. بنیادى که جز با گذر از ١۴ سال پایدارى در اشرف و لیبرتى و سرانجام هجرتى بزرگ، موضوعیت پیدا نمی‌کرد و بنا نمی‌شد نهاد “.

 برابر اخبار مندرج در رسانه های متعدد غربی ،هردو دیدار ، اهدافی دیگر ازآنچه که شما درصدد باوراندن آن به ما هستید ، داشته و این لاف زنی همیشگی خود را که هرگز ” آمدی ” برای رجوی نداشته اند ، کنار بگذارید!

ضمنا  هر چه ممکن باشد، سرنگونی بدست شما- ازآنجا که در پاراگراف قبلی نوشتید که ازمسیر تهران میگذرد – ممکن نیست!

منهم در این پایداری شرکت داشتم و عملا دیدم که زمینگیر بودیم وشاید که شما فرق بین پایداری وزمینگیر شدن را نمیدانید ویا من ازکار فرهنگستان که معنای لغات را اینگونه عوض میکند ، سر در نمی آورم!

دراین هجرت بزرگ که رهبر ذیصلاح آن موقع  بشدت مخالف آن بود ، نقش خانواده ها بی بدیل بود و حالا که انرا مفید به حال فرقه ی رجوی میدانید ، باید بخاطر فحاشی های خود برعلیه این خانواده  ها ، از آنها عذرخواهی کنید!

تناقض گویی دیگر :

” سیاست تغییر رژیم با اتکاىِ به مقاومت، دیگر متکى به فرد- حتى رئیس‌جمهور امریکا، جریان و یا حزب سیاسى خاصى نیست. این سیاست، خود را به عنوان تنها راه حل واقعى، در صحنه عمل به طرفهاى ذیربط تحمیل می‌کند”.

اول نوشته ی تان که خلاف آنرا منعکس کرده و سناتورها  و … را عمده تر جلوه دادید ، درتناقض با این سه سطر هذیان گویی آخر است !

اگر اتکایی دربین نیست پس اینهمه جشن سورانی بخاط حضور سرپایی این نئوکان های ضد بشری برای چیست؟!

با کمی تفکر وخواندن نوشته ی خود وانتقادات وارده ی من ، شاید که درک کنید یاوه سرائیده و وقت خواننده های کم تعداد خود مثل مرا که برای اطلاع از وضع دوستان سابقم به رسانه هایتان مراجعه میکنم ، میگیرید واین چه نفعی برای باند رجوی دارد؟!

سیروس  غضنفری

عضو نجات یافته از باند رجوی

تبریز

ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید